| Autor |
Zpráva |
< Tuning ~ Zadne oblozenie .. |
| Lotor |
Zaslal: čt prosinec 04, 2008 3:41 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 16. 04. 2008
Příspěvky: 594
Bydliště: Zvolen Sk
|
Chlapi predne oblozenie som si zohnal ale teraz mi treba daco do zadu .. a dako si neviem najst take to spravne rozhodujem sa medzi zimermanmi a omp.. Alebo robia ja dake lacne bremba ?? ale do zadu ich nie najs.. poradte co je dobreho by sa zislo do zadu a rovno aj dake linky dakujem ..  |
_________________ 1.6 8v VTS , r.v.2001
72kW , max 210km/h

|
|
| Návrat nahoru |
|
| lakinooo |
Zaslal: čt prosinec 04, 2008 8:43 am |
|
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 15. 07. 2008
Příspěvky: 1808
Bydliště: Vrútky
|
|
| Návrat nahoru |
|
| vtsko |
Zaslal: čt prosinec 04, 2008 10:36 am |
|
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 03. 2008
Příspěvky: 4167
Bydliště: Malacky
|
|
| Návrat nahoru |
|
| Lotor |
Zaslal: čt prosinec 04, 2008 10:54 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 16. 04. 2008
Příspěvky: 594
Bydliště: Zvolen Sk
|
diky zatial  |
_________________ 1.6 8v VTS , r.v.2001
72kW , max 210km/h

|
|
| Návrat nahoru |
|
| zura |
Zaslal: čt prosinec 04, 2008 11:56 am |
|
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 24. 01. 2007
Příspěvky: 152
Bydliště: Zlín-Malenovice
|
No nevým co máš ve předu. Ja mam ve předu zimmermany z destičkama ferodo DS2500 a v zadu sériové brambo z destičkamam ferodo DS2000(Performance) a nemá to chybu. Tuto kombinaci můžu jen doporučit  |
_________________ 1.6 16V 127kW
206 2.0 S16 100kW |
|
| Návrat nahoru |
|
| Lotor |
Zaslal: čt prosinec 04, 2008 5:47 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 16. 04. 2008
Příspěvky: 594
Bydliště: Zvolen Sk
|
| Zura mohol by si mi dat linky ? diky.. lebo tie bremba do zadu neviem dakosi najst.. |
_________________ 1.6 8v VTS , r.v.2001
72kW , max 210km/h

|
|
| Návrat nahoru |
|
| zura |
Zaslal: čt prosinec 04, 2008 10:47 pm |
|
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 24. 01. 2007
Příspěvky: 152
Bydliště: Zlín-Malenovice
|
|
| Návrat nahoru |
|
| Lukes.2002 |
Zaslal: čt prosinec 04, 2008 10:52 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 08. 09. 2006
Příspěvky: 1998
Bydliště: Šumperk
|
Investovat do drahých zadních brzd je podle mě zbytečné na autě o délce 3,7 metrů s koncepcí "vše ve předu". Při intenzivním brždění bude tlak na přední nápravu oproti zadní tak v poměru 9:1. Zadek nebude vtu chvíli vážit ani těch 100kg ... skoro bych řekl že i polovinu. Tam zlatě obstarají službu na víc jak 200% seriové brzdy.
Tak jak kdysi řekl Miki když jsem se ho na závodech ptal na rozložení brzd. "Pokud mi zadek vubec brzdí tak minimálně , spíš neznatelně" |
_________________ ex -1.5 D/42kw/2002 ! Modré Saxo spz za oknem "Alibaba"....těžko přehlednout
ex - VTS/1.6 8V/65kw/2000 ! Modré Saxo
ex - Ford Mondeo ST220/3.0 24V/166kw/ zase Modré
Alfa Romeo 159 Sportwagon |
|
| Návrat nahoru |
|
| Majo |
Zaslal: čt prosinec 04, 2008 11:03 pm |
|
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 09. 05. 2007
Příspěvky: 1331
Bydliště: Bratislava
|
| pripajam sa k Lukesovmu nazoru, uz som ho pocul viackrat od skusenych, na saxu brzdi predok, to je dolezite, vzadu uplne stacia seriove.. sak si vsimni ako sa Ti deru brzdove dosticky.. kym vzadu vymenis jedny, vpredu aj dvoje, troje.. |
_________________

|
|
| Návrat nahoru |
|
| zura |
Zaslal: čt prosinec 04, 2008 11:16 pm |
|
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 24. 01. 2007
Příspěvky: 152
Bydliště: Zlín-Malenovice
|
Lukes.2002 napsal: Investovat do drahých zadních brzd je podle mě zbytečné na autě o délce 3,7 metrů s koncepcí "vše ve předu". Při intenzivním brždění bude tlak na přední nápravu oproti zadní tak v poměru 9:1. Zadek nebude vtu chvíli vážit ani těch 100kg ... skoro bych řekl že i polovinu. Tam zlatě obstarají službu na víc jak 200% seriové brzdy.
Tak jak kdysi řekl Miki když jsem se ho na závodech ptal na rozložení brzd. "Pokud mi zadek vubec brzdí tak minimálně , spíš neznatelně"
No on Miki myslým jezdí slalom. A tam jezdíš na dvoju max na trojku a je fakt, že při nízkých rychlostech poznáš jen nepatrně brzdný účinek zadní nápravy. Z vlastních zkušeností vým, že při vysokých rychlostech cca od 140 a výš de už zadek hodně poznat. Jelikož mám hydraulickou ručku z regulátorem brzdného tlaku v kokpitu tak mám možnost si během jízdy měnit rozložení brzdné síly dle potřeb a věř, že rozložení brzdné síly ikdyž se to nezdá je asi 25% zadek a 75% předek. A je potřeba se zamyslet co s tím autem jezdíš, pokud slalom stačí v zadu série, pokud rally a v normálním provozu tomu trochu dáváš tak potřebuješ lepší brzdy, protože se ti može stat, že se ti brzdy přehřejou a to se pak možeš jenom modlit, že to vůbec zastavýš. |
_________________ 1.6 16V 127kW
206 2.0 S16 100kW |
|
| Návrat nahoru |
|
| olda77 |
Zaslal: pá prosinec 05, 2008 7:52 am |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 25. 02. 2005
Příspěvky: 1685
Bydliště: PŘEROV
|
|
| Návrat nahoru |
|
| Lotor |
Zaslal: pá prosinec 05, 2008 8:13 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 16. 04. 2008
Příspěvky: 594
Bydliště: Zvolen Sk
|
| Tak teda diky chlopi dal by som tam tie obycajne Bremba asi s tymi ds2000.. najrozumnejsia volba |
_________________ 1.6 8v VTS , r.v.2001
72kW , max 210km/h

|
|
| Návrat nahoru |
|
| Lukes.2002 |
Zaslal: pá prosinec 05, 2008 9:01 am |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 08. 09. 2006
Příspěvky: 1998
Bydliště: Šumperk
|
zura napsal: Lukes.2002 napsal: Investovat do drahých zadních brzd je podle mě zbytečné na autě o délce 3,7 metrů s koncepcí "vše ve předu". Při intenzivním brždění bude tlak na přední nápravu oproti zadní tak v poměru 9:1. Zadek nebude vtu chvíli vážit ani těch 100kg ... skoro bych řekl že i polovinu. Tam zlatě obstarají službu na víc jak 200% seriové brzdy.
Tak jak kdysi řekl Miki když jsem se ho na závodech ptal na rozložení brzd. "Pokud mi zadek vubec brzdí tak minimálně , spíš neznatelně"
No on Miki myslým jezdí slalom. A tam jezdíš na dvoju max na trojku a je fakt, že při nízkých rychlostech poznáš jen nepatrně brzdný účinek zadní nápravy. Z vlastních zkušeností vým, že při vysokých rychlostech cca od 140 a výš de už zadek hodně poznat. Jelikož mám hydraulickou ručku z regulátorem brzdného tlaku v kokpitu tak mám možnost si během jízdy měnit rozložení brzdné síly dle potřeb a věř, že rozložení brzdné síly ikdyž se to nezdá je asi 25% zadek a 75% předek. A je potřeba se zamyslet co s tím autem jezdíš, pokud slalom stačí v zadu série, pokud rally a v normálním provozu tomu trochu dáváš tak potřebuješ lepší brzdy, protože se ti može stat, že se ti brzdy přehřejou a to se pak možeš jenom modlit, že to vůbec zastavýš.
Miki jezdí kopce a tam se často jezdí i na vytočenou čtverku a hlavně se tam dost tvrdě brzdí do prudkých zatáček ne-li vraceček.
Rozložení brzdné síly je možná 75% ku 25% (To at si každý řeší zvlášt) ale ta pravda že zadek při intenzivním brždění neváží ani desetinu toho co předek je fakt který ukazuje že 25% brzdného učinku na zadek je zbytečný. Jezdím na okruhy....dokonce jednou jsem jezdil celou hodinu a že bych uvařil zadní brzdy se mi nestalo....přední ano ale zadní nikdy a to tam mám neprostý obyč.
Ale samozřejmě pokud to nekomu přidá na pocitu bezpečnosti atd tak do nich investovat může.  |
_________________ ex -1.5 D/42kw/2002 ! Modré Saxo spz za oknem "Alibaba"....těžko přehlednout
ex - VTS/1.6 8V/65kw/2000 ! Modré Saxo
ex - Ford Mondeo ST220/3.0 24V/166kw/ zase Modré
Alfa Romeo 159 Sportwagon |
|
| Návrat nahoru |
|
| Lotor |
Zaslal: pá prosinec 05, 2008 9:44 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 16. 04. 2008
Příspěvky: 594
Bydliště: Zvolen Sk
|
No tak u nas vo zvolene mame predajnu elit bol som sa tam pytat co a ako . tak si idem zobrat tie obycajne bremba do zadu.. s platnickami rh alebo textar.. chlap mi tvrdil ze to ma odskusane na vela autach ze to je dobra kombinacia takze tak tak ale som v rozpakoch ze ci teda ferodo ds2000 alebo tie textar ci RH .. co vravite ? |
_________________ 1.6 8v VTS , r.v.2001
72kW , max 210km/h

|
|
| Návrat nahoru |
|
| olda77 |
Zaslal: pá prosinec 05, 2008 10:26 am |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 25. 02. 2005
Příspěvky: 1685
Bydliště: PŘEROV
|
|
| Návrat nahoru |
|
|
|