punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - Řídící jednotka
 
Autor Zpráva

<  Tuning  ~  Řídící jednotka

Marth
Zaslal: po březen 31, 2008 1:14 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 14. 03. 2008 Příspěvky: 84 Bydliště: Brno
neee určitě nikoho nechci dusit...
jen jsem chtěl říct že mi připadá jako zbytečnost dát tisíce za jednotku,která přidá pár koní...
aby měla změna jednotky(nebo jen softu) nějaký smysl musí se do motoru dostat vzduch a to bez vačky,která zůstane dýl otevřená nejde...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky ICQ
Miki
Zaslal: po březen 31, 2008 1:15 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 23. 02. 2005 Příspěvky: 1262 Bydliště: Bratislava
ajajaj, klasika saxoclub , mudrujete o niecom o com nemate šajnu.
Ja , marty a lado tu jednotku mame. Narast vykonu so soeriovy aj ostrejsimi vackami bol badatelny. Navyse vykon nie je vsetko, dolezity je pribeh vykonu a reakcie na plyn, co je neporovnatelne so seriovou.
Takze suma sumarum, poznatky ludi co jednotky naozaj maju je taky ze funguje aj so seriovymi aj s ostrejsimi vackami, samozrejme cim viac uprav tym je vykon a priebeh lepsi. O nasich skusenostiach jednoznacne hovoria casy na kopcoch, ktore si vieme porovnat z minulich sezon, takze je to jednoznacne

_________________
http://www.saxoclub.net/phpbb2/garage.php?mode=view_vehicle&CID=4
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Marth
Zaslal: po březen 31, 2008 1:23 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 14. 03. 2008 Příspěvky: 84 Bydliště: Brno
Miki napsal:
ajajaj, klasika saxoclub , mudrujete o niecom o com nemate šajnu.
Ja , marty a lado tu jednotku mame. Narast vykonu so soeriovy aj ostrejsimi vackami bol badatelny. Navyse vykon nie je vsetko, dolezity je pribeh vykonu a reakcie na plyn, co je neporovnatelne so seriovou.
Takze suma sumarum, poznatky ludi co jednotky naozaj maju je taky ze funguje aj so seriovymi aj s ostrejsimi vackami, samozrejme cim viac uprav tym je vykon a priebeh lepsi. O nasich skusenostiach jednoznacne hovoria casy na kopcoch, ktore si vieme porovnat z minulich sezon, takze je to jednoznacne


ano je pravda že s touhle konkrétní jednotkou zkušenosti nemám...
asi lepší než nějaké dohady by byla čísla...
cena jednotky,nárust výkonu a momentu se sériovou vačkou a pak se podívat kolik takový kůň navíc stál...
určitě je ta jednotka znát o tom nepochybuji,ale za kolik...
Úpravy jednotek dělám téměř denně a nestačím se divit kolik lidí chce pár koní na 1,2 HTP Rolling Eyes


Naposledy upravil Marth dne po březen 31, 2008 1:50 pm, celkově upraveno 1 krát
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky ICQ
Miki
Zaslal: po březen 31, 2008 1:49 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 23. 02. 2005 Příspěvky: 1262 Bydliště: Bratislava
Marth napsal:
Miki napsal:
ajajaj, klasika saxoclub , mudrujete o niecom o com nemate šajnu.
Ja , marty a lado tu jednotku mame. Narast vykonu so soeriovy aj ostrejsimi vackami bol badatelny. Navyse vykon nie je vsetko, dolezity je pribeh vykonu a reakcie na plyn, co je neporovnatelne so seriovou.
Takze suma sumarum, poznatky ludi co jednotky naozaj maju je taky ze funguje aj so seriovymi aj s ostrejsimi vackami, samozrejme cim viac uprav tym je vykon a priebeh lepsi. O nasich skusenostiach jednoznacne hovoria casy na kopcoch, ktore si vieme porovnat z minulich sezon, takze je to jednoznacne


ano je pravda že s touhle konkrétní jednotkou zkušenosti nemám...
asi lepší než nějaké dohady by byla čísla...
cena jednotky,nárust výkonu a momentu se sériovou vačkou a pak se podívat kolik takový kůň navíc stál...
určitě je ta jednotka znát o tom nepochybuji,ale za kolik...
Úpravy jednotek dělám téměř denně a nestačím se divit kolik jsou lidí chce pár koní na 1,2 HTP Rolling Eyes


Náasedlovice 2006 - Marty 1,17,750 , Miki 1,17,93 , Lado 1,17,95 -
2007 - Marty 1,16,86 , Miki 1,15,79 ,Lado 1,16,26

Nás nezaujíma kolko stojí jeden kôn a podobné kraviny, tieto výsledku sú pre nás smerodatné a sú viac ako jasné

_________________
http://www.saxoclub.net/phpbb2/garage.php?mode=view_vehicle&CID=4
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Miki
Zaslal: po březen 31, 2008 1:50 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 23. 02. 2005 Příspěvky: 1262 Bydliště: Bratislava
Marth napsal:
Miki napsal:
ajajaj, klasika saxoclub , mudrujete o niecom o com nemate šajnu.
Ja , marty a lado tu jednotku mame. Narast vykonu so soeriovy aj ostrejsimi vackami bol badatelny. Navyse vykon nie je vsetko, dolezity je pribeh vykonu a reakcie na plyn, co je neporovnatelne so seriovou.
Takze suma sumarum, poznatky ludi co jednotky naozaj maju je taky ze funguje aj so seriovymi aj s ostrejsimi vackami, samozrejme cim viac uprav tym je vykon a priebeh lepsi. O nasich skusenostiach jednoznacne hovoria casy na kopcoch, ktore si vieme porovnat z minulich sezon, takze je to jednoznacne


ano je pravda že s touhle konkrétní jednotkou zkušenosti nemám...
asi lepší než nějaké dohady by byla čísla...
cena jednotky,nárust výkonu a momentu se sériovou vačkou a pak se podívat kolik takový kůň navíc stál...
určitě je ta jednotka znát o tom nepochybuji,ale za kolik...
Úpravy jednotek dělám téměř denně a nestačím se divit kolik jsou lidí chce pár koní na 1,2 HTP Rolling Eyes


a hlavne sa ma nesnaž presvedčiť že podomový človiečik spravý lepšiu RJ než peugeot motorsport kde za tým všetkým stojí vývoj a skúšanie na súťažných autách v rally, na okruhoch , ...

_________________
http://www.saxoclub.net/phpbb2/garage.php?mode=view_vehicle&CID=4
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Marth
Zaslal: po březen 31, 2008 1:57 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 14. 03. 2008 Příspěvky: 84 Bydliště: Brno
to jsem tam někde napsal???
projdi si to ještě jednou!!!
samo že v motorsportu udělají soft na 100%
ale nechají si to dobře zaplatit...
pokud jsem pochopil tak tenhle případ byl na normální ježdění,ne na závody..
a tam je desetina vteřiny na křižovatce za 16 táců pořizovačky jednotky celkem dost...aspoň pro mě...
já ti nevymlouvám že je ta jednotka špatná!!!!
pokud je z továrny tak věřím že je to výborná hračka,ale až po dalších úpravách...nebo chces tvrdit že tyhle časy dělá sériovej motor jen díky jednotce??? Idea
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky ICQ
Lukes.2002
Zaslal: po březen 31, 2008 2:08 pm Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 08. 09. 2006 Příspěvky: 1998 Bydliště: Šumperk
Miki napsal:
ajajaj, klasika saxoclub , mudrujete o niecom o com nemate šajnu.
Ja , marty a lado tu jednotku mame. Narast vykonu so soeriovy aj ostrejsimi vackami bol badatelny. Navyse vykon nie je vsetko, dolezity je pribeh vykonu a reakcie na plyn, co je neporovnatelne so seriovou.
Takze suma sumarum, poznatky ludi co jednotky naozaj maju je taky ze funguje aj so seriovymi aj s ostrejsimi vackami, samozrejme cim viac uprav tym je vykon a priebeh lepsi. O nasich skusenostiach jednoznacne hovoria casy na kopcoch, ktore si vieme porovnat z minulich sezon, takze je to jednoznacne


Jo jo s jednotkou zkušenost nemám (jen jsem se jednou vezl autem na okruhu co ji melo) ale už jsem tu za tech par let o ni četl takový kvanta infomací od vás že myslím že až takové blafy jsem nepsal Wink

_________________
ex -1.5 D/42kw/2002 ! Modré Saxo spz za oknem "Alibaba"....těžko přehlednout Smile

ex - VTS/1.6 8V/65kw/2000 ! Modré Saxo

ex - Ford Mondeo ST220/3.0 24V/166kw/ zase Modré Smile

Alfa Romeo 159 Sportwagon
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Miki
Zaslal: po březen 31, 2008 2:09 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 23. 02. 2005 Příspěvky: 1262 Bydliště: Bratislava
[quote="Marth"]to jsem tam někde napsal???
projdi si to ještě jednou!!!
samo že v motorsportu udělají soft na 100%
ale nechají si to dobře zaplatit...
pokud jsem pochopil tak tenhle případ byl na normální ježdění,ne na závody..
a tam je desetina vteřiny na křižovatce za 16 táců pořizovačky jednotky celkem dost...aspoň pro mě...
já ti nevymlouvám že je ta jednotka špatná!!!!
pokud je z továrny tak věřím že je to výborná hračka,ale až po dalších úpravách...nebo chces tvrdit že tyhle časy dělá sériovej motor jen díky jednotce??? Idea[/quote

áno, tie drué časy sú u mňa a martyho na sériovom motore, po pridaní vačiek šiel marty s časom zase dole na jeseň v násedloviciach, tam som ja nebol. On aj láďo sa dostali pod 1,15

netvrdím nič, len že je to dobrá jednotka a máme na to pádne dôkazi. a určite by som ju dal aj do sériového auta radšej ako nejakú pokusnú od niekoho kto si kúpil notebook a hrá sa velkého úpravara( nemyslím teba). Teda pokial vymyslela taká spoločnosť ako pugmotorsport jednotku, tak si radšej priplatím za niečo poriadne

_________________
http://www.saxoclub.net/phpbb2/garage.php?mode=view_vehicle&CID=4
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
skokan
Zaslal: po březen 31, 2008 2:12 pm Odpovědět s citátem
EX-Saxoclubák Založen: 18. 05. 2007 Příspěvky: 3348 Bydliště: Slovensko - NMnV
Miki .. .len by si mal ostatnym objasnit co ty rozumies pod pojmom seriove auto. Astatni tu totiz aj sanie a vyfuk povazuju za upravy a tym padom uz nie za seriu. Smile

_________________
Saxo VTS120 1.6 16v, r.v. 2000, 1/4 Mile - 15.227 s, 1/4 MPH - 95.042 km/h
Renault Clio Sport 182

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky AOL Instant Messenger Yahoo Messenger MSN Messenger ICQ
Majo
Zaslal: po březen 31, 2008 2:33 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 09. 05. 2007 Příspěvky: 1331 Bydliště: Bratislava
..ja som tiez volakedy pod seriou rozumel to co vylezie z fabriky..
No Miki to rozlisuje inak ako my ostatni.. Oni to maju na kopcoch rozdelene na seriove auta a pretekarske (presne oznacenie kategorii nepamatam)..
cize aj saxo so 150konmi sa pre nich da povazovat ako seriove auto..
..ale kriteria rozdielov musite uz vazne od chalanov co to jazdia..

_________________

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Miki
Zaslal: po březen 31, 2008 2:42 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 23. 02. 2005 Příspěvky: 1262 Bydliště: Bratislava
seriove je seriove. myslim seriovy motor bez uprav .

sanie a vyfuk neberiem ako zasadne upravy a uz vobec nie ako upravy motora

_________________
http://www.saxoclub.net/phpbb2/garage.php?mode=view_vehicle&CID=4
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Tom
Zaslal: po březen 31, 2008 8:35 pm Odpovědět s citátem
NĚMÁ NÁVŠTĚVA Založen: 23. 01. 2008 Příspěvky: 6 Bydliště: Středočeský kraj
Kluci a víte někdo uplně přesné označení té řídící jednotky? A kde se teda nechá sehnat? Pro mě by bylo uplně super když by někdo byl tak ochotnej a pujčil by mi jí na vyzkoušení do svého auta. ale to pochybuju, že se někdo takovej najde.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Miki
Zaslal: po březen 31, 2008 9:26 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 23. 02. 2005 Příspěvky: 1262 Bydliště: Bratislava
Tom napsal:
Kluci a víte někdo uplně přesné označení té řídící jednotky? A kde se teda nechá sehnat? Pro mě by bylo uplně super když by někdo byl tak ochotnej a pujčil by mi jí na vyzkoušení do svého auta. ale to pochybuju, že se někdo takovej najde.


nenajde . Ale nie preto ze by nebola ochota, ale ja ked som ju pozical tak natiahla imobilizer z ineho auto a v mojom uz neslo nastartovat.
Takze na experiment tohto typu nikdo z majitelov nebude ochotny pristupit

_________________
http://www.saxoclub.net/phpbb2/garage.php?mode=view_vehicle&CID=4
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
2unlimited
Zaslal: po březen 31, 2008 9:39 pm Odpovědět s citátem
EX-Saxoclubák Založen: 23. 07. 2007 Příspěvky: 751 Bydliště: Konig Pičo jinak Brno
já nemám imobilizer? Very Happy

_________________
1.6 VTS 87kw už neníConfused-(
Seat Altea XL 1.9Tdi 77kw

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
kubik106
Zaslal: po březen 31, 2008 9:46 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 10. 11. 2007 Příspěvky: 357 Bydliště: Bratislava III
miki, pozname dakeho frajera ktory odblokovava riadiace jednotky pezot/citron? dik.

ludia inak nepozerajte pri cipovani iba na vysledny maximalny vykon.
ja som si minule leto nehal na brzde naladit auto, vysledok bol sice iba o 5 koni viacej, co je picka rit, ale priebeh krutiaceho momentu bol o 20 % vyssi v celom rozsahu otacok a vykonova krivka sla tiez pekne hore a vyrovnane oproti serii, co bolo kurva citit na akceleracii.

_________________

kovana 1.6 na klapkach uz coskoro

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 2 z 3
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved