| Autor |
Zpráva |
< Tuning ~ Uprava skrtici klapky - nudny vecer... |
| Fr3sh |
Zaslal: so březen 13, 2010 6:42 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 10. 09. 2009
Příspěvky: 423
Bydliště: Plzeň
|
| no asi jo no...stejne prijde prestavba na 1.6 16v... |
|
|
| Návrat nahoru |
|
| blesk65 |
Zaslal: so březen 13, 2010 7:00 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 08. 10. 2008
Příspěvky: 865
Bydliště: stare mesto u uherskeho hradiste
|
| nedoporucuju je to nerentabilni,,,ja mam motor v prdely a tez sem zvazoval prestavbu na 16v a je to celkem drahy levnejsi je prodat a koupit 16v a to potom polecit |
_________________ [img]http://photo.uloziste.com/?fotka=7fa229cb80ecc106.jpg&d=r933eb6d0887973f&size=3[/img] |
|
| Návrat nahoru |
|
| Sejny |
Zaslal: so březen 13, 2010 7:55 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 30. 05. 2006
Příspěvky: 1162
Bydliště: Kunčina
|
| jak motor v prdeli,to byl duvod prodeje? |
_________________ ex- 1.1i _44kw_ r.v.97,195000km
ex- 1.6 8V_65kw_r.v.00_VTS /bílá
Audi A4 B6 1.9TDi 96kw
Radši mrtvej než druhej |
|
| Návrat nahoru |
|
| Johny |
Zaslal: so březen 13, 2010 8:53 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 09. 2006
Příspěvky: 767
Bydliště: Banská Bystrica SR
|
| takto uprava spraví minimalny výsledok (stačí isť na brzdu), určite sa chudobnou zmesou zaoberať nemusíš, ECU si to vyladí, určite je vačší rozdiel ked jazdiš rano alebo večer ked je okolo nuly ako na obed v lete ked je na ceste 40stupnov, o kolko viac vzduchu tam dostaneš ked je nula stupnov, no o dosť a motor predsa neodfajčíš. |
_________________ 1/4mile za 14,26 Trenčín 2007, 14,107s Trenčín 2008, váha 785kg výkon 140,7PS 6950ot/min

|
|
| Návrat nahoru |
|
| ViktorVTS |
Zaslal: so březen 13, 2010 10:34 pm |
|
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 12. 09. 2009
Příspěvky: 176
Bydliště: Dubňany
|
Johny napsal: takto uprava spraví minimalny výsledok (stačí isť na brzdu), určite sa chudobnou zmesou zaoberať nemusíš, ECU si to vyladí, určite je vačší rozdiel ked jazdiš rano alebo večer ked je okolo nuly ako na obed v lete ked je na ceste 40stupnov, o kolko viac vzduchu tam dostaneš ked je nula stupnov, no o dosť a motor predsa neodfajčíš.
Jo, ale toto si pohlida cidlo teploty nasavaneho vzduchu a jednotka uz vi kolik pri jake teplote se ho tam dokaze nasat... |
_________________ Nepotrebuji si honit ego velkym autem  |
|
| Návrat nahoru |
|
| Fr3sh |
Zaslal: so březen 13, 2010 11:51 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 10. 09. 2009
Příspěvky: 423
Bydliště: Plzeň
|
takze mnohem lepsi je se snazit tam dostat vzduch co nejvic studeny jak to de...je pravda ze an skutru to je poznat hodne..jestli je zima nebo hodne velky vedro  |
|
|
| Návrat nahoru |
|
| Johny |
Zaslal: ne březen 14, 2010 12:00 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 09. 2006
Příspěvky: 767
Bydliště: Banská Bystrica SR
|
ViktorVTS napsal: Johny napsal: takto uprava spraví minimalny výsledok (stačí isť na brzdu), určite sa chudobnou zmesou zaoberať nemusíš, ECU si to vyladí, určite je vačší rozdiel ked jazdiš rano alebo večer ked je okolo nuly ako na obed v lete ked je na ceste 40stupnov, o kolko viac vzduchu tam dostaneš ked je nula stupnov, no o dosť a motor predsa neodfajčíš.
Jo, ale toto si pohlida cidlo teploty nasavaneho vzduchu a jednotka uz vi kolik pri jake teplote se ho tam dokaze nasat...
znie to logicky. Ale ked sa urobi naporove sanie určite tam ide viac vzduchu cez klapku aj neupravenú a nepočul som o tom že by to niekomu prepalilo piesty kvoli chudobnej zmesi. |
_________________ 1/4mile za 14,26 Trenčín 2007, 14,107s Trenčín 2008, váha 785kg výkon 140,7PS 6950ot/min

|
|
| Návrat nahoru |
|
| ViktorVTS |
Zaslal: ne březen 14, 2010 8:21 am |
|
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 12. 09. 2009
Příspěvky: 176
Bydliště: Dubňany
|
Kdyz je naporove sani tak never tomu, ze tam jde mnohem vic vzduchu nez normalne. Napor vzduchu se eliminuje o vzduchovou vlozku a v zaveru se tam dostane jen o neco malo vic vzduchu nez normalne. Ono je to spis otevrene sani, proto jiny zvuk.
Kazde auto/motor ma svuj presne dimenzovany saci trakt. A Pokud uz se ma nejak zmenit (naporove sani simota, raceland...) tak ver, ze to pocitalo a navrhovalo spoustu lidi a verim, ze se drzeli parametru a potreb motoru a nenaflakali to jen tak od pasu.
Toto vse neni z me hlavy (tak chytry jeste nejsem) ale jsou to veci, ktere ,,znam,, od borca ktery stavel motory 45let |
_________________ Nepotrebuji si honit ego velkym autem  |
|
| Návrat nahoru |
|
|
|