| Autor |
Zpráva |
|
| Nick |
Zaslal: út červenec 21, 2015 3:45 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 30. 08. 2008
Příspěvky: 637
Bydliště: Otrokovice
|
|
| Návrat nahoru |
|
| EiFFeL |
Zaslal: út červenec 21, 2015 5:18 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
| na seriovku se to da cele nahradit stredem z 1.6 8V 72kW, ma kat ve svodech a stredovej dil az dozadu i s tlumicem... a vyjde to do 1000 |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
| Návrat nahoru |
|
| Nick |
Zaslal: út červenec 21, 2015 10:22 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 30. 08. 2008
Příspěvky: 637
Bydliště: Otrokovice
|
|
| Návrat nahoru |
|
| josh |
Zaslal: po únor 15, 2016 11:46 am |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 27. 05. 2005
Příspěvky: 259
Bydliště: Slovensko, Bratislava
|
|
| Návrat nahoru |
|
| EiFFeL |
Zaslal: po únor 15, 2016 12:27 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
| ano, na 1.4 to je taky odzkousene... |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
| Návrat nahoru |
|
| josh |
Zaslal: po únor 15, 2016 2:38 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 27. 05. 2005
Příspěvky: 259
Bydliště: Slovensko, Bratislava
|
| Dik, ešte mi napadlo - ako naložiť po výmene s druhou lambdou, strčiť ju znova do nového výfukového dielu? |
_________________ Jozef @ 1.4i SX engine (= PSA motor KFX TU3JP. Normálne max. zrýchlovanie 1.4i má vyzerať takto https://youtu.be/9L0tEJ7Ea1s ; pri pomalšom je niekde zádrhel) |
|
| Návrat nahoru |
|
| remio |
Zaslal: po únor 15, 2016 2:55 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 18. 03. 2012
Příspěvky: 94
Bydliště: Praha 9
|
Ahoj, nechci ti kecat, ale já mám 1,4 98 a myslim, že druhá lambda tam neni. Taky to mám řešený středem bez katu.
Nicméně se tu řešilo - dát na čerstvej vzduch. |
|
|
| Návrat nahoru |
|
| josh |
Zaslal: po únor 15, 2016 3:06 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 27. 05. 2005
Příspěvky: 259
Bydliště: Slovensko, Bratislava
|
Mám obidve lambdy, niektoré 1.4 mali jednu (neviem či podla dátumu výroby; mám model akože 1999 vyrobený 4.q 1998; alebo ich vyrábali rozdielne podla iných kritérií).
Každopádne nechcel som nikdy dávať účelovo preč katalyzátor, no zvonka táto časť vyzerá nanič (hrdzavá, spoje pozvárané z obidvoch koncov), vnútri je možno rozpadnutý (lenivé otáčky ktorých by som sa už chcel definitívne zbaviť aj takýmto pokusom) a nový určite kupovať nebudem (na pár rokov do predpokladaného dožitia vozidla, nosníky na negarážovanom aute takéhoto veku už možno dlho nevydržia, ako sa na mňa už 2x ustráchane pozeral známy pri STK).
Dať na čerstvý vzduch znamená vybrať a zaslepiť? Lebo prezerám si staršie príspevky a niektorí tam lambdu nechávali. Len som vôbec nevedel, či v tomto novom dieli pre 1.6 je na tú lambdu rovnaké miesto. |
_________________ Jozef @ 1.4i SX engine (= PSA motor KFX TU3JP. Normálne max. zrýchlovanie 1.4i má vyzerať takto https://youtu.be/9L0tEJ7Ea1s ; pri pomalšom je niekde zádrhel) |
|
| Návrat nahoru |
|
| EiFFeL |
Zaslal: po únor 15, 2016 8:01 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
ne, v tomto dilu se s druhou lambdou nepocita...
vyse zminena 1.6 8V má totiž kat ve svodech, 1. lambda je nahore hned u motoru, 2. je po katem ve svodech...
takze na 2. lambdu si vyrob odpovidajici kousek trubky se zavitem a nekde ju pripevni at si spokojene ucuchava cistej vzduch...  |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
| Návrat nahoru |
|
|
|