punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - Přestavba z 8V na 16V
 
Autor Zpráva

<  Tuning  ~  Přestavba z 8V na 16V

Johny
Zaslal: po únor 02, 2009 12:10 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 27. 09. 2006 Příspěvky: 767 Bydliště: Banská Bystrica SR
v sučasnosti je na mraky 16V na predaj, daj het 1,4rku a chod do 16V NO PROBLEM

_________________
1/4mile za 14,26 Trenčín 2007, 14,107s Trenčín 2008, váha 785kg výkon 140,7PS 6950ot/min

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
Maza1
Zaslal: po únor 02, 2009 12:33 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 02. 02. 2009 Příspěvky: 86 Bydliště: Český Krumlov
Johny napsal:
a čo sa týka to RWD tak to je super image ale načo vymyšlať ameriku, kup si hocjake silnejsie BMW a je to, prípadne staršiu E30 a daj tam 4liter V8 zo 5tky alebo zo 7dmi. A konkretne z toho SAXA alá S2000 som moc sklamaný čakal by som na 1/4mile aspon o sekundu lepši čas takto mi jazdí aj môj 16V Sad
a ešte to RWD saxo nikto nevidel jazdiť bohvie ako sa to správa na ceste.
No jo jenze BMW to jsou samy mrdky chci saxo a jinej motor asi sem na tohle moc tvrdohlavej... Laka me proste nejaka prestavba

_________________
"moje" Saxána 1.4 8V VTS tlačí 220 Km/h MAX...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky ICQ
Johny
Zaslal: po únor 02, 2009 12:45 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 27. 09. 2006 Příspěvky: 767 Bydliště: Banská Bystrica SR
ja by som vedel o dvoch prestavbach ak xces jazdit tak 4klapec, vačky atd... a 200PS Smile alebo ak xceš ohurovať na dialnici a na šprintoch tak turbo do 1,6tky a tam zaleži od penaženky ci 200PS - 350PS

_________________
1/4mile za 14,26 Trenčín 2007, 14,107s Trenčín 2008, váha 785kg výkon 140,7PS 6950ot/min

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
skokan
Zaslal: po únor 02, 2009 12:55 pm Odpovědět s citátem
EX-Saxoclubák Založen: 18. 05. 2007 Příspěvky: 3348 Bydliště: Slovensko - NMnV
jj ... co som videl na predaj kompletne spravene saxo s turbickom na tlaku IBA 0,6bar a teda potencialom a malo 240PS!! predavalo sa za 200tisic SKK a prerobit pravostranne riadenie nie je podla mna az taky problem. U nas kupis Saxino za 100-130tisic a turboprestavba aspon 130-160tisic, takze si myslim ze by sa to oplatilo skusit Wink

_________________
Saxo VTS120 1.6 16v, r.v. 2000, 1/4 Mile - 15.227 s, 1/4 MPH - 95.042 km/h
Renault Clio Sport 182

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky AOL Instant Messenger Yahoo Messenger MSN Messenger ICQ
EiFFeL
Zaslal: po únor 02, 2009 1:32 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 12. 2005 Příspěvky: 5780 Bydliště: Vranovská Ves
tak ono turbo co se tyka ty mechanicky casti (jakoze trubek apod) neni zadna slozita vec... horsi je ostrej vnitrek motora a elektronika...

_________________
ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
kubik106
Zaslal: po únor 02, 2009 8:54 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 10. 11. 2007 Příspěvky: 357 Bydliště: Bratislava III
franus tu 1.6ku 8v mas na mysli saxo?

_________________

kovana 1.6 na klapkach uz coskoro

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
KenaD
Zaslal: po únor 02, 2009 10:19 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 01. 10. 2007 Příspěvky: 704 Bydliště: Třinec
franus napsal:
Zajimalo by me, jak narocna je prestavba z 1.6 (1.4) 8v na 1.6 16v. Rad bych vedel, co vse by se muselo vymenit atd. Jestli treba el. svazek muze byt zachovany pripadne ho upravit, nebo je treba poridit z 16v verze. Jinak predpokladam, ze poloosy, tehlice, ramena, rizeni apod. jsou shodne. Vim, ze napr v anglii je celkem dost 106 mk1 s 16v motory z mk2, ale zatim jsem nemel cas to poradne zkoumat.


No tak o tom sem taky přemyšle jak jsem měl 1,6 8Vl, a nakonec sem si koupil 1,6 16V a taky ještě byl trochu problem sehnat, ale teď už je jich vážně moc. Rači prodej a kup 16V

_________________
Vts zlate 1,6 8V - ex
Vts bile 1,6 16V - ex
Saxo Vts r.v. 2002 ; 1,6 16V - LPG, ex
Škoda octavia 1,9tdi 4x4 ex
Seat alhambra 4x4 1.9Tdi
Garage:
http://www.saxoclub.net/phpbb2/garage.php?mode=view_vehicle&CID=170
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Crack
Zaslal: čt únor 05, 2009 5:28 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 13. 01. 2006 Příspěvky: 847 Bydliště: Miletín
Maza1 napsal:
kurva tak jak tak vidim je to divoky.....uz rok mi stoura v hlave ze bych udelal prestavbu bud pridat kompresor...Ale to podle me nema smysl cpat do 1.4. Hlavni vec co se mi porad prevaluje v hlave je motor Xsara VTS 2.0 16V.... vsichni u nas ve meste delaji prestavby jako Opel Corsa 2.0 16V Turbo atd...uz tu jezdi asi ctyri a je to ceres
Ten motor se tam prej nevejde,ale nevím.Viděl sem což mě přišlo nejjednodušší motor z xantie 1,8T a poladit ho,pecka a náročnost jako při přestavbě na silnější motor,nemusíš řešit nic co už nebylo vymyšleno Wink

_________________
Citroen Saxo VTS 16V ... 1/4 míle za 15,220 http://www.saxoclub.net/index.php?ind=gallery&op=section_view&idev=117&order=&st=0
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 2 z 2
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved