punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - Převodovka 1,6 VTS
 
Autor Zpráva

<  Tuning  ~  Převodovka 1,6 VTS

Majo
Zaslal: út červen 10, 2008 10:43 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 09. 05. 2007 Příspěvky: 1331 Bydliště: Bratislava
ja som z tohto blbec, mozno som to malokrat cital Crying or Very sad Crying or Very sad Embarassed Embarassed

..inak ale vazne by to mohol nejaky dobrak vysvetlit, nie vsetci sme sa narodili automechanici.. Confused

_________________

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
martanc
Zaslal: út červen 10, 2008 10:52 am Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209
jj také čekám kdo se ujme toho vysvětlení protože napřed se tu řešily stále převody a teďka se tu řeší převody jednotlivejch rychlostních stupňů takže je v tom docela zmatek. Takže jestli by mohl někdo objasnit na co je jak velkej převod dobrej tak by jsme byly vděčný.

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Johny
Zaslal: út červen 10, 2008 11:13 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 27. 09. 2006 Příspěvky: 767 Bydliště: Banská Bystrica SR
Pre lepšiu predstavu je to ako prehadzovačka na bicykli Smile

čim menšie kolieska tým to lahsie a lepsie bude zrýchlovať ale ako viete ak xcete ist na bicykli rychlejsie ako ked bežíte musite tam "zaradit" vyšši prevod to iste platí u auto. ale osobne si myslím že navrhnut prevody k danemu typu auta a motoru je veda .

_________________
1/4mile za 14,26 Trenčín 2007, 14,107s Trenčín 2008, váha 785kg výkon 140,7PS 6950ot/min

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
martanc
Zaslal: út červen 10, 2008 11:44 am Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209
Johny napsal:
Pre lepšiu predstavu je to ako prehadzovačka na bicykli Smile

čim menšie kolieska tým to lahsie a lepsie bude zrýchlovať ale ako viete ak xcete ist na bicykli rychlejsie ako ked bežíte musite tam "zaradit" vyšši prevod to iste platí u auto. ale osobne si myslím že navrhnut prevody k danemu typu auta a motoru je veda .
jo to mě taky první napadlo ale nějak my tam nesedí ta převodovka z P106 protože ta má nejvetší stálej převod tudíž by měla bejt na akceleraci nejhorší a nebo se pletu?

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
franus
Zaslal: út červen 10, 2008 1:12 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 25. 04. 2007 Příspěvky: 451 Bydliště: Kroměříž, Zlín
Rallye:
Hnanci hridel = 13zubu Hnany hridel = 59zubu prevodovy pomer = 4.5 - lepsi zrychleni, mensi max.

VTS:
Hnanci hridel = 14zubu Hnany hridel = 60zubu prevodovy pomer = 4.3 - horsi zrychleni, vetsi max.

Bicykl:

Hnaci hridel (velky tac) = 30 Hnany hridel = 25 prevodovy pomer = 0.8 - dobre do kopce (vetsi zrychleni. mensi max.)

Hnaci hridel (velky tac) = 60 Hnany hridel = 18 prevodovy pomer = 0.3 - dobre na rovinky (mensi zrychleni, vetsi max)

Tak se pocitaji prevodove pomery - zkus si to.
Nejde o realnou velikost cisla ale jde o pomer - prevodovy pomer. U auta ma s vlastne prevodovku skladanou do pomala (nektere petky ale byvaji uz do rychla) - proto jsou prevodove pomery vetsi nez 1. Bicykl je delane do rychla - proto prevodove pomery mensi nez 1.
Zkus se nad tim zamyslet, snad te to nezmate. Ne, ze po precteni sem napises, jakto ze jede auto rychleji nez kolo, prestoze je zprevodovane do pomala. Nezapomen ze auto ti toci do 7000ot/min, kdyby jsi si to zkusil na kole, tak si asi zadres kycle Laughing

_________________
Pug205gti
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
martanc
Zaslal: út červen 10, 2008 1:20 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209
franus dík za vysvětlení teďka už je to alespoň mě všechno jasný

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Lukes.2002
Zaslal: út červen 10, 2008 1:39 pm Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 08. 09. 2006 Příspěvky: 1998 Bydliště: Šumperk
Díky moc....takže vlastně jeden zub dělá velký rozdíl protože když by jsi to udělal jako dráhu na celou minutu kdy to (v maximálních otáčkách) dělá 7000 tak se ten rozdíl jednoho zubu 7000x znásobí a proto mezi rally a VTS je relativně velký rozdíl i když jde na každé položce pouze o jeden jediný zub??

_________________
ex -1.5 D/42kw/2002 ! Modré Saxo spz za oknem "Alibaba"....těžko přehlednout Smile

ex - VTS/1.6 8V/65kw/2000 ! Modré Saxo

ex - Ford Mondeo ST220/3.0 24V/166kw/ zase Modré Smile

Alfa Romeo 159 Sportwagon
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Majo
Zaslal: út červen 10, 2008 2:37 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 09. 05. 2007 Příspěvky: 1331 Bydliště: Bratislava
Franus dik zlato konecne sa necitim jak tupec.. to porovnanie s bicyklom pomohlo Wink

a este jedna vec.. cize ked mas urcity prevod, na bicykli musis vyvinut urcitu silu aby si vladal tocit.. a ta sila je vlastne vyjadrena v otackach za minutu..tym padom rychlostou, nie?

Cize aj motor ked je silnejsi, vie zvladat tazsi prevod pri urcitej sile, co je tiez vyjadrene v otackach za minutu.. mam pravdu?

..preto slabsie motory tocia do mensieho rozsahu otacok, aj maju prevody prisposobene tak aby to utiahli, a tym padom aj idu celkovo pomalsie..

Cize aj keby som menil prevodovku, resp. chcel urobit taku aby to malo tazsie prevody, musim brat ohlad na to co ten motor dokaze utiahnut.. ?

..pochopil som to spravne? ja som fyzike nikdy moc neholdoval Embarassed

_________________

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
franus
Zaslal: út červen 10, 2008 2:48 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 25. 04. 2007 Příspěvky: 451 Bydliště: Kroměříž, Zlín
Majo: v podstate mas pravdu s tou silou. Proto je takove umeni, jak tu nekdo vyse zminoval, postavit dobrou prevodovku k danemu autu (charakteristice motoru) a typu zavodu (charakteru trate)

_________________
Pug205gti
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
martanc
Zaslal: út červen 10, 2008 3:04 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209
franus napsal:
Majo: v podstate mas pravdu s tou silou. Proto je takove umeni, jak tu nekdo vyse zminoval, postavit dobrou prevodovku k danemu autu (charakteristice motoru) a typu zavodu (charakteru trate)
jj dát dohromady převodovku pro něajké auto bude asi umění. Jen tak pro zajímavost kdybych dal převodovku z 1.1 do 1.6 tak by to bylo sice línější ale zvedla by se tim maximálka žejo

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
skokan
Zaslal: út červen 10, 2008 3:22 pm Odpovědět s citátem
EX-Saxoclubák Založen: 18. 05. 2007 Příspěvky: 3348 Bydliště: Slovensko - NMnV
toto som sa docital
106 S2 Rallye ma 5rychlostnu prevodovku, rovnaku aka je v pouzita v 1.6 XSi. Maju rovnake prevodove pomery ako S1 Rallye prevodovka akurat rozdielny veniec (korunku ci co to je) a "hrebenove kolecko" co dava S2 konecny pomer 4.06

prevodovka na P106 Gti by mala byt zhodna s tou z Ralley
Pepo VTR a 1.1 maju tiez rovnake


http://cgi.ebay.co.uk/Tran-X-Peugeot-106-Saxo-MA-Gearbox-Rally-Car-Track_W0QQcmdZViewItemQQitemZ200220257118

_________________
Saxo VTS120 1.6 16v, r.v. 2000, 1/4 Mile - 15.227 s, 1/4 MPH - 95.042 km/h
Renault Clio Sport 182

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky AOL Instant Messenger Yahoo Messenger MSN Messenger ICQ
vtsko
Zaslal: út červen 10, 2008 3:26 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 03. 2008 Příspěvky: 4167 Bydliště: Malacky
prevodovka na P106 Gti by mala byt zhodna s tou z Ralley

P106Gti ma rovnaku prevodovku ako VTS,takze nema ako P.rally Wink
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
skokan
Zaslal: út červen 10, 2008 3:28 pm Odpovědět s citátem
EX-Saxoclubák Založen: 18. 05. 2007 Příspěvky: 3348 Bydliště: Slovensko - NMnV
vtsko napsal:
prevodovka na P106 Gti by mala byt zhodna s tou z Ralley

P106Gti ma rovnaku prevodovku ako VTS,takze nema ako P.rally Wink


GTi je vykonovo to iste ako VTS 16v ale ci to nahodou nema predsa len inu prevodovku

_________________
Saxo VTS120 1.6 16v, r.v. 2000, 1/4 Mile - 15.227 s, 1/4 MPH - 95.042 km/h
Renault Clio Sport 182

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky AOL Instant Messenger Yahoo Messenger MSN Messenger ICQ
vtsko
Zaslal: út červen 10, 2008 3:31 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 03. 2008 Příspěvky: 4167 Bydliště: Malacky
je to skoro to iste,neviem presne,ale sa mi zda,ze tam bol maly rozdiel vo vykone,S16 mala tusim o par konikov viac,mozno este neake detaili...ale prevodovka a motor to iste
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
olda77
Zaslal: út červen 10, 2008 3:49 pm Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 25. 02. 2005 Příspěvky: 1685 Bydliště: PŘEROV
je to to stejne auto jen ten prevod je trochu jiny!

_________________
400m za 14.86,max na 2 km radarem 204km/h.tach.215km/h
http://www.youtube.com/watch?v=tCtWe4a1h9s http://www.youtube.com/watch?v=VOR-MEsxDCU octavia kombi 1.8T 191PS
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky ICQ

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 4 z 5
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved