| Autor |
Zpráva |
< Tuning ~ zvody RACELAND |
| skokan |
Zaslal: po říjen 19, 2009 9:43 am |
|
|
EX-Saxoclubák
Založen: 18. 05. 2007
Příspěvky: 3348
Bydliště: Slovensko - NMnV
|
| a Marco ... co sa tyka zvodov tak asi 4-2-1 je najvhodnejsia varianta. 4-1 sa davaju uz skor na zavodaky kde stredne otacky nie je az tak treba a jazdi sa vo vysokych tockach. Pokial chces mat priebeh vykony plynuly aj v strede tak urcite 4-2-1 |
_________________ Saxo VTS120 1.6 16v, r.v. 2000, 1/4 Mile - 15.227 s, 1/4 MPH - 95.042 km/h
Renault Clio Sport 182

|
|
| Návrat nahoru |
|
| Nick |
Zaslal: po říjen 19, 2009 5:41 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 30. 08. 2008
Příspěvky: 637
Bydliště: Otrokovice
|
| Můžeš vědět kdo to je je to NC power neboli Zdeňa Němec, no a psočítá ti to kolik to to dá výkonu navíc atd, udělá ti buď kitové svody na saxo nebo obyč lepšá svody prostě se sním dá domluvit,a ty jeho sváry a prostě práce je luxus,jenom tak bokem dělá i věci pro stáj subaru co jezdí wrc |
|
|
| Návrat nahoru |
|
| EiFFeL |
Zaslal: po říjen 19, 2009 6:08 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
budu rejpal - wrc jde do sracek, kdovi jestli pristi rok vubec bude, ted zacina vladnout S2000 tak aby mel co delat...
jinak zjistuj dal a treba neco bude, proberem na srazu... |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
| Návrat nahoru |
|
| MaRcO |
Zaslal: po říjen 19, 2009 11:15 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 02. 10. 2009
Příspěvky: 71
Bydliště: CHYM, (Kosice-okolie)
|
skokan no vies ja som rozmyslal nadtym takto... ked si dam 4-2-1 tak to bude teke ako vravis, cize ucinok tych zvodov bude pekne rozlozeny od spodnych az k vrchnym otackam, co znamena ze pri normalnom dennom jazdeni kde ten vykon az tak nepotrebujem, bude premna takpovediac zbytocny... chapes. No pri variante 4-1 je to tak aspon podla mojho posudku, ze pri normalnej dennej chvodzi, kedy ja ten vykon az tak nepotrebujem... nieje, no pri nejakom tom sprinte, ked sa otacky pohybuju v tych vrchnych medziach a vykon potrebuejem tak sa tam ukazuje a vo veciom rozsahu vies ako pri 4-2-1... dufam, ze ma chapes  |
_________________

|
|
| Návrat nahoru |
|
| skokan |
Zaslal: po říjen 19, 2009 11:19 pm |
|
|
EX-Saxoclubák
Založen: 18. 05. 2007
Příspěvky: 3348
Bydliště: Slovensko - NMnV
|
chapem ta ...ale stredne pole otacok je cca od 2000-4000 a tam na 4-1 pocitis upadok a nabeh az od tych 4000 ot.
Ak ti nebude vadit ze budes mat auto do 4000 ot lenivsie tak v pohode. Na sprinty to ale moc dobre nie je ...je to na zavodne auta kde su pracovne otacky stale na strope. Pri sprintoch potrebujes nabeh hned a nie tocit jak lalo a stat na mieste a az od 4000 sa pohnut  |
_________________ Saxo VTS120 1.6 16v, r.v. 2000, 1/4 Mile - 15.227 s, 1/4 MPH - 95.042 km/h
Renault Clio Sport 182

|
|
| Návrat nahoru |
|
| MaRcO |
Zaslal: po říjen 19, 2009 11:38 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 02. 10. 2009
Příspěvky: 71
Bydliště: CHYM, (Kosice-okolie)
|
No taketo nieco som chcel pocut ! Takze som rozhodnuty... 4-2-1!. Vies to, ze 4-1 su v strednych otackach az protikladne som ani netusil... bol som vtom, ze vykon nemenia a vo vysokych otackach sa ukazu... tak dik za pomoc |
_________________

|
|
| Návrat nahoru |
|
| jakub106GTI |
Zaslal: čt říjen 22, 2009 11:31 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 23. 06. 2008
Příspěvky: 98
Bydliště: kolín
|
Nick napsal: Můžeš vědět kdo to je je to NC power neboli Zdeňa Němec, no a psočítá ti to kolik to to dá výkonu navíc atd, udělá ti buď kitové svody na saxo nebo obyč lepšá svody prostě se sním dá domluvit,a ty jeho sváry a prostě práce je luxus,jenom tak bokem dělá i věci pro stáj subaru co jezdí wrc
tak co už máš nějaké info??na své nové auto bych potřeboval komplet svody aj výfuk |
|
|
| Návrat nahoru |
|
| Nick |
Zaslal: čt říjen 22, 2009 4:23 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 30. 08. 2008
Příspěvky: 637
Bydliště: Otrokovice
|
| Jakub 106GTI- je odjetý nebo co příští tyden vydrž díky |
|
|
| Návrat nahoru |
|
|
|