punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - Shell V power
 
Autor Zpráva

<  Ostatní  ~  Shell V power

Awex
Zaslal: pá červenec 28, 2006 3:26 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 09. 12. 2005 Příspěvky: 82 Bydliště: Prešov a Galanta
Chcem sa opytat........ak som doteraz pouzival palivo Super Natural 95 a chcem zrazu natankovat Shell V-Power....nebude to mat nejake neziaduce ucinky ??

_________________
Predtym: Citroen Saxo 1,1i - 44kW
Teraz: Citroen C4 1,6i 16V - 80kW
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Miki
Zaslal: pá červenec 28, 2006 3:46 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 23. 02. 2005 Příspěvky: 1262 Bydliště: Bratislava
Awex napsal:
Chcem sa opytat........ak som doteraz pouzival palivo Super Natural 95 a chcem zrazu natankovat Shell V-Power....nebude to mat nejake neziaduce ucinky ??


okrem penazenky len pozitivne , su tam aditiva , alebo by mali byt . len nečakaj zázraky

_________________
http://www.saxoclub.net/phpbb2/garage.php?mode=view_vehicle&CID=4
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
dyk77
Zaslal: pá červenec 28, 2006 10:25 pm Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 24. 05. 2005 Příspěvky: 1511 Bydliště: Most
JJ taky jsem přešel z normální 95 na V-Power a nic špatného se nestalo. Ono by se ani nic negativního stát nemělo, když jdeš na lepší benzín. Jak píše Miki, nečekej zázraky, ale pokud autu občas proženeš pérka, tak si rozdílu k lepšímu určitě všimneš, jen nebudeš vědět jak to pořádně popsat Smile Jestli jezdíš stále pijánko, tak bys to měl poznat přinejmenším na nižší spotřebě. S V-Power racing mi šla spotřeba dolu o 0,5 litru na 100Km

_________________
Saxo 1.1i / 44KW ... alu kola RSW Racing ... pneu Continental EcoContact*5 165/65 R14 ... ***MOJE_GALERIE***

Spotřeba CITROEN SAXO
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Ritchma
Zaslal: ne červenec 30, 2006 9:28 am Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 21. 02. 2005 Příspěvky: 2233
Hm, tak to já jednou jezdil asi pět plnejch nádrží V-power racing a poznal sem prd, akorát mi rychlejc přibejvali body na smart kartě a vyprazďnovala se peněženka
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
FajnThomas
Zaslal: ne červenec 30, 2006 12:13 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 13. 03. 2005 Příspěvky: 179 Bydliště: Praha
Zkusil sem nouzově tam dát 91 - a nechtělo se tomu do otáček. Na 95 to šlape v klidu. Zkusil sem V-Power , sice vír v pěněžence - ale minimální zlepšení tam bylo - nebyl jsem rychlejší - ale jakousi ochotu na šlápnutí plynu jsem zaregistroval - sice mrňavou, ale zaregistroval.

_________________
Fajnthomas
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
dave_m
Zaslal: ne červenec 30, 2006 12:19 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 08. 05. 2006 Příspěvky: 1299 Bydliště: Olomouc
a co pak teprve V-power Racing Laughing

_________________
bývalé VTS 16V, 2001, 1/4 mile za 15.85s, max na 2 km 189 km/h, max GPS 201 km/h

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
mishenko
Zaslal: ne červenec 30, 2006 2:41 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 28. 06. 2005 Příspěvky: 358 Bydliště: Piestany, Slovensko
Su tam aditiva na precistenie motora a pod., nie na zvysenie oktanoveho cisla. Takze kto pocitil zmenu v tomto, tak sa dal chytit na placebo efekt.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Max
Zaslal: ne červenec 30, 2006 6:53 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 22. 05. 2005 Příspěvky: 339 Bydliště: Frýdek-Místek
Takže je dobré občas natankovat V power, aby se pročistil motor? Chápu to správně?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Miki
Zaslal: ne červenec 30, 2006 6:57 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 23. 02. 2005 Příspěvky: 1262 Bydliště: Bratislava
Max napsal:
Takže je dobré občas natankovat V power, aby se pročistil motor? Chápu to správně?


neuveris ale ano Wink

_________________
http://www.saxoclub.net/phpbb2/garage.php?mode=view_vehicle&CID=4
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
FajnThomas
Zaslal: ne červenec 30, 2006 8:13 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 13. 03. 2005 Příspěvky: 179 Bydliště: Praha
Já měl mysli 98, ne 95

_________________
Fajnthomas
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
dyk77
Zaslal: ne červenec 30, 2006 9:11 pm Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 24. 05. 2005 Příspěvky: 1511 Bydliště: Most
I u V-Power 95 můžeš cítit rozdíl, protože nejen že obsahuje čistící aditiva, ale je i kvalitnější, tzn. že jakýkoliv benzín se vyrábí v nějaké toleranci, takže shit benzínka Ti prodá místo 95 pouze 94 oktanů a u V-Power si kupuješ opravdu tolik oktanů kolik píšou, to je 95.

_________________
Saxo 1.1i / 44KW ... alu kola RSW Racing ... pneu Continental EcoContact*5 165/65 R14 ... ***MOJE_GALERIE***

Spotřeba CITROEN SAXO
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
mishenko
Zaslal: ne červenec 30, 2006 9:58 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 28. 06. 2005 Příspěvky: 358 Bydliště: Piestany, Slovensko
dyk77 > ale prosim ta, 1% rozdiel nikdy nespoznas (94vs95 oct.), aj to nie je vzdy pravda
Max > ani nie, praveze by sa malo pravidelne, jedna nadrz ti nic nespravi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
dyk77
Zaslal: po červenec 31, 2006 10:02 am Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 24. 05. 2005 Příspěvky: 1511 Bydliště: Most
mishenko napsal:
dyk77 > ale prosim ta, 1% rozdiel nikdy nespoznas (94vs95 oct.), aj to nie je vzdy pravda
Max > ani nie, praveze by sa malo pravidelne, jedna nadrz ti nic nespravi


No já na V-Power jezdím pořád, takže mám stále čisto jak v motoru, tak v palivovém systému Smile . Od doby co je benzín čím dál dražší, tak kupuju ten nejdražší. Česká povaha se snaží prodávat co nejlaciněji, ale mnohdy na úkor kvality, tak doufám, že mě gigant jako je Shell za ty prachy nezklame. Od doby co u nás dělala inspekce testy benzínů a zavřeli např. ARAL, už nevěřím nikomu a tak si vždycky pro benzín dojedu až k Shellce a beru V-Power s tím, že natankuju opravdu jen benzín. Když jsem před dvěmi, třemi lety natankoval levně např. u Tesca nebo Jett, tak to jelo, ale bylo to při plném plynu o dost línější a motor se neochotně vytáčel do plných otáček a tím pádem rostla i spotřeba. Natural 95 u Shell byl na tohle lepsi a V-Power jsem začal dávat kvůli kvalitě paliva, kterou zvyšují právě ta aditiva. Od doby co tankuju u Shellky jsem se nesetkal s občasným kolísáním otáček od 300 do 3000 rpm. V Citroenu nemohli přijít na to co to dělá, protože se mi to stávalo jen na cestách a ne u nich. Pak jsem zaslechl, že to může dělat malá nečistota v benzínu a jak říkám od doby tankování u Shell mám absolutní klid. Může to moje plácání vypadat\jako reklama na Shlell, ale já na reklamy kašlu, jen kupuju to co se mi osvědčilo a vím že je to dobrý.
Když si jdu koupit do krámu něco k jídlu, tak taky kupuju to co vím, že určitě sežeru, protože mi to chutná a nekoukám jestli je ta sušenka o padíka dražší. Jen málo kdy experimentuju s novinkama, které mi většinou stejně nejedou a končí v koši Confused

_________________
Saxo 1.1i / 44KW ... alu kola RSW Racing ... pneu Continental EcoContact*5 165/65 R14 ... ***MOJE_GALERIE***

Spotřeba CITROEN SAXO
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
tunerek
Zaslal: pá září 01, 2006 8:55 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 24. 06. 2006 Příspěvky: 28 Bydliště: brandýs n/L
tak jsem dneska natankoval v power a rozdíl jsem poznal.No a když sem srovnal učtenky od agipu a od shell tak za 5OO kč je mezi nimi rozdil O,2 deci.Takže shell vyhral.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
dyk77
Zaslal: so září 02, 2006 8:55 pm Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 24. 05. 2005 Příspěvky: 1511 Bydliště: Most
Škoda, že už nemůžu najít ten článek o Shell V-Power Racing. Psal to nějaký antishellák, tedy o V-Power Racing moc dobře nemluvil právě kvůli cenně a nevýraznému rozdílu vůči palivům jiných značek, ale onen neznámý sám uznával, že čistící aditiva skutečně obsahuje i když v malém množství, aby nedošlo k nežádoucímu uvolnění nečistot náhle, ale pozvolna, takže pokud má dojít k pročištění, musí se V-Power používat trochu dlouhodoběji.
Navýšení výkonu při použití V-Power Racing onen dotyčný vysvětloval tak, že vysokooktanový benzín má vyšší zážehovou teplotu, tzn. že hoří až při větším stlačení než benzín s nižším oktanovým číslem a tím se zmenšuje tzv. klepání motoru. Pokud má palivo nízké okt.číslo začíná hořet předčasně a to způsobí oné klepání. Detonační čidlo pošle ŘJ zprávu o klepání motoru a ta změní předstih tak, aby klepání zmírnila. Změna předstihu způsobí snížení výkonu. V-Power Racing nezpůsobuje díky vysokému okt. číslu klepání motoru a tak ŘJ nastaví předstih pro maximální výkon. VP Racing tedy zvyšuje výkon nepřímo a dalo by se říci, že největší efekt má v motorech s ŘJ ( řídící jednotkou )

Tak asi takhle nějak to psal a doufám, že jsem to pochopil správně. Myslím , že to má ale svou logiku.

**EDITOVÁNO**
Tak už jsem ten článek našel :

http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2006021903


Naposledy upravil dyk77 dne so září 02, 2006 9:21 pm, celkově upraveno 1 krát

_________________
Saxo 1.1i / 44KW ... alu kola RSW Racing ... pneu Continental EcoContact*5 165/65 R14 ... ***MOJE_GALERIE***

Spotřeba CITROEN SAXO
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 2
Jdi na stránku 1, 2  Další
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved