punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - 1.4 vs. 1.6 8V
 
Autor Zpráva

<  Ostatní  ~  1.4 vs. 1.6 8V

troskalp
Zaslal: čt říjen 09, 2008 8:23 pm Odpovědět s citátem
EX-Saxoclubák Založen: 01. 09. 2008 Příspěvky: 2204 Bydliště: Střílky
no já mám 185/55 R14 a ve dvou na te rovince od stareho hrozenkova po rasovou sme ve dvou 180 tachometrických,pak sem musel brzdit Smile jel sem domu Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
kubik106
Zaslal: čt říjen 09, 2008 9:07 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 10. 11. 2007 Příspěvky: 357 Bydliště: Bratislava III
johny ma nitro v zadku, jemu by slo aj 1.1 saxo plny budik Laughing

_________________

kovana 1.6 na klapkach uz coskoro

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Sejny
Zaslal: čt říjen 09, 2008 11:06 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 30. 05. 2006 Příspěvky: 1162 Bydliště: Kunčina
ok chlapi takze moc díky a začínám hledat nějaky pekny 1.6 8V! opraveno Twisted Evil


Naposledy upravil Sejny dne pá říjen 10, 2008 12:06 am, celkově upraveno 1 krát
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
CVakk
Zaslal: čt říjen 09, 2008 11:57 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 01. 09. 2008 Příspěvky: 69 Bydliště: Jablonec nad Nisou
Sejny napsal:
ok chlapi takze moc díky a začínám hledat nějaky pekny 8V!

bacha at to neni treba calibra 2.0 8V! nebo dalsi ze stovek osmiventilu...promin musel sem Smile

_________________
-- 1.4 VTS
-- golf III GTi 2.0 16v
-- 1.6 16v VTS
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Nick
Zaslal: pá říjen 10, 2008 10:50 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 30. 08. 2008 Příspěvky: 637 Bydliště: Otrokovice
No já ti nevim ale nejlepší bude někoho v okoli sehnat co maji oba stroje a projed se a uvidíš,tak jsem to řešil já a nakonec jsem zvolil 16V Very Happy a nebo někde na srazu saxáču ,když pak auto tak jedině xsaru 2,0 VTS nebo už subaru Very Happy .

já osobně bych přišetřil a koupil 16V
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu MSN Messenger
Lukes.2002
Zaslal: po říjen 13, 2008 1:58 pm Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 08. 09. 2006 Příspěvky: 1998 Bydliště: Šumperk
Johny napsal:
1,6 8V ide 205 tachometrickývh na 185/55 R14, odskúšané overené Very Happy po dialnici zo ZV do BB


dostal jsem několikrát svoji 1.6 8V na nějákých 210 tachometrových...těžko odhadnout...mám tachák do 190 a ručička byla mimo a zakrývala mi minuty na digitálních hodinách...

jinak rozdíl mezí 1.4 a 1.6 8V bude jako mezi 1.1 a 1.4 ... O spotřebu bych strach neměl...jezdit se s tím bez problému dá i pod 6 litru a motor je skvělí držák...já bych šel do 8V...

_________________
ex -1.5 D/42kw/2002 ! Modré Saxo spz za oknem "Alibaba"....těžko přehlednout Smile

ex - VTS/1.6 8V/65kw/2000 ! Modré Saxo

ex - Ford Mondeo ST220/3.0 24V/166kw/ zase Modré Smile

Alfa Romeo 159 Sportwagon
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
troskalp
Zaslal: po říjen 13, 2008 3:58 pm Odpovědět s citátem
EX-Saxoclubák Založen: 01. 09. 2008 Příspěvky: 2204 Bydliště: Střílky
souhlasim s Lukesem Wink 8v je dost dobrý i na svižnější jizdu Wink
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Majo
Zaslal: po říjen 20, 2008 7:12 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 09. 05. 2007 Příspěvky: 1331 Bydliště: Bratislava
mne tento topic pride dost nezmyselny.. ako mozes porovnavat to iste auto 55kW a 72kW? alebo potom so 16Vckom 87kW? medzi kazdym motorom je narast vykonu jak hovado, sak sa to samo musi odrazit na tom ako ide to auto.. Rolling Eyes spotreba je tu rozoberana 100krat, zavisi od toho ako budes jazdit.. ak pomaly, tak lepsia spotreba na 1.4ke, ak rychlo, bude lepsia na 1.6ke 8V, vies ist rychlejsie v nizsich otackach.. rozmyslam trochu.. 16V je motor uplne o niecom inom, sak si len pozri fotky zo zrazu, kde su otvorene kapoty a pochopis.. pri 16Vcku uz spotrebu nema zmysel riesit.. Rolling Eyes to auto je uz ina kategoria Twisted Evil

_________________

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Sejny
Zaslal: út říjen 21, 2008 9:49 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 30. 05. 2006 Příspěvky: 1162 Bydliště: Kunčina
Majo napsal:
mne tento topic pride dost nezmyselny.. ako mozes porovnavat to iste auto 55kW a 72kW? alebo potom so 16Vckom 87kW? medzi kazdym motorom je narast vykonu jak hovado, sak sa to samo musi odrazit na tom ako ide to auto.. Rolling Eyes spotreba je tu rozoberana 100krat, zavisi od toho ako budes jazdit.. ak pomaly, tak lepsia spotreba na 1.4ke, ak rychlo, bude lepsia na 1.6ke 8V, vies ist rychlejsie v nizsich otackach.. rozmyslam trochu.. 16V je motor uplne o niecom inom, sak si len pozri fotky zo zrazu, kde su otvorene kapoty a pochopis.. pri 16Vcku uz spotrebu nema zmysel riesit.. Rolling Eyes to auto je uz ina kategoria Twisted Evil



tak tvoje rada,je mi uz uplne na dve veci... nenapsal jsi nic noveho,na motor 16V nemusim koukat,stoji mi pred barakem Laughing a 16V bych teda resil dost jestli porad do toho vrazet prachy a jezdit za 10l nebo mit o 30koni slabsi auto co zere cca 7l a vicemene nemusim do toho vrazet,kdyz to neni nejaky srot... jinak Lukes me svezl v jeho saxiku a je to narez jak svina na dalnici jsme to rozpalili pres 200 behem chvilky,tahne dobre a predjizdi se s nim super. Lukes sam uznal,ze kdyz vis ze nechces vrazet do auta,tak je lepsi koupit 8V a na 16V kaslat pac je to pokladnicka

_________________
ex- 1.1i _44kw_ r.v.97,195000km

ex- 1.6 8V_65kw_r.v.00_VTS /bílá

Audi A4 B6 1.9TDi 96kw

Radši mrtvej než druhej
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
skokan
Zaslal: út říjen 21, 2008 11:16 am Odpovědět s citátem
EX-Saxoclubák Založen: 18. 05. 2007 Příspěvky: 3348 Bydliště: Slovensko - NMnV
Sejny ... ja mam 16v a musim povedat ze ten moj pokladnicka urcite nie je. Jazdim od 6.5 do 9L a auto ide ako hodinky. Na 8v som sa viezol a prislo mi to ako zaspate a hlavne mi tam chybal ten "kopanec" pri vysokych otackach, ale verim ze ma svojich priaznivcov ...ako aj skoro kazde auto Smile

_________________
Saxo VTS120 1.6 16v, r.v. 2000, 1/4 Mile - 15.227 s, 1/4 MPH - 95.042 km/h
Renault Clio Sport 182

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky AOL Instant Messenger Yahoo Messenger MSN Messenger ICQ
vtsko
Zaslal: út říjen 21, 2008 11:59 am Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 03. 2008 Příspěvky: 4167 Bydliště: Malacky
jasne ze je 16V pokladnicka,lebo kto si ho kupi,tak preto,ze to ide a po chvylke chce viac a viac a neriesi spotrebu...horsie je na tom 8V,kde donho musis vrazit 2x tolko ako do 16V aby si sa z vykonom priblizil Wink
ja mam 16V,som s nim spokojny,chybycky ma,ako kazde auto odtialto,sem tam sa neaka zavada objavy,ale to sa stava aj na 8V a je jedno akeho objemu.keby si jazdil z 8V tak ako zo 16V tak mas o polku vacsiu spotrebu.Ja mam kombinovanu 8,max 8apol a mimo mesta si spravym 6 litrou.

_________________
Saxik 1.6 16V VTS
r.v. 2002, 125,5ps
vaha prazdneho auta 920kg
http://saxoclub.net/phpbb2/viewtopic.php?t=3547&postdays=0&postorder=asc&start=0
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Sejny
Zaslal: út říjen 21, 2008 12:16 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 30. 05. 2006 Příspěvky: 1162 Bydliště: Kunčina
skokan - tak to mas asi stesti na spravny kus.... Very Happy
vtsko- nechci auto ktery jede 250km/h a z 0-100 za 6s,chci auto co jede a 8V jede dobre,to jsem s presvedcil.. a 16V jede dobre,ale zase takovy extra rozdil to od nich neni,jasny ze na sprintu 8V se dlouho 16V drzet nebude.. jinak co rikal Lukes ,tak tomu verim 6l normalni jizda a sport. jizda 8-9l... a kdyz potrebuji zrychlit,tak 8v zrychlý,zkousel jsem, ze 4 a vzalo to hodne dobre... takze to je asi kazdyho vec,ja jsem urcite pro 8V a 16V proste nechci! ma ho bracha Laughing

_________________
ex- 1.1i _44kw_ r.v.97,195000km

ex- 1.6 8V_65kw_r.v.00_VTS /bílá

Audi A4 B6 1.9TDi 96kw

Radši mrtvej než druhej
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Johny
Zaslal: út říjen 21, 2008 1:02 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 27. 09. 2006 Příspěvky: 767 Bydliště: Banská Bystrica SR
1,6 8V sa zda že dobre ide preto lebo pekne taha od spodu, u 16V je to vacsi rozdiel medzi nizkymi a vysokymi otackami. 1,6 8V je nezmar s dobrou spotrebou, už to tu neriešte Very HappyVery HappyVery Happy furt mi chodi mail že tu beži tato diskusia a mna to už nebaví Very HappyVery HappyVery Happy

_________________
1/4mile za 14,26 Trenčín 2007, 14,107s Trenčín 2008, váha 785kg výkon 140,7PS 6950ot/min

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
Sejny
Zaslal: út říjen 21, 2008 1:05 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 30. 05. 2006 Příspěvky: 1162 Bydliště: Kunčina
takyto nechapu,diskuze skoncila uz pred 2 tydny

_________________
ex- 1.1i _44kw_ r.v.97,195000km

ex- 1.6 8V_65kw_r.v.00_VTS /bílá

Audi A4 B6 1.9TDi 96kw

Radši mrtvej než druhej
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Johny
Zaslal: út říjen 21, 2008 1:06 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 27. 09. 2006 Příspěvky: 767 Bydliště: Banská Bystrica SR
áááááááááá kill kill Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

_________________
1/4mile za 14,26 Trenčín 2007, 14,107s Trenčín 2008, váha 785kg výkon 140,7PS 6950ot/min

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 2 z 4
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved