| Autor |
Zpráva |
< Tuning ~ Odlehceny setrvak-klady, zapory |
| Keřa |
Zaslal: st září 09, 2009 11:31 am |
|
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 15. 06. 2009
Příspěvky: 49
Bydliště: okr. Hodonin
|
Omlouvam se jesli se to tady uz resilo.
Zajimaly by me vase nazory na odlehceni setrvaku. Jake jsou klady a zapory. Je mi jasne, ze po odlehceni pujde motor lepe do otacek, ale na druhou stranu potrebuji pisty zase nejakou energii na dotlaceni do kempresni horni uvrate. Takze prosim vas kdo s timto nejak laboroval tak at napise par postrehu. Nebo jen nejaky odkaz, kde se to resilo. Dekuji |
_________________ 1.4 VTS
No job, No school, no problem...  |
|
| Návrat nahoru |
|
| pugS16 |
Zaslal: st září 09, 2009 2:29 pm |
|
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 03. 01. 2009
Příspěvky: 159
Bydliště: Kladno
|
|
| Návrat nahoru |
|
| Keřa |
Zaslal: st září 09, 2009 2:41 pm |
|
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 15. 06. 2009
Příspěvky: 49
Bydliště: okr. Hodonin
|
| Dekuji |
_________________ 1.4 VTS
No job, No school, no problem...  |
|
| Návrat nahoru |
|
| vtsko |
Zaslal: st září 09, 2009 3:00 pm |
|
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 03. 2008
Příspěvky: 4167
Bydliště: Malacky
|
| no,sice nie na saxo,ale kamos to nedavno daval na civic EG6...+ lepsiu spojku...nato,ako je vsade pisane,ze je to horsie,co sa tyka hlavne rozjazdu,zmena nebola az tak citelna...skor je to o zvyku.Aj ked das napr. novu spojku,tak sa to chova inak,inde zabera,lahsie atd. motor isiel o nieco lahsie do otacok,ale nic co by ti oci vyplestilo na sklo.Moj nazor je,ze ak neplanujes dalsie vykonove upravy,je to zbytocne... |
_________________ Saxik 1.6 16V VTS
r.v. 2002, 125,5ps
vaha prazdneho auta 920kg
http://saxoclub.net/phpbb2/viewtopic.php?t=3547&postdays=0&postorder=asc&start=0 |
|
| Návrat nahoru |
|
| skokan |
Zaslal: st září 09, 2009 3:16 pm |
|
|
EX-Saxoclubák
Založen: 18. 05. 2007
Příspěvky: 3348
Bydliště: Slovensko - NMnV
|
| presne tak, vyraznejsie to nepocitis ak nebudes prekopavat motor, nabeh do otacok ti to o nieco zlepsi ale zase aj rychlo padnu a motor bude horsie drzat zotrvacnost. Hlavne je ze to treba dobre vyvazit inak ti to ponici motor az sa to nespravne roztoci. |
_________________ Saxo VTS120 1.6 16v, r.v. 2000, 1/4 Mile - 15.227 s, 1/4 MPH - 95.042 km/h
Renault Clio Sport 182

|
|
| Návrat nahoru |
|
| Keřa |
Zaslal: st září 09, 2009 6:14 pm |
|
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 15. 06. 2009
Příspěvky: 49
Bydliště: okr. Hodonin
|
No jelikoz tady kazdy ,,dela,, 1.6 16V tak ja mam v planu ,,udelat,, 1.4 8V.
Jeste dnes jsem premyslel, ze tam prdnu 1.6 8V, ale na to prdim. Jo vim, ze 1.4 neni zady zazrak, ale pokud se povede vse co mam v planu tak by to mohlo stat i za to na to ze to bude 1.4
V planu mam
Vacku
Snizit hlavu max co to pujde
T pisty
Setrvak
ECU
Lepsi vstriky
Vysokotlake benzinove cerpadlo
Sani
Vyfuk
Podvozek
Kratkou prevodovku atd atd...
Bude to beh na dlouhou trat, ale s tim pocitam. |
_________________ 1.4 VTS
No job, No school, no problem...  |
|
| Návrat nahoru |
|
| MrChodnyCZ |
Zaslal: st září 09, 2009 6:31 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 12. 07. 2007
Příspěvky: 3334
Bydliště: Hodonín
|
je rozumne se zamyslet nad tim, jestli ten efekt bude stat za tu namahu a hlavne ty prachy... Ja bych se na vykaslal hned, jsou to totiz vyhozene prachy a budes toho pozdeji litovat. Stejne ten tvuj projekt zabalis jeste pred tim, nez se do toho pustis  |
_________________ “All of life’s problems can be solved with two things—duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já.
|
|
| Návrat nahoru |
|
| DiNOkitovec |
Zaslal: st září 09, 2009 6:44 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 04. 02. 2007
Příspěvky: 1300
Bydliště: Praha 2
|
|
| Návrat nahoru |
|
| Keřa |
Zaslal: st září 09, 2009 8:10 pm |
|
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 15. 06. 2009
Příspěvky: 49
Bydliště: okr. Hodonin
|
DiNOkitovec napsal: než takhle upravovat 1.4, to si radši kup serii 1.6i nebo rovnou 16v  ... btw, mam 1.6 8ventila na prodej (kdyžtak se ozvi)  , právě proto že než to upravovat, radši pujdu do něčeho silnějšího
No tak 1.6 8V mam taky (dokonce 2x komplet i s elektrikou, jedna ma najeto 30tis a druha 150tis) ale nevim jak by pasovaly na sebe ty konektory co spojuji motorovou elektriku do kabiny. Pokud by se to nemuselo nejak slozite prepajet tak bych do toho sel, ale pokud se to musi slozite hledat aby sel kabel na spravny kabel tak na to prdim a radeji udelam 1.4.
Jinak uz jsem udelal hodne aut podle mych predstav a nikdy me nebylo lito vyhozenych penez a casu na tom stravenem. |
_________________ 1.4 VTS
No job, No school, no problem...  |
|
| Návrat nahoru |
|
| KlaunCZ |
Zaslal: st září 09, 2009 8:24 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 14. 05. 2008
Příspěvky: 128
Bydliště: Okres Náchod
|
Když už se tu řeší ta 1.4 tak jakej rozdíl je mezi 1.4 v saxu (55kw) a 1.4 co se dávala do 106 xsi (69kw).. šlo by to tak nějak zvýšit ?
A jestli to je moc dementní dotaz tak jsem jakože nic neřekl  |
_________________ Citroen Saxo / 1.4i / 5dv. / 1998 / 75hp / Garage / Gallery
>> Borbet LS 6,5x15 + Barum Bravuris II 195/45 .. pojď  |
|
| Návrat nahoru |
|
| blesk65 |
Zaslal: st září 09, 2009 8:47 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 08. 10. 2008
Příspěvky: 865
Bydliště: stare mesto u uherskeho hradiste
|
| to co jsi sem napsal keřa tak tomu davam tak 0.9% kdyz si uz postavyl hafo aut tak bys nemusel psat takovy blaboly ze si upravys 1,4ku pokud nemas na 16v auto ted nachystane tak nemas ani na tuning |
_________________ [img]http://photo.uloziste.com/?fotka=7fa229cb80ecc106.jpg&d=r933eb6d0887973f&size=3[/img] |
|
| Návrat nahoru |
|
| Sandman |
Zaslal: st září 09, 2009 9:06 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 05. 08. 2008
Příspěvky: 1500
Bydliště: Piesok
|
presne tak,to co si pisal ze chces upravit na 1.4 za to mas pomaly 16Vcko ktore pojde pravdepodobne aj tak lepsie ako ta 1.4 po uprave |
_________________ Silver 16V - "Holobyt"
Just remember Torque is what you feel and HP is not always the best to have. |
|
| Návrat nahoru |
|
| Keřa |
Zaslal: st září 09, 2009 9:08 pm |
|
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 15. 06. 2009
Příspěvky: 49
Bydliště: okr. Hodonin
|
blesk65 napsal: to co jsi sem napsal keřa tak tomu davam tak 0.9% kdyz si uz postavyl hafo aut tak bys nemusel psat takovy blaboly ze si upravys 1,4ku pokud nemas na 16v auto ted nachystane tak nemas ani na tuning
Jooo ted si to rozlouskl Tady vubec nejde o to jestly na to mam nebo nemam (ver, ze mam), ale o to se porad dokola nesnazit udelat neco co uz udelalo mraky lidi. Kolik lidi se snazi ,,poladit,, 1.6??? Proste chci zkusit co pujde dostat z ,,blbe,, 1.4 nebo 1.6 8V Nejde mi o to abych mel 140hp na 1.6 16V. Na to mam doma jine auto cca 300hp.
Jinak se nechci dohadovat o tom proc a na co a jestli vubec to mam delat. |
_________________ 1.4 VTS
No job, No school, no problem...  |
|
| Návrat nahoru |
|
| martanc |
Zaslal: st září 09, 2009 9:13 pm |
|
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
| pokud neřešíš prachy tak do toho jdi. Hoď to na brzdu před ůpravama a po ůpravách určitě tady na to dost lidí bude zvědavých. |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
| Návrat nahoru |
|
| Brabi |
Zaslal: so září 12, 2009 10:06 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 10. 09. 2008
Příspěvky: 365
Bydliště: Třebíč
|
| CAw super nápad,budu první zvědavec co bude chtit dokumentaci k upravam s popisem montaze demontaze,zpusob upravy a konecny vysledek,moc by me zajimalo,jak to dopadne.Jestli na to máš peníze, cas a trpelivost tak do thoo urcite jdi,podobnout upravu,jsem jiz absolvoval s mym tatíkem na jeho Vectre 2.0 8v.+ tvarovani sacich a vyfukovych kanalu,tvarovani saciho prostoru+vyroba duralovych odlehcenych remenic,uprava ventilu,kompr. pomer z 9.6 na 11.5,slicovani vyf. a saciho potrubi s hlavou valcu,odlehceni klik. hridele+kompletni lesteni kliky ojnic a pistů.+kit sani zvetsene vyf. potrubi ladene svody 4 2 1 rezonator a konc. tlumic.Celkove to dopadlo takto: prumerna spotreba se zvedla z asi 7 litru na 10litru z puvodniho zrychleni 0-100 10.2 se vyklubalo nadhernych 8.4.Jezdi se s tim uplne normalne jak se seriovym motorem,zadny spatny volobeh ani horsi rozjizdeni,nic.Kdyztak moje icq 479 439 122 |
|
|
| Návrat nahoru |
|
|
|