punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - Jak zvednout výkon 1.6 16v ?
 
Autor Zpráva

<  Tuning  ~  Jak zvednout výkon 1.6 16v ?

Skrbla
Zaslal: út leden 31, 2012 8:46 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 27. 02. 2008 Příspěvky: 1180 Bydliště: Jičín
A tohle znáte???? Nevim jestli se to někdy prodávalo, nebo kolik kůsů se vyrobilo.




_________________

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Allante
Zaslal: út leden 31, 2012 12:56 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 27. 11. 2010 Příspěvky: 792 Bydliště: Brno
Tohle vypadá ovšem hodně zajímavě!

_________________
První: 1995 Dodge Neon 2.0 SOHC | 97kW | 1101kg | Černá | Prodáno
Druhé: 2000 Citroën Saxo VTS 16V | 90kW | 918kg | Černá | První sen se nikdy neprodá!

Youtube: http://www.youtube.com/user/Allantecze
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Brabi
Zaslal: út leden 31, 2012 1:07 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 10. 09. 2008 Příspěvky: 365 Bydliště: Třebíč
Urcite zajimavej napad,ale v domacich podminkach skoro nemozne a cena za prirust 1kone bude asi dost velka..jeste bye zajimalo jak ma vyreseny ovladani volnobehu..
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Adam6688
Zaslal: út leden 31, 2012 2:29 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 14. 07. 2010 Příspěvky: 174 Bydliště: Uherské Hradiště
no myslím že by ten polotvar dokazalo vyrobit každé CNC. jen to mít ve 3D a pak samozřejmě doskládat, ale je to podle mě zbytečné když přísun vzduchu je stále jen jen tou dírou po klapce, ten vrch by to chtělo vyřešit jinak..
hlavní výhoda 4 klapky s nátrubkama je právě množství vzduchu a přesné dávkování, ale to tak na nějaký opravdu závodní motor. na seriové vačky a nějaké kolem 260 spíš na škodu.

_________________
Nothing changes. But everything is changed.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
TomVTS
Zaslal: út leden 31, 2012 3:32 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 18. 09. 2010 Příspěvky: 243 Bydliště: Vsetín
Volnoběh se ovládá jednotkou.

_________________
Peugeot 205 Maxi Kit
Citroen Saxo 1.6 16 VTS
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Brabi
Zaslal: st únor 01, 2012 6:07 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 10. 09. 2008 Příspěvky: 365 Bydliště: Třebíč
Cnc by to zvladlo,ale nekdo to musi odmerit,naprogramovat mit vhodny nastroje...je to jen otazka penez.Krokovej motorek nikde nevidim..
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Adam6688
Zaslal: st únor 01, 2012 12:26 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 14. 07. 2010 Příspěvky: 174 Bydliště: Uherské Hradiště
ten nepotřebuješ, pokud je to na závody udělá se ruční plyn na studený motor a přidáš si kolik chceš, na teplý motor máš doraz klapky stavěcím šroubem který tam vidím.

_________________
Nothing changes. But everything is changed.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
TomVTS
Zaslal: st únor 01, 2012 3:32 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 18. 09. 2010 Příspěvky: 243 Bydliště: Vsetín
Žádný ruční plyn není třeba,vše je otázka nastavení ECU.

_________________
Peugeot 205 Maxi Kit
Citroen Saxo 1.6 16 VTS
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Brabi
Zaslal: st únor 01, 2012 3:43 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 10. 09. 2008 Příspěvky: 365 Bydliště: Třebíč
Hned jsem o něco chytřejší Smile Zajímalo by mě,jak moc by se zhoršil nebo zlepšil průběh motoru při použití čtyřklapky na sériové řj..??
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Adam6688
Zaslal: st únor 01, 2012 4:02 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 14. 07. 2010 Příspěvky: 174 Bydliště: Uherské Hradiště
TomVTS napsal:
Žádný ruční plyn není třeba,vše je otázka nastavení ECU.


to se mi nějak nezdá, za studena je potřeba nejen více benzinu ale take vzduhu, jak si jednotka přidá vzduchu když nemůže klapky ovládat?

_________________
Nothing changes. But everything is changed.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
SkR@Bi
Zaslal: st únor 01, 2012 5:00 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 07. 12. 2005 Příspěvky: 933 Bydliště: Nýrsko / Plzeňský Kraj /
kdyz uz chcete zkouset 4klapku tak z GSX-R 1000 K1-K3 vyjde na cca 4k z ebay + dodelat trumpety a parohy...myslim si ze s filtrem by se to mohlo pohybovat tak kolem 12-15k...ale pak jeste jednotku a nejlip vacky







_________________
...někdo se zavodníkem narodí...jiný umírá...
My Blue Saxo Project II <- fotogalerie
"Built not Bought" <- thread
FB
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
TomVTS
Zaslal: st únor 01, 2012 5:15 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 18. 09. 2010 Příspěvky: 243 Bydliště: Vsetín
Adam6688 napsal:
TomVTS napsal:
Žádný ruční plyn není třeba,vše je otázka nastavení ECU.


to se mi nějak nezdá, za studena je potřeba nejen více benzinu ale take vzduhu, jak si jednotka přidá vzduchu když nemůže klapky ovládat?


A jak by jsi chtěl udělat ruční plyn to zase není jasné mě,když máš jeden bovden napojený na plynový pedál,přes mechanizmus ovládání klapek?Ruční plyn lze tak maximálně na karburátorech a tomu se říká sytič Very Happy

Jinak s tím že se ti to nezdá když jednotka nehýbe s klapkama,co třeba takový předstih na korekční mapě?Já jezdím na klapkách už nějáký ten pátek,žadný Idle control nemám a volnoběh na autě drží.

_________________
Peugeot 205 Maxi Kit
Citroen Saxo 1.6 16 VTS
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
TomVTS
Zaslal: st únor 01, 2012 5:16 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 18. 09. 2010 Příspěvky: 243 Bydliště: Vsetín
Brabi napsal:
Hned jsem o něco chytřejší Smile Zajímalo by mě,jak moc by se zhoršil nebo zlepšil průběh motoru při použití čtyřklapky na sériové řj..??


Nijak,jelikož by jsi ani nenastartoval Very Happy

_________________
Peugeot 205 Maxi Kit
Citroen Saxo 1.6 16 VTS
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Adam6688
Zaslal: st únor 01, 2012 5:42 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 14. 07. 2010 Příspěvky: 174 Bydliště: Uherské Hradiště
TomVTS napsal:
Adam6688 napsal:
TomVTS napsal:
Žádný ruční plyn není třeba,vše je otázka nastavení ECU.


to se mi nějak nezdá, za studena je potřeba nejen více benzinu ale take vzduhu, jak si jednotka přidá vzduchu když nemůže klapky ovládat?


A jak by jsi chtěl udělat ruční plyn to zase není jasné mě,když máš jeden bovden napojený na plynový pedál,přes mechanizmus ovládání klapek?Ruční plyn lze tak maximálně na karburátorech a tomu se říká sytič Very Happy

Jinak s tím že se ti to nezdá když jednotka nehýbe s klapkama,co třeba takový předstih na korekční mapě?Já jezdím na klapkách už nějáký ten pátek,žadný Idle control nemám a volnoběh na autě drží.


udelat to lze jednoduse, jen by tam bylo o bovden vic Wink a sytič na karburátoru neni ruční plyn, sytič je obohacovač který klapku naprosto obchází a má vlastní davkování vzduchu i benzinu, kdežto ruční plyn by ti pouze přiotevřel klapky.

předstih to je něco jiného, to jsem hned chytřejší

_________________
Nothing changes. But everything is changed.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Dan HKS
Zaslal: st únor 01, 2012 8:52 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 18. 12. 2011 Příspěvky: 245 Bydliště: Lanškroun
Smile no stim ručním plynem je to tak jak píše adam .. a jelikož jsem opravař zemědělské techniky tak všechny traktory co existují mají ruční plyn taky .. když vezmu v potaz staré zetory tak tam je to řešene tak že tahlo nožního plynu ktere jde na čerpadlo ( u benzínu teda na klapku) je v jednom místě jakoby přerušeno takovým primitivním mechanizmem kde je vlastně přidaní druhé tahlo ručního plynu a dále od toho místa pokračuje už jen jedno táhlo na čerpadlo/klapku ... a ten mechanizmus funguje tak že když zatahneš za ručni plyn tak tím vlasně posuneš(stlačíš) i pedal nožního plynu tak že v závěrukdyž dáš ručak na max tak by ti měl jit nožní taky na dno (max) .. to už záleží na tom jakou si zvolíš délku táhla , nakonec si to můžeš udělat tak že je tamávit s matičkou a šteluješ si to k obrazu svému .....samozřejmě je milion jiných zpusobů jak to udělat .. tohle je jeden z nich a asi nejjednodušší ... pak jsou i elektronický u moderních traktoru ale to už je dost složitý o když se to posere tak je to nakladný na opravu kdyžtak u tahla se ti nic neposere maximalně se ti vychoděj kloubky v kterých to chodí Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 7 z 8
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved