| Autor |
Zpráva |
< Tuning ~ Převodovka 1,6 VTS |
| Majo |
Zaslal: út červen 10, 2008 10:43 am |
|
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 09. 05. 2007
Příspěvky: 1331
Bydliště: Bratislava
|
|
| Návrat nahoru |
|
| martanc |
Zaslal: út červen 10, 2008 10:52 am |
|
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
| jj také čekám kdo se ujme toho vysvětlení protože napřed se tu řešily stále převody a teďka se tu řeší převody jednotlivejch rychlostních stupňů takže je v tom docela zmatek. Takže jestli by mohl někdo objasnit na co je jak velkej převod dobrej tak by jsme byly vděčný. |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
| Návrat nahoru |
|
| Johny |
Zaslal: út červen 10, 2008 11:13 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 09. 2006
Příspěvky: 767
Bydliště: Banská Bystrica SR
|
Pre lepšiu predstavu je to ako prehadzovačka na bicykli
čim menšie kolieska tým to lahsie a lepsie bude zrýchlovať ale ako viete ak xcete ist na bicykli rychlejsie ako ked bežíte musite tam "zaradit" vyšši prevod to iste platí u auto. ale osobne si myslím že navrhnut prevody k danemu typu auta a motoru je veda . |
_________________ 1/4mile za 14,26 Trenčín 2007, 14,107s Trenčín 2008, váha 785kg výkon 140,7PS 6950ot/min

|
|
| Návrat nahoru |
|
| martanc |
Zaslal: út červen 10, 2008 11:44 am |
|
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
Johny napsal: Pre lepšiu predstavu je to ako prehadzovačka na bicykli
čim menšie kolieska tým to lahsie a lepsie bude zrýchlovať ale ako viete ak xcete ist na bicykli rychlejsie ako ked bežíte musite tam "zaradit" vyšši prevod to iste platí u auto. ale osobne si myslím že navrhnut prevody k danemu typu auta a motoru je veda . jo to mě taky první napadlo ale nějak my tam nesedí ta převodovka z P106 protože ta má nejvetší stálej převod tudíž by měla bejt na akceleraci nejhorší a nebo se pletu? |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
| Návrat nahoru |
|
| franus |
Zaslal: út červen 10, 2008 1:12 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 25. 04. 2007
Příspěvky: 451
Bydliště: Kroměříž, Zlín
|
Rallye:
Hnanci hridel = 13zubu Hnany hridel = 59zubu prevodovy pomer = 4.5 - lepsi zrychleni, mensi max.
VTS:
Hnanci hridel = 14zubu Hnany hridel = 60zubu prevodovy pomer = 4.3 - horsi zrychleni, vetsi max.
Bicykl:
Hnaci hridel (velky tac) = 30 Hnany hridel = 25 prevodovy pomer = 0.8 - dobre do kopce (vetsi zrychleni. mensi max.)
Hnaci hridel (velky tac) = 60 Hnany hridel = 18 prevodovy pomer = 0.3 - dobre na rovinky (mensi zrychleni, vetsi max)
Tak se pocitaji prevodove pomery - zkus si to.
Nejde o realnou velikost cisla ale jde o pomer - prevodovy pomer. U auta ma s vlastne prevodovku skladanou do pomala (nektere petky ale byvaji uz do rychla) - proto jsou prevodove pomery vetsi nez 1. Bicykl je delane do rychla - proto prevodove pomery mensi nez 1.
Zkus se nad tim zamyslet, snad te to nezmate. Ne, ze po precteni sem napises, jakto ze jede auto rychleji nez kolo, prestoze je zprevodovane do pomala. Nezapomen ze auto ti toci do 7000ot/min, kdyby jsi si to zkusil na kole, tak si asi zadres kycle  |
_________________ Pug205gti |
|
| Návrat nahoru |
|
| martanc |
Zaslal: út červen 10, 2008 1:20 pm |
|
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
| franus dík za vysvětlení teďka už je to alespoň mě všechno jasný |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
| Návrat nahoru |
|
| Lukes.2002 |
Zaslal: út červen 10, 2008 1:39 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 08. 09. 2006
Příspěvky: 1998
Bydliště: Šumperk
|
| Díky moc....takže vlastně jeden zub dělá velký rozdíl protože když by jsi to udělal jako dráhu na celou minutu kdy to (v maximálních otáčkách) dělá 7000 tak se ten rozdíl jednoho zubu 7000x znásobí a proto mezi rally a VTS je relativně velký rozdíl i když jde na každé položce pouze o jeden jediný zub?? |
_________________ ex -1.5 D/42kw/2002 ! Modré Saxo spz za oknem "Alibaba"....těžko přehlednout
ex - VTS/1.6 8V/65kw/2000 ! Modré Saxo
ex - Ford Mondeo ST220/3.0 24V/166kw/ zase Modré
Alfa Romeo 159 Sportwagon |
|
| Návrat nahoru |
|
| Majo |
Zaslal: út červen 10, 2008 2:37 pm |
|
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 09. 05. 2007
Příspěvky: 1331
Bydliště: Bratislava
|
|
| Návrat nahoru |
|
| franus |
Zaslal: út červen 10, 2008 2:48 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 25. 04. 2007
Příspěvky: 451
Bydliště: Kroměříž, Zlín
|
| Majo: v podstate mas pravdu s tou silou. Proto je takove umeni, jak tu nekdo vyse zminoval, postavit dobrou prevodovku k danemu autu (charakteristice motoru) a typu zavodu (charakteru trate) |
_________________ Pug205gti |
|
| Návrat nahoru |
|
| martanc |
Zaslal: út červen 10, 2008 3:04 pm |
|
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
franus napsal: Majo: v podstate mas pravdu s tou silou. Proto je takove umeni, jak tu nekdo vyse zminoval, postavit dobrou prevodovku k danemu autu (charakteristice motoru) a typu zavodu (charakteru trate) jj dát dohromady převodovku pro něajké auto bude asi umění. Jen tak pro zajímavost kdybych dal převodovku z 1.1 do 1.6 tak by to bylo sice línější ale zvedla by se tim maximálka žejo |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
| Návrat nahoru |
|
| skokan |
Zaslal: út červen 10, 2008 3:22 pm |
|
|
EX-Saxoclubák
Založen: 18. 05. 2007
Příspěvky: 3348
Bydliště: Slovensko - NMnV
|
toto som sa docital
106 S2 Rallye ma 5rychlostnu prevodovku, rovnaku aka je v pouzita v 1.6 XSi. Maju rovnake prevodove pomery ako S1 Rallye prevodovka akurat rozdielny veniec (korunku ci co to je) a "hrebenove kolecko" co dava S2 konecny pomer 4.06
prevodovka na P106 Gti by mala byt zhodna s tou z Ralley
Pepo VTR a 1.1 maju tiez rovnake
http://cgi.ebay.co.uk/Tran-X-Peugeot-106-Saxo-MA-Gearbox-Rally-Car-Track_W0QQcmdZViewItemQQitemZ200220257118 |
_________________ Saxo VTS120 1.6 16v, r.v. 2000, 1/4 Mile - 15.227 s, 1/4 MPH - 95.042 km/h
Renault Clio Sport 182

|
|
| Návrat nahoru |
|
| vtsko |
Zaslal: út červen 10, 2008 3:26 pm |
|
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 03. 2008
Příspěvky: 4167
Bydliště: Malacky
|
prevodovka na P106 Gti by mala byt zhodna s tou z Ralley
P106Gti ma rovnaku prevodovku ako VTS,takze nema ako P.rally  |
|
|
| Návrat nahoru |
|
| skokan |
Zaslal: út červen 10, 2008 3:28 pm |
|
|
EX-Saxoclubák
Založen: 18. 05. 2007
Příspěvky: 3348
Bydliště: Slovensko - NMnV
|
vtsko napsal: prevodovka na P106 Gti by mala byt zhodna s tou z Ralley
P106Gti ma rovnaku prevodovku ako VTS,takze nema ako P.rally 
GTi je vykonovo to iste ako VTS 16v ale ci to nahodou nema predsa len inu prevodovku |
_________________ Saxo VTS120 1.6 16v, r.v. 2000, 1/4 Mile - 15.227 s, 1/4 MPH - 95.042 km/h
Renault Clio Sport 182

|
|
| Návrat nahoru |
|
| vtsko |
Zaslal: út červen 10, 2008 3:31 pm |
|
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 03. 2008
Příspěvky: 4167
Bydliště: Malacky
|
| je to skoro to iste,neviem presne,ale sa mi zda,ze tam bol maly rozdiel vo vykone,S16 mala tusim o par konikov viac,mozno este neake detaili...ale prevodovka a motor to iste |
|
|
| Návrat nahoru |
|
| olda77 |
Zaslal: út červen 10, 2008 3:49 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 25. 02. 2005
Příspěvky: 1685
Bydliště: PŘEROV
|
|
| Návrat nahoru |
|
|
|