punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - Uprava skrtici klapky - nudny vecer...
 
Autor Zpráva

<  Tuning  ~  Uprava skrtici klapky - nudny vecer...

Fr3sh
Zaslal: so březen 13, 2010 6:42 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 10. 09. 2009 Příspěvky: 423 Bydliště: Plzeň
no asi jo no...stejne prijde prestavba na 1.6 16v...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
blesk65
Zaslal: so březen 13, 2010 7:00 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 08. 10. 2008 Příspěvky: 865 Bydliště: stare mesto u uherskeho hradiste
nedoporucuju je to nerentabilni,,,ja mam motor v prdely a tez sem zvazoval prestavbu na 16v a je to celkem drahy levnejsi je prodat a koupit 16v a to potom polecit

_________________
[img]http://photo.uloziste.com/?fotka=7fa229cb80ecc106.jpg&d=r933eb6d0887973f&size=3[/img]
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Sejny
Zaslal: so březen 13, 2010 7:55 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 30. 05. 2006 Příspěvky: 1162 Bydliště: Kunčina
jak motor v prdeli,to byl duvod prodeje?

_________________
ex- 1.1i _44kw_ r.v.97,195000km

ex- 1.6 8V_65kw_r.v.00_VTS /bílá

Audi A4 B6 1.9TDi 96kw

Radši mrtvej než druhej
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Johny
Zaslal: so březen 13, 2010 8:53 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 27. 09. 2006 Příspěvky: 767 Bydliště: Banská Bystrica SR
takto uprava spraví minimalny výsledok (stačí isť na brzdu), určite sa chudobnou zmesou zaoberať nemusíš, ECU si to vyladí, určite je vačší rozdiel ked jazdiš rano alebo večer ked je okolo nuly ako na obed v lete ked je na ceste 40stupnov, o kolko viac vzduchu tam dostaneš ked je nula stupnov, no o dosť a motor predsa neodfajčíš.

_________________
1/4mile za 14,26 Trenčín 2007, 14,107s Trenčín 2008, váha 785kg výkon 140,7PS 6950ot/min

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
ViktorVTS
Zaslal: so březen 13, 2010 10:34 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 12. 09. 2009 Příspěvky: 176 Bydliště: Dubňany
Johny napsal:
takto uprava spraví minimalny výsledok (stačí isť na brzdu), určite sa chudobnou zmesou zaoberať nemusíš, ECU si to vyladí, určite je vačší rozdiel ked jazdiš rano alebo večer ked je okolo nuly ako na obed v lete ked je na ceste 40stupnov, o kolko viac vzduchu tam dostaneš ked je nula stupnov, no o dosť a motor predsa neodfajčíš.


Jo, ale toto si pohlida cidlo teploty nasavaneho vzduchu a jednotka uz vi kolik pri jake teplote se ho tam dokaze nasat...

_________________
Nepotrebuji si honit ego velkym autem Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Fr3sh
Zaslal: so březen 13, 2010 11:51 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 10. 09. 2009 Příspěvky: 423 Bydliště: Plzeň
takze mnohem lepsi je se snazit tam dostat vzduch co nejvic studeny jak to de...je pravda ze an skutru to je poznat hodne..jestli je zima nebo hodne velky vedro Very Happy
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Johny
Zaslal: ne březen 14, 2010 12:00 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 27. 09. 2006 Příspěvky: 767 Bydliště: Banská Bystrica SR
ViktorVTS napsal:
Johny napsal:
takto uprava spraví minimalny výsledok (stačí isť na brzdu), určite sa chudobnou zmesou zaoberať nemusíš, ECU si to vyladí, určite je vačší rozdiel ked jazdiš rano alebo večer ked je okolo nuly ako na obed v lete ked je na ceste 40stupnov, o kolko viac vzduchu tam dostaneš ked je nula stupnov, no o dosť a motor predsa neodfajčíš.


Jo, ale toto si pohlida cidlo teploty nasavaneho vzduchu a jednotka uz vi kolik pri jake teplote se ho tam dokaze nasat...


znie to logicky. Ale ked sa urobi naporove sanie určite tam ide viac vzduchu cez klapku aj neupravenú a nepočul som o tom že by to niekomu prepalilo piesty kvoli chudobnej zmesi.

_________________
1/4mile za 14,26 Trenčín 2007, 14,107s Trenčín 2008, váha 785kg výkon 140,7PS 6950ot/min

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
ViktorVTS
Zaslal: ne březen 14, 2010 8:21 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 12. 09. 2009 Příspěvky: 176 Bydliště: Dubňany
Kdyz je naporove sani tak never tomu, ze tam jde mnohem vic vzduchu nez normalne. Napor vzduchu se eliminuje o vzduchovou vlozku a v zaveru se tam dostane jen o neco malo vic vzduchu nez normalne. Ono je to spis otevrene sani, proto jiny zvuk.

Kazde auto/motor ma svuj presne dimenzovany saci trakt. A Pokud uz se ma nejak zmenit (naporove sani simota, raceland...) tak ver, ze to pocitalo a navrhovalo spoustu lidi a verim, ze se drzeli parametru a potreb motoru a nenaflakali to jen tak od pasu.

Toto vse neni z me hlavy (tak chytry jeste nejsem) ale jsou to veci, ktere ,,znam,, od borca ktery stavel motory 45let

_________________
Nepotrebuji si honit ego velkym autem Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 3 z 3
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved