| Autor |
Zpráva |
|
| franus |
Zaslal: pá srpen 03, 2007 10:37 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 25. 04. 2007
Příspěvky: 451
Bydliště: Kroměříž, Zlín
|
Miki napsal: Lukes.2002 napsal: Ted možná plácnu uplnej blábol tak mě nesežerte ale ta tvrdost vzadu se nedá ovlivnit tužšími tlumiči dozadu-mám na mysli ty malý........
ani nie , len ciastocne. Tvrdost vzadu ovplivnuju hlavne torzky. Ak sa znizia tak auto automaticky aj trosku stvrdne ale konecnym riesnenim su len hrubsie torzky
Nejak nerozumim tomu, co je snizeni a co zvyseni torzky. Ale pokud zadek snizis, tak by mel byt mekci. Ale asi je to fakt zanedbatelne, protoze v UK to maji snad vsechny "track day" kary. |
_________________ Pug205gti |
|
| Návrat nahoru |
|
| SkR@Bi |
Zaslal: so srpen 04, 2007 4:05 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 07. 12. 2005
Příspěvky: 933
Bydliště: Nýrsko / Plzeňský Kraj /
|
Crack napsal: Prosímtě na kolik tě ten podvozek vyšel?Uvažuju o KW tlumičích.Nevíš o co je to v % tvrdší?A jak se ti s tím jezdí?není to moc tvrdý a nepoposkakuje auto?
vyšel mi na 11300kč od DM autodoplňky..musíš dát 5500 předem,voni to bjednaj a pak ti to pošlou a doplatíš zbytek...oproti origo vts je to tvrdší ale pro mě je to akorát(možná bych zvlád i tvrdší ...jinak tlumiče pro tyhle KW jsou plyňáky od alka... |
_________________ ...někdo se zavodníkem narodí...jiný umírá...
My Blue Saxo Project II <- fotogalerie
"Built not Bought" <- thread
FB |
|
| Návrat nahoru |
|
| franus |
Zaslal: čt březen 27, 2008 11:18 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 25. 04. 2007
Příspěvky: 451
Bydliště: Kroměříž, Zlín
|
| Miki: jaky jsi shledal rozdil mezi KONI a Bilstein? |
_________________ Pug205gti |
|
| Návrat nahoru |
|
| kubik106 |
Zaslal: so březen 29, 2008 2:16 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 10. 11. 2007
Příspěvky: 357
Bydliště: Bratislava III
|
franus napsal: Miki napsal: Lukes.2002 napsal: Ted možná plácnu uplnej blábol tak mě nesežerte ale ta tvrdost vzadu se nedá ovlivnit tužšími tlumiči dozadu-mám na mysli ty malý........
ani nie , len ciastocne. Tvrdost vzadu ovplivnuju hlavne torzky. Ak sa znizia tak auto automaticky aj trosku stvrdne ale konecnym riesnenim su len hrubsie torzky
Nejak nerozumim tomu, co je snizeni a co zvyseni torzky. Ale pokud zadek snizis, tak by mel byt mekci. Ale asi je to fakt zanedbatelne, protoze v UK to maji snad vsechny "track day" kary.
pozor, tym ze natocis torzne tyce na nizsiu svetlu vysku auta nepritvrdis zadnu napravu.
je to sposobene tym ze tlmic je pritiahnuty blizsie k zadnej naprave a tym padom pruzi na kratsej drahe, cim docielis vacsiu tvrdost.
skus si odpojit zadne tlmice len od spodneho srobu a auto ti bude hopsat jak na trampoline.
extremne znizovanie zadnej napravy nedoporucujem na aute so seriovymi tlmicmi, velmi rychlo ich pochovas. |
_________________
 kovana 1.6 na klapkach uz coskoro
|
|
| Návrat nahoru |
|
| franus |
Zaslal: ne březen 30, 2008 1:50 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 25. 04. 2007
Příspěvky: 451
Bydliště: Kroměříž, Zlín
|
Asi nerozumim tomu co jsi napsal, ale spis jsi napsal naprostou blbost. To je jako by jsi tvrdil, ze kdyz urezes na predku pruziny, ze ten predek bude tvrdsi. Jakou ma souvislost delka drahy pistu s tvrdosti tlumice?
Nehlede na to, ze pretocenim torzky ti zadek zmekne. |
_________________ Pug205gti |
|
| Návrat nahoru |
|
| Miki |
Zaslal: ne březen 30, 2008 9:00 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 23. 02. 2005
Příspěvky: 1262
Bydliště: Bratislava
|
franus napsal: Miki: jaky jsi shledal rozdil mezi KONI a Bilstein?
bilstein je iná liga
teraz riesim pruziny, lebo som tam dal nove OMP a nejak sa mi to nezda, mam dojem ze ta pruzina je prilis makka na ucel na aky ju potrebujem. Prave dnes to ideme hodit na stare pruziny a vyskusat ako sa to bude chovat.
Auto krasne zataca, lepsie nez predtym, trapy ma len naklon |
_________________ http://www.saxoclub.net/phpbb2/garage.php?mode=view_vehicle&CID=4 |
|
| Návrat nahoru |
|
| kubik106 |
Zaslal: po březen 31, 2008 9:54 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 10. 11. 2007
Příspěvky: 357
Bydliště: Bratislava III
|
franus napsal: Asi nerozumim tomu co jsi napsal, ale spis jsi napsal naprostou blbost. To je jako by jsi tvrdil, ze kdyz urezes na predku pruziny, ze ten predek bude tvrdsi. Jakou ma souvislost delka drahy pistu s tvrdosti tlumice?
Nehlede na to, ze pretocenim torzky ti zadek zmekne.
OMFG sak to je naprosto jasne ze ked si ucvaknes napr 2 zavity z pruzin vpredu (tymto to nikomu nedoporucujem robit) tak ti auto padne nizsie na zem a tlmic nebude mat taky priestor na pruzenie cim docielis vacsiu tvrdost podvozku a mensie naklananie auta.
to iste plati aj o zadku. to si kde videl ze ked znizis zadok presadenim torznych tyci tak ti auto zmakne??? |
_________________
 kovana 1.6 na klapkach uz coskoro
|
|
| Návrat nahoru |
|
| robinoit |
Zaslal: po březen 31, 2008 9:59 pm |
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 11. 05. 2007
Příspěvky: 16
Bydliště: Bratislava
|
franus napsal: Asi nerozumim tomu co jsi napsal, ale spis jsi napsal naprostou blbost. To je jako by jsi tvrdil, ze kdyz urezes na predku pruziny, ze ten predek bude tvrdsi. Jakou ma souvislost delka drahy pistu s tvrdosti tlumice?
Nehlede na to, ze pretocenim torzky ti zadek zmekne.
mas s tym nejaku skusenost ? ked o tom takto pises ? mam len jednu otazku :ked vyberies tlmic z auta ktore ma na zadnej naprave struny co sa stane ? podla teba ?
a jasne ze skor sa opotrebuje tlmic ked mu zmenis pracovnu polohu tym ze zrezes struny alebo pootocis torzne tyce :bude namahany viac a tym sa skracuje jeho zivotnost toto myslel kubik 106!!!! |
|
|
| Návrat nahoru |
|
| Majo |
Zaslal: po březen 31, 2008 10:00 pm |
|
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 09. 05. 2007
Příspěvky: 1331
Bydliště: Bratislava
|
| kubik.. uplne s tebou nezuhlasim.. ked posunies torzky a auto (konkretne saxo) znizis vzadu, tak to zmakne.. proste ta zadok viac hupe.. ked das dolu predok, viac hrka, ale zadok viac hupe.. neviem ako to presne popisat aby ste si tu zo mna nerobili prdel.. |
_________________

|
|
| Návrat nahoru |
|
| kubik106 |
Zaslal: po březen 31, 2008 10:05 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 10. 11. 2007
Příspěvky: 357
Bydliště: Bratislava III
|
Majo napsal: kubik.. uplne s tebou nezuhlasim.. ked posunies torzky a auto (konkretne saxo) znizis vzadu, tak to zmakne.. proste ta zadok viac hupe.. ked das dolu predok, viac hrka, ale zadok viac hupe.. neviem ako to presne popisat aby ste si tu zo mna nerobili prdel..
no tak sorry ale moje auto som si znizoval v 4roch stupnoch vzdy smerom DOLE.
vzdy mi zadok stvrdol VIACEJ.
pokial si si znizil auto a vysledny efekt bol opacny je to presne tym co som napisal v prvom prispevku ze NEDOPORUCUJEM pri znizovani zadku ponehat seriove tlmice lebo ti hned vytecu a auto ti bude hupsat na prazdych stanglach bez odporu.
tazke prosiiiim nerozoberaj tu hrkanie alebo hupsanie, takto to je. |
_________________
 kovana 1.6 na klapkach uz coskoro
|
|
| Návrat nahoru |
|
| Majo |
Zaslal: po březen 31, 2008 10:08 pm |
|
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 09. 05. 2007
Příspěvky: 1331
Bydliště: Bratislava
|
ja mam cisto uplnou nahodou komplet novy sportovy podvozok a robil to clovek co uz naznizoval aut.. ja sa tu s vami o tom vadit nebudem.. sak na tom jazdim tak asi musim vediet... mozno zavisi aj od typu tlmicov co tam davas, mozno niektore podvozky maju maksie a ine nie.. sak paka clovece..
ked das kolo dozadu, zmenis tazisko, musi to trochu viac hupat.. |
_________________

|
|
| Návrat nahoru |
|
| kubik106 |
Zaslal: po březen 31, 2008 10:14 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 10. 11. 2007
Příspěvky: 357
Bydliště: Bratislava III
|
kazdy tlmic je vyrobeny na urcitu pracovnu polohu a zataz.
pokial znizis autu svetlu vysku cim docielis kratsi pracovny rozsah tlmica, vysledny efekt je ten ze ti podvozok ztvrdne. (na ukor zivotnosti tlmica) - kde vtejto vete nieje logika???
pokial tebe nastal opacny pripad, nieje vsetko ok s kostolnym poriadkom na tvojom podvozku... |
_________________
 kovana 1.6 na klapkach uz coskoro
|
|
| Návrat nahoru |
|
| robinoit |
Zaslal: po březen 31, 2008 10:24 pm |
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 11. 05. 2007
Příspěvky: 16
Bydliště: Bratislava
|
| priklanam sa k teorii kubika bo bol som pri tom ako sa riesila jeho zadna naprava a nemal som pocit ze by sa zmekcovala ta naprava prave na opak ... |
|
|
| Návrat nahoru |
|
| kubik106 |
Zaslal: po březen 31, 2008 10:31 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 10. 11. 2007
Příspěvky: 357
Bydliště: Bratislava III
|
robo to nieje teoria. to je fakt  |
_________________
 kovana 1.6 na klapkach uz coskoro
|
|
| Návrat nahoru |
|
| franus |
Zaslal: út duben 01, 2008 6:35 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 25. 04. 2007
Příspěvky: 451
Bydliště: Kroměříž, Zlín
|
kubik106 napsal: franus napsal: Asi nerozumim tomu co jsi napsal, ale spis jsi napsal naprostou blbost. To je jako by jsi tvrdil, ze kdyz urezes na predku pruziny, ze ten predek bude tvrdsi. Jakou ma souvislost delka drahy pistu s tvrdosti tlumice?
Nehlede na to, ze pretocenim torzky ti zadek zmekne.
OMFG  sak to je naprosto jasne ze ked si ucvaknes napr 2 zavity z pruzin vpredu (tymto to nikomu nedoporucujem robit) tak ti auto padne nizsie na zem a tlmic nebude mat taky priestor na pruzenie cim docielis vacsiu tvrdost podvozku a mensie naklananie auta.
to iste plati aj o zadku. to si kde videl ze ked znizis zadok presadenim torznych tyci tak ti auto zmakne???
Jak rikam, porad jsem nepochopil (mozna nedostatecne prelozil) to co jsi psal. Ale asi myslis to, ze tlumic pri propruzeni chodi nadoraz. Ale ty jsi v podstate napsal, ze velikost drahy pistnice tlumice ma vliv na tvrdost - takze cim mensi draha, tim tvrdsi. |
_________________ Pug205gti |
|
| Návrat nahoru |
|
|
|