| Autor |
Zpráva |
< Tuning ~ Odlehceny setrvak-klady, zapory |
| Johny |
Zaslal: so září 12, 2009 11:10 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 09. 2006
Příspěvky: 767
Bydliště: Banská Bystrica SR
|
Keřa napsal: blesk65 napsal: to co jsi sem napsal keřa tak tomu davam tak 0.9% kdyz si uz postavyl hafo aut tak bys nemusel psat takovy blaboly ze si upravys 1,4ku pokud nemas na 16v auto ted nachystane tak nemas ani na tuning
Jooo ted si to rozlouskl  Tady vubec nejde o to jestly na to mam nebo nemam (ver, ze mam), ale o to se porad dokola nesnazit udelat neco co uz udelalo mraky lidi. Kolik lidi se snazi ,,poladit,, 1.6??? Proste chci zkusit co pujde dostat z ,,blbe,, 1.4 nebo 1.6 8V Nejde mi o to abych mel 140hp na 1.6 16V. Na to mam doma jine auto cca 300hp.
Jinak se nechci dohadovat o tom proc a na co a jestli vubec to mam delat.
Jediný význam vidím v tom žeby si cel jazdiť v kat do 1400, inak to nema absolutne význam. Ale aj tak su to len vzducho báchorky  |
_________________ 1/4mile za 14,26 Trenčín 2007, 14,107s Trenčín 2008, váha 785kg výkon 140,7PS 6950ot/min

|
|
| Návrat nahoru |
|
| blesk65 |
Zaslal: so září 12, 2009 1:01 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 08. 10. 2008
Příspěvky: 865
Bydliště: stare mesto u uherskeho hradiste
|
kera pokud mas 300koni tak na co ti bude dalsi dravec
zajimalo by me jestli si schopny sehnat kit kliku na 1,4ku kdybys byl pri zemy jak pise johny tak pokud jezdis amatery tak bys stejne zavodil s 1,6kama a pokud me pamet neplete tak rozsekany 16v 20tis ...svody 6tis ...sani2500,,,,vacky 15tis,,,,a poladeni a bude to porad rychlejsi jak plne zavodni motor v 1,4ce je to jen muj nazor treba francouzi z 1.4ky dokazou dostat mega vykon  |
_________________ [img]http://photo.uloziste.com/?fotka=7fa229cb80ecc106.jpg&d=r933eb6d0887973f&size=3[/img] |
|
| Návrat nahoru |
|
| Keřa |
Zaslal: so září 12, 2009 2:47 pm |
|
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 15. 06. 2009
Příspěvky: 49
Bydliště: okr. Hodonin
|
| No uvidime jak to dopadne. Kazdopadne toho mam plnou hlavu a chut to zrealizovat. Dnes uz se zacalo rozebirat. Motor je venku a hlava nachystana na udelani-zmena kompresniho prostoru, zvetseni saciho kanalu, snizeni 2mm. |
_________________ 1.4 VTS
No job, No school, no problem...  |
|
| Návrat nahoru |
|
| Lukes.2002 |
Zaslal: so září 12, 2009 4:51 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 08. 09. 2006
Příspěvky: 1998
Bydliště: Šumperk
|
Nechápu proč mu to všichni rozmlouváte. To jsou argumenty teda jedna báseň... tak chce udělat 1.4...já jsem na to zvědavej a pokud to poletí jako 16V tak to bude luxus. Lidé se často divý že saxo tak letí s 1.6 tak jak letí a jakjim teprve spadnou brady až takhle pojede 1.4. Nikdo tu nic takového nedělal takže nikdo neví jaký může být výsledek a argument že to není nejsilnější motor je k pláči. To pak můžete příjit na tuning a ke kterémukoliv majitely BMW a říct že je vůl že to nemá cenu a má si koupit "M" BMW.
Pokud (!!!!!) se takový ambiciozní projekt podaří tak věřím že tu některé 1.6 "zapláčou". |
_________________ ex -1.5 D/42kw/2002 ! Modré Saxo spz za oknem "Alibaba"....těžko přehlednout
ex - VTS/1.6 8V/65kw/2000 ! Modré Saxo
ex - Ford Mondeo ST220/3.0 24V/166kw/ zase Modré
Alfa Romeo 159 Sportwagon |
|
| Návrat nahoru |
|
| Brabi |
Zaslal: so září 12, 2009 5:34 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 10. 09. 2008
Příspěvky: 365
Bydliště: Třebíč
|
Lukes.2002 napsal: Nechápu proč mu to všichni rozmlouváte. To jsou argumenty teda jedna báseň... tak chce udělat 1.4...já jsem na to zvědavej a pokud to poletí jako 16V tak to bude luxus. Lidé se často divý že saxo tak letí s 1.6 tak jak letí a jakjim teprve spadnou brady až takhle pojede 1.4. Nikdo tu nic takového nedělal takže nikdo neví jaký může být výsledek a argument že to není nejsilnější motor je k pláči. To pak můžete příjit na tuning a ke kterémukoliv majitely BMW a říct že je vůl že to nemá cenu a má si koupit "M" BMW.
Pokud (!!!!!) se takový ambiciozní projekt podaří tak věřím že tu některé 1.6 "zapláčou".
Plne s tebou souhlasim!A on to prece nechce mit na zavody,nebo ano?kazdopadne drzim palce a chi foto dokumentaci:D |
|
|
| Návrat nahoru |
|
| blesk65 |
Zaslal: so září 12, 2009 5:52 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 08. 10. 2008
Příspěvky: 865
Bydliště: stare mesto u uherskeho hradiste
|
lukes ted si na to kapnul nikdo proti tomu neni nam by sa to naopak libilo protoze my 1.6 8 ventilaci bychom mohli cerpat jeho zkusenosti ktere nabere pri upravach ale borecek si rekne ted snizim hlavu o 2mm ale jestli vy proc sa snizuje hlava pokud a td musi si prvni zmerit palicu na ni jsou body podle kterych pozna aktualni kompresi ze ani nepise kolik bude mit ve finisi ponevac kazda palica je jinak vysoka z vyroby kdyz my jsme delali turba pro garret tak jsme meli toleranci aby to turbo v prumeru vydrzelo tech 200tis km ale pokud sme pustili horsi tak 100tis km nevydrzelo
a zajimalo by me jestli uz ma ty vacky ponevac palica se dela podle vacek ne podle oka protoze na trhu urco nebude takovy vyber ja se dival na 1,6 8v pro seriovou ecu a moc jich tam neni mam pocit 4ks
kera zaloz topic o tvojem saxiku a popisuj co jsi kupil za dily ad mame predstavu co tam mozeme kupyt ja sa nekdy v te zaplave nahradnich vyrobcu vubec nedokazu zorientovat nekdy sa spalim |
_________________ [img]http://photo.uloziste.com/?fotka=7fa229cb80ecc106.jpg&d=r933eb6d0887973f&size=3[/img] |
|
| Návrat nahoru |
|
| Johny |
Zaslal: so září 12, 2009 5:55 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 09. 2006
Příspěvky: 767
Bydliště: Banská Bystrica SR
|
Lukes.2002 napsal: Nechápu proč mu to všichni rozmlouváte. To jsou argumenty teda jedna báseň... tak chce udělat 1.4...já jsem na to zvědavej a pokud to poletí jako 16V tak to bude luxus. Lidé se často divý že saxo tak letí s 1.6 tak jak letí a jakjim teprve spadnou brady až takhle pojede 1.4. Nikdo tu nic takového nedělal takže nikdo neví jaký může být výsledek a argument že to není nejsilnější motor je k pláči. To pak můžete příjit na tuning a ke kterémukoliv majitely BMW a říct že je vůl že to nemá cenu a má si koupit "M" BMW.
Pokud (!!!!!) se takový ambiciozní projekt podaří tak věřím že tu některé 1.6 "zapláčou".
Ibaže v 1,4rkách ho aj tak rozsekaju swifty, v 1,6tkách by mal aspon dost velku sancu so 16V. Proste 1,4 v VTS/106 je na nič, 16V to je super motor. Keby uvažoval o ladení swifta nepoviem ani mäkké F, to je to iste ako ked sa "tuner" rozhodne ladiť civic 1,4 a tak isto každý kto má aspon štipku rozumu mu to bude vyhovarať a bude odporučať 1,6 160PS. Ale proste ludia si nedaju poradiť, ibaže tu aj tak sa nič ladiť nebude takže netreba hádzať flintu do žita, aj tak xlapec raz skončí pri 16Ventile  |
_________________ 1/4mile za 14,26 Trenčín 2007, 14,107s Trenčín 2008, váha 785kg výkon 140,7PS 6950ot/min

|
|
| Návrat nahoru |
|
| EiFFeL |
Zaslal: so září 12, 2009 6:00 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
| nereste p*coviny... nechte ho at pracuje... a bud to bude genialni vysledek a nebo to pujde genialne do sr*cek... jina varianta podle me nebude.... |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
| Návrat nahoru |
|
| blesk65 |
Zaslal: so září 12, 2009 6:06 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 08. 10. 2008
Příspěvky: 865
Bydliště: stare mesto u uherskeho hradiste
|
ja vsadim 33 ecek na to ze ho porazi na sprintu 1.6ka 8v 72kw na 14kolach  |
_________________ [img]http://photo.uloziste.com/?fotka=7fa229cb80ecc106.jpg&d=r933eb6d0887973f&size=3[/img] |
|
| Návrat nahoru |
|
| EiFFeL |
Zaslal: so září 12, 2009 6:14 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
| to je aspon vyzva... takovej pristup mi prijde hned takovej vic povzbudivej... |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
| Návrat nahoru |
|
| MrChodnyCZ |
Zaslal: so září 12, 2009 7:04 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 12. 07. 2007
Příspěvky: 3334
Bydliště: Hodonín
|
moc to zerete, kazdemu je tu jasne, ze ten projekt skonci nejspozdejs po sundani hlavy  |
_________________ “All of life’s problems can be solved with two things—duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já.
|
|
| Návrat nahoru |
|
| Keřa |
Zaslal: so září 12, 2009 7:44 pm |
|
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 15. 06. 2009
Příspěvky: 49
Bydliště: okr. Hodonin
|
Ja se vam divim  |
_________________ 1.4 VTS
No job, No school, no problem...  |
|
| Návrat nahoru |
|
| Casari |
Zaslal: ne září 13, 2009 9:34 am |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 21. 07. 2009
Příspěvky: 323
Bydliště: Opava (Dolní Benešov)
|
Mozna to skonci driv nez to zacalo ale mozna ne kazdopadne ja drzim palce pac me to zajima urcite budu stat o dokumentaci at se dari.... |
_________________ Saxo 1.1, 44KW, červená, zatím bez větších úprav
čím dřív zemřeš,tím dýl budeš mrtvý...
http://casari.rajce.idnes.cz/ |
|
| Návrat nahoru |
|
| DarkMIKE |
Zaslal: ne září 13, 2009 9:41 am |
|
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 13. 06. 2006
Příspěvky: 789
Bydliště: Zilina
|
Drzim palce, moj nazor, upravuj to co chces, som zvedavy na vysledok. Nedaj sa odradit 1.6kami, ked mas rad svoj motor chod do toho.
Je kazdeho vec co si upravi a ako. DRZIM PALEC!!
Nieco pre potesenie http://www.youtube.com/watch?v=AGzWAHv_Mq8 |
|
|
| Návrat nahoru |
|
| kloub |
Zaslal: ne září 13, 2009 5:53 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 22. 06. 2008
Příspěvky: 212
Bydliště: Tupesy u Uherskeho hradiste
|
Swifty jsou pekelné stroje, na to nebude mět, z vlastní zkušenosti co to auto umí  |
_________________ 1.6 8V už není |
|
| Návrat nahoru |
|
|
|