| Autor |
Zpráva |
< Ostatní ~ 1.4 vs. 1.6 8V |
| troskalp |
Zaslal: čt říjen 09, 2008 8:23 pm |
|
|
|
EX-Saxoclubák
Založen: 01. 09. 2008
Příspěvky: 2204
Bydliště: Střílky
|
no já mám 185/55 R14 a ve dvou na te rovince od stareho hrozenkova po rasovou sme ve dvou 180 tachometrických,pak sem musel brzdit jel sem domu  |
|
|
| Návrat nahoru |
|
| kubik106 |
Zaslal: čt říjen 09, 2008 9:07 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 10. 11. 2007
Příspěvky: 357
Bydliště: Bratislava III
|
johny ma nitro v zadku, jemu by slo aj 1.1 saxo plny budik  |
_________________
 kovana 1.6 na klapkach uz coskoro
|
|
| Návrat nahoru |
|
| Sejny |
Zaslal: čt říjen 09, 2008 11:06 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 30. 05. 2006
Příspěvky: 1162
Bydliště: Kunčina
|
ok chlapi takze moc díky a začínám hledat nějaky pekny 1.6 8V! opraveno  |
Naposledy upravil Sejny dne pá říjen 10, 2008 12:06 am, celkově upraveno 1 krát |
|
| Návrat nahoru |
|
| CVakk |
Zaslal: čt říjen 09, 2008 11:57 pm |
|
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 01. 09. 2008
Příspěvky: 69
Bydliště: Jablonec nad Nisou
|
Sejny napsal: ok chlapi takze moc díky a začínám hledat nějaky pekny 8V!
bacha at to neni treba calibra 2.0 8V! nebo dalsi ze stovek osmiventilu...promin musel sem  |
_________________ -- 1.4 VTS
-- golf III GTi 2.0 16v
-- 1.6 16v VTS |
|
| Návrat nahoru |
|
| Nick |
Zaslal: pá říjen 10, 2008 10:50 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 30. 08. 2008
Příspěvky: 637
Bydliště: Otrokovice
|
No já ti nevim ale nejlepší bude někoho v okoli sehnat co maji oba stroje a projed se a uvidíš,tak jsem to řešil já a nakonec jsem zvolil 16V a nebo někde na srazu saxáču ,když pak auto tak jedině xsaru 2,0 VTS nebo už subaru .
já osobně bych přišetřil a koupil 16V |
|
|
| Návrat nahoru |
|
| Lukes.2002 |
Zaslal: po říjen 13, 2008 1:58 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 08. 09. 2006
Příspěvky: 1998
Bydliště: Šumperk
|
Johny napsal: 1,6 8V ide 205 tachometrickývh na 185/55 R14, odskúšané overené  po dialnici zo ZV do BB
dostal jsem několikrát svoji 1.6 8V na nějákých 210 tachometrových...těžko odhadnout...mám tachák do 190 a ručička byla mimo a zakrývala mi minuty na digitálních hodinách...
jinak rozdíl mezí 1.4 a 1.6 8V bude jako mezi 1.1 a 1.4 ... O spotřebu bych strach neměl...jezdit se s tím bez problému dá i pod 6 litru a motor je skvělí držák...já bych šel do 8V... |
_________________ ex -1.5 D/42kw/2002 ! Modré Saxo spz za oknem "Alibaba"....těžko přehlednout
ex - VTS/1.6 8V/65kw/2000 ! Modré Saxo
ex - Ford Mondeo ST220/3.0 24V/166kw/ zase Modré
Alfa Romeo 159 Sportwagon |
|
| Návrat nahoru |
|
| troskalp |
Zaslal: po říjen 13, 2008 3:58 pm |
|
|
|
EX-Saxoclubák
Založen: 01. 09. 2008
Příspěvky: 2204
Bydliště: Střílky
|
souhlasim s Lukesem 8v je dost dobrý i na svižnější jizdu  |
|
|
| Návrat nahoru |
|
| Majo |
Zaslal: po říjen 20, 2008 7:12 pm |
|
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 09. 05. 2007
Příspěvky: 1331
Bydliště: Bratislava
|
|
| Návrat nahoru |
|
| Sejny |
Zaslal: út říjen 21, 2008 9:49 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 30. 05. 2006
Příspěvky: 1162
Bydliště: Kunčina
|
Majo napsal: mne tento topic pride dost nezmyselny.. ako mozes porovnavat to iste auto 55kW a 72kW? alebo potom so 16Vckom 87kW? medzi kazdym motorom je narast vykonu jak hovado, sak sa to samo musi odrazit na tom ako ide to auto..  spotreba je tu rozoberana 100krat, zavisi od toho ako budes jazdit.. ak pomaly, tak lepsia spotreba na 1.4ke, ak rychlo, bude lepsia na 1.6ke 8V, vies ist rychlejsie v nizsich otackach.. rozmyslam trochu.. 16V je motor uplne o niecom inom, sak si len pozri fotky zo zrazu, kde su otvorene kapoty a pochopis.. pri 16Vcku uz spotrebu nema zmysel riesit..  to auto je uz ina kategoria 
tak tvoje rada,je mi uz uplne na dve veci... nenapsal jsi nic noveho,na motor 16V nemusim koukat,stoji mi pred barakem a 16V bych teda resil dost jestli porad do toho vrazet prachy a jezdit za 10l nebo mit o 30koni slabsi auto co zere cca 7l a vicemene nemusim do toho vrazet,kdyz to neni nejaky srot... jinak Lukes me svezl v jeho saxiku a je to narez jak svina na dalnici jsme to rozpalili pres 200 behem chvilky,tahne dobre a predjizdi se s nim super. Lukes sam uznal,ze kdyz vis ze nechces vrazet do auta,tak je lepsi koupit 8V a na 16V kaslat pac je to pokladnicka |
_________________ ex- 1.1i _44kw_ r.v.97,195000km
ex- 1.6 8V_65kw_r.v.00_VTS /bílá
Audi A4 B6 1.9TDi 96kw
Radši mrtvej než druhej |
|
| Návrat nahoru |
|
| skokan |
Zaslal: út říjen 21, 2008 11:16 am |
|
|
EX-Saxoclubák
Založen: 18. 05. 2007
Příspěvky: 3348
Bydliště: Slovensko - NMnV
|
Sejny ... ja mam 16v a musim povedat ze ten moj pokladnicka urcite nie je. Jazdim od 6.5 do 9L a auto ide ako hodinky. Na 8v som sa viezol a prislo mi to ako zaspate a hlavne mi tam chybal ten "kopanec" pri vysokych otackach, ale verim ze ma svojich priaznivcov ...ako aj skoro kazde auto  |
_________________ Saxo VTS120 1.6 16v, r.v. 2000, 1/4 Mile - 15.227 s, 1/4 MPH - 95.042 km/h
Renault Clio Sport 182

|
|
| Návrat nahoru |
|
| vtsko |
Zaslal: út říjen 21, 2008 11:59 am |
|
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 03. 2008
Příspěvky: 4167
Bydliště: Malacky
|
jasne ze je 16V pokladnicka,lebo kto si ho kupi,tak preto,ze to ide a po chvylke chce viac a viac a neriesi spotrebu...horsie je na tom 8V,kde donho musis vrazit 2x tolko ako do 16V aby si sa z vykonom priblizil
ja mam 16V,som s nim spokojny,chybycky ma,ako kazde auto odtialto,sem tam sa neaka zavada objavy,ale to sa stava aj na 8V a je jedno akeho objemu.keby si jazdil z 8V tak ako zo 16V tak mas o polku vacsiu spotrebu.Ja mam kombinovanu 8,max 8apol a mimo mesta si spravym 6 litrou. |
_________________ Saxik 1.6 16V VTS
r.v. 2002, 125,5ps
vaha prazdneho auta 920kg
http://saxoclub.net/phpbb2/viewtopic.php?t=3547&postdays=0&postorder=asc&start=0 |
|
| Návrat nahoru |
|
| Sejny |
Zaslal: út říjen 21, 2008 12:16 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 30. 05. 2006
Příspěvky: 1162
Bydliště: Kunčina
|
skokan - tak to mas asi stesti na spravny kus....
vtsko- nechci auto ktery jede 250km/h a z 0-100 za 6s,chci auto co jede a 8V jede dobre,to jsem s presvedcil.. a 16V jede dobre,ale zase takovy extra rozdil to od nich neni,jasny ze na sprintu 8V se dlouho 16V drzet nebude.. jinak co rikal Lukes ,tak tomu verim 6l normalni jizda a sport. jizda 8-9l... a kdyz potrebuji zrychlit,tak 8v zrychlý,zkousel jsem, ze 4 a vzalo to hodne dobre... takze to je asi kazdyho vec,ja jsem urcite pro 8V a 16V proste nechci! ma ho bracha  |
_________________ ex- 1.1i _44kw_ r.v.97,195000km
ex- 1.6 8V_65kw_r.v.00_VTS /bílá
Audi A4 B6 1.9TDi 96kw
Radši mrtvej než druhej |
|
| Návrat nahoru |
|
| Johny |
Zaslal: út říjen 21, 2008 1:02 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 09. 2006
Příspěvky: 767
Bydliště: Banská Bystrica SR
|
|
| Návrat nahoru |
|
| Sejny |
Zaslal: út říjen 21, 2008 1:05 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 30. 05. 2006
Příspěvky: 1162
Bydliště: Kunčina
|
| takyto nechapu,diskuze skoncila uz pred 2 tydny |
_________________ ex- 1.1i _44kw_ r.v.97,195000km
ex- 1.6 8V_65kw_r.v.00_VTS /bílá
Audi A4 B6 1.9TDi 96kw
Radši mrtvej než druhej |
|
| Návrat nahoru |
|
| Johny |
Zaslal: út říjen 21, 2008 1:06 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 09. 2006
Příspěvky: 767
Bydliště: Banská Bystrica SR
|
|
| Návrat nahoru |
|
|
|