punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - Podvozek
 
Autor Zpráva

<  Tuning  ~  Podvozek

franus
Zaslal: pá srpen 03, 2007 10:37 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 25. 04. 2007 Příspěvky: 451 Bydliště: Kroměříž, Zlín
Miki napsal:
Lukes.2002 napsal:
Ted možná plácnu uplnej blábol tak mě nesežerte ale ta tvrdost vzadu se nedá ovlivnit tužšími tlumiči dozadu-mám na mysli ty malý........


ani nie , len ciastocne. Tvrdost vzadu ovplivnuju hlavne torzky. Ak sa znizia tak auto automaticky aj trosku stvrdne ale konecnym riesnenim su len hrubsie torzky


Nejak nerozumim tomu, co je snizeni a co zvyseni torzky. Ale pokud zadek snizis, tak by mel byt mekci. Ale asi je to fakt zanedbatelne, protoze v UK to maji snad vsechny "track day" kary.

_________________
Pug205gti
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
SkR@Bi
Zaslal: so srpen 04, 2007 4:05 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 07. 12. 2005 Příspěvky: 933 Bydliště: Nýrsko / Plzeňský Kraj /
Crack napsal:
Prosímtě na kolik tě ten podvozek vyšel?Uvažuju o KW tlumičích.Nevíš o co je to v % tvrdší?A jak se ti s tím jezdí?není to moc tvrdý a nepoposkakuje auto?

vyšel mi na 11300kč od DM autodoplňky..musíš dát 5500 předem,voni to bjednaj a pak ti to pošlou a doplatíš zbytek...oproti origo vts je to tvrdší ale pro mě je to akorát(možná bych zvlád i tvrdšíSmile ...jinak tlumiče pro tyhle KW jsou plyňáky od alka...

_________________
...někdo se zavodníkem narodí...jiný umírá...
My Blue Saxo Project II <- fotogalerie
"Built not Bought" <- thread
FB
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
franus
Zaslal: čt březen 27, 2008 11:18 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 25. 04. 2007 Příspěvky: 451 Bydliště: Kroměříž, Zlín
Miki: jaky jsi shledal rozdil mezi KONI a Bilstein?

_________________
Pug205gti
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
kubik106
Zaslal: so březen 29, 2008 2:16 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 10. 11. 2007 Příspěvky: 357 Bydliště: Bratislava III
franus napsal:
Miki napsal:
Lukes.2002 napsal:
Ted možná plácnu uplnej blábol tak mě nesežerte ale ta tvrdost vzadu se nedá ovlivnit tužšími tlumiči dozadu-mám na mysli ty malý........


ani nie , len ciastocne. Tvrdost vzadu ovplivnuju hlavne torzky. Ak sa znizia tak auto automaticky aj trosku stvrdne ale konecnym riesnenim su len hrubsie torzky


Nejak nerozumim tomu, co je snizeni a co zvyseni torzky. Ale pokud zadek snizis, tak by mel byt mekci. Ale asi je to fakt zanedbatelne, protoze v UK to maji snad vsechny "track day" kary.


pozor, tym ze natocis torzne tyce na nizsiu svetlu vysku auta nepritvrdis zadnu napravu.
je to sposobene tym ze tlmic je pritiahnuty blizsie k zadnej naprave a tym padom pruzi na kratsej drahe, cim docielis vacsiu tvrdost.
skus si odpojit zadne tlmice len od spodneho srobu a auto ti bude hopsat jak na trampoline.
extremne znizovanie zadnej napravy nedoporucujem na aute so seriovymi tlmicmi, velmi rychlo ich pochovas.

_________________

kovana 1.6 na klapkach uz coskoro

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
franus
Zaslal: ne březen 30, 2008 1:50 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 25. 04. 2007 Příspěvky: 451 Bydliště: Kroměříž, Zlín
Asi nerozumim tomu co jsi napsal, ale spis jsi napsal naprostou blbost. To je jako by jsi tvrdil, ze kdyz urezes na predku pruziny, ze ten predek bude tvrdsi. Jakou ma souvislost delka drahy pistu s tvrdosti tlumice?
Nehlede na to, ze pretocenim torzky ti zadek zmekne.

_________________
Pug205gti
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Miki
Zaslal: ne březen 30, 2008 9:00 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 23. 02. 2005 Příspěvky: 1262 Bydliště: Bratislava
franus napsal:
Miki: jaky jsi shledal rozdil mezi KONI a Bilstein?


bilstein je iná liga

teraz riesim pruziny, lebo som tam dal nove OMP a nejak sa mi to nezda, mam dojem ze ta pruzina je prilis makka na ucel na aky ju potrebujem. Prave dnes to ideme hodit na stare pruziny a vyskusat ako sa to bude chovat.
Auto krasne zataca, lepsie nez predtym, trapy ma len naklon

_________________
http://www.saxoclub.net/phpbb2/garage.php?mode=view_vehicle&CID=4
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
kubik106
Zaslal: po březen 31, 2008 9:54 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 10. 11. 2007 Příspěvky: 357 Bydliště: Bratislava III
franus napsal:
Asi nerozumim tomu co jsi napsal, ale spis jsi napsal naprostou blbost. To je jako by jsi tvrdil, ze kdyz urezes na predku pruziny, ze ten predek bude tvrdsi. Jakou ma souvislost delka drahy pistu s tvrdosti tlumice?
Nehlede na to, ze pretocenim torzky ti zadek zmekne.


OMFG Rolling Eyes sak to je naprosto jasne ze ked si ucvaknes napr 2 zavity z pruzin vpredu (tymto to nikomu nedoporucujem robit) tak ti auto padne nizsie na zem a tlmic nebude mat taky priestor na pruzenie cim docielis vacsiu tvrdost podvozku a mensie naklananie auta.
to iste plati aj o zadku. to si kde videl ze ked znizis zadok presadenim torznych tyci tak ti auto zmakne???

_________________

kovana 1.6 na klapkach uz coskoro

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
robinoit
Zaslal: po březen 31, 2008 9:59 pm Odpovědět s citátem
JAPONSKÝ TURISTA Založen: 11. 05. 2007 Příspěvky: 16 Bydliště: Bratislava
franus napsal:
Asi nerozumim tomu co jsi napsal, ale spis jsi napsal naprostou blbost. To je jako by jsi tvrdil, ze kdyz urezes na predku pruziny, ze ten predek bude tvrdsi. Jakou ma souvislost delka drahy pistu s tvrdosti tlumice?
Nehlede na to, ze pretocenim torzky ti zadek zmekne.




mas s tym nejaku skusenost ? ked o tom takto pises ? mam len jednu otazku :ked vyberies tlmic z auta ktore ma na zadnej naprave struny co sa stane ? podla teba ?
a jasne ze skor sa opotrebuje tlmic ked mu zmenis pracovnu polohu tym ze zrezes struny alebo pootocis torzne tyce :bude namahany viac a tym sa skracuje jeho zivotnost toto myslel kubik 106!!!!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Majo
Zaslal: po březen 31, 2008 10:00 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 09. 05. 2007 Příspěvky: 1331 Bydliště: Bratislava
kubik.. uplne s tebou nezuhlasim.. ked posunies torzky a auto (konkretne saxo) znizis vzadu, tak to zmakne.. proste ta zadok viac hupe.. ked das dolu predok, viac hrka, ale zadok viac hupe.. neviem ako to presne popisat aby ste si tu zo mna nerobili prdel..

_________________

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
kubik106
Zaslal: po březen 31, 2008 10:05 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 10. 11. 2007 Příspěvky: 357 Bydliště: Bratislava III
Majo napsal:
kubik.. uplne s tebou nezuhlasim.. ked posunies torzky a auto (konkretne saxo) znizis vzadu, tak to zmakne.. proste ta zadok viac hupe.. ked das dolu predok, viac hrka, ale zadok viac hupe.. neviem ako to presne popisat aby ste si tu zo mna nerobili prdel..


no tak sorry ale moje auto som si znizoval v 4roch stupnoch vzdy smerom DOLE.
vzdy mi zadok stvrdol VIACEJ.
pokial si si znizil auto a vysledny efekt bol opacny je to presne tym co som napisal v prvom prispevku ze NEDOPORUCUJEM pri znizovani zadku ponehat seriove tlmice lebo ti hned vytecu a auto ti bude hupsat na prazdych stanglach bez odporu.
tazke prosiiiim nerozoberaj tu hrkanie alebo hupsanie, takto to je.

_________________

kovana 1.6 na klapkach uz coskoro

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Majo
Zaslal: po březen 31, 2008 10:08 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 09. 05. 2007 Příspěvky: 1331 Bydliště: Bratislava
ja mam cisto uplnou nahodou komplet novy sportovy podvozok a robil to clovek co uz naznizoval aut.. ja sa tu s vami o tom vadit nebudem.. sak na tom jazdim tak asi musim vediet... mozno zavisi aj od typu tlmicov co tam davas, mozno niektore podvozky maju maksie a ine nie.. sak paka clovece..

ked das kolo dozadu, zmenis tazisko, musi to trochu viac hupat..

_________________

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
kubik106
Zaslal: po březen 31, 2008 10:14 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 10. 11. 2007 Příspěvky: 357 Bydliště: Bratislava III
kazdy tlmic je vyrobeny na urcitu pracovnu polohu a zataz.
pokial znizis autu svetlu vysku cim docielis kratsi pracovny rozsah tlmica, vysledny efekt je ten ze ti podvozok ztvrdne. (na ukor zivotnosti tlmica) - kde vtejto vete nieje logika???
pokial tebe nastal opacny pripad, nieje vsetko ok s kostolnym poriadkom na tvojom podvozku...

_________________

kovana 1.6 na klapkach uz coskoro

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
robinoit
Zaslal: po březen 31, 2008 10:24 pm Odpovědět s citátem
JAPONSKÝ TURISTA Založen: 11. 05. 2007 Příspěvky: 16 Bydliště: Bratislava
priklanam sa k teorii kubika bo bol som pri tom ako sa riesila jeho zadna naprava a nemal som pocit ze by sa zmekcovala ta naprava prave na opak ...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
kubik106
Zaslal: po březen 31, 2008 10:31 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 10. 11. 2007 Příspěvky: 357 Bydliště: Bratislava III
robo to nieje teoria. to je fakt Very Happy

_________________

kovana 1.6 na klapkach uz coskoro

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
franus
Zaslal: út duben 01, 2008 6:35 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 25. 04. 2007 Příspěvky: 451 Bydliště: Kroměříž, Zlín
kubik106 napsal:
franus napsal:
Asi nerozumim tomu co jsi napsal, ale spis jsi napsal naprostou blbost. To je jako by jsi tvrdil, ze kdyz urezes na predku pruziny, ze ten predek bude tvrdsi. Jakou ma souvislost delka drahy pistu s tvrdosti tlumice?
Nehlede na to, ze pretocenim torzky ti zadek zmekne.


OMFG Rolling Eyes sak to je naprosto jasne ze ked si ucvaknes napr 2 zavity z pruzin vpredu (tymto to nikomu nedoporucujem robit) tak ti auto padne nizsie na zem a tlmic nebude mat taky priestor na pruzenie cim docielis vacsiu tvrdost podvozku a mensie naklananie auta.
to iste plati aj o zadku. to si kde videl ze ked znizis zadok presadenim torznych tyci tak ti auto zmakne???


Jak rikam, porad jsem nepochopil (mozna nedostatecne prelozil) to co jsi psal. Ale asi myslis to, ze tlumic pri propruzeni chodi nadoraz. Ale ty jsi v podstate napsal, ze velikost drahy pistnice tlumice ma vliv na tvrdost - takze cim mensi draha, tim tvrdsi.

_________________
Pug205gti
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 3 z 4
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved