punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - Sportovní výfukové potrubí - nově změřeno
 
Autor Zpráva

<  Tuning  ~  Sportovní výfukové potrubí - nově změřeno

Skrbla
Zaslal: pá červen 19, 2009 10:14 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 27. 02. 2008 Příspěvky: 1180 Bydliště: Jičín
V dohledný době si budu nechávat dělat celý výfukový potrubí z nerezu o svodů do zadu. Bude tam středový tlumič a koncák.
A teď otázka zní: Mám zachochovat průměr potrubí nebo ho mám nechat zvětšit. Teď tam je myslím průměr 50 mm
co 55mm, 60mm? Máte někdo zkušenosti?

Co s umístěním středového tlumiče co nejblíž ke svodům?

Jinak motor: Raceland svody, simota sání.
Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question


Naposledy upravil Skrbla dne čt září 17, 2009 12:58 pm, celkově upraveno 1 krát
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Sandman
Zaslal: pá červen 19, 2009 10:27 am Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 05. 08. 2008 Příspěvky: 1500 Bydliště: Piesok
ja by som dal priemer ako robi supesprint - 50mm

pripadne nebal by som sa tohto vyfucku od BTB http://www.gmcmotorsport.co.uk/index.php?main_page=page&id=29

alebo si jednoducho zisti aky priemer ma pug motorsport a ked to tam das,nic nepokazis Wink

ale ani by som sa s tym nezapodieval a kupil rovno stred SS a mas pokoj,mozno nevydrzi tak dlho ako nerez,ale nemusis si potom robit hlavu,ked to nebude sediet poriadne...

_________________
Silver 16V - "Holobyt"

Just remember Torque is what you feel and HP is not always the best to have.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky ICQ
olda77
Zaslal: pá červen 19, 2009 12:15 pm Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 25. 02. 2005 Příspěvky: 1685 Bydliště: PŘEROV
Skrbla napsal:
V dohledný době si budu nechávat dělat celý výfukový potrubí z nerezu o svodů do zadu. Bude tam středový tlumič a koncák.
A teď otázka zní: Mám zachochovat průměr potrubí nebo ho mám nechat zvětšit. Teď tam je myslím průměr 50 mm
co 55mm, 60mm? Máte někdo zkušenosti?

Co s umístěním středového tlumiče co nejblíž ke svodům?

Jinak motor: Raceland svody, simota sání.
Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question

dal bych 60mm

_________________
400m za 14.86,max na 2 km radarem 204km/h.tach.215km/h
http://www.youtube.com/watch?v=tCtWe4a1h9s http://www.youtube.com/watch?v=VOR-MEsxDCU octavia kombi 1.8T 191PS
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky ICQ
Skrbla
Zaslal: so červen 20, 2009 11:43 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 27. 02. 2008 Příspěvky: 1180 Bydliště: Jičín
Ještě někdo, nějaký pozatky Shocked
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
pugS16
Zaslal: ne červen 21, 2009 9:43 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 03. 01. 2009 Příspěvky: 159 Bydliště: Kladno
se svym Supresprintem 55mm se nedostanu pod 10l/100..

_________________
Peugeot 106 S16 VIBRO
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
skokan
Zaslal: ne červen 21, 2009 10:27 pm Odpovědět s citátem
EX-Saxoclubák Založen: 18. 05. 2007 Příspěvky: 3348 Bydliště: Slovensko - NMnV
myslim ze uplne velke priechodzie yfukove potrubie nie je dobre na hladkych motoroch. Na turbinach tusim davali 60mm priemer a vacsie ale tak slo o rychli odvod spalin a nepotrebovali spatny tlak. Toto sa skus skor spytat niekoho kto sa tomu naozaj venuje, ale podla mna ti moc vele potrubie na saxe skor uskodi ako pomoze.

_________________
Saxo VTS120 1.6 16v, r.v. 2000, 1/4 Mile - 15.227 s, 1/4 MPH - 95.042 km/h
Renault Clio Sport 182

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky AOL Instant Messenger Yahoo Messenger MSN Messenger ICQ
Ritchma
Zaslal: po červen 22, 2009 7:20 am Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 21. 02. 2005 Příspěvky: 2233
Možná by se to dalo nějak dohledat, ale ve slovenskym časopisu autotuning autohifi nebo tak nějak kdysi byla recenze C2 tréninkáče který stavěli tak nějak lehce po vzoru jejich ostrýho auta, ale co se týče motoru, moc tam toho neudělali a výfuk dali právě vělkýho průměru z ostrýho modelu a na brzdě to pak překvapivě ukázalo hodně velkej nárůst...

Jinak že by měl výfuk nějakej velkej vliv na spotřebu se mi nezdá. Buď se s tim pak jezdí kvůli zvuku rychle a nebo je tam víc úprav a nebo neni něco ok.....
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Skrbla
Zaslal: po červen 22, 2009 8:11 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 27. 02. 2008 Příspěvky: 1180 Bydliště: Jičín
Já to budu taky brzdit, před a po, kdyby byl nějakej problém s tlumičema, tak to se dá předělat, ale špatnej průměr trubek=komplet novej vejfuk
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Johny
Zaslal: po červen 22, 2009 8:11 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 27. 09. 2006 Příspěvky: 767 Bydliště: Banská Bystrica SR
Ritchma napsal:
Možná by se to dalo nějak dohledat, ale ve slovenskym časopisu autotuning autohifi nebo tak nějak kdysi byla recenze C2 tréninkáče který stavěli tak nějak lehce po vzoru jejich ostrýho auta, ale co se týče motoru, moc tam toho neudělali a výfuk dali právě vělkýho průměru z ostrýho modelu a na brzdě to pak překvapivě ukázalo hodně velkej nárůst...

Jinak že by měl výfuk nějakej velkej vliv na spotřebu se mi nezdá. Buď se s tim pak jezdí kvůli zvuku rychle a nebo je tam víc úprav a nebo neni něco ok.....


no neni OK spätný protitlak, takže kaine krútonmetre v nizkych otáčkach, takže to nič nejde treba viac šliapať na pedal a viac vytáčať preto vyššia spotreba, je to jav s ktorým sa stretne každý "správny" tuner Rolling Eyes poznam aj z osobnej skusenosti heh

Vejfuck na saxa nestoji naozaj vela, takže treba tam šupnuť supersprint so stredom a je pokoj. Ale pokial to vieš naozaj pekne spraviť aby to bolo ako oridžo neni problém, saxa byvaju dosť na bruchu treba aby to bolo čo najbližšie ku kasni ale aby nebuchalo o nu, takže vela šťastia.

_________________
1/4mile za 14,26 Trenčín 2007, 14,107s Trenčín 2008, váha 785kg výkon 140,7PS 6950ot/min

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
Skrbla
Zaslal: po červen 22, 2009 9:00 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 27. 02. 2008 Příspěvky: 1180 Bydliště: Jičín
Je tada fakt že když jsem otevřel na bejvalym favoritu vejfuk, trubka a na konci průchozí tlumič tak jsem jezdil průměrnou spotřebu 16 l LPG Shocked
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
olda77
Zaslal: po červen 22, 2009 4:09 pm Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 25. 02. 2005 Příspěvky: 1685 Bydliště: PŘEROV
treba na kopcovem saxu Dohnalka bylo vyfukove potrubí 80mm,ale to byl upraveny radne motor.na serii dej origo stred,vyhod kat a dej pruchozi konckak.

_________________
400m za 14.86,max na 2 km radarem 204km/h.tach.215km/h
http://www.youtube.com/watch?v=tCtWe4a1h9s http://www.youtube.com/watch?v=VOR-MEsxDCU octavia kombi 1.8T 191PS
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky ICQ
pugS16
Zaslal: po červen 22, 2009 4:25 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 03. 01. 2009 Příspěvky: 159 Bydliště: Kladno
vyhodit kat?..

_________________
Peugeot 106 S16 VIBRO
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
kubik106
Zaslal: po červen 22, 2009 8:27 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 10. 11. 2007 Příspěvky: 357 Bydliště: Bratislava III
kopcove auta a rallycka maju stavane motory s uplne ostrymi vackami a pracovnym rozsahom otacok od 7 do 9 tis, preto take velke priemery vyfuk. potrubi...
kopcari neriesia krutak a chod motora do 4 tis, co su zrovna tocky co pouzivas pri 95% tvojho soferovania.
pokial mas auto na bezne vozenie a fast road santenie doporucujem pre najlepsie vysledky, zachovanie krutaku a odozvy plynu aj v nizkych otackach, toto:
-priemer vyfukoveho potrubia max 55mm
-kat von
-namiesto stredoveho tlmica rezonator na tom istom mieste
-koncovy tlmic nahradit plnehodnotnym priechodnejsim tlmicom renomovanych vyrobcov.
p.s.
nedoporucujem spekulovat s posuvanim tlmicov a rezonatorov inde ako je origo navrhnute (vyrobca tomu venoval urcite viac casu ako setci citatelia tohto fora dokopy, a hocjake predlzenie alebo skratenie vyfukoveho potrbubia ma vyrazny dopad na odozvu nepreplnaneho motora)

_________________

kovana 1.6 na klapkach uz coskoro

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
pugS16
Zaslal: po červen 22, 2009 8:48 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 03. 01. 2009 Příspěvky: 159 Bydliště: Kladno
to,co psal kubik106 mam udelano,jen s rozdilem,ze kat byl zachovan..pomohlo by vyndani..?

_________________
Peugeot 106 S16 VIBRO
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
kubik106
Zaslal: po červen 22, 2009 9:09 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 10. 11. 2007 Příspěvky: 357 Bydliště: Bratislava III
pugS16 napsal:
to,co psal kubik106 mam udelano,jen s rozdilem,ze kat byl zachovan..pomohlo by vyndani..?


pokial mas motor seriu tak je to zbytocne ho vyberat.

_________________

kovana 1.6 na klapkach uz coskoro

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 7
Jdi na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved