| Autor |
Zpráva |
|
| nik |
Zaslal: st leden 18, 2006 9:27 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 22. 02. 2005
Příspěvky: 217
Bydliště: Prostějov
|
OK Zdendo už se nemůžu dočkat  |
_________________ 1.1 SX 8V 44kw r.v. 97 - taky řežu zatáčky  |
|
| Návrat nahoru |
|
| Incognito |
Zaslal: st únor 08, 2006 6:42 am |
|
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 13. 10. 2005
Příspěvky: 24
Bydliště: Hradec Králové
|
| ahoj všichni, dlouho sem se nedostal na net,tak píšu až teď, servo mi (jak se zdá) úspěšně opravili. Rozdělali to...bylo to úplně zoxidované, taky tam vyměnili nějakou diodu, takže zatim dobrý... jenže se zase objevilo něco jinýho... sice si to zaslouží jiné téma,ale rozepíšu se zatim tady...když vyřadim na neutrál a vyšlápnu spojku,tak někde něco chrčí...odhaduju,že to bude nějaká vyběhaná pružinka,která něco nevrací tam, kam by měla...další perlička,která se objevila,že při zahřátém motoru při přeřazení se mi teď několikrát stalo,že zhasnul motor...často si všimnu,že otáčky spadnou pod tu minimální mez a problikne na mě kontrolka dobíjení baterie. Takže sem zvědavej, co to zase bude...docela mě to mrzí, protože to auto je 5 let starý a má najeto nějakých 76tis. A já co jsem to koupil, jsem najel zhruba 4 tis. km. |
|
|
| Návrat nahoru |
|
| nik |
Zaslal: st únor 08, 2006 6:25 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 22. 02. 2005
Příspěvky: 217
Bydliště: Prostějov
|
Jak se ptáš na to pohasínání motoru,tak ve většině případů to má za následek motorek volnoběžných otáček.Někdo tady říká a píše vymontovat a vyčistit.Mě třeba tahle "forma" opravy vůbec napomohla a vyřešíl jsem to jednoznačně a to výměnou za jiný z bouračky za PUSU.Nový stojí tak cca 6000kč takže co víc k tomu říct.Od té doby,otácky drží jako přibité. NIk Vyzkoušej a dáš mi za pravdu. |
_________________ 1.1 SX 8V 44kw r.v. 97 - taky řežu zatáčky  |
|
| Návrat nahoru |
|
| Incognito |
Zaslal: pá únor 10, 2006 2:52 pm |
|
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 13. 10. 2005
Příspěvky: 24
Bydliště: Hradec Králové
|
no tak se mi vrátilo auto ze servisu...auto najednou jak vyměněný a vůbec nic jim to tam nedělalo...to chrčení bylo prej kvůli příliš nízkejm otáčkám...teď už motor drží na 800 a vypadá to,že to bude dobrý...tak uvidíme  |
|
|
| Návrat nahoru |
|
| BX19GTI |
Zaslal: pá únor 10, 2006 6:33 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 20. 05. 2005
Příspěvky: 242
Bydliště: Praha
|
| A kolik tě to stálo a co tam měnili nebo co vyčistili ? |
_________________ Saxo 1.1 44Kw r.v. 2000, jednobodový vstřikování, co jede a přede. |
|
| Návrat nahoru |
|
| Incognito |
Zaslal: so únor 11, 2006 4:15 pm |
|
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 13. 10. 2005
Příspěvky: 24
Bydliště: Hradec Králové
|
| No díky bohu to nestálo vůbec nic,jelikož se to po prostříknutí kontaktů začlo chovat normálně. Mam to teď na pozorování,jestli to bylo zrovna tohle,ale musim zaklepat na dřevo,že po ujetí zatim cca 70 km se chová auto normálně a otáčky držej na 800. Jinak prostě prostříkly pouze kontakty od kabelu,kterej je připojenej k tomu motorku. |
|
|
| Návrat nahoru |
|
| Joki |
Zaslal: čt únor 23, 2006 5:01 pm |
|
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 02. 03. 2005
Příspěvky: 39
Bydliště: Praha
|
Měl bych dotaz:
Mám Saxo 1.0 rok výroby 2000 bez serva.
Je možné tam dát servo???
Je to jednoduchá modifikace, nebo naopak hodně složitá a znamenalo by to výměnu celého mechanismu řízení???
A ještě jeden dotaz.
Většina serv (neboli posilovačů řízení) je hydraulickejch, kde někde na řemenu je čerpadlo hydraulické kapaliny pro posilovač.
Jak je to u Saxa - u takzvaných elektrickejch servech?
Já měl za to, že nějaký elektrický motorek - něco jako startér je vložen do mechanismu řízení a při točení volantem pomáha točit on sám.
Je to tak???
Dík, Martin |
_________________ <Joki, Citroen Saxo 1.0i> |
|
| Návrat nahoru |
|
| critik |
Zaslal: po září 18, 2006 8:38 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 22. 08. 2006
Příspěvky: 127
Bydliště: Louny
|
| to by me taky zajimalo jak to stim servem je? |
_________________ SAXO VTS 1.6 16V kola BSA 291 15" - pneu 195/45 - předek na pružinách Weitec -40 mm
audio Hertz,vejfuck Ulter S. |
|
| Návrat nahoru |
|
|
|