| Autor |
Zpráva |
< Ostatní ~ Kvalita benzínu na pumpách Tesco a Shell |
| pyropas |
Zaslal: pá leden 07, 2011 9:16 am |
|
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 31. 10. 2009
Příspěvky: 95
Bydliště: Mukařov
|
| To že si Shell přidává nějaký svoje aditiva,nebo cosi,je lež.Benzín je pořád benzín,a jejich 100 oktanů je holý nesmysl.Je důležité jak dlouho palivo je v nádržích na čerpací stanici.Stejně jako vše má určitou životnost.A u nafty to platí dvojnásob. |
_________________ Trpím nemocí zvanou SAXOodní mimóza
http://pyropas.rajce.idnes.cz/ |
|
| Návrat nahoru |
|
| Skrbla |
Zaslal: pá leden 07, 2011 9:55 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 02. 2008
Příspěvky: 1180
Bydliště: Jičín
|
| Snad kromě Shell V-power racing kterej by fakt měl mít 100 oktanů. Jsou benziny jako carrera 100, verva 100 , blue octan 99 a podobný názvy jen prostě natural 98 (stačí se podívat na ten ČSN štítek kde všude píšou BA 98 oktanů ). Ku.vy jen klamavá reklama. |
_________________

|
|
| Návrat nahoru |
|
| dyk77 |
Zaslal: pá leden 07, 2011 11:32 am |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 24. 05. 2005
Příspěvky: 1511
Bydliště: Most
|
Nevím jaký máš na Cliu objem, ale s mým jsem jel Most-Praha-Pardubice-Svitavy-Brno a zpět na jednu nádrž za 4,8 / 100. Taky s rodinou a naložený a taky na Carreru100  |
_________________ Saxo 1.1i / 44KW ... alu kola RSW Racing ... pneu Continental EcoContact*5 165/65 R14 ... ***MOJE_GALERIE*** Spotřeba CITROEN SAXO |
|
| Návrat nahoru |
|
| kurenadvore |
Zaslal: pá leden 07, 2011 11:36 am |
|
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 17. 02. 2009
Příspěvky: 1107
Bydliště: Zilina
|
jasanove clio nie je prilis rodinne  |
_________________ ex - Super Saxo 16V
ex - Seat Alhambra TDi
Alfa Romeo 147 JTD |
|
| Návrat nahoru |
|
| Sejny |
Zaslal: pá leden 07, 2011 11:54 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 30. 05. 2006
Příspěvky: 1162
Bydliště: Kunčina
|
no ja beru jen na OMW, mam ji u baraku a je to jistota...
jinak je to i takove sraz misto ,kde vsichni dojedou,da se kavicka a keca,keca,keca se  |
_________________ ex- 1.1i _44kw_ r.v.97,195000km
ex- 1.6 8V_65kw_r.v.00_VTS /bílá
Audi A4 B6 1.9TDi 96kw
Radši mrtvej než druhej |
|
| Návrat nahoru |
|
| MinoTaurus |
Zaslal: pá leden 07, 2011 12:39 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 01. 10. 2008
Příspěvky: 410
Bydliště: Bratislava
|
| ja tankujem v-power 95. je sice drahsi ale nastastie na tej ulici su dalsie 3 pumpy a jednou z nich je jurki. vdaka nej su vsetky lacne kedze tlaci dole ceny. uz o necele 2km dalej je shellka na ktorej je benzin drahsi o 3-6 centov kedze nema konkurenciu na tej ulici foto. nic ine ako v-power 95 tam netankujem. chcel som skusit racing ale zatial som sa k tomu nedostal. |
|
|
| Návrat nahoru |
|
| jasanos |
Zaslal: pá leden 07, 2011 1:25 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 10. 02. 2009
Příspěvky: 294
Bydliště: Ledeč nad Sázavou
|
dyk77 napsal: Nevím jaký máš na Cliu objem, ale s mým jsem jel Most-Praha-Pardubice-Svitavy-Brno a zpět na jednu nádrž za 4,8 / 100. Taky s rodinou a naložený a taky na Carreru100 
rodinny moc neni je to 2.0 16V SPort jeli sme obcas vostrejc kdyz byla pekna silnicka obcas pohodu...ale je fakt ze ta spotreba je podle kvality benzinu,ale na spotrenu nejak nekoukam u tohohle auta  |
|
|
| Návrat nahoru |
|
| P.E.T.R |
Zaslal: pá leden 07, 2011 5:44 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 04. 05. 2009
Příspěvky: 1632
Bydliště: Klatovy
|
Skrbla napsal: Snad kromě Shell V-power racing kterej by fakt měl mít 100 oktanů. Jsou benziny jako carrera 100, verva 100 , blue octan 99 a podobný názvy jen prostě natural 98 (stačí se podívat na ten ČSN štítek kde všude píšou BA 98 oktanů ). Ku.vy jen klamavá reklama.
Verva je stovka
"Mezi motorkáři se z nějakého důvodu ale drží blud, že Verva 100 má 98 oktanů. Není mi jasné, kde se ta blbost vzala, když se stačí podívat na nálepku na stojanech. Tyhle nálepky nesmí lhát. Kdyby se pod označením 100 prodávala 98, okamžitě by to ČOI zjistila a Benzině by vypálila astronomickou pokutu, nehledě na ten mediální poprask. Samozřejmě, nic takového není, protože Verva je skutečně stovka. Benzina ji dováží z Rakouska, stejně jako se k nám dovážejí i všechny ostatní stooktanové benziny. V ČR 100 oktanů nikdo nevyrábí. ČOI kontroluje výši oktanových čísel pravidelně, a u Vervy naměřila od 99,5 do 101,6 oktanů. K tomu se mimochodem velmi přísně kontroluje i obsah všech detergentních, protikorozních a mazivostních přísad."
V testu "lepších" benzínů vyšla nejlíp právě Carrera 100 od OMW, je kvalitnější než V-Power Racing. |
Naposledy upravil P.E.T.R dne pá leden 07, 2011 6:32 pm, celkově upraveno 2 krát _________________ 2000 Saxo VTS 1.6 16V race car
2000 Saxo VTS 1.6 16V civil
2001 Peugeot 607 3.0 V6
2003 Mercedes-Benz Vito II 115CDi
.jpg)
Český pravopis je freeware, ale v žádném případě není open source! Používej dle libosti, ale nemodifikuj ho! |
|
| Návrat nahoru |
|
| MinoTaurus |
Zaslal: pá leden 07, 2011 6:04 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 01. 10. 2008
Příspěvky: 410
Bydliště: Bratislava
|
| v-power alebo v-power racing? |
|
|
| Návrat nahoru |
|
| Allante |
Zaslal: so leden 08, 2011 12:43 am |
|
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 11. 2010
Příspěvky: 792
Bydliště: Brno
|
MinoTaurus napsal: v-power alebo v-power racing?
Doporučím z vlastní zkušenosti V-Power, motor běží čistěj než u V-P. Racingu a ve výkonu je tam jen malinkatý rozdíl, zkousel jsem oba dva porovnat bez michani na prazdnou nadrz a beru jednoznacne klasickej V-Power... nechce se mi platit vic za celkem nic moc
Carreru 100 jsem uz taky mel a zdala se mi hodne dobra motor bezel podobně čistě jako na klasický V-Power a auto se mi zdalo trochu živější než u V-Power / V-P Racing... kdybych měl za domem misto Shellky OMV, beru jednoznačně tu Carreru. |
_________________ První: 1995 Dodge Neon 2.0 SOHC | 97kW | 1101kg | Černá | Prodáno
Druhé: 2000 Citroën Saxo VTS 16V | 90kW | 918kg | Černá | První sen se nikdy neprodá!
Youtube: http://www.youtube.com/user/Allantecze |
|
| Návrat nahoru |
|
| blesk65 |
Zaslal: so leden 08, 2011 10:13 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 08. 10. 2008
Příspěvky: 865
Bydliště: stare mesto u uherskeho hradiste
|
já dlouhodobě zkoušel jen vervu a carreru. shell unás měl jen 98a pak ji změnil na 95 tudíž byl z boje venku
benzina palivo bylo cenově lehce výhodnější ale při zahřátí motoru docházelo k občasným výpadkům výkonu z důvodu male chladící a mazací schopnosti projevovaly se výkyvi v kvalitě víc jak u omv a při dlouhodobém zatěžévání docházelo k velké strátě výkonu
lil jsem ho do scootera v osobním autě to člověk až za tak razantně nepozná ale ty adytiva u omv fakt jsou protoze docházelo jen k minymalnim usazeninam motor měl pomalejši hořeni tudíž pěkně šlapal volnoběh a ve vysokých ot byl klidný a bylo vydět že to ma radši jak blbou 95  |
_________________ [img]http://photo.uloziste.com/?fotka=7fa229cb80ecc106.jpg&d=r933eb6d0887973f&size=3[/img] |
|
| Návrat nahoru |
|
| vtsko |
Zaslal: so leden 08, 2011 1:22 pm |
|
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 03. 2008
Příspěvky: 4167
Bydliště: Malacky
|
tankujem len obycajnu 95ku na benzine,slovnaftke,obcas omv,nikdy ,,lepsi,, odomna nedostal a auto ide ako ma neviem co tu riesite
ako si naucite,tak mate hosi rozmaznali ste si auta na drahsi benzin a s obycajnou 95kou vam to potom nejde... |
_________________ Saxik 1.6 16V VTS
r.v. 2002, 125,5ps
vaha prazdneho auta 920kg
http://saxoclub.net/phpbb2/viewtopic.php?t=3547&postdays=0&postorder=asc&start=0 |
|
| Návrat nahoru |
|
| Allante |
Zaslal: so leden 08, 2011 2:36 pm |
|
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 11. 2010
Příspěvky: 792
Bydliště: Brno
|
|
| Návrat nahoru |
|
| dyk77 |
Zaslal: ne leden 09, 2011 8:24 am |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 24. 05. 2005
Příspěvky: 1511
Bydliště: Most
|
| Tady nejde ani tak o rozmazlování auta, ale sebe samotného, protože když je člověk zvyklý na "horší" benzín, tak mu to přijde normální a jak začne tankovat lepší a zvykne si, že je motor pružnější, tak se k tomu stávajícímu benzínu nechce vracet, protože pozná rozdíl. Já jsem auto zajížděl na obyč 95ku a až do 20.000Km, pak jsem začal občas brát V-P95 a když jsem další tankování vzal zase něco jiného alá Tesco, tak někdy byly ty rozdíly tak markantní, že jsem si řekl, že tohle jsou akorát vyhozený peníze a pokus o vraždu mých nervů. Na horší benzín byl totiž znát pokles výkonu a neochota jít do otáček. Auto se jevilo těžkopádně, občas jsem sahal po ručce, jestli nezůstala trochu zatažená. Už trojka šla vytočit do plna jen z těží, čtyřka končila ve 4,5 tisících a pětka das ist hrůza. Nohu jsem měl pořád na podlaze , spotřeba byla o půl litru na 100 vyšší ( Mimochodem půl litru na 100 na víc je dnes cca 16Kč a pokud beru lepší, na litru o 3 koruny dražší palivo a mám spotřebu 5,5l na 100, tak nula od nuly pošla ). Např. na Carreru jede auto jak vystřelený z praku a nemusím dávat ani plný plyn. I do kopce vytočím snadno 4 až do omezovače, nebo dám prostě za 5 a jedu normálním i dálničním tempem kopec nekopec. Pokud jedu na rovině 70 nechávám tam za 5, protože auto slušně zrychluje do vyšší rychlosti a při 90ti nemám potřebu kvůli předjíždění podřazovat, stačí mu šlápnout a to mám 1.1 a sám jezdím úplně minimálně. |
_________________ Saxo 1.1i / 44KW ... alu kola RSW Racing ... pneu Continental EcoContact*5 165/65 R14 ... ***MOJE_GALERIE*** Spotřeba CITROEN SAXO |
|
| Návrat nahoru |
|
| hikiny |
Zaslal: po leden 10, 2011 5:27 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 02. 2008
Příspěvky: 1036
Bydliště: Praha 10
|
P.E.T.R napsal: já bych snad radši auto tlačil, než tankovat někde u tesca
jezdim jedině na OMW nebo občas na Shellku
Přesněěěě - jedině OMW  |
|
|
| Návrat nahoru |
|
|
|