| Autor |
Zpráva |
< Tuning ~ Přestavba z 8V na 16V |
| Johny |
Zaslal: po únor 02, 2009 12:10 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 09. 2006
Příspěvky: 767
Bydliště: Banská Bystrica SR
|
| v sučasnosti je na mraky 16V na predaj, daj het 1,4rku a chod do 16V NO PROBLEM |
_________________ 1/4mile za 14,26 Trenčín 2007, 14,107s Trenčín 2008, váha 785kg výkon 140,7PS 6950ot/min

|
|
| Návrat nahoru |
|
| Maza1 |
Zaslal: po únor 02, 2009 12:33 pm |
|
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 02. 02. 2009
Příspěvky: 86
Bydliště: Český Krumlov
|
Johny napsal: a čo sa týka to RWD tak to je super image ale načo vymyšlať ameriku, kup si hocjake silnejsie BMW a je to, prípadne staršiu E30 a daj tam 4liter V8 zo 5tky alebo zo 7dmi. A konkretne z toho SAXA alá S2000 som moc sklamaný čakal by som na 1/4mile aspon o sekundu lepši čas takto mi jazdí aj môj 16V
a ešte to RWD saxo nikto nevidel jazdiť bohvie ako sa to správa na ceste. No jo jenze BMW to jsou samy mrdky chci saxo a jinej motor asi sem na tohle moc tvrdohlavej... Laka me proste nejaka prestavba |
_________________ "moje" Saxána 1.4 8V VTS tlačí 220 Km/h MAX... |
|
| Návrat nahoru |
|
| Johny |
Zaslal: po únor 02, 2009 12:45 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 09. 2006
Příspěvky: 767
Bydliště: Banská Bystrica SR
|
ja by som vedel o dvoch prestavbach ak xces jazdit tak 4klapec, vačky atd... a 200PS alebo ak xceš ohurovať na dialnici a na šprintoch tak turbo do 1,6tky a tam zaleži od penaženky ci 200PS - 350PS |
_________________ 1/4mile za 14,26 Trenčín 2007, 14,107s Trenčín 2008, váha 785kg výkon 140,7PS 6950ot/min

|
|
| Návrat nahoru |
|
| skokan |
Zaslal: po únor 02, 2009 12:55 pm |
|
|
EX-Saxoclubák
Založen: 18. 05. 2007
Příspěvky: 3348
Bydliště: Slovensko - NMnV
|
jj ... co som videl na predaj kompletne spravene saxo s turbickom na tlaku IBA 0,6bar a teda potencialom a malo 240PS!! predavalo sa za 200tisic SKK a prerobit pravostranne riadenie nie je podla mna az taky problem. U nas kupis Saxino za 100-130tisic a turboprestavba aspon 130-160tisic, takze si myslim ze by sa to oplatilo skusit  |
_________________ Saxo VTS120 1.6 16v, r.v. 2000, 1/4 Mile - 15.227 s, 1/4 MPH - 95.042 km/h
Renault Clio Sport 182

|
|
| Návrat nahoru |
|
| EiFFeL |
Zaslal: po únor 02, 2009 1:32 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
| tak ono turbo co se tyka ty mechanicky casti (jakoze trubek apod) neni zadna slozita vec... horsi je ostrej vnitrek motora a elektronika... |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
| Návrat nahoru |
|
| kubik106 |
Zaslal: po únor 02, 2009 8:54 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 10. 11. 2007
Příspěvky: 357
Bydliště: Bratislava III
|
| franus tu 1.6ku 8v mas na mysli saxo? |
_________________
 kovana 1.6 na klapkach uz coskoro
|
|
| Návrat nahoru |
|
| KenaD |
Zaslal: po únor 02, 2009 10:19 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 01. 10. 2007
Příspěvky: 704
Bydliště: Třinec
|
franus napsal: Zajimalo by me, jak narocna je prestavba z 1.6 (1.4) 8v na 1.6 16v. Rad bych vedel, co vse by se muselo vymenit atd. Jestli treba el. svazek muze byt zachovany pripadne ho upravit, nebo je treba poridit z 16v verze. Jinak predpokladam, ze poloosy, tehlice, ramena, rizeni apod. jsou shodne. Vim, ze napr v anglii je celkem dost 106 mk1 s 16v motory z mk2, ale zatim jsem nemel cas to poradne zkoumat.
No tak o tom sem taky přemyšle jak jsem měl 1,6 8Vl, a nakonec sem si koupil 1,6 16V a taky ještě byl trochu problem sehnat, ale teď už je jich vážně moc. Rači prodej a kup 16V |
_________________ Vts zlate 1,6 8V - ex
Vts bile 1,6 16V - ex
Saxo Vts r.v. 2002 ; 1,6 16V - LPG, ex
Škoda octavia 1,9tdi 4x4 ex
Seat alhambra 4x4 1.9Tdi
Garage:
http://www.saxoclub.net/phpbb2/garage.php?mode=view_vehicle&CID=170 |
|
| Návrat nahoru |
|
| Crack |
Zaslal: čt únor 05, 2009 5:28 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 13. 01. 2006
Příspěvky: 847
Bydliště: Miletín
|
Maza1 napsal: kurva tak jak tak vidim je to divoky.....uz rok mi stoura v hlave ze bych udelal prestavbu bud pridat kompresor...Ale to podle me nema smysl cpat do 1.4. Hlavni vec co se mi porad prevaluje v hlave je motor Xsara VTS 2.0 16V.... vsichni u nas ve meste delaji prestavby jako Opel Corsa 2.0 16V Turbo atd...uz tu jezdi asi ctyri a je to ceres Ten motor se tam prej nevejde,ale nevím.Viděl sem což mě přišlo nejjednodušší motor z xantie 1,8T a poladit ho,pecka a náročnost jako při přestavbě na silnější motor,nemusíš řešit nic co už nebylo vymyšleno  |
_________________ Citroen Saxo VTS 16V ... 1/4 míle za 15,220 http://www.saxoclub.net/index.php?ind=gallery&op=section_view&idev=117&order=&st=0 |
|
| Návrat nahoru |
|
|
|