punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - výfuk
 
Autor Zpráva

<  Nákup/Prodej  ~  výfuk

Nick
Zaslal: út červenec 21, 2015 3:45 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 30. 08. 2008 Příspěvky: 637 Bydliště: Otrokovice
zdar borci
neválí se někomu doma tahle část výfuku samozřejmně bez katu

http://www.vyfuky-tyll.cz/e-shop/obrazky_sys/C070416.gif

číslo dílu 04.3220
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu MSN Messenger
EiFFeL
Zaslal: út červenec 21, 2015 5:18 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 12. 2005 Příspěvky: 5780 Bydliště: Vranovská Ves
na seriovku se to da cele nahradit stredem z 1.6 8V 72kW, ma kat ve svodech a stredovej dil az dozadu i s tlumicem... a vyjde to do 1000

_________________
ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Nick
Zaslal: út červenec 21, 2015 10:22 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 30. 08. 2008 Příspěvky: 637 Bydliště: Otrokovice
Dikec !!!!!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu MSN Messenger
josh
Zaslal: po únor 15, 2016 11:46 am Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 27. 05. 2005 Příspěvky: 259 Bydliště: Slovensko, Bratislava
Výborný tip, pôjde to rovnako spraviť aj na Saxo 1.4i 1998 TU3JP s výmenou starého dielu katalyzátora 04.3116 (+ v tomto prípade aj strednej časti 01.55480, ešte celkom OK), s použitím nového stredu výfuku 01.53900 určeného pre 1.6 72 kW TU5JP?

Saxo 1.4 (1360 ccm/55 kw) Rok: 1997/01/01 - 2004/01/12 http://www.vyfuky-tyll.cz/e-shop/obrazky_sys/C070211.gif
Saxo 1.6 (1587 ccm/74 kw) Rok: 2000/01/09 - 2004/01/12 http://www.vyfuky-tyll.cz/e-shop/obrazky_sys/C070216.gif

_________________
Jozef @ 1.4i SX engine (= PSA motor KFX TU3JP. Normálne max. zrýchlovanie 1.4i má vyzerať takto https://youtu.be/9L0tEJ7Ea1s ; pri pomalšom je niekde zádrhel)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
EiFFeL
Zaslal: po únor 15, 2016 12:27 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 12. 2005 Příspěvky: 5780 Bydliště: Vranovská Ves
ano, na 1.4 to je taky odzkousene...

_________________
ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
josh
Zaslal: po únor 15, 2016 2:38 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 27. 05. 2005 Příspěvky: 259 Bydliště: Slovensko, Bratislava
Dik, ešte mi napadlo - ako naložiť po výmene s druhou lambdou, strčiť ju znova do nového výfukového dielu?

_________________
Jozef @ 1.4i SX engine (= PSA motor KFX TU3JP. Normálne max. zrýchlovanie 1.4i má vyzerať takto https://youtu.be/9L0tEJ7Ea1s ; pri pomalšom je niekde zádrhel)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
remio
Zaslal: po únor 15, 2016 2:55 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 18. 03. 2012 Příspěvky: 94 Bydliště: Praha 9
Ahoj, nechci ti kecat, ale já mám 1,4 98 a myslim, že druhá lambda tam neni. Taky to mám řešený středem bez katu.
Nicméně se tu řešilo - dát na čerstvej vzduch.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
josh
Zaslal: po únor 15, 2016 3:06 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 27. 05. 2005 Příspěvky: 259 Bydliště: Slovensko, Bratislava
Mám obidve lambdy, niektoré 1.4 mali jednu (neviem či podla dátumu výroby; mám model akože 1999 vyrobený 4.q 1998; alebo ich vyrábali rozdielne podla iných kritérií).
Každopádne nechcel som nikdy dávať účelovo preč katalyzátor, no zvonka táto časť vyzerá nanič (hrdzavá, spoje pozvárané z obidvoch koncov), vnútri je možno rozpadnutý (lenivé otáčky ktorých by som sa už chcel definitívne zbaviť aj takýmto pokusom) a nový určite kupovať nebudem (na pár rokov do predpokladaného dožitia vozidla, nosníky na negarážovanom aute takéhoto veku už možno dlho nevydržia, ako sa na mňa už 2x ustráchane pozeral známy pri STK).

Dať na čerstvý vzduch znamená vybrať a zaslepiť? Lebo prezerám si staršie príspevky a niektorí tam lambdu nechávali. Len som vôbec nevedel, či v tomto novom dieli pre 1.6 je na tú lambdu rovnaké miesto.

_________________
Jozef @ 1.4i SX engine (= PSA motor KFX TU3JP. Normálne max. zrýchlovanie 1.4i má vyzerať takto https://youtu.be/9L0tEJ7Ea1s ; pri pomalšom je niekde zádrhel)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
EiFFeL
Zaslal: po únor 15, 2016 8:01 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 12. 2005 Příspěvky: 5780 Bydliště: Vranovská Ves
ne, v tomto dilu se s druhou lambdou nepocita...

vyse zminena 1.6 8V má totiž kat ve svodech, 1. lambda je nahore hned u motoru, 2. je po katem ve svodech...

takze na 2. lambdu si vyrob odpovidajici kousek trubky se zavitem a nekde ju pripevni at si spokojene ucuchava cistej vzduch... Wink

_________________
ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved