| Autor |
Zpráva |
< Servis ~ Ventili 1,4 |
| Crack |
Zaslal: pá září 22, 2006 12:20 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 13. 01. 2006
Příspěvky: 847
Bydliště: Miletín
|
|
| Návrat nahoru |
|
| Adler |
Zaslal: pá září 22, 2006 3:47 pm |
|
|
EX-Saxoclubák
Založen: 22. 02. 2005
Příspěvky: 1173
Bydliště: Kroměříž
|
Lukáš napsal: Adler: jo jo,dělám. Ty máš sání 0,15mm a výfuk 0,30mm,akorát že tady se to seřizuje speciálníma podložkama,není to jako u benzíňáků
tyjooo sem nevedel tak poslednich 150tis km nato nebylo sahnuty mno mozna od vyroby ..ale zadny nepravidelny chod nepozoruji a cvrdlikani u naftaka ani taky ne .....mno asik to necham postelovat jak to bude v servise nekdy... |
_________________ Skodylak fmetle, ftédéýčku a na hlínách
ex 1,5VTd //Galerie// |
|
| Návrat nahoru |
|
| Lukáš |
Zaslal: pá září 22, 2006 4:10 pm |
|
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 16. 04. 2006
Příspěvky: 55
Bydliště: Olomouc
|
| Adler:u těch nafťáků to není tak horký,ale nemůžu nikde najít,po kolika se to má přesně kontrolovat,ale z praxe vím,že to bývá později,než u benzínů. |
|
|
| Návrat nahoru |
|
| Adler |
Zaslal: pá září 22, 2006 4:32 pm |
|
|
EX-Saxoclubák
Založen: 22. 02. 2005
Příspěvky: 1173
Bydliště: Kroměříž
|
| Lukas: hele este dotazek troske mimo....kolik by uvas stalo udelat tesneni pod palici? by oko .. a repas napravy? |
_________________ Skodylak fmetle, ftédéýčku a na hlínách
ex 1,5VTd //Galerie// |
|
| Návrat nahoru |
|
| Lukáš |
Zaslal: so září 23, 2006 6:53 am |
|
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 16. 04. 2006
Příspěvky: 55
Bydliště: Olomouc
|
| Kopfdichtung cca 5 včetně práce,možná míň,už jsme to dlouho na 1.5D nedělali,tak přesně nevím a zadní nápravy neděláme,všechny posíláme do Humpolce |
|
|
| Návrat nahoru |
|
| Brody |
Zaslal: po září 25, 2006 12:07 pm |
|
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 18. 09. 2006
Příspěvky: 158
|
| Tak sem zjistil, ze po serizeni ventilu, kdyz startuju a motor je studenej, tak nema tendenci zhasinat kdyz mu hned prislapnu!Je to zajimave a docela me to potesilo.Nekde sem tu cet ze to dela hodne lidem taky tak to mozna bude tim.Jen muj nazor! |
|
|
| Návrat nahoru |
|
| Lukáš |
Zaslal: po září 25, 2006 1:07 pm |
|
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 16. 04. 2006
Příspěvky: 55
Bydliště: Olomouc
|
| Brody:tak to je gut,samozřejmě,že špatně seřízené ventily mají velký vliv na pravidelnost chodu motoru a starty (hlavně u nafťáků) |
|
|
| Návrat nahoru |
|
| Brody |
Zaslal: po září 25, 2006 1:32 pm |
|
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 18. 09. 2006
Příspěvky: 158
|
jj.Sem spokojenej  |
|
|
| Návrat nahoru |
|
| josh |
Zaslal: ne říjen 22, 2006 10:08 am |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 27. 05. 2005
Příspěvky: 259
Bydliště: Slovensko, Bratislava
|
Brody napsal: Tak sem zjistil, ze po serizeni ventilu, kdyz startuju a motor je studenej, tak nema tendenci zhasinat kdyz mu hned prislapnu!Je to zajimave a docela me to potesilo.Nekde sem tu cet ze to dela hodne lidem taky tak to mozna bude tim.Jen muj nazor!
no fajn, takže asi mi to budú robiť tiež nenastavované ventily - v rozpisoch servisknihy na plánované úkony údržby nie je o tom ani čiarka ak sa nemýlim, a myslel som že to zhasínanie po štarte má na svedomí palivový filter (asi 15.000 km po výmene). |
_________________ Jozef @ 1.4i SX engine (= PSA motor KFX TU3JP. Normálne max. zrýchlovanie 1.4i má vyzerať takto https://youtu.be/9L0tEJ7Ea1s ; pri pomalšom je niekde zádrhel) |
|
| Návrat nahoru |
|
| Brody |
Zaslal: ne říjen 22, 2006 1:18 pm |
|
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 18. 09. 2006
Příspěvky: 158
|
| jj.Skus to seridit.Melo by to bejt lepsi! |
|
|
| Návrat nahoru |
|
| josh |
Zaslal: ne říjen 22, 2006 5:10 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 27. 05. 2005
Příspěvky: 259
Bydliště: Slovensko, Bratislava
|
Brody napsal: jj.Skus to seridit.Melo by to bejt lepsi!
ako je to časovo aj všeobecne) náročné ? Od toho závisí aby som vedel hladať nato po meste servis + neskočil na lep pri vystavovaní účtu za "normohodiny" (Sám tieto veci nerobím) |
_________________ Jozef @ 1.4i SX engine (= PSA motor KFX TU3JP. Normálne max. zrýchlovanie 1.4i má vyzerať takto https://youtu.be/9L0tEJ7Ea1s ; pri pomalšom je niekde zádrhel) |
|
| Návrat nahoru |
|
| Brody |
Zaslal: po říjen 23, 2006 5:27 am |
|
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 18. 09. 2006
Příspěvky: 158
|
| No ja to mel se strejcem asi tak za hodinu.Spise min.Ten kdo v tom dela tak je to pro nej banalita. |
|
|
| Návrat nahoru |
|
| josh |
Zaslal: pá říjen 27, 2006 10:47 am |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 27. 05. 2005
Příspěvky: 259
Bydliště: Slovensko, Bratislava
|
no tak som sa snažil ešte aspoň z jedného zdroja overiť ako majú byť nastavené ventily aby som niečo nepotentoval keď budem niekoho inštruovať, a našiel som pomerne velkú vedu okolo nich - katalóg TRW na 911 stranách kde si vyhladáme typ auta, motora a parametre...
A skutočne sa tam píše na motor saxa 1.4i (je aj v iných autách PSA)
hodnota 75x77mm - čo vlastne robí rovnaký rozdiel 20 mm (ako píše Lukáš 20 a 40) /strana pdf 192 a 193, typ motora TU 3JP aj KFW/
www.msi-motor-service.de/download/xin1/x1_50003645_gesamt_web.pdf
Dúfam že to je vlastne potvrdenie správnosti , keď v citroene údajne nevedeli poradiť ako som tu niekde čítal
Lukáš napsal: hydroštely nemáš,ty mají jen benzinový 16V a 2.0HDi,máš sání 20,výfuk40
-----------
dodatok 11:52
P.S. teraz som si všimol že Lukáš robí v Cit-servise, takže tie čísla vlastne ani nebolo treba overovať; ten katalóg tu však nechám pre rôznorodé použitie.
--------
dodatok 14:30 vyššie napísané čísla každému napovedia, že moje prepočty v mm v piatok popri práci stoja za starú bačkoru  |
Naposledy upravil josh dne pá říjen 27, 2006 1:31 pm, celkově upraveno 2 krát _________________ Jozef @ 1.4i SX engine (= PSA motor KFX TU3JP. Normálne max. zrýchlovanie 1.4i má vyzerať takto https://youtu.be/9L0tEJ7Ea1s ; pri pomalšom je niekde zádrhel) |
|
| Návrat nahoru |
|
| BX19GTI |
Zaslal: pá říjen 27, 2006 11:23 am |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 20. 05. 2005
Příspěvky: 242
Bydliště: Praha
|
Brody napsal: Tak sem zjistil, ze po serizeni ventilu, kdyz startuju a motor je studenej, tak nema tendenci zhasinat kdyz mu hned prislapnu!Je to zajimave a docela me to potesilo.Nekde sem tu cet ze to dela hodne lidem taky tak to mozna bude tim.Jen muj nazor!
Nechci nějak chytračit. Seřizoval sem si ventily několikrát sám. To zhasínání motoru s tím nemá nic společného. Dělalo mi to taky. Po výměně krokového motorku volnoběhu to přestalo. Takže usuzuju, že to bylo tím motorkem. Jinak ventily když je seřizovali v servise tak klapaly jak blázni. Když se dá málá vůle ventilů tak má auto na volnoběh nepravidelný chod a jako by se perou válce. Pozná se to tak, že se dá k výfuku ruka. Jinak jak je vůle někde větší tak ventily začnou klapat a motor je jakoby línější. Možná semnou nebude někdo souhlasit, ale mám takovouhle zkušenost.  |
_________________ Saxo 1.1 44Kw r.v. 2000, jednobodový vstřikování, co jede a přede. |
|
| Návrat nahoru |
|
| Brody |
Zaslal: pá říjen 27, 2006 12:01 pm |
|
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 18. 09. 2006
Příspěvky: 158
|
| Ale ja nemyslim volnobezny otacky.Kdyz byl motor studenej a hned po startu sem seslap plyn tak se proste auto dusilo a melo tendenci zdechnout.Musel sem vzdy chvili pockat.A po serizeni je to v pohode.Takze ten krokovy moturek s tim podle me nema nic spolecnyho.Jina vec je kdyz otacky kolisaj pri jizde na volnobeh.Takze tot muj nazor. |
|
|
| Návrat nahoru |
|
|
|