punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - Saxo VTS Turbo
 
Autor Zpráva

<  Tuning  ~  Saxo VTS Turbo

Skrbla
Zaslal: ne listopad 06, 2011 3:59 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 27. 02. 2008 Příspěvky: 1180 Bydliště: Jičín
Tak, jestli máš tak 100 tis. Kč, odhodlání, znalosti, tak do toho jdi, bude to určitě zajímavej projekt.

Very Happy

_________________

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
randymp3
Zaslal: ne listopad 06, 2011 4:15 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 20. 08. 2011 Příspěvky: 58 Bydliště: Stod / Plzeň-Jih
Skrbla napsal:
Tak, jestli máš tak 100 tis. Kč, odhodlání, znalosti, tak do toho jdi, bude to určitě zajímavej projekt.

Very Happy




kéž by to bylo tak snadný... Very Happy
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Tomáš Spiššák
Zaslal: ne listopad 06, 2011 4:27 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 18. 12. 2010 Příspěvky: 1013 Bydliště: Martin - Priekopa, SK
Len taka otazka...a nebolo by jednoduchsie zohnat iny motor s turbom, ako vymyslat turbo do Saxa?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
randymp3
Zaslal: ne listopad 06, 2011 4:40 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 20. 08. 2011 Příspěvky: 58 Bydliště: Stod / Plzeň-Jih
Tomáš Spiššák napsal:
Len taka otazka...a nebolo by jednoduchsie zohnat iny motor s turbom, ako vymyslat turbo do Saxa?




to právě ne..tenhle už mám komplet z repasovanej
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
yohy
Zaslal: ne listopad 06, 2011 4:44 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 28. 06. 2009 Příspěvky: 220 Bydliště: želechovice nad dřevnicí
jestli chceš, za pár korun ti dám muj straý 8V motor a mužeš to zkusit Very Happy

_________________
16V
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
randymp3
Zaslal: ne listopad 06, 2011 5:02 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 20. 08. 2011 Příspěvky: 58 Bydliště: Stod / Plzeň-Jih
yohy napsal:
jestli chceš, za pár korun ti dám muj straý 8V motor a mužeš to zkusit Very Happy




hmmm zajímací...za kolik?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vtsko
Zaslal: ne listopad 06, 2011 5:07 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 03. 2008 Příspěvky: 4167 Bydliště: Malacky
Tomáš Spiššák napsal:
Len taka otazka...a nebolo by jednoduchsie zohnat iny motor s turbom, ako vymyslat turbo do Saxa?

Mr. Green

_________________
Saxik 1.6 16V VTS
r.v. 2002, 125,5ps
vaha prazdneho auta 920kg
http://saxoclub.net/phpbb2/viewtopic.php?t=3547&postdays=0&postorder=asc&start=0
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Mystic.Biker
Zaslal: ne listopad 06, 2011 9:17 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 16. 06. 2009 Příspěvky: 579 Bydliště: Praha 10 Strašnice
představujes si to jak hurvínek válku tomáši Very Happy

_________________

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Tomáš Spiššák
Zaslal: ne listopad 06, 2011 9:23 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 18. 12. 2010 Příspěvky: 1013 Bydliště: Martin - Priekopa, SK
Mystic.Biker napsal:
představujes si to jak hurvínek válku tomáši Very Happy

ja som polozil otazku...ja si to niak nepredstavujem len sa pytam. Pride mi jednoduchsie prehodit iny motor ako robit upravy do existujuceho motoru.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Mystic.Biker
Zaslal: ne listopad 06, 2011 9:39 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 16. 06. 2009 Příspěvky: 579 Bydliště: Praha 10 Strašnice
tak rači bych tam implantoval jen turbo a chladič vzduchu a nejaky kraviny okolo než uplne jinej motor s jinýma držákama předelat vyfuk a poloosy ?

_________________

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Tomáš Spiššák
Zaslal: ne listopad 06, 2011 10:01 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 18. 12. 2010 Příspěvky: 1013 Bydliště: Martin - Priekopa, SK
A takto sa opytam. Myslis, ze ked to turbo das do tohoto motoru...nemoze odjebat hlavu valcov, ked tam budu ine tlaky? A myslim si, ze materialy pouzite kde je od vyroby turbo maju inu mechanicku pevnost, medzu pruznosti a vsetko inaksie ako auto bez turba...to si myslim ja
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
EiFFeL
Zaslal: ne listopad 06, 2011 10:15 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 12. 2005 Příspěvky: 5780 Bydliště: Vranovská Ves
a sme zase u penez...

kovanej vnitrek, jiny sani, jiny chlazeni, jina prevodovka, jina poloosa, jiny brzdy, jinej podvozek jina pulka auta...

_________________
ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Tomáš Spiššák
Zaslal: ne listopad 06, 2011 10:17 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 18. 12. 2010 Příspěvky: 1013 Bydliště: Martin - Priekopa, SK
Eiffel, teda ak chapem dobre, je nemozne dat turbo do auta bez tychto uprav, co je asi 3x drahsie ako Saxo,
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Skrbla
Zaslal: ne listopad 06, 2011 10:35 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 27. 02. 2008 Příspěvky: 1180 Bydliště: Jičín
Bejt tebou tak turbim 8v 1) těch motorů se válí všude dost 2) máš toho tam o půlku míň - ventily, vačky atd.

Můžeš postavit hokus-pokus motor, na sériovej spodek, s min. upravama, jako experimentální, kde se ti projeví nedostatky atd. až se na něm zacvičíš, můžeš začít stavět pořádnej motor.

Takhle nějak staví kámoš sieru 2l 8v atmosfera, oturbil, MS jednotku a ladí a zkouší. Nevim kolik ten motor má v základu ale tipnul bych tak 100k a dostal se lehce přes 200k. Mezitím začal stavět novej motor -jiný písty, ojnice atd. Snad to někdy dodělá Very Happy

_________________

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Gazdoor
Zaslal: po listopad 07, 2011 11:58 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 05. 02. 2011 Příspěvky: 98 Bydliště: Rumburk
Jste jak jatý, je jasný, že bez jednotky která stoj 30 litrů a potřebnejch čidel se hnete tak akorát k tomu, že v tom utopíte zbytečný prachy. A u čtyřklapky, i když je to pro tyto motory hezčí cesta, je to ten samej problém = jednotka a mraky dalšího


Jak píše EiFFel

citace:
kovanej vnitrek, jiny sani, jiny chlazeni, jina prevodovka, jina poloosa, jiny brzdy, jinej podvozek jina pulka auta...
Exclamation Exclamation Exclamation Wink

_________________
www.Rumburaci.eu

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 3 z 5
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved