| Autor |
Zpráva |
< Tuning ~ Jak zvednout výkon 1.6 16v ? |
| Skrbla |
Zaslal: út leden 31, 2012 8:46 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 02. 2008
Příspěvky: 1180
Bydliště: Jičín
|
A tohle znáte???? Nevim jestli se to někdy prodávalo, nebo kolik kůsů se vyrobilo.



|
_________________

|
|
| Návrat nahoru |
|
| Allante |
Zaslal: út leden 31, 2012 12:56 pm |
|
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 11. 2010
Příspěvky: 792
Bydliště: Brno
|
|
| Návrat nahoru |
|
| Brabi |
Zaslal: út leden 31, 2012 1:07 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 10. 09. 2008
Příspěvky: 365
Bydliště: Třebíč
|
| Urcite zajimavej napad,ale v domacich podminkach skoro nemozne a cena za prirust 1kone bude asi dost velka..jeste bye zajimalo jak ma vyreseny ovladani volnobehu.. |
|
|
| Návrat nahoru |
|
| Adam6688 |
Zaslal: út leden 31, 2012 2:29 pm |
|
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 14. 07. 2010
Příspěvky: 174
Bydliště: Uherské Hradiště
|
no myslím že by ten polotvar dokazalo vyrobit každé CNC. jen to mít ve 3D a pak samozřejmě doskládat, ale je to podle mě zbytečné když přísun vzduchu je stále jen jen tou dírou po klapce, ten vrch by to chtělo vyřešit jinak..
hlavní výhoda 4 klapky s nátrubkama je právě množství vzduchu a přesné dávkování, ale to tak na nějaký opravdu závodní motor. na seriové vačky a nějaké kolem 260 spíš na škodu. |
_________________ Nothing changes. But everything is changed. |
|
| Návrat nahoru |
|
| TomVTS |
Zaslal: út leden 31, 2012 3:32 pm |
|
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 18. 09. 2010
Příspěvky: 243
Bydliště: Vsetín
|
| Volnoběh se ovládá jednotkou. |
_________________ Peugeot 205 Maxi Kit
Citroen Saxo 1.6 16 VTS |
|
| Návrat nahoru |
|
| Brabi |
Zaslal: st únor 01, 2012 6:07 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 10. 09. 2008
Příspěvky: 365
Bydliště: Třebíč
|
| Cnc by to zvladlo,ale nekdo to musi odmerit,naprogramovat mit vhodny nastroje...je to jen otazka penez.Krokovej motorek nikde nevidim.. |
|
|
| Návrat nahoru |
|
| Adam6688 |
Zaslal: st únor 01, 2012 12:26 pm |
|
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 14. 07. 2010
Příspěvky: 174
Bydliště: Uherské Hradiště
|
| ten nepotřebuješ, pokud je to na závody udělá se ruční plyn na studený motor a přidáš si kolik chceš, na teplý motor máš doraz klapky stavěcím šroubem který tam vidím. |
_________________ Nothing changes. But everything is changed. |
|
| Návrat nahoru |
|
| TomVTS |
Zaslal: st únor 01, 2012 3:32 pm |
|
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 18. 09. 2010
Příspěvky: 243
Bydliště: Vsetín
|
| Žádný ruční plyn není třeba,vše je otázka nastavení ECU. |
_________________ Peugeot 205 Maxi Kit
Citroen Saxo 1.6 16 VTS |
|
| Návrat nahoru |
|
| Brabi |
Zaslal: st únor 01, 2012 3:43 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 10. 09. 2008
Příspěvky: 365
Bydliště: Třebíč
|
Hned jsem o něco chytřejší Zajímalo by mě,jak moc by se zhoršil nebo zlepšil průběh motoru při použití čtyřklapky na sériové řj..?? |
|
|
| Návrat nahoru |
|
| Adam6688 |
Zaslal: st únor 01, 2012 4:02 pm |
|
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 14. 07. 2010
Příspěvky: 174
Bydliště: Uherské Hradiště
|
TomVTS napsal: Žádný ruční plyn není třeba,vše je otázka nastavení ECU.
to se mi nějak nezdá, za studena je potřeba nejen více benzinu ale take vzduhu, jak si jednotka přidá vzduchu když nemůže klapky ovládat? |
_________________ Nothing changes. But everything is changed. |
|
| Návrat nahoru |
|
| SkR@Bi |
Zaslal: st únor 01, 2012 5:00 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 07. 12. 2005
Příspěvky: 933
Bydliště: Nýrsko / Plzeňský Kraj /
|
kdyz uz chcete zkouset 4klapku tak z GSX-R 1000 K1-K3 vyjde na cca 4k z ebay + dodelat trumpety a parohy...myslim si ze s filtrem by se to mohlo pohybovat tak kolem 12-15k...ale pak jeste jednotku a nejlip vacky





|
_________________ ...někdo se zavodníkem narodí...jiný umírá...
My Blue Saxo Project II <- fotogalerie
"Built not Bought" <- thread
FB |
|
| Návrat nahoru |
|
| TomVTS |
Zaslal: st únor 01, 2012 5:15 pm |
|
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 18. 09. 2010
Příspěvky: 243
Bydliště: Vsetín
|
Adam6688 napsal: TomVTS napsal: Žádný ruční plyn není třeba,vše je otázka nastavení ECU.
to se mi nějak nezdá, za studena je potřeba nejen více benzinu ale take vzduhu, jak si jednotka přidá vzduchu když nemůže klapky ovládat?
A jak by jsi chtěl udělat ruční plyn to zase není jasné mě,když máš jeden bovden napojený na plynový pedál,přes mechanizmus ovládání klapek?Ruční plyn lze tak maximálně na karburátorech a tomu se říká sytič
Jinak s tím že se ti to nezdá když jednotka nehýbe s klapkama,co třeba takový předstih na korekční mapě?Já jezdím na klapkách už nějáký ten pátek,žadný Idle control nemám a volnoběh na autě drží. |
_________________ Peugeot 205 Maxi Kit
Citroen Saxo 1.6 16 VTS |
|
| Návrat nahoru |
|
| TomVTS |
Zaslal: st únor 01, 2012 5:16 pm |
|
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 18. 09. 2010
Příspěvky: 243
Bydliště: Vsetín
|
Brabi napsal: Hned jsem o něco chytřejší  Zajímalo by mě,jak moc by se zhoršil nebo zlepšil průběh motoru při použití čtyřklapky na sériové řj..??
Nijak,jelikož by jsi ani nenastartoval  |
_________________ Peugeot 205 Maxi Kit
Citroen Saxo 1.6 16 VTS |
|
| Návrat nahoru |
|
| Adam6688 |
Zaslal: st únor 01, 2012 5:42 pm |
|
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 14. 07. 2010
Příspěvky: 174
Bydliště: Uherské Hradiště
|
TomVTS napsal: Adam6688 napsal: TomVTS napsal: Žádný ruční plyn není třeba,vše je otázka nastavení ECU.
to se mi nějak nezdá, za studena je potřeba nejen více benzinu ale take vzduhu, jak si jednotka přidá vzduchu když nemůže klapky ovládat?
A jak by jsi chtěl udělat ruční plyn to zase není jasné mě,když máš jeden bovden napojený na plynový pedál,přes mechanizmus ovládání klapek?Ruční plyn lze tak maximálně na karburátorech a tomu se říká sytič
Jinak s tím že se ti to nezdá když jednotka nehýbe s klapkama,co třeba takový předstih na korekční mapě?Já jezdím na klapkách už nějáký ten pátek,žadný Idle control nemám a volnoběh na autě drží.
udelat to lze jednoduse, jen by tam bylo o bovden vic a sytič na karburátoru neni ruční plyn, sytič je obohacovač který klapku naprosto obchází a má vlastní davkování vzduchu i benzinu, kdežto ruční plyn by ti pouze přiotevřel klapky.
předstih to je něco jiného, to jsem hned chytřejší |
_________________ Nothing changes. But everything is changed. |
|
| Návrat nahoru |
|
| Dan HKS |
Zaslal: st únor 01, 2012 8:52 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 18. 12. 2011
Příspěvky: 245
Bydliště: Lanškroun
|
no stim ručním plynem je to tak jak píše adam .. a jelikož jsem opravař zemědělské techniky tak všechny traktory co existují mají ruční plyn taky .. když vezmu v potaz staré zetory tak tam je to řešene tak že tahlo nožního plynu ktere jde na čerpadlo ( u benzínu teda na klapku) je v jednom místě jakoby přerušeno takovým primitivním mechanizmem kde je vlastně přidaní druhé tahlo ručního plynu a dále od toho místa pokračuje už jen jedno táhlo na čerpadlo/klapku ... a ten mechanizmus funguje tak že když zatahneš za ručni plyn tak tím vlasně posuneš(stlačíš) i pedal nožního plynu tak že v závěrukdyž dáš ručak na max tak by ti měl jit nožní taky na dno (max) .. to už záleží na tom jakou si zvolíš délku táhla , nakonec si to můžeš udělat tak že je tamávit s matičkou a šteluješ si to k obrazu svému .....samozřejmě je milion jiných zpusobů jak to udělat .. tohle je jeden z nich a asi nejjednodušší ... pak jsou i elektronický u moderních traktoru ale to už je dost složitý o když se to posere tak je to nakladný na opravu kdyžtak u tahla se ti nic neposere maximalně se ti vychoděj kloubky v kterých to chodí  |
|
|
| Návrat nahoru |
|
|
|