ECHT SAXOKLUBÁKZaložen: 27. 05. 2005Příspěvky: 259Bydliště: Slovensko, Bratislava
no a ja vidím vo svojom príspevku že v piatok narýchlo popri robote už ani neviem počítať-keď som si myslel že 2 mm a 20 mm je to isté, takže na nič som z tých tabuliek vlastne neprišiel. A celkovo, bojím sa dávať auto aj na potrebné úkony, či dokonca úkony z puntičkárstva pretože vždy niečo dosrali, či už sa to týka základných vecí alebo trocha náročnejších (viac náročné som našťastie ešte nepotreboval). Takže si asi nechám zájsť chuť aj na nastavovanie ventilov, aj na iné riešenie príčiny, prečo mi po naštartovaní zakapína motor (a asi mi to aj viac žere než by som si predstavoval)
_________________ Jozef @ 1.4i SX engine (= PSA motor KFX TU3JP. Normálne max. zrýchlovanie 1.4i má vyzerať takto https://youtu.be/9L0tEJ7Ea1s ; pri pomalšom je niekde zádrhel)
ECHT SAXOKLUBÁKZaložen: 27. 05. 2005Příspěvky: 259Bydliště: Slovensko, Bratislava
Vy ktorí máte aj nejaké skúsenosti (stačilo možno raz vidieť vec od A po Z) a máte aj kde robiť, ste o krok vpredu.
Ja by som bol kludne zato aby sa robili nejaké praktické školenia pre "laikov" od 100%tných odborníkov a za týždeň by prakticky poukazovali človeku všetky postupy od jednoduchej do strednej náročnosti. A ešte by prenajímali jamu/dielňu Určite by to motoristu z mesta/sídliska vyšlo lacnejšie a kvalitnejšie než tak, že v súčasnosti chodí skoro každý z predraženého servisu nasraný.
Brody napsal:
Pokud nebude nejakej velkej duvod tak do servisu auto davat nechci.Co pude si udelat doma tak udelam.Snad bude autiko slapat v pohode!
_________________ Jozef @ 1.4i SX engine (= PSA motor KFX TU3JP. Normálne max. zrýchlovanie 1.4i má vyzerať takto https://youtu.be/9L0tEJ7Ea1s ; pri pomalšom je niekde zádrhel)
Crack: u benzíňáků se kontrolují (seřizují) kolem cca 50 tis. Km,takže to klidně udělěj.Hlavně se pozor na to,aby byl motor studenej!!!!!!!
Dave:ty to vůbec neřeš,páč 16V mají vůly automaticky vymezovanou hydroštelama,takže ty nic seřizovat nemusíš
_________________ Jozef @ 1.4i SX engine (= PSA motor KFX TU3JP. Normálne max. zrýchlovanie 1.4i má vyzerať takto https://youtu.be/9L0tEJ7Ea1s ; pri pomalšom je niekde zádrhel)
ECHT SAXOKLUBÁKZaložen: 20. 05. 2005Příspěvky: 242Bydliště: Praha
Nelepší by bylo asi ty ventilky ani neseřizovat. Klap, klap ,klap, klap. já myslel, že se to má seřizovat tak okolo 30tisíc nebo když to klape. 2x sem to nechával seřídit v servisu a klapaly jak o život, že jsem tomu nechtěl ani věřit. Motor měl zvuk jak kdyby byl před smrtí. Pak sem si to 3x seřizovall sám. No 2x sem se to učil než to bylo to pravé. Chce to na seřizování 2 lidi. Jeden aby točil řemenicí na klikové hřídeli a druhý seřizoval vůle a na nějaký střihy dle tabulek se vykašlete. Dbejte hlavně na maximální vůle. Teď mám to nejtišší saxo co jsem zatím slyšel
_________________ Saxo 1.1 44Kw r.v. 2000, jednobodový vstřikování, co jede a přede.
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru