punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - Ventili 1,4
 
Autor Zpráva

<  Servis  ~  Ventili 1,4

josh
Zaslal: pá říjen 27, 2006 1:29 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 27. 05. 2005 Příspěvky: 259 Bydliště: Slovensko, Bratislava
no a ja vidím vo svojom príspevku že v piatok narýchlo popri robote už ani neviem počítať-keď som si myslel že 2 mm a 20 mm je to isté, takže na nič som z tých tabuliek vlastne neprišiel. A celkovo, bojím sa dávať auto aj na potrebné úkony, či dokonca úkony z puntičkárstva pretože vždy niečo dosrali, či už sa to týka základných vecí alebo trocha náročnejších (viac náročné som našťastie ešte nepotreboval). Takže si asi nechám zájsť chuť aj na nastavovanie ventilov, aj na iné riešenie príčiny, prečo mi po naštartovaní zakapína motor (a asi mi to aj viac žere než by som si predstavoval)

_________________
Jozef @ 1.4i SX engine (= PSA motor KFX TU3JP. Normálne max. zrýchlovanie 1.4i má vyzerať takto https://youtu.be/9L0tEJ7Ea1s ; pri pomalšom je niekde zádrhel)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
Brody
Zaslal: pá říjen 27, 2006 2:45 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 18. 09. 2006 Příspěvky: 158
Pokud nebude nejakej velkej duvod tak do servisu auto davat nechci.Co pude si udelat doma tak udelam.Snad bude autiko slapat v pohode!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
josh
Zaslal: po říjen 30, 2006 1:21 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 27. 05. 2005 Příspěvky: 259 Bydliště: Slovensko, Bratislava
Vy ktorí máte aj nejaké skúsenosti (stačilo možno raz vidieť vec od A po Z) a máte aj kde robiť, ste o krok vpredu.
Ja by som bol kludne zato aby sa robili nejaké praktické školenia pre "laikov" od 100%tných odborníkov a za týždeň by prakticky poukazovali človeku všetky postupy od jednoduchej do strednej náročnosti. A ešte by prenajímali jamu/dielňu Wink Určite by to motoristu z mesta/sídliska vyšlo lacnejšie a kvalitnejšie než tak, že v súčasnosti chodí skoro každý z predraženého servisu nasraný.

Brody napsal:
Pokud nebude nejakej velkej duvod tak do servisu auto davat nechci.Co pude si udelat doma tak udelam.Snad bude autiko slapat v pohode!

_________________
Jozef @ 1.4i SX engine (= PSA motor KFX TU3JP. Normálne max. zrýchlovanie 1.4i má vyzerať takto https://youtu.be/9L0tEJ7Ea1s ; pri pomalšom je niekde zádrhel)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
josh
Zaslal: po prosinec 04, 2006 11:32 am Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 27. 05. 2005 Příspěvky: 259 Bydliště: Slovensko, Bratislava
"Hlučné benzínové motory mohou znamenat nevymezené ventilové vůle. Servisní interval pro vymezování je totiž až po 150 tisících kilometrů"
http://www.autoweb.cz/ojetiny/citroen-saxo-1-1i/articles.html?id=8546

Lukáš napsal:
Crack: u benzíňáků se kontrolují (seřizují) kolem cca 50 tis. Km,takže to klidně udělěj.Hlavně se pozor na to,aby byl motor studenej!!!!!!!
Dave:ty to vůbec neřeš,páč 16V mají vůly automaticky vymezovanou hydroštelama,takže ty nic seřizovat nemusíš

_________________
Jozef @ 1.4i SX engine (= PSA motor KFX TU3JP. Normálne max. zrýchlovanie 1.4i má vyzerať takto https://youtu.be/9L0tEJ7Ea1s ; pri pomalšom je niekde zádrhel)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
BX19GTI
Zaslal: po prosinec 04, 2006 2:25 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 20. 05. 2005 Příspěvky: 242 Bydliště: Praha
Very Happy Nelepší by bylo asi ty ventilky ani neseřizovat. Klap, klap ,klap, klap. já myslel, že se to má seřizovat tak okolo 30tisíc nebo když to klape. 2x sem to nechával seřídit v servisu a klapaly jak o život, že jsem tomu nechtěl ani věřit. Motor měl zvuk jak kdyby byl před smrtí. Pak sem si to 3x seřizovall sám. No 2x sem se to učil než to bylo to pravé. Chce to na seřizování 2 lidi. Jeden aby točil řemenicí na klikové hřídeli a druhý seřizoval vůle a na nějaký střihy dle tabulek se vykašlete. Dbejte hlavně na maximální vůle. Teď mám to nejtišší saxo co jsem zatím slyšel Wink

_________________
Saxo 1.1 44Kw r.v. 2000, jednobodový vstřikování, co jede a přede.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 3 z 3
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved