punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - Přestavba z 8V na 16V
 
Autor Zpráva

<  Tuning  ~  Přestavba z 8V na 16V

franus
Zaslal: út říjen 14, 2008 2:09 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 25. 04. 2007 Příspěvky: 451 Bydliště: Kroměříž, Zlín
Zajimalo by me, jak narocna je prestavba z 1.6 (1.4) 8v na 1.6 16v. Rad bych vedel, co vse by se muselo vymenit atd. Jestli treba el. svazek muze byt zachovany pripadne ho upravit, nebo je treba poridit z 16v verze. Jinak predpokladam, ze poloosy, tehlice, ramena, rizeni apod. jsou shodne. Vim, ze napr v anglii je celkem dost 106 mk1 s 16v motory z mk2, ale zatim jsem nemel cas to poradne zkoumat.

_________________
Pug205gti
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vtsko
Zaslal: út říjen 14, 2008 2:11 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 03. 2008 Příspěvky: 4167 Bydliště: Malacky
Podla mna treba vymenit vsetko,ale najlepsie ti poradi Johny,kedze on taku prestavbu ma za sebou Wink

_________________
Saxik 1.6 16V VTS
r.v. 2002, 125,5ps
vaha prazdneho auta 920kg
http://saxoclub.net/phpbb2/viewtopic.php?t=3547&postdays=0&postorder=asc&start=0
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
martanc
Zaslal: út říjen 14, 2008 7:20 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209
no podle mne budeš muset pod přední kapotou vyměnit všechno, ta elektroinstalace nevim ale řekl bych že taky ale jak řikal vtsko optej se Johnyho ten už to má za sebou tak bude vědět co a jak

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Johny
Zaslal: út říjen 14, 2008 7:56 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 27. 09. 2006 Příspěvky: 767 Bydliště: Banská Bystrica SR
a jé jé Laughing V sučasnej dobe uplne zbytočna vec kedže 16V je na sračiek, v časoch ked som to robil boli v ponuke max 2kusy s cenami riadne cez 200litrov. O tom že to je vlastne ilegal ani nehovorím, ale ja saxo nikdy nepredám Very Happy takže je mi to jedno.

No takže rada ser nato, maš možnosť kupiť origo 16v tak nerieš a roboty okolo tej prerábky je strašne ani sa radšej nebudem rozpisovať

_________________
1/4mile za 14,26 Trenčín 2007, 14,107s Trenčín 2008, váha 785kg výkon 140,7PS 6950ot/min

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
martanc
Zaslal: út říjen 14, 2008 7:58 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209
Johny napsal:
a jé jé Laughing V sučasnej dobe uplne zbytočna vec kedže 16V je na sračiek, v časoch ked som to robil boli v ponuke max 2kusy s cenami riadne cez 200litrov. O tom že to je vlastne ilegal ani nehovorím, ale ja saxo nikdy nepredám Very Happy takže je mi to jedno.

No takže rada ser nato, maš možnosť kupiť origo 16v tak nerieš a roboty okolo tej prerábky je strašne ani sa radšej nebudem rozpisovať
já jsem čekal že něco takového napíšeš taky mě to napadlo

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Lotor
Zaslal: st říjen 15, 2008 1:10 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 16. 04. 2008 Příspěvky: 594 Bydliště: Zvolen Sk
myslim ze ti staci motor a riadiaca jednotka a imobilizer to je vsetko co potrebujes na tu tvoju prestavbu a ked tak tak este jeden budik .. a to na teplotu oleja Smile neni to nic narocne ..

_________________
1.6 8v VTS , r.v.2001
72kW , max 210km/h

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky ICQ
lakinooo
Zaslal: st říjen 15, 2008 8:04 am Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 15. 07. 2008 Příspěvky: 1808 Bydliště: Vrútky
Lotor napsal:
myslim ze ti staci motor a riadiaca jednotka a imobilizer to je vsetko co potrebujes na tu tvoju prestavbu a ked tak tak este jeden budik .. a to na teplotu oleja Smile neni to nic narocne ..


Vyfuk, chladic, prevodovka, poloosi, a este par veci, na ktore som zabudol...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Johny
Zaslal: st říjen 15, 2008 8:34 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 27. 09. 2006 Příspěvky: 767 Bydliště: Banská Bystrica SR
MOTOR (s altikom), ECU, KABELÁŽ (komplet cela v aute alebo prerobit konektor v motore ako mam ja, nová kabeláž na v motore, stara kabeláž v aute (do teraz mi nejde napr. diagnostika Smile nieje čas zapojiť, chladic, sahara, budíky, komplet celý vyfuk, imobilizer, spínačka na klučik, klučik, zadné bubny pokial mas 1,4rku, prevodovka je ta ista len ine prevody, ale menši motor ma kratšie prevody takže tu nemusiš meniť, SPOJKA (ložisko, pritlačák, lamela) poloosi su rozne podla roku výroby, pokial ti sedia od prevodovky tak sa nemenia.
Zabudol som ešte na niečo? Very Happy kua fakt kukam že som sa vtedy na to dal ale ja som mal 1,6 8V tak aspon brzdy vzadu sedeli, a chladič mam 2 vrtulový kvoli klime co tam kedysi bola takže len mi nesedí xladenie, lebo starý chladič nema čidlo, bol ovladaný priamo 5timi kablami zo starej ECU a samozrejme že teraz tento 16V to ma po starom a xcelo by to daké čidlo hehe takže ventilátora xladiča ide len cez vypínač manualne Very Happy

Ja som kupil celý motor so vsetkým co som tu popisal vcitane supersprint stredu a origo koncaku, budíkmi, spojkou za 21tis a starý motor som rozpredal za 10tku takže to aj stalo za to. Navyše je to dáký polozázračný motor s 10poníkmi navyše Very HappyVery HappyVery Happy takže muheeeeeeee

Ale určite som zabudol na x dalšich veci, vravím JEB NA TO Very Happy

_________________
1/4mile za 14,26 Trenčín 2007, 14,107s Trenčín 2008, váha 785kg výkon 140,7PS 6950ot/min

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
franus
Zaslal: st říjen 15, 2008 9:34 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 25. 04. 2007 Příspěvky: 451 Bydliště: Kroměříž, Zlín
Tak doufal jsem, ze to bude o trochu mene narocne. Puvodne jsem myslel, ze to bude jako prestavba napr. u 205gti, z 8v na mi16.

_________________
Pug205gti
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Maza1
Zaslal: po únor 02, 2009 11:18 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 02. 02. 2009 Příspěvky: 86 Bydliště: Český Krumlov
kurva tak jak tak vidim je to divoky.....uz rok mi stoura v hlave ze bych udelal prestavbu bud pridat kompresor...Ale to podle me nema smysl cpat do 1.4. Hlavni vec co se mi porad prevaluje v hlave je motor Xsara VTS 2.0 16V.... vsichni u nas ve meste delaji prestavby jako Opel Corsa 2.0 16V Turbo atd...uz tu jezdi asi ctyri a je to ceres

_________________
"moje" Saxána 1.4 8V VTS tlačí 220 Km/h MAX...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky ICQ
skokan
Zaslal: po únor 02, 2009 11:22 am Odpovědět s citátem
EX-Saxoclubák Založen: 18. 05. 2007 Příspěvky: 3348 Bydliště: Slovensko - NMnV
Maza1 napsal:
kurva tak jak tak vidim je to divoky.....uz rok mi stoura v hlave ze bych udelal prestavbu bud pridat kompresor...Ale to podle me nema smysl cpat do 1.4. Hlavni vec co se mi porad prevaluje v hlave je motor Xsara VTS 2.0 16V.... vsichni u nas ve meste delaji prestavby jako Opel Corsa 2.0 16V Turbo atd...uz tu jezdi asi ctyri a je to ceres
Maza ...ale opel ma motor 2.0 16vT v serii trebars na Calibre ale Citroen take nieco nema a mat nebude a deda turbo kit alebo firemna prerabka vyde neskutocne draho. V GB sa da kupit saxino uz prerobene na turbo za 200tisic SKK akurat mas volant na opacnej strane Smile

_________________
Saxo VTS120 1.6 16v, r.v. 2000, 1/4 Mile - 15.227 s, 1/4 MPH - 95.042 km/h
Renault Clio Sport 182

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky AOL Instant Messenger Yahoo Messenger MSN Messenger ICQ
Maza1
Zaslal: po únor 02, 2009 11:50 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 02. 02. 2009 Příspěvky: 86 Bydliště: Český Krumlov
No to je ale na pikacu, penez jako slupek a jeste k nicemu... chtel bych udelat to saxo. Je to auto ktery sem vzdycky chtel a prodat ho nikdy nechci jen ho chci poradne doladit... hlavne motor bych chtel... tady posilam link kouknete na to je to extrem prestavba... ale to uz je moc narocny jakz financni stranky, tak i z fizicky...
http://cz.youtube.com/watch?v=k0KVcpIrBgY

http://cz.youtube.com/watch?v=Fw8hAiyzkfI

MAZZEEECCC Shocked

_________________
"moje" Saxána 1.4 8V VTS tlačí 220 Km/h MAX...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky ICQ
Johny
Zaslal: po únor 02, 2009 12:05 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 27. 09. 2006 Příspěvky: 767 Bydliště: Banská Bystrica SR
ja som bol tiež nadšený zo xsary dvojlitra, ale som rad že som nešiel do toho, všetko je to o váhe, iba so 140konovou 1,6tkou poriešim noproblem Corsu 2.0 z calibry alebo P205 GTi z Mi6 zo 405tky to jest strata min 30PS na kazdeho a to je rec len o sprinte, v zakrutach to bude este vyraznejšie. 1,6 je zazračný motor Rolling Eyes

_________________
1/4mile za 14,26 Trenčín 2007, 14,107s Trenčín 2008, váha 785kg výkon 140,7PS 6950ot/min

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
Maza1
Zaslal: po únor 02, 2009 12:08 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 02. 02. 2009 Příspěvky: 86 Bydliště: Český Krumlov
Johny napsal:
ja som bol tiež nadšený zo xsary dvojlitra, ale som rad že som nešiel do toho, všetko je to o váhe, iba so 140konovou 1,6tkou poriešim noproblem Corsu 2.0 z calibry alebo P205 GTi z Mi6 zo 405tky to jest strata min 30PS na kazdeho a to je rec len o sprinte, v zakrutach to bude este vyraznejšie. 1,6 je zazračný motor Rolling Eyes
jo to urcite ale jak rika ta 1.4 8V zas tak ziva neni saxo nedam z ruky ale chci aby to bylo skoro stihaci vozidlo....aspon tech 130 psů

_________________
"moje" Saxána 1.4 8V VTS tlačí 220 Km/h MAX...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky ICQ
Johny
Zaslal: po únor 02, 2009 12:09 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 27. 09. 2006 Příspěvky: 767 Bydliště: Banská Bystrica SR
a čo sa týka to RWD tak to je super image ale načo vymyšlať ameriku, kup si hocjake silnejsie BMW a je to, prípadne staršiu E30 a daj tam 4liter V8 zo 5tky alebo zo 7dmi. A konkretne z toho SAXA alá S2000 som moc sklamaný čakal by som na 1/4mile aspon o sekundu lepši čas takto mi jazdí aj môj 16V Sad
a ešte to RWD saxo nikto nevidel jazdiť bohvie ako sa to správa na ceste.

_________________
1/4mile za 14,26 Trenčín 2007, 14,107s Trenčín 2008, váha 785kg výkon 140,7PS 6950ot/min

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 2
Jdi na stránku 1, 2  Další
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved