punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - Uprava skrtici klapky - nudny vecer...
 
Autor Zpráva

<  Tuning  ~  Uprava skrtici klapky - nudny vecer...

ViktorVTS
Zaslal: pá březen 12, 2010 9:07 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 12. 09. 2009 Příspěvky: 176 Bydliště: Dubňany
MrChodnyCZ napsal:
ViktorVTS: jasne, mas pravdu. Jenom sem doplnil, ze misto mnozstvi vzduchu se meri (pod)tlak v sani, jinak se zbytkem souhlasim. I kdyz na chudou smes by mela zase zareagovat lambda a mela by donutit ecu vstriknout vic paliva, ne.


Lambda nezmuze nic, protoze primarni hodnotry s MAP senzoru jsou zavadejici. Hadaji se tam hodnoty a vetsinou to udela chudou smes. Toto uz mam na jednom aute za sebou...

_________________
Nepotrebuji si honit ego velkym autem Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Fr3sh
Zaslal: pá březen 12, 2010 9:13 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 10. 09. 2009 Příspěvky: 423 Bydliště: Plzeň
takze si myslis ze to byla spatna uprava? Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
ViktorVTS
Zaslal: pá březen 12, 2010 9:16 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 12. 09. 2009 Příspěvky: 176 Bydliště: Dubňany
Fr3sh napsal:
takze si myslis ze to byla spatna uprava? Smile


Nerikam, ze spatna, ale urcite by s origo klapkou motor vydrzel o mnoho tisic km vic... Ono je jen otazka casu jak dlouho motor bude zvladat chudou smes.

Ale snad by to slo nejak posefovat, protoze zavodaky maji kolikrat vetsi difuzory a jine podtlaky a hodnoty v sani... Ale tam uz je to podle me resene jinou jednotkou atd...


Naposledy upravil ViktorVTS dne pá březen 12, 2010 9:19 pm, celkově upraveno 1 krát

_________________
Nepotrebuji si honit ego velkym autem Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Fr3sh
Zaslal: pá březen 12, 2010 9:18 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 10. 09. 2009 Příspěvky: 423 Bydliště: Plzeň
ono motor uz pred mesicem zacal trochu klepat..nevim jestli ventily nebo co. Nezjistoval jsem to. ma najeto 201 000 km...takze ja stejne vim ze ho budu menit...ale chci na tomhle vyzkouset ruzny upravy..treba tedka pujde na radu odhlehceni setrvaku.

PS: diky za info
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
ViktorVTS
Zaslal: pá březen 12, 2010 9:23 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 12. 09. 2009 Příspěvky: 176 Bydliště: Dubňany
Fr3sh napsal:
ono motor uz pred mesicem zacal trochu klepat..nevim jestli ventily nebo co. Nezjistoval jsem to. ma najeto 201 000 km...takze ja stejne vim ze ho budu menit...ale chci na tomhle vyzkouset ruzny upravy..treba tedka pujde na radu odhlehceni setrvaku.

PS: diky za info


Na setrvak se vyprdni rovnou. Odlehcis ho a kynetycka enbergie na vratny pohyb pistu bude v haji a stratis kroutak. Jedina vyhoda je ze motor jde rychleji do otacek. Ale zas zapomen na to, ze by sis to stahl jen tak nekde na soustruho. Musi se to presne pocitat. To se delavalo na skodovkach a vetsinou to stejne stalo za hovno...

_________________
Nepotrebuji si honit ego velkym autem Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Fr3sh
Zaslal: pá březen 12, 2010 10:19 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 10. 09. 2009 Příspěvky: 423 Bydliště: Plzeň
Ja tu nad tim ted nejak premyslim. Kdyz teda meri podtlak v sani, tak snad cim mensi podlat, tim vic paliva ne? Kdyz mam volnobech, je tam podlak vetsi nez kdyz mam plnej plyn. Takze ja to chapu tak, ze cim mensi podtlak, tim vice paliva. Takze cim vic vzduchu tam dostanu, tim vice paliva tam dostanu ne? To je moje teorie. Budu rad kdyz mi ji opravis.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
MrChodnyCZ
Zaslal: pá březen 12, 2010 10:35 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 12. 07. 2007 Příspěvky: 3334 Bydliště: Hodonín
melo by to byt naopak - cim vetsi podtlak, tim vic otevrena klapka a tim vic vzduchu v sani.

_________________
“All of life’s problems can be solved with two things—duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”

Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Fr3sh
Zaslal: pá březen 12, 2010 10:41 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 10. 09. 2009 Příspěvky: 423 Bydliště: Plzeň
i kdyz ano no...cim vyssi otacky, tim vice motor saje vzduchu = tim vetsi podtlak se tam vytvari...no ja uz nevim Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
ViktorVTS
Zaslal: pá březen 12, 2010 10:48 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 12. 09. 2009 Příspěvky: 176 Bydliště: Dubňany
Fr3sh napsal:
Ja tu nad tim ted nejak premyslim. Kdyz teda meri podtlak v sani, tak snad cim mensi podlat, tim vic paliva ne? Kdyz mam volnobech, je tam podlak vetsi nez kdyz mam plnej plyn. Takze ja to chapu tak, ze cim mensi podtlak, tim vice paliva. Takze cim vic vzduchu tam dostanu, tim vice paliva tam dostanu ne? To je moje teorie. Budu rad kdyz mi ji opravis.


Na volnobeh je dany podtlak volnobeznym kanalem takze ikdyz je klapka zavrena je tam podtlak maly. Cim vetsi otacky pri otevrite klapce tak je podtlak vetsi. A kdyz ho snizis, umoznis vzduchu snadnejsi pruchod(tvuj pripad) tak jednotka vyhodnoti ,,jakoze,, mensi zatizeni a tim padem min benzinu.

_________________
Nepotrebuji si honit ego velkym autem Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Fr3sh
Zaslal: pá březen 12, 2010 10:59 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 10. 09. 2009 Příspěvky: 423 Bydliště: Plzeň
ono je taky nakonec otazka jestli jsem mu usnadnil ten pruchod Smile ale tak benzin se vstrikuje i podle natoceni klapky ne? preci to nevyhodnocuje jen podle map senzoru..i kdyz uz se parkrat stalo ze meli v pici kablik na senzoru a motor jel mnohem, mnohem lip, ale uchcaval se a chcipal...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
ViktorVTS
Zaslal: pá březen 12, 2010 11:14 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 12. 09. 2009 Příspěvky: 176 Bydliště: Dubňany
Fr3sh napsal:
ono je taky nakonec otazka jestli jsem mu usnadnil ten pruchod Smile ale tak benzin se vstrikuje i podle natoceni klapky ne? preci to nevyhodnocuje jen podle map senzoru..i kdyz uz se parkrat stalo ze meli v pici kablik na senzoru a motor jel mnohem, mnohem lip, ale uchcaval se a chcipal...


Jasne, ale klapka, lambda jsou sice taky dulezite, ale az druhotne informace.
Pri urcitem podtlaku se jednotka ujisti jeste informacemi z klapky a lambdy jestli tomu tak fakt je. Daleko vetsi roli hraje cidlo teploty nasavaneho vzduchu, protoze studeneho vzduchu se da nasat mnohem vic nez tepleho, ale samozrejme pri stejnem potlaku.

_________________
Nepotrebuji si honit ego velkym autem Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Fr3sh
Zaslal: pá březen 12, 2010 11:22 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 10. 09. 2009 Příspěvky: 423 Bydliště: Plzeň
Ano to vsechno znam a chapu...se studenym vzduchem taky...proto jsem hned kupoval raceland sani a kompletne cele 4x odizoloval...az budu kupovat thermo-tec pasku tedka nekdy..odizoluji i trubku...vic studenej uz tam asi nedostanu..pokud nechci ostrikovat vodou Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
blesk65
Zaslal: so březen 13, 2010 10:08 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 08. 10. 2008 Příspěvky: 865 Bydliště: stare mesto u uherskeho hradiste
hezky,,to muselo dat prace,,,,,jak sleduju tu tvou fotku tak je vydet ze jsi nezmenil velikost nasavaci klapku a nasavaci otvor,,jen jsi zmenil rychlost nasavani......ale to zmeni kazdy kdo da sportovni sani,,,,,,bez to poradne protahnout tocit do max ot udelej aspon 10km i vyc zatah a pak to uhned vypni nenechavej to bezet na volnobeh a zkontroluj svicky jakou maji barvu,,,,,,,,a kontroluj si jak se ti motor zahriva

_________________
[img]http://photo.uloziste.com/?fotka=7fa229cb80ecc106.jpg&d=r933eb6d0887973f&size=3[/img]
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Fr3sh
Zaslal: so březen 13, 2010 11:08 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 10. 09. 2009 Příspěvky: 423 Bydliště: Plzeň
ja mam raceland sani a kn filtr..takze pohoda..odizolovane...tedka shanim klapku a sani kovovve svody z 106 1.3 rally Smile ty pridavaji hodne..je tam klapka 2xvetsi...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
blesk65
Zaslal: so březen 13, 2010 5:59 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 08. 10. 2008 Příspěvky: 865 Bydliště: stare mesto u uherskeho hradiste
jdi do toho Exclamation motor ktery ma 200 tis na nem uz nic nezkazis

_________________
[img]http://photo.uloziste.com/?fotka=7fa229cb80ecc106.jpg&d=r933eb6d0887973f&size=3[/img]
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 2 z 3
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved