| Autor |
Zpráva |
< Tuning ~ Sani Raceland\Simota skladem!!! |
| franus |
Zaslal: pá říjen 26, 2007 5:19 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 25. 04. 2007
Příspěvky: 451
Bydliště: Kroměříž, Zlín
|
Je to Powerlfex, spodni uklozeni motoru Oproti seriovemu motoru je podstatne tvrdsi, seriove je v podstate guma, toto je temer plast-silon. POkud mas seriove silentbloky (gumove) a navic pokud jsou jeste vymackane, tak po prudkem pridani plynu se motor nejdrive pootoci (cukne) ve svem ulozeni a az potom jde kroutici moment do prevodovky a na kola. S tvrdym ulozenim je tento efekt eliminovan, protoze motor je v karoserii "natvrdo", takze kdyz na to dupnes, otacivy pohyb jde okamzite do prevodovky a nema snahu se "ztracet" v ulozeni. Jinak POwerflex dela i tvrde ulozeni na podvozek. Otazkou je jestli neni vyhodnejsi, si nechat udelat nektere silentbloky ze silonu, nebo z nejake tvrdsi gumy, nez kupovat Poweflexy. |
_________________ Pug205gti |
|
| Návrat nahoru |
|
| beniro |
Zaslal: pá říjen 26, 2007 8:09 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 06. 02. 2007
Příspěvky: 756
Bydliště: Slovensko, Kosice-okolie
|
franus napsal: Je to Powerlfex, spodni uklozeni motoru  Oproti seriovemu motoru je podstatne tvrdsi, seriove je v podstate guma, toto je temer plast-silon. POkud mas seriove silentbloky (gumove) a navic pokud jsou jeste vymackane, tak po prudkem pridani plynu se motor nejdrive pootoci (cukne) ve svem ulozeni a az potom jde kroutici moment do prevodovky a na kola. S tvrdym ulozenim je tento efekt eliminovan, protoze motor je v karoserii "natvrdo", takze kdyz na to dupnes, otacivy pohyb jde okamzite do prevodovky a nema snahu se "ztracet" v ulozeni. Jinak POwerflex dela i tvrde ulozeni na podvozek. Otazkou je jestli neni vyhodnejsi, si nechat udelat nektere silentbloky ze silonu, nebo z nejake tvrdsi gumy, nez kupovat Poweflexy.
Crack, tu mas presnu odpoved
Ja som mal seriove strasne ponicene a uz som chcel kupovat nove seriove, ked som narazil na akciu na tieto powerflexy. 500Czk+posta je myslim dovod ku kupe.
Ano da sa to aj vyrobit, silon, pripadne hardcore je hlinik.
Na fave som mal tiez robene zo silonu, ale to bolo uz podla mna velmi tvrde.
citace: POwerflex dela i tvrde ulozeni na podvozek
Na stabilizator uz na ceste  |
_________________ VTS, STI |
|
| Návrat nahoru |
|
| franus |
Zaslal: pá říjen 26, 2007 8:34 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 25. 04. 2007
Příspěvky: 451
Bydliště: Kroměříž, Zlín
|
| Takovej dotaz, zvetsil se ti nejak prenos vibraci z motoru na karoserii, nebo utrpel komfort s tim Powerflexem? |
_________________ Pug205gti |
|
| Návrat nahoru |
|
| beniro |
Zaslal: pá říjen 26, 2007 9:17 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 06. 02. 2007
Příspěvky: 756
Bydliště: Slovensko, Kosice-okolie
|
franus napsal: Takovej dotaz, zvetsil se ti nejak prenos vibraci z motoru na karoserii, nebo utrpel komfort s tim Powerflexem?
na volnobehu to citit, ale nie je to kriticke, paci sa mi to  |
_________________ VTS, STI |
|
| Návrat nahoru |
|
| Crack |
Zaslal: pá říjen 26, 2007 11:55 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 13. 01. 2006
Příspěvky: 847
Bydliště: Miletín
|
|
| Návrat nahoru |
|
| Miki |
Zaslal: pá říjen 26, 2007 12:46 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 23. 02. 2005
Příspěvky: 1262
Bydliště: Bratislava
|
franus napsal: Takovej dotaz, zvetsil se ti nejak prenos vibraci z motoru na karoserii, nebo utrpel komfort s tim Powerflexem?
pokial je vsetko ok, vybracie su len na volnobehu ale nijak velke, je o take zaujimave, ako pise Beniro. Mam vsetky co sa daju na saxo kupit a bol to posun vpred, auto lepsie zatacalo a celkovo lepsie fungovalo, doporucujem |
_________________ http://www.saxoclub.net/phpbb2/garage.php?mode=view_vehicle&CID=4 |
|
| Návrat nahoru |
|
| franus |
Zaslal: pá říjen 26, 2007 1:04 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 25. 04. 2007
Příspěvky: 451
Bydliště: Kroměříž, Zlín
|
Zajimave, zacnu uvazovat o tom ulozeni na podvozek a mozna i na motor, kdyz na jare pujde ven A nejaka negativa? Slysel jsem jeden pripad, kdy si jeden clovek ulozil motor a prevodovku do tvrdych silentbloku a prevodovka se mu zacala sypat ( jezdi s tim KWcup v sk.E). |
_________________ Pug205gti |
|
| Návrat nahoru |
|
| Miki |
Zaslal: pá říjen 26, 2007 1:24 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 23. 02. 2005
Příspěvky: 1262
Bydliště: Bratislava
|
franus napsal: Zajimave, zacnu uvazovat o tom ulozeni na podvozek a mozna i na motor, kdyz na jare pujde ven  A nejaka negativa? Slysel jsem jeden pripad, kdy si jeden clovek ulozil motor a prevodovku do tvrdych silentbloku a prevodovka se mu zacala sypat ( jezdi s tim KWcup v sk.E).
jazdia tam dve saxa, Dohnas a Ivan , ani jeden nemal tento problem. |
_________________ http://www.saxoclub.net/phpbb2/garage.php?mode=view_vehicle&CID=4 |
|
| Návrat nahoru |
|
| franus |
Zaslal: ne říjen 28, 2007 9:20 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 25. 04. 2007
Příspěvky: 451
Bydliště: Kroměříž, Zlín
|
| Stalo se to na Peugeotu 205 Mi16. A nevim jestli jezdi pravidelne nebo ne... |
_________________ Pug205gti |
|
| Návrat nahoru |
|
| olda77 |
Zaslal: st leden 16, 2008 6:09 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 25. 02. 2005
Příspěvky: 1685
Bydliště: PŘEROV
|
|
| Návrat nahoru |
|
|
|