| Autor |
Zpráva |
< Servis ~ Motor kouří, debata o životnosti |
| dyk77 |
Zaslal: po červenec 24, 2006 7:06 am |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 24. 05. 2005
Příspěvky: 1511
Bydliště: Most
|
| S tou rychlostí u 1.1 je to tak, že motor když má 6.000 ot/min, tak na tacháči je 190Km/h |
_________________ Saxo 1.1i / 44KW ... alu kola RSW Racing ... pneu Continental EcoContact*5 165/65 R14 ... ***MOJE_GALERIE*** Spotřeba CITROEN SAXO |
|
| Návrat nahoru |
|
| Ritchma |
Zaslal: po červenec 24, 2006 8:43 am |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 21. 02. 2005
Příspěvky: 2233
|
| To tu neřešte, mě by zajímalo hlavně kolik by stálo go a jestli nevíte v Praze někde o nějakym pořádnym a levnym servisu , protože toho potřebuju hodně udělat a nemam peníze na to kam jezdim normálně. |
|
|
| Návrat nahoru |
|
| BX19GTI |
Zaslal: po červenec 24, 2006 12:16 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 20. 05. 2005
Příspěvky: 242
Bydliště: Praha
|
Ritchmo: Nechci dělat nějak chytrýho, ale proč vlastně chceš dělat tu generálku motoru? To tomu autu tolik dáváš ? Já myslel, že motory od PSA v benzínu těch 400 000km udělaj bez generálky. Důležitý je nepozorovat maličkosti. Taky jsem to dělal a nechal si nabulíkovat vadný těsnění pod hlavou a vyměnit vodní pumpu v 92 000km. Když sem to pak viděl tak mi bylo do breku proč jsem to nechal měnit. Motor od tý chvíle měl zvuk jak Felicie před smrtí. V servise to neudělaly vůbec kvalitně a ceny se mi taky nelíbily. Hned po návratu ze servisu se záhadně prouchaly další věci. Krokáč,čidlo teploty motoru, nešlo řadit a po tom co mi vyměnly i převodovej olej, protože to řazení na něj sváděly, začal olej vytékat kolem poloosy. Musel jsem si udělat po servise spoustu věcí sám a hlavně upustit přelitej motorovej olej, znovu seřídit ventily atd.. Píšu ti to jenom, aby si taky neblbnul jako já a radši ty peníze investoval do něčeho jinýho. Vždyť tě to auto neživí. Jo a kam bych auto už nedal do servisu ani na výměnu oleje je Vašenda na Hrafě. |
_________________ Saxo 1.1 44Kw r.v. 2000, jednobodový vstřikování, co jede a přede. |
|
| Návrat nahoru |
|
| Ritchma |
Zaslal: po červenec 24, 2006 1:30 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 21. 02. 2005
Příspěvky: 2233
|
| No tak jestli myslíte že ačkoliv to kouří a budu tam prostě dolejvat olej aby tam prostě bylo kolik má bejt, tak že to bude OK? Ale hučí převodovka třeba,řadí se s tim sice normálně, ale jelikož těmhle věcem hovno rozumim, tak nevim jestli to nemůže kleknout a ten obal pumpy serva se musí opravit, protože to už mi sere. Na ten motor teda zatim kašlu, prostě budu jezdit jak sem zvyklej a když se to posere tak to začnu řešit a bude |
|
|
| Návrat nahoru |
|
| Laďa |
Zaslal: po červenec 24, 2006 1:44 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 22. 02. 2005
Příspěvky: 602
Bydliště: Přerov
|
Ritchma napsal: No tak jestli myslíte že ačkoliv to kouří a budu tam prostě dolejvat olej aby tam prostě bylo kolik má bejt, tak že to bude OK? Ale hučí převodovka třeba,řadí se s tim sice normálně, ale jelikož těmhle věcem hovno rozumim, tak nevim jestli to nemůže kleknout a ten obal pumpy serva se musí opravit, protože to už mi sere. Na ten motor teda zatim kašlu, prostě budu jezdit jak sem zvyklej a když se to posere tak to začnu řešit a bude
Konečně to uděláš jako my všichni, řešit to až je co řešit .  |
|
|
| Návrat nahoru |
|
| Ritchma |
Zaslal: po červenec 24, 2006 6:18 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 21. 02. 2005
Příspěvky: 2233
|
Laďa napsal: Ritchma napsal: No tak jestli myslíte že ačkoliv to kouří a budu tam prostě dolejvat olej aby tam prostě bylo kolik má bejt, tak že to bude OK? Ale hučí převodovka třeba,řadí se s tim sice normálně, ale jelikož těmhle věcem hovno rozumim, tak nevim jestli to nemůže kleknout a ten obal pumpy serva se musí opravit, protože to už mi sere. Na ten motor teda zatim kašlu, prostě budu jezdit jak sem zvyklej a když se to posere tak to začnu řešit a bude
Konečně to uděláš jako my všichni, řešit to až je co řešit . 
Hm nerad bych dopad jako můj táta, nic neřešil a nakonec byl z felície vrak. Zadni tlumiče KO, motor nějakej přisranej, protože na rovině ani na čtyřku nedal přes 120 a když se to roztáhlo z kopce tak na rovině tu rychlost neudržela, cukala, chcípala, hnila, interiér jak auto zedníků, no sračka maximální, nechtěl bych tak dopadnout
Ale řešim teda jiný věci, dneska sem si nastříkal kryt svodů, protože byl fakt hnusnej. Napadlo mě taky jak se stříká hlava? To se musí sundat nebo by to šlo stříknout i když je nasazená? Zbrousit lehce očistit, oblepit kolem a stříknout. Horší než to jak vypadá teď už to snad být nemůže  |
|
|
| Návrat nahoru |
|
| Ritchma |
Zaslal: po červenec 24, 2006 6:18 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 21. 02. 2005
Příspěvky: 2233
|
Laďa napsal: Ritchma napsal: No tak jestli myslíte že ačkoliv to kouří a budu tam prostě dolejvat olej aby tam prostě bylo kolik má bejt, tak že to bude OK? Ale hučí převodovka třeba,řadí se s tim sice normálně, ale jelikož těmhle věcem hovno rozumim, tak nevim jestli to nemůže kleknout a ten obal pumpy serva se musí opravit, protože to už mi sere. Na ten motor teda zatim kašlu, prostě budu jezdit jak sem zvyklej a když se to posere tak to začnu řešit a bude
Konečně to uděláš jako my všichni, řešit to až je co řešit . 
Hm nerad bych dopad jako můj táta, nic neřešil a nakonec byl z felície vrak. Zadni tlumiče KO, motor nějakej přisranej, protože na rovině ani na čtyřku nedal přes 120 a když se to roztáhlo z kopce tak na rovině tu rychlost neudržela, cukala, chcípala, hnila, interiér jak auto zedníků, no sračka maximální, nechtěl bych tak dopadnout
Ale řešim teda jiný věci, dneska sem si nastříkal kryt svodů, protože byl fakt hnusnej. Napadlo mě taky jak se stříká hlava? To se musí sundat nebo by to šlo stříknout i když je nasazená? Zbrousit lehce očistit, oblepit kolem a stříknout. Horší než to jak vypadá teď už to snad být nemůže  |
|
|
| Návrat nahoru |
|
| olda77 |
Zaslal: út červenec 25, 2006 8:46 am |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 25. 02. 2005
Příspěvky: 1685
Bydliště: PŘEROV
|
| saxo VTS 16V jedine na plnou a to 5W40!!!Jestli svuj motor mas! |
|
|
| Návrat nahoru |
|
| olda77 |
Zaslal: út červenec 25, 2006 8:47 am |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 25. 02. 2005
Příspěvky: 1685
Bydliště: PŘEROV
|
| saxo VTS 16V jedine na plnou a to 5W40!!!Jestli svuj motor mas! |
|
|
| Návrat nahoru |
|
| Ritchma |
Zaslal: út červenec 25, 2006 9:37 am |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 21. 02. 2005
Příspěvky: 2233
|
| No tak teď sem před koupí oleje, takže jakej olej mi doporučujete do motoru kterej žere olej, kouří a má nalítáno skoro 150tkm a jezdí na 10w40? Mam tam nalejt 5w40? Mam doma ještě 10w60 tak nevim |
|
|
| Návrat nahoru |
|
| SkR@Bi |
Zaslal: út červenec 25, 2006 11:08 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 07. 12. 2005
Příspěvky: 933
Bydliště: Nýrsko / Plzeňský Kraj /
|
Ritchma napsal: No tak teď sem před koupí oleje, takže jakej olej mi doporučujete do motoru kterej žere olej, kouří a má nalítáno skoro 150tkm a jezdí na 10w40? Mam tam nalejt 5w40? Mam doma ještě 10w60 tak nevim
S olejem to neni žádná sranda sem se asi taky měsíc sháněl po tom co tam mam dát za olej...koupil sem si 10W40 ale tem sem tam nedal páč sem nevěděl co tam bylo před tim tak sem radši koupil Castrol 5W40 Magnatic...ale když ti to žere 10 a dáš tam ještě řidší 5 tak aby to nežralo ještě víc....nevim jestli by mělo cenu koupit nějakej přípravek na čištění motoru při víměně oleje... |
_________________ ...někdo se zavodníkem narodí...jiný umírá...
My Blue Saxo Project II <- fotogalerie
"Built not Bought" <- thread
FB |
|
| Návrat nahoru |
|
| BX19GTI |
Zaslal: út červenec 25, 2006 11:13 am |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 20. 05. 2005
Příspěvky: 242
Bydliště: Praha
|
| Už sme ti to psali. Dej tam 10w40. Jinak jak tam dáš plnou syntetiku tak ti to začne všude prosakovat, žrát neskutečně olej a kouřit ještě víc. Věř nám a na nějakej výkřik jako dej tam plnou se vys.r. Uvidíš to nakonec sám. Udělej jak myslíš. Nepochopím, proč s těma olejema tak naděláte. Osobně leju do SAXA olej Fuchs Titan Carat 10W40, protože mě vyjde levně. 3x za rok ho měním, protože udělám 30000Km. A problémy nepociťuju. |
_________________ Saxo 1.1 44Kw r.v. 2000, jednobodový vstřikování, co jede a přede. |
|
| Návrat nahoru |
|
| vilo |
Zaslal: út červenec 25, 2006 11:20 am |
|
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 15. 05. 2006
Příspěvky: 20
Bydliště: Poprad, Slovakia
|
Mne dali po dvoch rokoch a 40 tis km Castrol txt softec plus 5w-30.
Taky isty som nalial aj teraz po 60tis. a nemam problem.
To asi preto, ze som mal od nova synteticky olej. |
|
|
| Návrat nahoru |
|
| SkR@Bi |
Zaslal: út červenec 25, 2006 11:26 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 07. 12. 2005
Příspěvky: 933
Bydliště: Nýrsko / Plzeňský Kraj /
|
BX19GTI napsal: Už sme ti to psali. Dej tam 10w40. Jinak jak tam dáš plnou syntetiku tak ti to začne všude prosakovat, žrát neskutečně olej a kouřit ještě víc. Věř nám a na nějakej výkřik jako dej tam plnou se vys.r. Uvidíš to nakonec sám. Udělej jak myslíš. Nepochopím, proč s těma olejema tak naděláte. Osobně leju do SAXA olej Fuchs Titan Carat 10W40, protože mě vyjde levně. 3x za rok ho měním, protože udělám 30000Km. A problémy nepociťuju.
Vono je ale rozdíl mezi 1.1 a 1.6 16V...u 16v to přece jenom musíš trochu točit aby to jelo |
_________________ ...někdo se zavodníkem narodí...jiný umírá...
My Blue Saxo Project II <- fotogalerie
"Built not Bought" <- thread
FB |
|
| Návrat nahoru |
|
| Ritchma |
Zaslal: út červenec 25, 2006 12:14 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 21. 02. 2005
Příspěvky: 2233
|
| No právě a do 1,6 16v vts je předepsaná plná. |
|
|
| Návrat nahoru |
|
|
|