| Autor |
Zpráva |
< Tuning ~ Přestavba z 8V na 16V |
| franus |
Zaslal: út říjen 14, 2008 2:09 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 25. 04. 2007
Příspěvky: 451
Bydliště: Kroměříž, Zlín
|
| Zajimalo by me, jak narocna je prestavba z 1.6 (1.4) 8v na 1.6 16v. Rad bych vedel, co vse by se muselo vymenit atd. Jestli treba el. svazek muze byt zachovany pripadne ho upravit, nebo je treba poridit z 16v verze. Jinak predpokladam, ze poloosy, tehlice, ramena, rizeni apod. jsou shodne. Vim, ze napr v anglii je celkem dost 106 mk1 s 16v motory z mk2, ale zatim jsem nemel cas to poradne zkoumat. |
_________________ Pug205gti |
|
| Návrat nahoru |
|
| vtsko |
Zaslal: út říjen 14, 2008 2:11 pm |
|
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 03. 2008
Příspěvky: 4167
Bydliště: Malacky
|
|
| Návrat nahoru |
|
| martanc |
Zaslal: út říjen 14, 2008 7:20 pm |
|
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
| no podle mne budeš muset pod přední kapotou vyměnit všechno, ta elektroinstalace nevim ale řekl bych že taky ale jak řikal vtsko optej se Johnyho ten už to má za sebou tak bude vědět co a jak |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
| Návrat nahoru |
|
| Johny |
Zaslal: út říjen 14, 2008 7:56 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 09. 2006
Příspěvky: 767
Bydliště: Banská Bystrica SR
|
|
| Návrat nahoru |
|
| martanc |
Zaslal: út říjen 14, 2008 7:58 pm |
|
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
Johny napsal: a jé jé  V sučasnej dobe uplne zbytočna vec kedže 16V je na sračiek, v časoch ked som to robil boli v ponuke max 2kusy s cenami riadne cez 200litrov. O tom že to je vlastne ilegal ani nehovorím, ale ja saxo nikdy nepredám  takže je mi to jedno.
No takže rada ser nato, maš možnosť kupiť origo 16v tak nerieš a roboty okolo tej prerábky je strašne ani sa radšej nebudem rozpisovať já jsem čekal že něco takového napíšeš taky mě to napadlo |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
| Návrat nahoru |
|
| Lotor |
Zaslal: st říjen 15, 2008 1:10 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 16. 04. 2008
Příspěvky: 594
Bydliště: Zvolen Sk
|
myslim ze ti staci motor a riadiaca jednotka a imobilizer to je vsetko co potrebujes na tu tvoju prestavbu a ked tak tak este jeden budik .. a to na teplotu oleja neni to nic narocne .. |
_________________ 1.6 8v VTS , r.v.2001
72kW , max 210km/h

|
|
| Návrat nahoru |
|
| lakinooo |
Zaslal: st říjen 15, 2008 8:04 am |
|
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 15. 07. 2008
Příspěvky: 1808
Bydliště: Vrútky
|
Lotor napsal: myslim ze ti staci motor a riadiaca jednotka a imobilizer to je vsetko co potrebujes na tu tvoju prestavbu a ked tak tak este jeden budik .. a to na teplotu oleja  neni to nic narocne ..
Vyfuk, chladic, prevodovka, poloosi, a este par veci, na ktore som zabudol... |
|
|
| Návrat nahoru |
|
| Johny |
Zaslal: st říjen 15, 2008 8:34 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 09. 2006
Příspěvky: 767
Bydliště: Banská Bystrica SR
|
MOTOR (s altikom), ECU, KABELÁŽ (komplet cela v aute alebo prerobit konektor v motore ako mam ja, nová kabeláž na v motore, stara kabeláž v aute (do teraz mi nejde napr. diagnostika nieje čas zapojiť, chladic, sahara, budíky, komplet celý vyfuk, imobilizer, spínačka na klučik, klučik, zadné bubny pokial mas 1,4rku, prevodovka je ta ista len ine prevody, ale menši motor ma kratšie prevody takže tu nemusiš meniť, SPOJKA (ložisko, pritlačák, lamela) poloosi su rozne podla roku výroby, pokial ti sedia od prevodovky tak sa nemenia.
Zabudol som ešte na niečo? kua fakt kukam že som sa vtedy na to dal ale ja som mal 1,6 8V tak aspon brzdy vzadu sedeli, a chladič mam 2 vrtulový kvoli klime co tam kedysi bola takže len mi nesedí xladenie, lebo starý chladič nema čidlo, bol ovladaný priamo 5timi kablami zo starej ECU a samozrejme že teraz tento 16V to ma po starom a xcelo by to daké čidlo hehe takže ventilátora xladiča ide len cez vypínač manualne
Ja som kupil celý motor so vsetkým co som tu popisal vcitane supersprint stredu a origo koncaku, budíkmi, spojkou za 21tis a starý motor som rozpredal za 10tku takže to aj stalo za to. Navyše je to dáký polozázračný motor s 10poníkmi navyše   takže muheeeeeeee
Ale určite som zabudol na x dalšich veci, vravím JEB NA TO  |
_________________ 1/4mile za 14,26 Trenčín 2007, 14,107s Trenčín 2008, váha 785kg výkon 140,7PS 6950ot/min

|
|
| Návrat nahoru |
|
| franus |
Zaslal: st říjen 15, 2008 9:34 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 25. 04. 2007
Příspěvky: 451
Bydliště: Kroměříž, Zlín
|
| Tak doufal jsem, ze to bude o trochu mene narocne. Puvodne jsem myslel, ze to bude jako prestavba napr. u 205gti, z 8v na mi16. |
_________________ Pug205gti |
|
| Návrat nahoru |
|
| Maza1 |
Zaslal: po únor 02, 2009 11:18 am |
|
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 02. 02. 2009
Příspěvky: 86
Bydliště: Český Krumlov
|
| kurva tak jak tak vidim je to divoky.....uz rok mi stoura v hlave ze bych udelal prestavbu bud pridat kompresor...Ale to podle me nema smysl cpat do 1.4. Hlavni vec co se mi porad prevaluje v hlave je motor Xsara VTS 2.0 16V.... vsichni u nas ve meste delaji prestavby jako Opel Corsa 2.0 16V Turbo atd...uz tu jezdi asi ctyri a je to ceres |
_________________ "moje" Saxána 1.4 8V VTS tlačí 220 Km/h MAX... |
|
| Návrat nahoru |
|
| skokan |
Zaslal: po únor 02, 2009 11:22 am |
|
|
EX-Saxoclubák
Založen: 18. 05. 2007
Příspěvky: 3348
Bydliště: Slovensko - NMnV
|
Maza1 napsal: kurva tak jak tak vidim je to divoky.....uz rok mi stoura v hlave ze bych udelal prestavbu bud pridat kompresor...Ale to podle me nema smysl cpat do 1.4. Hlavni vec co se mi porad prevaluje v hlave je motor Xsara VTS 2.0 16V.... vsichni u nas ve meste delaji prestavby jako Opel Corsa 2.0 16V Turbo atd...uz tu jezdi asi ctyri a je to ceres Maza ...ale opel ma motor 2.0 16vT v serii trebars na Calibre ale Citroen take nieco nema a mat nebude a deda turbo kit alebo firemna prerabka vyde neskutocne draho. V GB sa da kupit saxino uz prerobene na turbo za 200tisic SKK akurat mas volant na opacnej strane  |
_________________ Saxo VTS120 1.6 16v, r.v. 2000, 1/4 Mile - 15.227 s, 1/4 MPH - 95.042 km/h
Renault Clio Sport 182

|
|
| Návrat nahoru |
|
| Maza1 |
Zaslal: po únor 02, 2009 11:50 am |
|
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 02. 02. 2009
Příspěvky: 86
Bydliště: Český Krumlov
|
No to je ale na pikacu, penez jako slupek a jeste k nicemu... chtel bych udelat to saxo. Je to auto ktery sem vzdycky chtel a prodat ho nikdy nechci jen ho chci poradne doladit... hlavne motor bych chtel... tady posilam link kouknete na to je to extrem prestavba... ale to uz je moc narocny jakz financni stranky, tak i z fizicky...
http://cz.youtube.com/watch?v=k0KVcpIrBgY
http://cz.youtube.com/watch?v=Fw8hAiyzkfI
MAZZEEECCC  |
_________________ "moje" Saxána 1.4 8V VTS tlačí 220 Km/h MAX... |
|
| Návrat nahoru |
|
| Johny |
Zaslal: po únor 02, 2009 12:05 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 09. 2006
Příspěvky: 767
Bydliště: Banská Bystrica SR
|
ja som bol tiež nadšený zo xsary dvojlitra, ale som rad že som nešiel do toho, všetko je to o váhe, iba so 140konovou 1,6tkou poriešim noproblem Corsu 2.0 z calibry alebo P205 GTi z Mi6 zo 405tky to jest strata min 30PS na kazdeho a to je rec len o sprinte, v zakrutach to bude este vyraznejšie. 1,6 je zazračný motor  |
_________________ 1/4mile za 14,26 Trenčín 2007, 14,107s Trenčín 2008, váha 785kg výkon 140,7PS 6950ot/min

|
|
| Návrat nahoru |
|
| Maza1 |
Zaslal: po únor 02, 2009 12:08 pm |
|
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 02. 02. 2009
Příspěvky: 86
Bydliště: Český Krumlov
|
Johny napsal: ja som bol tiež nadšený zo xsary dvojlitra, ale som rad že som nešiel do toho, všetko je to o váhe, iba so 140konovou 1,6tkou poriešim noproblem Corsu 2.0 z calibry alebo P205 GTi z Mi6 zo 405tky to jest strata min 30PS na kazdeho a to je rec len o sprinte, v zakrutach to bude este vyraznejšie. 1,6 je zazračný motor  jo to urcite ale jak rika ta 1.4 8V zas tak ziva neni saxo nedam z ruky ale chci aby to bylo skoro stihaci vozidlo....aspon tech 130 psů |
_________________ "moje" Saxána 1.4 8V VTS tlačí 220 Km/h MAX... |
|
| Návrat nahoru |
|
| Johny |
Zaslal: po únor 02, 2009 12:09 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 09. 2006
Příspěvky: 767
Bydliště: Banská Bystrica SR
|
a čo sa týka to RWD tak to je super image ale načo vymyšlať ameriku, kup si hocjake silnejsie BMW a je to, prípadne staršiu E30 a daj tam 4liter V8 zo 5tky alebo zo 7dmi. A konkretne z toho SAXA alá S2000 som moc sklamaný čakal by som na 1/4mile aspon o sekundu lepši čas takto mi jazdí aj môj 16V
a ešte to RWD saxo nikto nevidel jazdiť bohvie ako sa to správa na ceste. |
_________________ 1/4mile za 14,26 Trenčín 2007, 14,107s Trenčín 2008, váha 785kg výkon 140,7PS 6950ot/min

|
|
| Návrat nahoru |
|
|
|