punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - Ladovo Saxo
 
Autor Zpráva

<  Fotky a videa  ~  Ladovo Saxo

Mikule
Zaslal: pá září 04, 2009 11:38 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 22. 06. 2009 Příspěvky: 514 Bydliště: Strašice u Rokycan
taky bych chtěl vědet s jistotou jaká převodovka tam jde a jaká ne.taky díky

_________________
Saxo 1,6 16V
Weekend and Track car Smile



Uploaded with ImageShack.us
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
skokan
Zaslal: so září 05, 2009 5:18 pm Odpovědět s citátem
EX-Saxoclubák Založen: 18. 05. 2007 Příspěvky: 3348 Bydliště: Slovensko - NMnV
SkR@Bi napsal:
vim ze tu uz o tom neco bylo ale potrebuju vedet jestli je prevodovka z 1.3rallye stejna jako z 1.4XSi..podle nakejch clanku se tam davala stejna...tak jestli nekdo vi tak pls napiste....kdyz uz se tu mluvilo o prevodovce tak asi tak...


koncovy prevodovy pomer
1.4 xsi - 4.29
1.3 rallye mk1 - 4.54

komplet tabulka je tu na klube len treba hladat
http://www.saxoclub.net/phpbb2/viewtopic.php?t=1160

_________________
Saxo VTS120 1.6 16v, r.v. 2000, 1/4 Mile - 15.227 s, 1/4 MPH - 95.042 km/h
Renault Clio Sport 182

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky AOL Instant Messenger Yahoo Messenger MSN Messenger ICQ
SkR@Bi
Zaslal: ne září 06, 2009 3:40 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 07. 12. 2005 Příspěvky: 933 Bydliště: Nýrsko / Plzeňský Kraj /
skokan napsal:
SkR@Bi napsal:
vim ze tu uz o tom neco bylo ale potrebuju vedet jestli je prevodovka z 1.3rallye stejna jako z 1.4XSi..podle nakejch clanku se tam davala stejna...tak jestli nekdo vi tak pls napiste....kdyz uz se tu mluvilo o prevodovce tak asi tak...


koncovy prevodovy pomer
1.4 xsi - 4.29
1.3 rallye mk1 - 4.54

komplet tabulka je tu na klube len treba hladat
http://www.saxoclub.net/phpbb2/viewtopic.php?t=1160


jenze mne de o starsi typ 106 kolem roku 94...:Srdcem XSi je zážehová 1,4 OHC s osmiventilovým rozvodem a vícebodovým vstřikováním. Na rozdíl od základní 1,0 a 1,1 má litinový monoblok. Díky sportovnímu časování se jednotka zmůže na velmi dobrých 69 kW při 6 600 ot./min. Točivý moment však s takto dobrou hodnotou nekoresponduje a je ,,pouhých“ 117 N.m/4 200. Chcete-li pružně zrychlovat, nezbývá, než řadit a držet motor ve vyšších otáčkách. Na osmiventil se, hlavně díky lehkému stálému převodu 4,25, jednotka velmi dobře vytáčí, a disponuje gradací výkonu, což lze při sportovní jízdě ocenit. Podvozek se od základní verze liší použitím kostí předního stabilizátoru a větranými kotouči vpředu. Vzadu však najdete jen bubny.
V první sérii existovala ještě extrémnější verze Rallye. V zásadě lze říci, že zatímco XSi bylo pro lidi, kteří chtějí skvělou dynamiku a zároveň dobrou výbavu, tak verze Rallye je pro ty, kterým jde pouze a jen o požitek z rychlé jízdy, což mně dnes, v době bodového systému, přijde trochu riskantní.
Peugeot 106U této verze naleznete místo obložení plasty na dveřích pouze holý plech, jako měly staré favority. Strohost je slabé slovo. Hlavní bylo snížit již tak nízkou hmotnost vozu. Proto třeba schránka před spolujezdcem není uzavřená, stejně jako třeba ve Škodě Fabii Junior, kde to ovšem mělo zcela jiný význam.
Přední kola verze Rallye roztáčí nepříliš obvyklý a vyjma Citroenu AX Sport a Peugeotu 205 Rallye jinde nepoužitý motor řady TU s objemem 1,3 l. Vznikl zkrácením zdvihu větší 1,4, tudíž má s ní společný litinový blok válců. Díky svému podčtvercovému rozměru se pekelně rychle vytáčí, ale tah z nízkých otáček mu chybí ještě více než 1,4 v XSi. S karburátorem dává výkon 69 kW, se vstřikováním multipoint skvělých 74 kW, což je na 1,3 OHC úctyhodná hodnota ještě dnes. Převodovka MA má stejné odstupňování jako v XSi. Zásadním problémem obecně, zejména verze Rallye, je „vylítanost“. Jenom sehnat verzi Rallye je obtížné, o dobrém stavu nemluvě.

_________________
...někdo se zavodníkem narodí...jiný umírá...
My Blue Saxo Project II <- fotogalerie
"Built not Bought" <- thread
FB
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
MrChodnyCZ
Zaslal: ne září 06, 2009 3:46 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 12. 07. 2007 Příspěvky: 3334 Bydliště: Hodonín
no dyd jo, odtupnovani je stejne, ale je jiny staly prevod - xsi 4.25 a rally 4.5 jak pise skokan.

_________________
“All of life’s problems can be solved with two things—duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”

Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
SkR@Bi
Zaslal: ne září 06, 2009 4:06 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 07. 12. 2005 Příspěvky: 933 Bydliště: Nýrsko / Plzeňský Kraj /
MrChodnyCZ napsal:
no dyd jo, odtupnovani je stejne, ale je jiny staly prevod - xsi 4.25 a rally 4.5 jak pise skokan.


a kdyz na to tak koukam tak i odstupnovani v 16v je hodne podobny...takze 14xsi k hovnu....

_________________
...někdo se zavodníkem narodí...jiný umírá...
My Blue Saxo Project II <- fotogalerie
"Built not Bought" <- thread
FB
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 4 z 4
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved