punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - Ventili 1,4
 
Autor Zpráva

<  Servis  ~  Ventili 1,4

Crack
Zaslal: pá září 22, 2006 12:20 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 13. 01. 2006 Příspěvky: 847 Bydliště: Miletín
Lukáš:aha,tak to je nejvyšší čas!Odvezu to do servisu,sám to asi dělat nebudu,rovnou tam nechám dát svíce a i olej+filtry.

_________________
Citroen Saxo VTS 16V ... 1/4 míle za 15,220 http://www.saxoclub.net/index.php?ind=gallery&op=section_view&idev=117&order=&st=0
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Adler
Zaslal: pá září 22, 2006 3:47 pm Odpovědět s citátem
EX-Saxoclubák Založen: 22. 02. 2005 Příspěvky: 1173 Bydliště: Kroměříž
Lukáš napsal:
Adler: jo jo,dělám. Ty máš sání 0,15mm a výfuk 0,30mm,akorát že tady se to seřizuje speciálníma podložkama,není to jako u benzíňáků

tyjooo sem nevedel Smile tak poslednich 150tis km nato nebylo sahnuty mno mozna od vyroby Smile ..ale zadny nepravidelny chod nepozoruji a cvrdlikani u naftaka ani taky ne .....mno asik to necham postelovat jak to bude v servise nekdy...

_________________
Skodylak fmetle, ftédéýčku a na hlínách


ex 1,5VTd Sad //Galerie//
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky ICQ
Lukáš
Zaslal: pá září 22, 2006 4:10 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 16. 04. 2006 Příspěvky: 55 Bydliště: Olomouc
Adler:u těch nafťáků to není tak horký,ale nemůžu nikde najít,po kolika se to má přesně kontrolovat,ale z praxe vím,že to bývá později,než u benzínů.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Adler
Zaslal: pá září 22, 2006 4:32 pm Odpovědět s citátem
EX-Saxoclubák Založen: 22. 02. 2005 Příspěvky: 1173 Bydliště: Kroměříž
Lukas: hele este dotazek troske mimo....kolik by uvas stalo udelat tesneni pod palici? by oko .. a repas napravy?

_________________
Skodylak fmetle, ftédéýčku a na hlínách


ex 1,5VTd Sad //Galerie//
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky ICQ
Lukáš
Zaslal: so září 23, 2006 6:53 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 16. 04. 2006 Příspěvky: 55 Bydliště: Olomouc
Kopfdichtung cca 5 včetně práce,možná míň,už jsme to dlouho na 1.5D nedělali,tak přesně nevím a zadní nápravy neděláme,všechny posíláme do Humpolce
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Brody
Zaslal: po září 25, 2006 12:07 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 18. 09. 2006 Příspěvky: 158
Tak sem zjistil, ze po serizeni ventilu, kdyz startuju a motor je studenej, tak nema tendenci zhasinat kdyz mu hned prislapnu!Je to zajimave a docela me to potesilo.Nekde sem tu cet ze to dela hodne lidem taky tak to mozna bude tim.Jen muj nazor!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Lukáš
Zaslal: po září 25, 2006 1:07 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 16. 04. 2006 Příspěvky: 55 Bydliště: Olomouc
Brody:tak to je gut,samozřejmě,že špatně seřízené ventily mají velký vliv na pravidelnost chodu motoru a starty (hlavně u nafťáků)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Brody
Zaslal: po září 25, 2006 1:32 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 18. 09. 2006 Příspěvky: 158
jj.Sem spokojenej Laughing
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
josh
Zaslal: ne říjen 22, 2006 10:08 am Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 27. 05. 2005 Příspěvky: 259 Bydliště: Slovensko, Bratislava
Brody napsal:
Tak sem zjistil, ze po serizeni ventilu, kdyz startuju a motor je studenej, tak nema tendenci zhasinat kdyz mu hned prislapnu!Je to zajimave a docela me to potesilo.Nekde sem tu cet ze to dela hodne lidem taky tak to mozna bude tim.Jen muj nazor!

no fajn, takže asi mi to budú robiť tiež nenastavované ventily - v rozpisoch servisknihy na plánované úkony údržby nie je o tom ani čiarka ak sa nemýlim, a myslel som že to zhasínanie po štarte má na svedomí palivový filter (asi 15.000 km po výmene).

_________________
Jozef @ 1.4i SX engine (= PSA motor KFX TU3JP. Normálne max. zrýchlovanie 1.4i má vyzerať takto https://youtu.be/9L0tEJ7Ea1s ; pri pomalšom je niekde zádrhel)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
Brody
Zaslal: ne říjen 22, 2006 1:18 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 18. 09. 2006 Příspěvky: 158
jj.Skus to seridit.Melo by to bejt lepsi!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
josh
Zaslal: ne říjen 22, 2006 5:10 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 27. 05. 2005 Příspěvky: 259 Bydliště: Slovensko, Bratislava
Brody napsal:
jj.Skus to seridit.Melo by to bejt lepsi!

ako je to časovo aj všeobecne) náročné ? Od toho závisí aby som vedel hladať nato po meste servis + neskočil na lep pri vystavovaní účtu za "normohodiny" Wink (Sám tieto veci nerobím)

_________________
Jozef @ 1.4i SX engine (= PSA motor KFX TU3JP. Normálne max. zrýchlovanie 1.4i má vyzerať takto https://youtu.be/9L0tEJ7Ea1s ; pri pomalšom je niekde zádrhel)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
Brody
Zaslal: po říjen 23, 2006 5:27 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 18. 09. 2006 Příspěvky: 158
No ja to mel se strejcem asi tak za hodinu.Spise min.Ten kdo v tom dela tak je to pro nej banalita.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
josh
Zaslal: pá říjen 27, 2006 10:47 am Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 27. 05. 2005 Příspěvky: 259 Bydliště: Slovensko, Bratislava
no tak som sa snažil ešte aspoň z jedného zdroja overiť ako majú byť nastavené ventily aby som niečo nepotentoval keď budem niekoho inštruovať, a našiel som pomerne velkú vedu okolo nich - katalóg TRW na 911 stranách kde si vyhladáme typ auta, motora a parametre...
A skutočne sa tam píše na motor saxa 1.4i (je aj v iných autách PSA)
hodnota 75x77mm - čo vlastne robí rovnaký rozdiel 20 mm (ako píše Lukáš 20 a 40) /strana pdf 192 a 193, typ motora TU 3JP aj KFW/
www.msi-motor-service.de/download/xin1/x1_50003645_gesamt_web.pdf
Dúfam že to je vlastne potvrdenie správnosti , keď v citroene údajne nevedeli poradiť ako som tu niekde čítal Smile

Lukáš napsal:
hydroštely nemáš,ty mají jen benzinový 16V a 2.0HDi,máš sání 20,výfuk40

-----------
dodatok 11:52
P.S. teraz som si všimol že Lukáš robí v Cit-servise, takže tie čísla vlastne ani nebolo treba overovať; ten katalóg tu však nechám pre rôznorodé použitie.
--------
dodatok 14:30 vyššie napísané čísla každému napovedia, že moje prepočty v mm v piatok popri práci stoja za starú bačkoru Rolling Eyes


Naposledy upravil josh dne pá říjen 27, 2006 1:31 pm, celkově upraveno 2 krát

_________________
Jozef @ 1.4i SX engine (= PSA motor KFX TU3JP. Normálne max. zrýchlovanie 1.4i má vyzerať takto https://youtu.be/9L0tEJ7Ea1s ; pri pomalšom je niekde zádrhel)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
BX19GTI
Zaslal: pá říjen 27, 2006 11:23 am Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 20. 05. 2005 Příspěvky: 242 Bydliště: Praha
Brody napsal:
Tak sem zjistil, ze po serizeni ventilu, kdyz startuju a motor je studenej, tak nema tendenci zhasinat kdyz mu hned prislapnu!Je to zajimave a docela me to potesilo.Nekde sem tu cet ze to dela hodne lidem taky tak to mozna bude tim.Jen muj nazor!


Nechci nějak chytračit. Seřizoval sem si ventily několikrát sám. To zhasínání motoru s tím nemá nic společného. Dělalo mi to taky. Po výměně krokového motorku volnoběhu to přestalo. Takže usuzuju, že to bylo tím motorkem. Jinak ventily když je seřizovali v servise tak klapaly jak blázni. Když se dá málá vůle ventilů tak má auto na volnoběh nepravidelný chod a jako by se perou válce. Pozná se to tak, že se dá k výfuku ruka. Jinak jak je vůle někde větší tak ventily začnou klapat a motor je jakoby línější. Možná semnou nebude někdo souhlasit, ale mám takovouhle zkušenost. Wink

_________________
Saxo 1.1 44Kw r.v. 2000, jednobodový vstřikování, co jede a přede.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Brody
Zaslal: pá říjen 27, 2006 12:01 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 18. 09. 2006 Příspěvky: 158
Ale ja nemyslim volnobezny otacky.Kdyz byl motor studenej a hned po startu sem seslap plyn tak se proste auto dusilo a melo tendenci zdechnout.Musel sem vzdy chvili pockat.A po serizeni je to v pohode.Takze ten krokovy moturek s tim podle me nema nic spolecnyho.Jina vec je kdyz otacky kolisaj pri jizde na volnobeh.Takze tot muj nazor.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 2 z 3
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved