| Autor |
Zpráva |
< Ostatní ~ Shell V power |
| Awex |
Zaslal: pá červenec 28, 2006 3:26 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 82
Bydliště: Prešov a Galanta
|
| Chcem sa opytat........ak som doteraz pouzival palivo Super Natural 95 a chcem zrazu natankovat Shell V-Power....nebude to mat nejake neziaduce ucinky ?? |
_________________ Predtym: Citroen Saxo 1,1i - 44kW
Teraz: Citroen C4 1,6i 16V - 80kW |
|
| Návrat nahoru |
|
| Miki |
Zaslal: pá červenec 28, 2006 3:46 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 23. 02. 2005
Příspěvky: 1262
Bydliště: Bratislava
|
Awex napsal: Chcem sa opytat........ak som doteraz pouzival palivo Super Natural 95 a chcem zrazu natankovat Shell V-Power....nebude to mat nejake neziaduce ucinky ??
okrem penazenky len pozitivne , su tam aditiva , alebo by mali byt . len nečakaj zázraky |
_________________ http://www.saxoclub.net/phpbb2/garage.php?mode=view_vehicle&CID=4 |
|
| Návrat nahoru |
|
| dyk77 |
Zaslal: pá červenec 28, 2006 10:25 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 24. 05. 2005
Příspěvky: 1511
Bydliště: Most
|
JJ taky jsem přešel z normální 95 na V-Power a nic špatného se nestalo. Ono by se ani nic negativního stát nemělo, když jdeš na lepší benzín. Jak píše Miki, nečekej zázraky, ale pokud autu občas proženeš pérka, tak si rozdílu k lepšímu určitě všimneš, jen nebudeš vědět jak to pořádně popsat Jestli jezdíš stále pijánko, tak bys to měl poznat přinejmenším na nižší spotřebě. S V-Power racing mi šla spotřeba dolu o 0,5 litru na 100Km |
_________________ Saxo 1.1i / 44KW ... alu kola RSW Racing ... pneu Continental EcoContact*5 165/65 R14 ... ***MOJE_GALERIE*** Spotřeba CITROEN SAXO |
|
| Návrat nahoru |
|
| Ritchma |
Zaslal: ne červenec 30, 2006 9:28 am |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 21. 02. 2005
Příspěvky: 2233
|
| Hm, tak to já jednou jezdil asi pět plnejch nádrží V-power racing a poznal sem prd, akorát mi rychlejc přibejvali body na smart kartě a vyprazďnovala se peněženka |
|
|
| Návrat nahoru |
|
| FajnThomas |
Zaslal: ne červenec 30, 2006 12:13 pm |
|
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 13. 03. 2005
Příspěvky: 179
Bydliště: Praha
|
| Zkusil sem nouzově tam dát 91 - a nechtělo se tomu do otáček. Na 95 to šlape v klidu. Zkusil sem V-Power , sice vír v pěněžence - ale minimální zlepšení tam bylo - nebyl jsem rychlejší - ale jakousi ochotu na šlápnutí plynu jsem zaregistroval - sice mrňavou, ale zaregistroval. |
_________________ Fajnthomas |
|
| Návrat nahoru |
|
| dave_m |
Zaslal: ne červenec 30, 2006 12:19 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 08. 05. 2006
Příspěvky: 1299
Bydliště: Olomouc
|
a co pak teprve V-power Racing  |
_________________ bývalé VTS 16V, 2001, 1/4 mile za 15.85s, max na 2 km 189 km/h, max GPS 201 km/h

|
|
| Návrat nahoru |
|
| mishenko |
Zaslal: ne červenec 30, 2006 2:41 pm |
|
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 28. 06. 2005
Příspěvky: 358
Bydliště: Piestany, Slovensko
|
| Su tam aditiva na precistenie motora a pod., nie na zvysenie oktanoveho cisla. Takze kto pocitil zmenu v tomto, tak sa dal chytit na placebo efekt. |
|
|
| Návrat nahoru |
|
| Max |
Zaslal: ne červenec 30, 2006 6:53 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 22. 05. 2005
Příspěvky: 339
Bydliště: Frýdek-Místek
|
| Takže je dobré občas natankovat V power, aby se pročistil motor? Chápu to správně? |
|
|
| Návrat nahoru |
|
| Miki |
Zaslal: ne červenec 30, 2006 6:57 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 23. 02. 2005
Příspěvky: 1262
Bydliště: Bratislava
|
|
| Návrat nahoru |
|
| FajnThomas |
Zaslal: ne červenec 30, 2006 8:13 pm |
|
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 13. 03. 2005
Příspěvky: 179
Bydliště: Praha
|
| Já měl mysli 98, ne 95 |
_________________ Fajnthomas |
|
| Návrat nahoru |
|
| dyk77 |
Zaslal: ne červenec 30, 2006 9:11 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 24. 05. 2005
Příspěvky: 1511
Bydliště: Most
|
| I u V-Power 95 můžeš cítit rozdíl, protože nejen že obsahuje čistící aditiva, ale je i kvalitnější, tzn. že jakýkoliv benzín se vyrábí v nějaké toleranci, takže shit benzínka Ti prodá místo 95 pouze 94 oktanů a u V-Power si kupuješ opravdu tolik oktanů kolik píšou, to je 95. |
_________________ Saxo 1.1i / 44KW ... alu kola RSW Racing ... pneu Continental EcoContact*5 165/65 R14 ... ***MOJE_GALERIE*** Spotřeba CITROEN SAXO |
|
| Návrat nahoru |
|
| mishenko |
Zaslal: ne červenec 30, 2006 9:58 pm |
|
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 28. 06. 2005
Příspěvky: 358
Bydliště: Piestany, Slovensko
|
dyk77 > ale prosim ta, 1% rozdiel nikdy nespoznas (94vs95 oct.), aj to nie je vzdy pravda
Max > ani nie, praveze by sa malo pravidelne, jedna nadrz ti nic nespravi |
|
|
| Návrat nahoru |
|
| dyk77 |
Zaslal: po červenec 31, 2006 10:02 am |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 24. 05. 2005
Příspěvky: 1511
Bydliště: Most
|
mishenko napsal: dyk77 > ale prosim ta, 1% rozdiel nikdy nespoznas (94vs95 oct.), aj to nie je vzdy pravda
Max > ani nie, praveze by sa malo pravidelne, jedna nadrz ti nic nespravi
No já na V-Power jezdím pořád, takže mám stále čisto jak v motoru, tak v palivovém systému . Od doby co je benzín čím dál dražší, tak kupuju ten nejdražší. Česká povaha se snaží prodávat co nejlaciněji, ale mnohdy na úkor kvality, tak doufám, že mě gigant jako je Shell za ty prachy nezklame. Od doby co u nás dělala inspekce testy benzínů a zavřeli např. ARAL, už nevěřím nikomu a tak si vždycky pro benzín dojedu až k Shellce a beru V-Power s tím, že natankuju opravdu jen benzín. Když jsem před dvěmi, třemi lety natankoval levně např. u Tesca nebo Jett, tak to jelo, ale bylo to při plném plynu o dost línější a motor se neochotně vytáčel do plných otáček a tím pádem rostla i spotřeba. Natural 95 u Shell byl na tohle lepsi a V-Power jsem začal dávat kvůli kvalitě paliva, kterou zvyšují právě ta aditiva. Od doby co tankuju u Shellky jsem se nesetkal s občasným kolísáním otáček od 300 do 3000 rpm. V Citroenu nemohli přijít na to co to dělá, protože se mi to stávalo jen na cestách a ne u nich. Pak jsem zaslechl, že to může dělat malá nečistota v benzínu a jak říkám od doby tankování u Shell mám absolutní klid. Může to moje plácání vypadat\jako reklama na Shlell, ale já na reklamy kašlu, jen kupuju to co se mi osvědčilo a vím že je to dobrý.
Když si jdu koupit do krámu něco k jídlu, tak taky kupuju to co vím, že určitě sežeru, protože mi to chutná a nekoukám jestli je ta sušenka o padíka dražší. Jen málo kdy experimentuju s novinkama, které mi většinou stejně nejedou a končí v koši  |
_________________ Saxo 1.1i / 44KW ... alu kola RSW Racing ... pneu Continental EcoContact*5 165/65 R14 ... ***MOJE_GALERIE*** Spotřeba CITROEN SAXO |
|
| Návrat nahoru |
|
| tunerek |
Zaslal: pá září 01, 2006 8:55 pm |
|
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 24. 06. 2006
Příspěvky: 28
Bydliště: brandýs n/L
|
| tak jsem dneska natankoval v power a rozdíl jsem poznal.No a když sem srovnal učtenky od agipu a od shell tak za 5OO kč je mezi nimi rozdil O,2 deci.Takže shell vyhral. |
|
|
| Návrat nahoru |
|
| dyk77 |
Zaslal: so září 02, 2006 8:55 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 24. 05. 2005
Příspěvky: 1511
Bydliště: Most
|
Škoda, že už nemůžu najít ten článek o Shell V-Power Racing. Psal to nějaký antishellák, tedy o V-Power Racing moc dobře nemluvil právě kvůli cenně a nevýraznému rozdílu vůči palivům jiných značek, ale onen neznámý sám uznával, že čistící aditiva skutečně obsahuje i když v malém množství, aby nedošlo k nežádoucímu uvolnění nečistot náhle, ale pozvolna, takže pokud má dojít k pročištění, musí se V-Power používat trochu dlouhodoběji.
Navýšení výkonu při použití V-Power Racing onen dotyčný vysvětloval tak, že vysokooktanový benzín má vyšší zážehovou teplotu, tzn. že hoří až při větším stlačení než benzín s nižším oktanovým číslem a tím se zmenšuje tzv. klepání motoru. Pokud má palivo nízké okt.číslo začíná hořet předčasně a to způsobí oné klepání. Detonační čidlo pošle ŘJ zprávu o klepání motoru a ta změní předstih tak, aby klepání zmírnila. Změna předstihu způsobí snížení výkonu. V-Power Racing nezpůsobuje díky vysokému okt. číslu klepání motoru a tak ŘJ nastaví předstih pro maximální výkon. VP Racing tedy zvyšuje výkon nepřímo a dalo by se říci, že největší efekt má v motorech s ŘJ ( řídící jednotkou )
Tak asi takhle nějak to psal a doufám, že jsem to pochopil správně. Myslím , že to má ale svou logiku.
**EDITOVÁNO**
Tak už jsem ten článek našel :
http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2006021903 |
Naposledy upravil dyk77 dne so září 02, 2006 9:21 pm, celkově upraveno 1 krát _________________ Saxo 1.1i / 44KW ... alu kola RSW Racing ... pneu Continental EcoContact*5 165/65 R14 ... ***MOJE_GALERIE*** Spotřeba CITROEN SAXO |
|
| Návrat nahoru |
|
|
|