| Autor |
Zpráva |
< Tuning ~ Řídící jednotka |
| Marth |
Zaslal: po březen 31, 2008 1:14 pm |
|
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 14. 03. 2008
Příspěvky: 84
Bydliště: Brno
|
neee určitě nikoho nechci dusit...
jen jsem chtěl říct že mi připadá jako zbytečnost dát tisíce za jednotku,která přidá pár koní...
aby měla změna jednotky(nebo jen softu) nějaký smysl musí se do motoru dostat vzduch a to bez vačky,která zůstane dýl otevřená nejde... |
|
|
| Návrat nahoru |
|
| Miki |
Zaslal: po březen 31, 2008 1:15 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 23. 02. 2005
Příspěvky: 1262
Bydliště: Bratislava
|
ajajaj, klasika saxoclub , mudrujete o niecom o com nemate šajnu.
Ja , marty a lado tu jednotku mame. Narast vykonu so soeriovy aj ostrejsimi vackami bol badatelny. Navyse vykon nie je vsetko, dolezity je pribeh vykonu a reakcie na plyn, co je neporovnatelne so seriovou.
Takze suma sumarum, poznatky ludi co jednotky naozaj maju je taky ze funguje aj so seriovymi aj s ostrejsimi vackami, samozrejme cim viac uprav tym je vykon a priebeh lepsi. O nasich skusenostiach jednoznacne hovoria casy na kopcoch, ktore si vieme porovnat z minulich sezon, takze je to jednoznacne |
_________________ http://www.saxoclub.net/phpbb2/garage.php?mode=view_vehicle&CID=4 |
|
| Návrat nahoru |
|
| Marth |
Zaslal: po březen 31, 2008 1:23 pm |
|
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 14. 03. 2008
Příspěvky: 84
Bydliště: Brno
|
Miki napsal: ajajaj, klasika saxoclub , mudrujete o niecom o com nemate šajnu.
Ja , marty a lado tu jednotku mame. Narast vykonu so soeriovy aj ostrejsimi vackami bol badatelny. Navyse vykon nie je vsetko, dolezity je pribeh vykonu a reakcie na plyn, co je neporovnatelne so seriovou.
Takze suma sumarum, poznatky ludi co jednotky naozaj maju je taky ze funguje aj so seriovymi aj s ostrejsimi vackami, samozrejme cim viac uprav tym je vykon a priebeh lepsi. O nasich skusenostiach jednoznacne hovoria casy na kopcoch, ktore si vieme porovnat z minulich sezon, takze je to jednoznacne
ano je pravda že s touhle konkrétní jednotkou zkušenosti nemám...
asi lepší než nějaké dohady by byla čísla...
cena jednotky,nárust výkonu a momentu se sériovou vačkou a pak se podívat kolik takový kůň navíc stál...
určitě je ta jednotka znát o tom nepochybuji,ale za kolik...
Úpravy jednotek dělám téměř denně a nestačím se divit kolik lidí chce pár koní na 1,2 HTP  |
Naposledy upravil Marth dne po březen 31, 2008 1:50 pm, celkově upraveno 1 krát |
|
| Návrat nahoru |
|
| Miki |
Zaslal: po březen 31, 2008 1:49 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 23. 02. 2005
Příspěvky: 1262
Bydliště: Bratislava
|
Marth napsal: Miki napsal: ajajaj, klasika saxoclub , mudrujete o niecom o com nemate šajnu.
Ja , marty a lado tu jednotku mame. Narast vykonu so soeriovy aj ostrejsimi vackami bol badatelny. Navyse vykon nie je vsetko, dolezity je pribeh vykonu a reakcie na plyn, co je neporovnatelne so seriovou.
Takze suma sumarum, poznatky ludi co jednotky naozaj maju je taky ze funguje aj so seriovymi aj s ostrejsimi vackami, samozrejme cim viac uprav tym je vykon a priebeh lepsi. O nasich skusenostiach jednoznacne hovoria casy na kopcoch, ktore si vieme porovnat z minulich sezon, takze je to jednoznacne
ano je pravda že s touhle konkrétní jednotkou zkušenosti nemám...
asi lepší než nějaké dohady by byla čísla...
cena jednotky,nárust výkonu a momentu se sériovou vačkou a pak se podívat kolik takový kůň navíc stál...
určitě je ta jednotka znát o tom nepochybuji,ale za kolik...
Úpravy jednotek dělám téměř denně a nestačím se divit kolik jsou lidí chce pár koní na 1,2 HTP 
Náasedlovice 2006 - Marty 1,17,750 , Miki 1,17,93 , Lado 1,17,95 -
2007 - Marty 1,16,86 , Miki 1,15,79 ,Lado 1,16,26
Nás nezaujíma kolko stojí jeden kôn a podobné kraviny, tieto výsledku sú pre nás smerodatné a sú viac ako jasné |
_________________ http://www.saxoclub.net/phpbb2/garage.php?mode=view_vehicle&CID=4 |
|
| Návrat nahoru |
|
| Miki |
Zaslal: po březen 31, 2008 1:50 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 23. 02. 2005
Příspěvky: 1262
Bydliště: Bratislava
|
Marth napsal: Miki napsal: ajajaj, klasika saxoclub , mudrujete o niecom o com nemate šajnu.
Ja , marty a lado tu jednotku mame. Narast vykonu so soeriovy aj ostrejsimi vackami bol badatelny. Navyse vykon nie je vsetko, dolezity je pribeh vykonu a reakcie na plyn, co je neporovnatelne so seriovou.
Takze suma sumarum, poznatky ludi co jednotky naozaj maju je taky ze funguje aj so seriovymi aj s ostrejsimi vackami, samozrejme cim viac uprav tym je vykon a priebeh lepsi. O nasich skusenostiach jednoznacne hovoria casy na kopcoch, ktore si vieme porovnat z minulich sezon, takze je to jednoznacne
ano je pravda že s touhle konkrétní jednotkou zkušenosti nemám...
asi lepší než nějaké dohady by byla čísla...
cena jednotky,nárust výkonu a momentu se sériovou vačkou a pak se podívat kolik takový kůň navíc stál...
určitě je ta jednotka znát o tom nepochybuji,ale za kolik...
Úpravy jednotek dělám téměř denně a nestačím se divit kolik jsou lidí chce pár koní na 1,2 HTP 
a hlavne sa ma nesnaž presvedčiť že podomový človiečik spravý lepšiu RJ než peugeot motorsport kde za tým všetkým stojí vývoj a skúšanie na súťažných autách v rally, na okruhoch , ... |
_________________ http://www.saxoclub.net/phpbb2/garage.php?mode=view_vehicle&CID=4 |
|
| Návrat nahoru |
|
| Marth |
Zaslal: po březen 31, 2008 1:57 pm |
|
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 14. 03. 2008
Příspěvky: 84
Bydliště: Brno
|
to jsem tam někde napsal???
projdi si to ještě jednou!!!
samo že v motorsportu udělají soft na 100%
ale nechají si to dobře zaplatit...
pokud jsem pochopil tak tenhle případ byl na normální ježdění,ne na závody..
a tam je desetina vteřiny na křižovatce za 16 táců pořizovačky jednotky celkem dost...aspoň pro mě...
já ti nevymlouvám že je ta jednotka špatná!!!!
pokud je z továrny tak věřím že je to výborná hračka,ale až po dalších úpravách...nebo chces tvrdit že tyhle časy dělá sériovej motor jen díky jednotce???  |
|
|
| Návrat nahoru |
|
| Lukes.2002 |
Zaslal: po březen 31, 2008 2:08 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 08. 09. 2006
Příspěvky: 1998
Bydliště: Šumperk
|
Miki napsal: ajajaj, klasika saxoclub , mudrujete o niecom o com nemate šajnu.
Ja , marty a lado tu jednotku mame. Narast vykonu so soeriovy aj ostrejsimi vackami bol badatelny. Navyse vykon nie je vsetko, dolezity je pribeh vykonu a reakcie na plyn, co je neporovnatelne so seriovou.
Takze suma sumarum, poznatky ludi co jednotky naozaj maju je taky ze funguje aj so seriovymi aj s ostrejsimi vackami, samozrejme cim viac uprav tym je vykon a priebeh lepsi. O nasich skusenostiach jednoznacne hovoria casy na kopcoch, ktore si vieme porovnat z minulich sezon, takze je to jednoznacne
Jo jo s jednotkou zkušenost nemám (jen jsem se jednou vezl autem na okruhu co ji melo) ale už jsem tu za tech par let o ni četl takový kvanta infomací od vás že myslím že až takové blafy jsem nepsal  |
_________________ ex -1.5 D/42kw/2002 ! Modré Saxo spz za oknem "Alibaba"....těžko přehlednout
ex - VTS/1.6 8V/65kw/2000 ! Modré Saxo
ex - Ford Mondeo ST220/3.0 24V/166kw/ zase Modré
Alfa Romeo 159 Sportwagon |
|
| Návrat nahoru |
|
| Miki |
Zaslal: po březen 31, 2008 2:09 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 23. 02. 2005
Příspěvky: 1262
Bydliště: Bratislava
|
[quote="Marth"]to jsem tam někde napsal???
projdi si to ještě jednou!!!
samo že v motorsportu udělají soft na 100%
ale nechají si to dobře zaplatit...
pokud jsem pochopil tak tenhle případ byl na normální ježdění,ne na závody..
a tam je desetina vteřiny na křižovatce za 16 táců pořizovačky jednotky celkem dost...aspoň pro mě...
já ti nevymlouvám že je ta jednotka špatná!!!!
pokud je z továrny tak věřím že je to výborná hračka,ale až po dalších úpravách...nebo chces tvrdit že tyhle časy dělá sériovej motor jen díky jednotce??? [/quote
áno, tie drué časy sú u mňa a martyho na sériovom motore, po pridaní vačiek šiel marty s časom zase dole na jeseň v násedloviciach, tam som ja nebol. On aj láďo sa dostali pod 1,15
netvrdím nič, len že je to dobrá jednotka a máme na to pádne dôkazi. a určite by som ju dal aj do sériového auta radšej ako nejakú pokusnú od niekoho kto si kúpil notebook a hrá sa velkého úpravara( nemyslím teba). Teda pokial vymyslela taká spoločnosť ako pugmotorsport jednotku, tak si radšej priplatím za niečo poriadne |
_________________ http://www.saxoclub.net/phpbb2/garage.php?mode=view_vehicle&CID=4 |
|
| Návrat nahoru |
|
| skokan |
Zaslal: po březen 31, 2008 2:12 pm |
|
|
EX-Saxoclubák
Založen: 18. 05. 2007
Příspěvky: 3348
Bydliště: Slovensko - NMnV
|
Miki .. .len by si mal ostatnym objasnit co ty rozumies pod pojmom seriove auto. Astatni tu totiz aj sanie a vyfuk povazuju za upravy a tym padom uz nie za seriu.  |
_________________ Saxo VTS120 1.6 16v, r.v. 2000, 1/4 Mile - 15.227 s, 1/4 MPH - 95.042 km/h
Renault Clio Sport 182

|
|
| Návrat nahoru |
|
| Majo |
Zaslal: po březen 31, 2008 2:33 pm |
|
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 09. 05. 2007
Příspěvky: 1331
Bydliště: Bratislava
|
..ja som tiez volakedy pod seriou rozumel to co vylezie z fabriky..
No Miki to rozlisuje inak ako my ostatni.. Oni to maju na kopcoch rozdelene na seriove auta a pretekarske (presne oznacenie kategorii nepamatam)..
cize aj saxo so 150konmi sa pre nich da povazovat ako seriove auto..
..ale kriteria rozdielov musite uz vazne od chalanov co to jazdia.. |
_________________

|
|
| Návrat nahoru |
|
| Miki |
Zaslal: po březen 31, 2008 2:42 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 23. 02. 2005
Příspěvky: 1262
Bydliště: Bratislava
|
|
| Návrat nahoru |
|
| Tom |
Zaslal: po březen 31, 2008 8:35 pm |
|
|
|
NĚMÁ NÁVŠTĚVA
Založen: 23. 01. 2008
Příspěvky: 6
Bydliště: Středočeský kraj
|
| Kluci a víte někdo uplně přesné označení té řídící jednotky? A kde se teda nechá sehnat? Pro mě by bylo uplně super když by někdo byl tak ochotnej a pujčil by mi jí na vyzkoušení do svého auta. ale to pochybuju, že se někdo takovej najde. |
|
|
| Návrat nahoru |
|
| Miki |
Zaslal: po březen 31, 2008 9:26 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 23. 02. 2005
Příspěvky: 1262
Bydliště: Bratislava
|
Tom napsal: Kluci a víte někdo uplně přesné označení té řídící jednotky? A kde se teda nechá sehnat? Pro mě by bylo uplně super když by někdo byl tak ochotnej a pujčil by mi jí na vyzkoušení do svého auta. ale to pochybuju, že se někdo takovej najde.
nenajde . Ale nie preto ze by nebola ochota, ale ja ked som ju pozical tak natiahla imobilizer z ineho auto a v mojom uz neslo nastartovat.
Takze na experiment tohto typu nikdo z majitelov nebude ochotny pristupit |
_________________ http://www.saxoclub.net/phpbb2/garage.php?mode=view_vehicle&CID=4 |
|
| Návrat nahoru |
|
| 2unlimited |
Zaslal: po březen 31, 2008 9:39 pm |
|
|
EX-Saxoclubák
Založen: 23. 07. 2007
Příspěvky: 751
Bydliště: Konig Pičo jinak Brno
|
|
| Návrat nahoru |
|
| kubik106 |
Zaslal: po březen 31, 2008 9:46 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 10. 11. 2007
Příspěvky: 357
Bydliště: Bratislava III
|
miki, pozname dakeho frajera ktory odblokovava riadiace jednotky pezot/citron? dik.
ludia inak nepozerajte pri cipovani iba na vysledny maximalny vykon.
ja som si minule leto nehal na brzde naladit auto, vysledok bol sice iba o 5 koni viacej, co je picka rit, ale priebeh krutiaceho momentu bol o 20 % vyssi v celom rozsahu otacok a vykonova krivka sla tiez pekne hore a vyrovnane oproti serii, co bolo kurva citit na akceleracii. |
_________________
 kovana 1.6 na klapkach uz coskoro
|
|
| Návrat nahoru |
|
|
|