| Autor |
Zpráva |
< Tuning ~ Sportovní výfukové potrubí - nově změřeno |
| Skrbla |
Zaslal: pá červen 19, 2009 10:14 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 02. 2008
Příspěvky: 1180
Bydliště: Jičín
|
V dohledný době si budu nechávat dělat celý výfukový potrubí z nerezu o svodů do zadu. Bude tam středový tlumič a koncák.
A teď otázka zní: Mám zachochovat průměr potrubí nebo ho mám nechat zvětšit. Teď tam je myslím průměr 50 mm
co 55mm, 60mm? Máte někdo zkušenosti?
Co s umístěním středového tlumiče co nejblíž ke svodům?
Jinak motor: Raceland svody, simota sání.
 |
Naposledy upravil Skrbla dne čt září 17, 2009 12:58 pm, celkově upraveno 1 krát |
|
| Návrat nahoru |
|
| Sandman |
Zaslal: pá červen 19, 2009 10:27 am |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 05. 08. 2008
Příspěvky: 1500
Bydliště: Piesok
|
ja by som dal priemer ako robi supesprint - 50mm
pripadne nebal by som sa tohto vyfucku od BTB http://www.gmcmotorsport.co.uk/index.php?main_page=page&id=29
alebo si jednoducho zisti aky priemer ma pug motorsport a ked to tam das,nic nepokazis
ale ani by som sa s tym nezapodieval a kupil rovno stred SS a mas pokoj,mozno nevydrzi tak dlho ako nerez,ale nemusis si potom robit hlavu,ked to nebude sediet poriadne... |
_________________ Silver 16V - "Holobyt"
Just remember Torque is what you feel and HP is not always the best to have. |
|
| Návrat nahoru |
|
| olda77 |
Zaslal: pá červen 19, 2009 12:15 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 25. 02. 2005
Příspěvky: 1685
Bydliště: PŘEROV
|
|
| Návrat nahoru |
|
| Skrbla |
Zaslal: so červen 20, 2009 11:43 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 02. 2008
Příspěvky: 1180
Bydliště: Jičín
|
Ještě někdo, nějaký pozatky  |
|
|
| Návrat nahoru |
|
| pugS16 |
Zaslal: ne červen 21, 2009 9:43 pm |
|
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 03. 01. 2009
Příspěvky: 159
Bydliště: Kladno
|
| se svym Supresprintem 55mm se nedostanu pod 10l/100.. |
_________________ Peugeot 106 S16 VIBRO |
|
| Návrat nahoru |
|
| skokan |
Zaslal: ne červen 21, 2009 10:27 pm |
|
|
EX-Saxoclubák
Založen: 18. 05. 2007
Příspěvky: 3348
Bydliště: Slovensko - NMnV
|
| myslim ze uplne velke priechodzie yfukove potrubie nie je dobre na hladkych motoroch. Na turbinach tusim davali 60mm priemer a vacsie ale tak slo o rychli odvod spalin a nepotrebovali spatny tlak. Toto sa skus skor spytat niekoho kto sa tomu naozaj venuje, ale podla mna ti moc vele potrubie na saxe skor uskodi ako pomoze. |
_________________ Saxo VTS120 1.6 16v, r.v. 2000, 1/4 Mile - 15.227 s, 1/4 MPH - 95.042 km/h
Renault Clio Sport 182

|
|
| Návrat nahoru |
|
| Ritchma |
Zaslal: po červen 22, 2009 7:20 am |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 21. 02. 2005
Příspěvky: 2233
|
Možná by se to dalo nějak dohledat, ale ve slovenskym časopisu autotuning autohifi nebo tak nějak kdysi byla recenze C2 tréninkáče který stavěli tak nějak lehce po vzoru jejich ostrýho auta, ale co se týče motoru, moc tam toho neudělali a výfuk dali právě vělkýho průměru z ostrýho modelu a na brzdě to pak překvapivě ukázalo hodně velkej nárůst...
Jinak že by měl výfuk nějakej velkej vliv na spotřebu se mi nezdá. Buď se s tim pak jezdí kvůli zvuku rychle a nebo je tam víc úprav a nebo neni něco ok..... |
|
|
| Návrat nahoru |
|
| Skrbla |
Zaslal: po červen 22, 2009 8:11 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 02. 2008
Příspěvky: 1180
Bydliště: Jičín
|
| Já to budu taky brzdit, před a po, kdyby byl nějakej problém s tlumičema, tak to se dá předělat, ale špatnej průměr trubek=komplet novej vejfuk |
|
|
| Návrat nahoru |
|
| Johny |
Zaslal: po červen 22, 2009 8:11 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 09. 2006
Příspěvky: 767
Bydliště: Banská Bystrica SR
|
Ritchma napsal: Možná by se to dalo nějak dohledat, ale ve slovenskym časopisu autotuning autohifi nebo tak nějak kdysi byla recenze C2 tréninkáče který stavěli tak nějak lehce po vzoru jejich ostrýho auta, ale co se týče motoru, moc tam toho neudělali a výfuk dali právě vělkýho průměru z ostrýho modelu a na brzdě to pak překvapivě ukázalo hodně velkej nárůst...
Jinak že by měl výfuk nějakej velkej vliv na spotřebu se mi nezdá. Buď se s tim pak jezdí kvůli zvuku rychle a nebo je tam víc úprav a nebo neni něco ok.....
no neni OK spätný protitlak, takže kaine krútonmetre v nizkych otáčkach, takže to nič nejde treba viac šliapať na pedal a viac vytáčať preto vyššia spotreba, je to jav s ktorým sa stretne každý "správny" tuner poznam aj z osobnej skusenosti heh
Vejfuck na saxa nestoji naozaj vela, takže treba tam šupnuť supersprint so stredom a je pokoj. Ale pokial to vieš naozaj pekne spraviť aby to bolo ako oridžo neni problém, saxa byvaju dosť na bruchu treba aby to bolo čo najbližšie ku kasni ale aby nebuchalo o nu, takže vela šťastia. |
_________________ 1/4mile za 14,26 Trenčín 2007, 14,107s Trenčín 2008, váha 785kg výkon 140,7PS 6950ot/min

|
|
| Návrat nahoru |
|
| Skrbla |
Zaslal: po červen 22, 2009 9:00 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 02. 2008
Příspěvky: 1180
Bydliště: Jičín
|
Je tada fakt že když jsem otevřel na bejvalym favoritu vejfuk, trubka a na konci průchozí tlumič tak jsem jezdil průměrnou spotřebu 16 l LPG  |
|
|
| Návrat nahoru |
|
| olda77 |
Zaslal: po červen 22, 2009 4:09 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 25. 02. 2005
Příspěvky: 1685
Bydliště: PŘEROV
|
|
| Návrat nahoru |
|
| pugS16 |
Zaslal: po červen 22, 2009 4:25 pm |
|
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 03. 01. 2009
Příspěvky: 159
Bydliště: Kladno
|
| vyhodit kat?.. |
_________________ Peugeot 106 S16 VIBRO |
|
| Návrat nahoru |
|
| kubik106 |
Zaslal: po červen 22, 2009 8:27 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 10. 11. 2007
Příspěvky: 357
Bydliště: Bratislava III
|
kopcove auta a rallycka maju stavane motory s uplne ostrymi vackami a pracovnym rozsahom otacok od 7 do 9 tis, preto take velke priemery vyfuk. potrubi...
kopcari neriesia krutak a chod motora do 4 tis, co su zrovna tocky co pouzivas pri 95% tvojho soferovania.
pokial mas auto na bezne vozenie a fast road santenie doporucujem pre najlepsie vysledky, zachovanie krutaku a odozvy plynu aj v nizkych otackach, toto:
-priemer vyfukoveho potrubia max 55mm
-kat von
-namiesto stredoveho tlmica rezonator na tom istom mieste
-koncovy tlmic nahradit plnehodnotnym priechodnejsim tlmicom renomovanych vyrobcov.
p.s.
nedoporucujem spekulovat s posuvanim tlmicov a rezonatorov inde ako je origo navrhnute (vyrobca tomu venoval urcite viac casu ako setci citatelia tohto fora dokopy, a hocjake predlzenie alebo skratenie vyfukoveho potrbubia ma vyrazny dopad na odozvu nepreplnaneho motora) |
_________________
 kovana 1.6 na klapkach uz coskoro
|
|
| Návrat nahoru |
|
| pugS16 |
Zaslal: po červen 22, 2009 8:48 pm |
|
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 03. 01. 2009
Příspěvky: 159
Bydliště: Kladno
|
| to,co psal kubik106 mam udelano,jen s rozdilem,ze kat byl zachovan..pomohlo by vyndani..? |
_________________ Peugeot 106 S16 VIBRO |
|
| Návrat nahoru |
|
| kubik106 |
Zaslal: po červen 22, 2009 9:09 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 10. 11. 2007
Příspěvky: 357
Bydliště: Bratislava III
|
pugS16 napsal: to,co psal kubik106 mam udelano,jen s rozdilem,ze kat byl zachovan..pomohlo by vyndani..?
pokial mas motor seriu tak je to zbytocne ho vyberat. |
_________________
 kovana 1.6 na klapkach uz coskoro
|
|
| Návrat nahoru |
|
|
|