Už to tu bylo viz výše, Zlamos tam dal 2litry a bylo to i v tom autohificlubu.
U atmosférického motoru je to v pohodě, pozor se musí dát akorát u Turbo motoru, kde nesmí voda jít přes turbo, tak se to tam dávkuje trochu jiným způsobem, ale jde to taky.
Jinak mimochodem, voda se někdy vstřikuje do motoru i za účelem zvýšení výkonu potažmo schlazením stlačené směsi ve válci. Některá auta s tím jezdí, četl jsem to. Sice to snižuje životnost motoru, protože dříve zrezne, ale v závodních motorech k tomu stejně nestihne dojít. Tam jde ale o to, že ta voda se tam cpe pořád, takže proto snížení životnosti. Když jí tam někdo z vás nastříká 2litry během chvíle a ještě k tomu vymění oil, tak to ten motor nemůže absolutně poznat.
_________________ Saxo 1.1i / 44KW ... alu kola RSW Racing ... pneu Continental EcoContact*5 165/65 R14 ... ***MOJE_GALERIE***
Neví někdo co je to za hadičku u VTS 1,6 16v, která vede mezi krytem rozvodů a krytama vačkových hřídelí? Ona vede někde jakoby ze zadu, vylizá z pravyho předního blatníku(když otevřu kapotu) a vede mezi těma krytama až do toho mechanizmu na vstřikování, z espod. Tam je zakončená takovým konektorkem jak je na hadicích u palivového filtru. Jak se to nesmí ,,zkurvit'' když se ten filtr mění. Já jsem na to kolinko zatlačil, ono to zapadlo a už to jede mnohem líp. tak nevím jestli je to přívod paliva a nasávalo to falešnej vzduch a nebo jestli je to nějakej přetlak nebo co.Poraďte. Dík.
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru