| Autor |
Zpráva |
|
| Dan HKS |
Zaslal: ne březen 04, 2012 12:50 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 18. 12. 2011
Příspěvky: 245
Bydliště: Lanškroun
|
Ahoj
Mám takovou blbou otazku
Muže mít nějakej vliv na auto (motor) zašpiněná škrtící klapka a vyčištěna klapka ?  |
|
|
| Návrat nahoru |
|
| EiFFeL |
Zaslal: ne březen 04, 2012 1:00 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
| cistil sem ju az kdyz sem poskladal novej motor... pred tim 3 roky nemyta... jediny co si myslim by byl zacpanej kanal ke krokacu... ale to uz je celkem extrem... |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
| Návrat nahoru |
|
| Dan HKS |
Zaslal: ne březen 04, 2012 1:49 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 18. 12. 2011
Příspěvky: 245
Bydliště: Lanškroun
|
ty joo tak to je potom taky další možnej problem proč mi blbne volnoběh no vyčistím a uvidíme. |
|
|
| Návrat nahoru |
|
| Stivek |
Zaslal: st březen 07, 2012 5:50 pm |
|
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 10. 09. 2009
Příspěvky: 701
Bydliště: Mnichovo Hradiště
|
když už tady je tohle téma tak se taky optám, kamarád má golfa a když odpojí klapku, demontuje, vyčistí a zpátky nasadí, zapojí tak musí po ohřátí motoru přes VAG nastavit klapku do základního nastavení. čuměl jsem na něj asi tak moje otázka zní jestli se tohle musí u saxa dělat taky??
řeč je o vícebodu |
_________________ Citroen Jumper 2.8 HDi
Citroen C5 2.2 HDi
Citroen C2 1.6 16V VTS
Galerie: http://stivek.rajce.idnes.cz/Citroen_Saxo_1.6_16v_VTS
Jezdec je jen dalším dílem auta mezi pedály,volantem a sedačkou,bez něj by to nejelo,ale rychlost je v souhře celého stroje, jehož je on pouhou součástí. |
|
| Návrat nahoru |
|
| Dan HKS |
Zaslal: st březen 07, 2012 9:22 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 18. 12. 2011
Příspěvky: 245
Bydliště: Lanškroun
|
| řeknu ti to takhle klapku jsem čistil měl jsem vyndanej krokovej motorek a klapku jsem teda neodpojoval ani nevím jestli to nějako jde to jsem nezkoumal ale po nastartovaní bylo všechno tak jak před tím .. jinak krokač a klapku jsem čistil kvuli kolisajícímu volnoběhu a po vyčistění volnoběh furt blbne tak že jak to vypada tak asi koupím novej krokáč a bude. |
|
|
| Návrat nahoru |
|
| Stivek |
Zaslal: čt březen 08, 2012 5:29 pm |
|
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 10. 09. 2009
Příspěvky: 701
Bydliště: Mnichovo Hradiště
|
| ty jsi čistil klapku aniž by jsi ji demontoval?? |
_________________ Citroen Jumper 2.8 HDi
Citroen C5 2.2 HDi
Citroen C2 1.6 16V VTS
Galerie: http://stivek.rajce.idnes.cz/Citroen_Saxo_1.6_16v_VTS
Jezdec je jen dalším dílem auta mezi pedály,volantem a sedačkou,bez něj by to nejelo,ale rychlost je v souhře celého stroje, jehož je on pouhou součástí. |
|
| Návrat nahoru |
|
| Dan HKS |
Zaslal: čt březen 08, 2012 7:42 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 18. 12. 2011
Příspěvky: 245
Bydliště: Lanškroun
|
[quote="Stivek"]ty jsi čistil klapku aniž by jsi ji demontoval??[/quote
spíš když jsem sundaval to airbox i stim potrubím až ke klapce tak sem ji jen tak z lehka vyčistil tam kam sem se dostal, ale kompletní čistka to nebyla. |
|
|
| Návrat nahoru |
|
| Rubiash |
Zaslal: čt březen 08, 2012 8:51 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 18. 09. 2011
Příspěvky: 222
Bydliště: Sedlčany
|
Stivek napsal: když už tady je tohle téma tak se taky optám, kamarád má golfa a když odpojí klapku, demontuje, vyčistí a zpátky nasadí, zapojí tak musí po ohřátí motoru přes VAG nastavit klapku do základního nastavení. čuměl jsem na něj asi tak  moje otázka zní jestli se tohle musí u saxa dělat taky??
řeč je o vícebodu
myslim že to je jen u koncernovejch vozidel... u feldy taky musíš nastavit základní nastavení škrtící klapky..
u saxa určo ne...  |
_________________ ex - Saxána 1.4 VTS MKI |
|
| Návrat nahoru |
|
| Stivek |
Zaslal: čt březen 08, 2012 9:01 pm |
|
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 10. 09. 2009
Příspěvky: 701
Bydliště: Mnichovo Hradiště
|
| to je rozumná odpověd, dík |
_________________ Citroen Jumper 2.8 HDi
Citroen C5 2.2 HDi
Citroen C2 1.6 16V VTS
Galerie: http://stivek.rajce.idnes.cz/Citroen_Saxo_1.6_16v_VTS
Jezdec je jen dalším dílem auta mezi pedály,volantem a sedačkou,bez něj by to nejelo,ale rychlost je v souhře celého stroje, jehož je on pouhou součástí. |
|
| Návrat nahoru |
|
| EiFFeL |
Zaslal: čt březen 08, 2012 9:02 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
u saxa se musi vyhodit vydech z ventilovyho vika aby si to neblilo olej do sani pak se neni treba az tak moc starat... |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
| Návrat nahoru |
|
| Dan HKS |
Zaslal: pá březen 09, 2012 8:30 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 18. 12. 2011
Příspěvky: 245
Bydliště: Lanškroun
|
ten výdech už někdo předemnou vyrval prtože tam prostě není ubec nic jen díra do výka. |
|
|
| Návrat nahoru |
|
| jiri106xs |
Zaslal: st březen 14, 2012 4:50 pm |
|
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 06. 09. 2009
Příspěvky: 46
Bydliště: Ruprechtice
|
| Mě na 16V po opětovném zapojení klapky, přes VAG základní hodnoty nastavoval. Většina lidí na to kašle, protože motor normálně jede, ale prý by se to dělat mělo... |
_________________ Pug106 16V Rallye 400m - 14.64s |
|
| Návrat nahoru |
|
| lazik |
Zaslal: čt březen 15, 2012 10:05 am |
|
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 13. 05. 2009
Příspěvky: 689
Bydliště: Ostrava/Brno
|
| Já jsem potom akorát nechal běžet motor na volnoběh dokud se nezahřál a přišlo mi, že si to jednotka utřepala sama. Někde jsem se to snad i dočet. Když jsem s tim zkoušel jet než se to zahřálo, tak to nechtělo jezdit - dusilo se to. Ale po zahřátí se to vzpamatovalo. |
_________________ VTS 1.6i 16v rv 98
http://lazarracing.webnode.cz |
|
| Návrat nahoru |
|
|
|