punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - je to vts?
 
Autor Zpráva

<  Ostatní  ~  je to vts?

johnywrc
Zaslal: čt září 09, 2010 8:43 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 31. 08. 2010 Příspěvky: 139 Bydliště: Poltar
EiFFeL napsal:
Modelová řada SAXO
Č. APV/PR 09065 CA 2 0150
Datum počátku záruky 4.10.2001
Výrobní číslo motoru 10 FX3H 1197103
Výrobní číslo převodovky 20 CN05 0615575
OPB S00H
NRE e2*98/14*0209*01
Všeobecné informace
DRUH VÝROBKU OSOBNÍ VOZIDLO
OBCHODNÍ ZNAČKA / TYP ORGÁNU CITROEN
MODELOVÁ ŘADA SAXO
TYP KAROSERIE SEDAN 3-DVEŘOVÁ
ÚROVEŇ VÝBAVY MIMO - STANDARDNÍ STŘEDNÍ
MOTOR VSTŘIKOVÁNÍ TU5JP 100CV
PŘEVODOVÉ ÚSTROJÍ MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA 5
TYP LAKU LAK METALICKÝ LESKLÝ
BARVA KAROSERIE LAK ŠEDÝ ALUMINIUM
TYP VNITŘNÍHO VYBAVENÍ/OBLOŽENÍ LÁTKA CORI + EFKA "PB"
BARVA ČALOUNĚNÍ "FX"
PŘEVODOVKA (TECHNICKÉ ÚDAJE) MA S ZES ZDOK
PŘÍDAVNÝ EMBLÉM BEZ PŘÍD MONOGRAMU
PŘÍDAVNÝ EMBLÉM, RŮZNÉ VTS
EMBLÉM BEZ MONOGRAMU
Charakteristiky vozidla
ÚROVEŇ VÝBAVY MIMO - STANDARDNÍ STŘEDNÍ
TYP LAKU LAK METALICKÝ LESKLÝ
BARVA KAROSERIE LAK ŠEDÝ ALUMINIUM
TYP VNITŘNÍHO VYBAVENÍ/OBLOŽENÍ LÁTKA CORI + EFKA "PB"
BARVA ČALOUNĚNÍ "FX"
PŘEVODOVKA (TECHNICKÉ ÚDAJE) MA S ZES ZDOK
ŘÍZENÍ POSILOVAČ ŘÍZENÍ
SOUKOLÍ POHONU RYCHLOMĚRU PŘEVODOVÝ POMĚR 19 X 17
Plnění motoru
MOTOR VSTŘIKOVÁNÍ TU5JP 100CV
BLOK VÁLCŮ (MATERIÁL) LITINOVÁ SKŘÍŇ VÁLCŮ
PALIVO BEZOLOVNATÝ BENZÍN
EMISNÍ PŘEDPIS (MOTOR) ODST EMISÍ EU 2000 (MOTOR)
HRUBÝ FILTR MONTÁŽ BEZ PREFILTRACE
UPEVNĚNÍ PALIVOVÉHO POTRUBÍ BEZ UPEVNĚNÍ VED KARBURÁTORU
ZÁZNAM RYCHLOSTI (SIGNÁL SNÍMAČE) SNÍMAČ HALLOVA EFEKTU
KATALYZÁTOR KATALYZÁTOR 3 DÍLNÝ
CHLAZENÍ OLEJE BEZ VÝMĚNÍK CHLAD KAPALINY/OLEJE
PALIVOVÁ NÁDRŽ LPG BEZ NÁDRŽE LPG
CHLAZENÍ MOTORU CHLADIČ 17 DM2 (19 AB)
ZMĚNA VÝKONU (MOTOR) STANDARDNÍ VÝKON
REOSTAT S REOSTATEM
PALUBNÍ DIAGNOSTICKÝ SYSTÉM EOBD AUTODIAGNOSTIKA "EOBD" BEZ AKCELEROMETRU
TECHNICKÝ EMISNÍ PŘEDPIS VOZIDLA TECHNICKÉ ODSTRAŇOVÁNÍ EMISÍ VOZIDLO L4
VENTILÁTOR 1 VENTILÁTOR 1 RYCHLOST ZDOK 120W
ZACHYCOVÁNÍ BENZINOVÝCH PAR ODS BENZ PAR ŘÍZENÉ
PŘIDRUŽENÁ VARIANTA VSTŘIKOVÁNÍ VSTŘIKOVACÍ SYSTÉM BOSCH
Převodovka - Poloosy
PŘEVODOVÉ ÚSTROJÍ MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA 5
PŘEVODOVKA (TECHNICKÉ ÚDAJE) MA S ZES ZDOK
PŘEVODOVÝ POMĚR CP 17 X 61
SOUKOLÍ POHONU RYCHLOMĚRU PŘEVODOVÝ POMĚR 19 X 17
STYL KOLA KOLO OPTIMALIZOVANÉ SE 4 UPEVŇOV OTVORY 14 PALCŮ
KLOUB NA STRANĚ ROZVODOVKY TĚSNĚNÍ NA STRANĚ NÁPRAVY GI69
DIFERENCIÁL (PŘEVODOVKA) DIFERENCIÁL POSÍLENÝ
PNEUMATIKA (ROZMĚRY, TYP) PNEUMATIKA 185X55X14 H
KOLA S PNEUMATIKAMI RÁFEK 6 PALCŮ
KOLO (TYP) MONTÁŽ PLECH RÁFKU
TYP PŘEVODOVKY MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA MA
Odpružení - Řízení - Brzdy
PROTIBLOKOVACÍ SYSTÉM ABS BEZ ABS
ZADNÍ ZKRUTNÝ STABILIZÁTOR ZKRUT TYČ ZAD PRŮM 22
ŘÍZENÍ POSILOVAČ ŘÍZENÍ
PŘEDNÍ ZKRUTNÝ STABILIZÁTOR ZKRUT TYČ PŘED PRŮM 22
BRZDA TYP PŘED KOTOUČE S CHL DRÁŽKAMI/ZAD KOTOUČE
ZDVIH MECHANISMU ŘÍZENÍ ZDVIH MECHANISMU ŘÍZENÍ 136
ODPRUŽENÍ / ZAVĚŠENÍ NORMÁLNÍ PÉROVÁNÍ
ŘÍZENÍ (FUNKCE) ELEKTROHYDRAULICKÉ ŘÍZENÍ S POSILOVAČEM
Karosérie - Vybavení
ZAŘÍZENÍ PRO PŘIPOJENÍ PŘÍVĚSU BEZ TAŽNÉHO ZAŘÍZENÍ
AKUSTICKÉ HOUKAČKY STANDARDNÍ HOUKAČKA
ZADNÍ AERODYNAMICKÝ SPOILER MONTÁŽ S ZAD DEFLEKTOREM
BOČNÍ OZDOBNÉ LIŠTY (VZHLED) BOČNÍ CHRÁNIČE DVOUBAREVNÉ
OZDOBNÝ KRYT KOLA (STYL) STYL HONFLEUR 6 OTVORŮ 14 PALCŮ
KONCOVKA VÝFUKU CHROMOVANÁ KONCOVKA VÝFUKU
PŘÍDAVNÉ BRZDOVÉ SVĚTLO S PŘÍDAVNÝM BRZDOVÝM SVĚTLEM
PŘÍDAVNÁ OCHRANA (POD MOTOREM) BEZ DOPLŇOVÉHO KRYTU POD MOTOREM
PROTIHLUKOVÁ IZOLACE MOTOROVÉHO PROSTORU ODHLUČNĚNÍ ČELNÍ PŘÍČKY NA STRANĚ MOTORU
STĚRAČ SKLA ČELNÍHO OKNA PŘED STÍR CYKL BEZ IND MNOŽ KAP
STĚRAČ SKLA ZADNÍHO OKNA ZAD STÍRAČ
STĚRAČ SVĚTLOMETU BEZ STÍRAČE SVĚTLOMETU
NÁRAZNÍK DVOUBAREVNÝ / ŠEDÝ NÁRAZNÍK SPORT VPŘEDU / VZADU
SVĚTLOMET DO MLHY SVĚTLOMETY DO MLHY
VNĚJŠÍ ZPĚTNÉ ZRCÁTKO (NA STRANĚ ŘIDIČE) VNĚJ ZRC ŘIDIČE NEVYHŘÍVANÉ MANUÁLNÍ OVL
VNĚJŠÍ ZPĚTNÉ ZRCÁTKO (NA STRANĚ SPOLUJEZDCE) VNĚJ ZRC SPOLUJEZDCE MANUÁLNÍ OVL
NÁHRADNÍ KOLO NÁHRADNÍ KOLO STANDARDNÍ
VNĚJŠÍ DOPLŇKY VNĚJŠÍ KLIKY+ZÁMEK VÝKL DVEŘÍ+KRYTY ZRC V BARV KAR
DRŽÁK NÁHRADNÍHO KOLA STAND DRŽÁK NÁHRADNÍHO KOLA
OTVÍRACÍ STŘECHA PEVNÁ STŘECHA
OZDOBNÉ LIŠTY NÁRAZNÍKU NÁR BEZ CHROM VLOŽ
OKNO (VZHLED) ODSTÍN
OKNO U ZADNÍHO SLOUPKU (DRUH) SKLOP SKLO ZAD ČÁSTI STŘECHY
OKNO (TYP) PŘEDNÍ OKNO NEATERMICKÉ
PAKET VNĚJŠÍ VZHLED BEZ PAKETU VNĚJŠÍ VZHLED V BARVĚ KAROSERIE
Vybavení interiéru
TYP VNITŘNÍHO VYBAVENÍ/OBLOŽENÍ LÁTKA CORI + EFKA "PB"
BOČNÍ LOKETNÍ OPĚRKA (TYP) BOČ DLOUHÁ LOKETNÍ OPĚRKA PŘED
ALARM BEZ ALARMU
ZAPALOVAČ CIGARET PŘEDNÍ ZAPALOVAČ CIGARET
ZADNÍ OPĚRKA HLAVY ZAD OPĚRKA HLAVY INTEGROVANÁ
PŘEDNÍ OPĚRKA HLAVY OPĚRKA HLAVY PŘED SEŘÍDITELNÁ
ZADNÍ SEDADLO SKLOPNÉ SEDADLO MONOBLOK
UPEVNĚNÍ NÁKLADU UVNITŘ VOZIDLA BEZ VNITŘNÍCH UPEV BODŮ
KRYT ZAVAZADEL S KRYTEM ZAVAZADEL
ZADNÍ BEZPEČNOSTNÍ PÁS PÁSU ZAD NAVÍJEČ+VENT STAT
PŘEDNÍ BEZPEČNOSTNÍ PÁS PÁS S PŘEDPÍNAČEM BEZ SIGNALIZACE
RYCHLOSTNÍ STUPNICE STUPNICE V KM/H
VNITŘNÍ VYBAVENÍ (KLIČKY) PŘEDNÍ KLIKY
PŘÍPRAVA PRO RÁDIO NAPÁJ ANTÉNY PŘIJÍM REPRO PŘED/ZAD
STRANA ŘIDIČE (MÍSTO ŘIDIČE) ŘÍZENÍ VLEVO
DÁLKOVÉ OVLÁDÁNÍ VYSOKOFREKVENČNÍ DÁLKOVÝ OVLADAČ
VENTILAČNÍ JEDNOTKA 3 RYCHLOSTI ZVÝŠENÝ VÝKON
OSVĚTLENÍ ZAVAZADLOVÉHO A LOŽNÉHO PROSTORU OSVĚTLENÍ ZAVAZADLOVÉHO PROSTORU
RŮZNÁ VNITŘNÍ SVĚTLA BEZ VNITŘNÍCH SVĚTEL
VODICÍ LIŠTA PŘEDNÍHO SEDADLA SEŘÍZENÍ PAMĚTI DVOJITÉHO ZÁMKU
SDRUŽENÝ PŘÍSTROJ (CHARAKTERISTIKY) STUPNICE DO 220 KM/H NEBO 140 M/H POZADÍ BÍLÉ
OTÁČKOMĚR (ZÁZNAM SIGNÁLU) OTÁČKOMĚR INF ŘÍDICÍ JEDNOTKY
UKOTVENÍ DĚTSKÝCH SEDAČEK BEZ UPEV BODŮ DĚTSKÉ SEDAČKY
REPRODUKTOR BEZ REPRODUKTORŮ
OVLÁDÁNÍ PŘEDNÍHO SEDADLA ŘIDIČE OVL PŘED SEDADLA ŘIDIČE S PAMĚTÍ
OVLÁDÁNÍ PŘEDNÍHO SEDADLA SPOLUJEZDCE OVL PŘED SEDADLA S PAMĚTÍ SPOLUJEZ
NASTAVENÍ PŘEDNÍHO SEDADLA ŘIDIČE SKLONITELNÉ OPĚRADLO S PEVNÝM BOČNÍM DRŽENÍM
NASTAVENÍ PŘEDNÍHO SEDADLA SPOLUJEZDCE SKLOPNÉ OPĚR PEV BOČ MAD SPOLUJEZDCE
SKLÁPĚNÍ PŘEDNÍHO SEDADLA ŘIDIČE SE SKLOPENÍM PŘED SEDÁKU ŘIDIČE
SKLÁPĚNÍ PŘEDNÍHO SEDADLA SPOLUJEZDCE SE SKLOPENÍM PŘED SEDÁKU SPOLUJEZDCE
STROPNÍ KONZOLA STROPNÍ KONZOLE STANDARD
SPOUŠTĚČ PŘEDNÍHO OKNA U ŘIDIČE ELEK OVL OTEVÍRÁNÍ PŘED OKNA ŘIDIČE
SPOUŠTĚČ PŘEDNÍHO OKNA U SPOLUJEZDCE OTEV PŘED OKEN SPOLUJ ELEKTRICKÉ OVL
HODINY DIGITÁLNÍ HODINY
KOSMETICKÉ ZRCÁTKO ŘIDIČ+SPOLUJEZDEC BEZ OSVĚTLENÍ
UKAZATEL HLADINY OLEJE BEZ UKAZATELE HLADINY OLEJE
ALARM (FUNKCE) BEZ ALARMU
VYHŘÍVACÍ VLOŽKA NEVYHŘÍVANÉ SED
PŘEDNÍ BOČNÍ AIRBAG BEZ PŘED BOČNÍHO NAFUKOVACÍHO VAKU
AIRBAG SPOLUJEZDCE NAFUKOVACÍ VAK NA STRANĚ SPOLUJEZDCE
PAKET VÝBAVA BEZ PAKETU VÝBAVY AUTOŠKOLA
NEUTRALIZACE AIRBAGU MANUÁLNÍ NEUTRALIZACE VAKU AIRBAGU
ZADNÍ PODLAHA LOŽNÉHO PROSTORU BEZ ZADNÍ NÁKL PODLAHY
SVĚTLOMET S KOREKTOREM VÝŠKY MANUÁLNÍ DÁLKOVÉ SEŘÍZENÍ SVĚTLOMETŮ
OCHRANA PŘEDNÍHO MÍSTA BEZ OCHRANY PŘED MÍST
ROZHLASOVÝ PŘIJÍMAČ BEZ AUTORÁDIA
CHLAZENÍ KLIMATIZACE BEZ KLIMATIZACE
VNITŘNÍ ZPĚTNÉ ZRCÁTKO VNIT ZPĚTNÉ ZRCÁTKO DEN-NOC
REOSTAT S REOSTATEM
ÚLOŽNÉ PROSTORY (DALŠÍ) BEZ DALŠÍCH PŘIHRÁDEK
AIRBAG ŘIDIČE NAFUKOVACÍ VAK NA STRANĚ ŘIDIČE
KOBEREC KOBEREC DILOURS F330
ČASOVAČ VYHŘÍVÁNÍ OKNA S ČASOVAČEM VYHŘÍVÁNÍ OKNA
KONTAKT / SPÍNACÍ SKŘÍNKA TRANSPONDÉR
UKAZATEL TEPLOTY CHLADICÍ KAPALINY UKAZATEL TEPLOTY CHLADICÍ KAPALINY
VRCHNÍ KOBEREC BEZ PODKL KOBERCE
OVLÁDÁNÍ ZAMYKÁNÍ UZAMČENÍ JEDN UZAMYKÁNÍ
OKNO U ZADNÍHO SLOUPKU (DRUH) SKLOP SKLO ZAD ČÁSTI STŘECHY
OKNO (TYP) PŘEDNÍ OKNO NEATERMICKÉ
VOLANT PĚN VOLANT 3 RAM
VENTILÁTOR 1 VENTILÁTOR 1 RYCHLOST ZDOK 120W
Elektrická instalace
ALTERNÁTOR ALTERNÁTOR TŘÍDY 7
AKUSTICKÉ HOUKAČKY STANDARDNÍ HOUKAČKA
AKUMULÁTOR (DRUH) BEZÚDRŽBOVÝ AKUMULÁTOR
AKUMULÁTOR AKUMULÁTOR L0 200
DÁLKOVÉ OVLÁDÁNÍ VYSOKOFREKVENČNÍ DÁLKOVÝ OVLADAČ
STARTÉR SPOUŠTĚČ TŘÍDY 1
OSVĚTLENÍ ZAVAZADLOVÉHO A LOŽNÉHO PROSTORU OSVĚTLENÍ ZAVAZADLOVÉHO PROSTORU
ZVLÁŠTNÍ OSVĚTLENÍ BEZ ZVLÁŠTNÍHO OSVĚTLENÍ
RŮZNÁ VNITŘNÍ SVĚTLA BEZ VNITŘNÍCH SVĚTEL
PŘÍDAVNÉ BRZDOVÉ SVĚTLO S PŘÍDAVNÝM BRZDOVÝM SVĚTLEM
NABÍJENÍ ELEKTRICKÉHO VOZIDLA BEZ ZATÍŽENÍ VOZIDLA
SVĚTLOMET DO MLHY SVĚTLOMETY DO MLHY
SVĚTLOMET S KOREKTOREM VÝŠKY MANUÁLNÍ DÁLKOVÉ SEŘÍZENÍ SVĚTLOMETŮ
Značky výbav
PŘIDRUŽENÁ VARIANTA VSTŘIKOVÁNÍ VSTŘIKOVACÍ SYSTÉM BOSCH
Různé
KRITÉRIA VARIACÍ, CÍLOVÁ KLIENTELA STANDARD
ATMOSFÉRA NORMÁLNÍ OVZDUŠÍ
STRANA ŘIDIČE (MÍSTO ŘIDIČE) ŘÍZENÍ VLEVO
STRANA DO VOZOVKY JÍZDA VPRAVO
BEZPEČNOSTNÍ VYBAVENÍ BEZ BEZPEČNOSTNÍ VÝBAVY
NABÍJENÍ ELEKTRICKÉHO VOZIDLA BEZ ZATÍŽENÍ VOZIDLA
JÍZDA ŠŤASTNOU CESTU
VNĚJŠÍ DOPLŇKY VNĚJŠÍ KLIKY+ZÁMEK VÝKL DVEŘÍ+KRYTY ZRC V BARV KAR
KONTROLA RYCHLOSTI BEZ KONTROLY PŘEKR RYCHLOSTI


toto je moje alebo tvoje saxo???

_________________
ex:Corsa GSI
ex:Escort RS 2000

now:Saxo VTS 1,6 8v r.v.2002 72kw

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
johnywrc
Zaslal: čt září 09, 2010 9:05 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 31. 08. 2010 Příspěvky: 139 Bydliště: Poltar
ak jeto moje tak neviem preco ale v technicaku mam rok vyroby 2002, a tu je napisane Datum počátku záruky 4.10.2001 ,este mi je cudne ze nikde na pristrojovke nemam vypinac na hmlovky ale kable a konektory mam na hmlovky a tak to aj je napisane v tych hodnotach ze hmlovky tam boly,a este neviem z tohoto vycitat ci bolo saxo povodne dvojfarebne alebo nie hmm Shocked dufam ze jeto moje saxo a nepletiem sa Smile

_________________
ex:Corsa GSI
ex:Escort RS 2000

now:Saxo VTS 1,6 8v r.v.2002 72kw

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
martanc
Zaslal: čt září 09, 2010 9:26 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209
a neni to v techničáku spíš rok první registrace, že to po výrobě stálo ve skladu a koupil to někdo až po novim roce. Jinak já z toho čtu že původně dvoubarevné bylo, jinak mlhovky mělo každé VTS takže i to tvoje je muselo kdysi mýt jen je asi někdo sundal a jejich vypínač je na páčce světel, ten kroužek kde se zapíná zadní mlhovka, první poloha svítí jen předek druhá poloha svítí přední i zadní mlhovka teda pokud někdo nevimněnil i páčku jen za jedno polohovou Confused

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
johnywrc
Zaslal: čt září 09, 2010 9:31 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 31. 08. 2010 Příspěvky: 139 Bydliště: Poltar
martanc napsal:
a neni to v techničáku spíš rok první registrace, že to po výrobě stálo ve skladu a koupil to někdo až po novim roce. Jinak já z toho čtu že původně dvoubarevné bylo, jinak mlhovky mělo každé VTS takže i to tvoje je muselo kdysi mýt jen je asi někdo sundal a jejich vypínač je na páčce světel, ten kroužek kde se zapíná zadní mlhovka, první poloha svítí jen předek druhá poloha svítí přední i zadní mlhovka teda pokud někdo nevimněnil i páčku jen za jedno polohovou Confused


No takze z tohto usudzujem ze saxo je rok vyroby 2001 no tie hmlovky neviem ale mam klasicky vypinac proste prva poloha parkovacky druha tlmene a potom prepinanie na dialkove a tak auto nema airbagy cize je tam este tlacitko na rohu vypinaca a tam je truba Crying or Very sad neviem hmm

_________________
ex:Corsa GSI
ex:Escort RS 2000

now:Saxo VTS 1,6 8v r.v.2002 72kw

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
martanc
Zaslal: čt září 09, 2010 9:40 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209
moment a kde máš zadní mlhovku, měl by tam bejt za kroužkem na světla ještě jeden kroužek na mlhovky


_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
johnywrc
Zaslal: čt září 09, 2010 9:43 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 31. 08. 2010 Příspěvky: 139 Bydliště: Poltar
martanc napsal:
moment a kde máš zadní mlhovku, měl by tam bejt za kroužkem na světla ještě jeden kroužek na mlhovky


No neviem ja tam asi nic ine nemam len to neviem zajtra to mrknem poriadne ale nezda sami uz som sa nato dival jetam len klasika na svetla to iste proste ako na stierace viac kruzkov som tam nevidel hmm

_________________
ex:Corsa GSI
ex:Escort RS 2000

now:Saxo VTS 1,6 8v r.v.2002 72kw

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
martanc
Zaslal: čt září 09, 2010 9:44 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209
nahoru sem přidal obrazek z manualu tak na to mrkni.

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
johnywrc
Zaslal: čt září 09, 2010 9:48 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 31. 08. 2010 Příspěvky: 139 Bydliště: Poltar
martanc napsal:
nahoru sem přidal obrazek z manualu tak na to mrkni.


Tu je odkaz natu packu co je aj z hmlovkami co myslis aj ty

http://www.aci.cz/default.asp?cls=stoitem&stiid=53885

no len ja mam bohuzial inu sami zda hodim odkaz aj tej heh

_________________
ex:Corsa GSI
ex:Escort RS 2000

now:Saxo VTS 1,6 8v r.v.2002 72kw

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
martanc
Zaslal: čt září 09, 2010 9:53 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209
no tak to něakej předešlej majitel musel vyměnit. A jak zapínáš zadní mlhovku?

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
johnywrc
Zaslal: čt září 09, 2010 9:56 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 31. 08. 2010 Příspěvky: 139 Bydliště: Poltar
bud som blby alebo fakt mam inu packu kurna ale ked tak pozeram vsade nanete kazde saxo ma packu minimalne zo zadnou hmlovkou hmm

_________________
ex:Corsa GSI
ex:Escort RS 2000

now:Saxo VTS 1,6 8v r.v.2002 72kw

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
martanc
Zaslal: čt září 09, 2010 9:58 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209
přesně tak zadní mlhovka je na každém saxe takže i adekvátní páčka s jednou polohou na druhém kroužku tam je a u sax co maj přední mlhovky a všech VTS je páčka se dvěma polohama na druhém kroužku.

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
johnywrc
Zaslal: čt září 09, 2010 10:00 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 31. 08. 2010 Příspěvky: 139 Bydliště: Poltar
paradicka mam foto no vypada to ze su tam aj hmlovky hm co ty nato??ale jasom si to vobec nevsimol a uz som stym tocil kadejako heh no zajtra sa nato mrknem presnejsie ale som sa zlakol zeco to je za blbost bez vypinaca hloviek



Laughing

_________________
ex:Corsa GSI
ex:Escort RS 2000

now:Saxo VTS 1,6 8v r.v.2002 72kw

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
martanc
Zaslal: čt září 09, 2010 10:03 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209
ano to je origo páčka na oboje mlhovky. První poloha sou jen přední, druhá sou přední + zadní.

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
johnywrc
Zaslal: čt září 09, 2010 10:04 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 31. 08. 2010 Příspěvky: 139 Bydliště: Poltar
martanc napsal:
ano to je origo páčka na oboje mlhovky. První poloha sou jen přední, druhá sou přední + zadní.


jo diki kamo tak sme nato prisly Laughing este zohnat hmlovky a bude paradicka heh

_________________
ex:Corsa GSI
ex:Escort RS 2000

now:Saxo VTS 1,6 8v r.v.2002 72kw

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
Marek-TTN
Zaslal: pá září 10, 2010 12:38 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 17. 12. 2009 Příspěvky: 75 Bydliště: Nitra
no test spravnosti som si spravil aj ja a zistil som ze ja nemam auto , ale vozen Very Happy
Ale co ma viac prekvapilo je ze v zadu by som mal mat bubnove brzdy? Teda aspon podla toho co tam bolo napisane.

_________________
16V - 8V = 8V , ale aj tak to autíčko ľúbim Smile
www.duchracing.sk

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 2 z 3
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved