punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - Sportovní výfukové potrubí - nově změřeno
 
Autor Zpráva

<  Tuning  ~  Sportovní výfukové potrubí - nově změřeno

skokan
Zaslal: st červenec 01, 2009 8:49 am Odpovědět s citátem
EX-Saxoclubák Založen: 18. 05. 2007 Příspěvky: 3348 Bydliště: Slovensko - NMnV
Johny napsal:
Kat vo všeobecnosti nema velký vplyv na kvalitu vyfukoveho systemu, on len doslova brzdi, vyhodenie katu ma len pozitivne učinky až na prirodu Sad, doležity je hlavne stred a potom koncak.
v podstate s tebou suhlasim Johane, ale uz som sa stretol aj s mechanikmi co vraveli ze zalezi od auta. Ze napr. robili vyber katu na dakom BMW a ze to auto islo tahovo dolu takze nie vsade sa to oplati. Ide o vyvazenie spatnych tlakov a celkove zladenie sustavy a to je celkom umenie a preto sa my saxaci spoliehame na talianskych inzinierov zo Supersprintu Smile

_________________
Saxo VTS120 1.6 16v, r.v. 2000, 1/4 Mile - 15.227 s, 1/4 MPH - 95.042 km/h
Renault Clio Sport 182

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky AOL Instant Messenger Yahoo Messenger MSN Messenger ICQ
kloub
Zaslal: st červenec 01, 2009 9:22 am Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 22. 06. 2008 Příspěvky: 212 Bydliště: Tupesy u Uherskeho hradiste
jako vy tu řešíte protitlak ve výfukovém potrubí??? no nevěděl jsem že máte všeci dvoutakt že potřebujete protitlak Exclamation Exclamation Exclamation

_________________
1.6 8V už není
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
vtsko
Zaslal: st červenec 01, 2009 10:40 am Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 03. 2008 Příspěvky: 4167 Bydliště: Malacky
no,ja vyfuk na mojom aute necham tak..v citrone tomu venovali urcite viac casu a maju s tym viac skusenosti,kde co a ako ma byt,aby to spravne fungovalo,ako my tu vsetci dokopy...podla mna,pokial mas a chces motor nechat v serii..nema vyznam laborovat z vyfukom.U vela aut co som videl,po vyhodeni katu,to uz tak neislo,tak isto po vymene zvodov...

_________________
Saxik 1.6 16V VTS
r.v. 2002, 125,5ps
vaha prazdneho auta 920kg
http://saxoclub.net/phpbb2/viewtopic.php?t=3547&postdays=0&postorder=asc&start=0
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
pugS16
Zaslal: st červenec 01, 2009 4:49 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 03. 01. 2009 Příspěvky: 159 Bydliště: Kladno
Na kolik vyjde posta z UK-svody?..kupoval jste nekdo ?..sorry za OT

_________________
Peugeot 106 S16 VIBRO
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DarkMIKE
Zaslal: st červenec 01, 2009 9:50 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 13. 06. 2006 Příspěvky: 789 Bydliště: Zilina
Po vymene zvodov vykon a krutak dole?? To si menil zo sporotvych na seriu ci ako? To si isto nemyslel vazne ze ?? Rolling Eyes
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
vtsko
Zaslal: st červenec 01, 2009 10:32 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 03. 2008 Příspěvky: 4167 Bydliště: Malacky
DarkMIKE napsal:
Po vymene zvodov vykon a krutak dole?? To si menil zo sporotvych na seriu ci ako? To si isto nemyslel vazne ze ?? Rolling Eyes

tak napriklad zalezi aj ake zvody...ake maju usporiadanie atd. Napriklad na seriu civica eg6(Vti) zvody 4-1,islo asi vsetko dole,okrem hluku.Hned po nahodeni sa to nezdalo,ale brzda to dosvedcila...a po navrate spät na seriove 4-2-1 auto ozilo.Mozno by ozilo viac po nahodeni aj katu,miesto rezonatoru,ale ten sa uz neda vratit.Takze bez upravy motoru,to akurat viac hucalo a spotrebu zdvyhlo

_________________
Saxik 1.6 16V VTS
r.v. 2002, 125,5ps
vaha prazdneho auta 920kg
http://saxoclub.net/phpbb2/viewtopic.php?t=3547&postdays=0&postorder=asc&start=0
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Johny
Zaslal: čt červenec 02, 2009 7:36 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 27. 09. 2006 Příspěvky: 767 Bydliště: Banská Bystrica SR
kloub napsal:
jako vy tu řešíte protitlak ve výfukovém potrubí??? no nevěděl jsem že máte všeci dvoutakt že potřebujete protitlak Exclamation Exclamation Exclamation


No by si neveril ale protitlak je doležitý aj u 4taktu Shocked A ked si mysliš že nie tak si tam daj do boku vyustenu polmetrovu holu ruru a vyskušaj si ako ti to pojde bez protitlaku vo vyfuku Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

_________________
1/4mile za 14,26 Trenčín 2007, 14,107s Trenčín 2008, váha 785kg výkon 140,7PS 6950ot/min

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
kloub
Zaslal: čt červenec 02, 2009 9:26 am Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 22. 06. 2008 Příspěvky: 212 Bydliště: Tupesy u Uherskeho hradiste
Johny napsal:
kloub napsal:
jako vy tu řešíte protitlak ve výfukovém potrubí??? no nevěděl jsem že máte všeci dvoutakt že potřebujete protitlak Exclamation Exclamation Exclamation


No by si neveril ale protitlak je doležitý aj u 4taktu Shocked A ked si mysliš že nie tak si tam daj do boku vyustenu polmetrovu holu ruru a vyskušaj si ako ti to pojde bez protitlaku vo vyfuku Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

A můžeš to nějak vysvětlit???? co ti ten protitlak řídí že ho musíš mět???? plnění i vyprazdňování válců ti řídí jen ventily. bez výfuku to jede pořád stejně Exclamation

_________________
1.6 8V už není
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Johny
Zaslal: čt červenec 02, 2009 9:31 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 27. 09. 2006 Příspěvky: 767 Bydliště: Banská Bystrica SR
kloub napsal:
Johny napsal:
kloub napsal:
jako vy tu řešíte protitlak ve výfukovém potrubí??? no nevěděl jsem že máte všeci dvoutakt že potřebujete protitlak Exclamation Exclamation Exclamation


No by si neveril ale protitlak je doležitý aj u 4taktu Shocked A ked si mysliš že nie tak si tam daj do boku vyustenu polmetrovu holu ruru a vyskušaj si ako ti to pojde bez protitlaku vo vyfuku Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

A můžeš to nějak vysvětlit???? co ti ten protitlak řídí že ho musíš mět???? plnění i vyprazdňování válců ti řídí jen ventily. bez výfuku to jede pořád stejně Exclamation


Tak si to vyskušaj a potom nam to možeš vysvetliť, vyfuk je veda, ja niesom vševed ale určite viem že vyfuk je kurva doležita vec na atmo 4taktnom motore, na komplexne objasnenie hladaj po webe alebo najdi niekoho ineho, ja to na 100% a podrobne vysvetliť neviem ale viem že je to tak a že sa pre tento pripad nemýlim Rolling Eyes

_________________
1/4mile za 14,26 Trenčín 2007, 14,107s Trenčín 2008, váha 785kg výkon 140,7PS 6950ot/min

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
kloub
Zaslal: čt červenec 02, 2009 10:21 am Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 22. 06. 2008 Příspěvky: 212 Bydliště: Tupesy u Uherskeho hradiste
No však jsem psal že to takhle mám, od motoru trubka zakončená laděným koncovím výfukem. v nízkých otáčkách sem ztrátu výkonu nepocítil a troufnu si říct že ve vysokých otáčkách malinko líp tahá Twisted Evil a jeden dobrý mechanik co má v tomhle přehled říkal že se protitlak řeší jen u dvoutakt, spotřeba u mě se razantně nezvedla, těžko říct ujel sem asi 1000km a průměr byl 6 litrů což je o půl litru víc než obvykle ale na druhou stranu jsem tomu jemně dával.....

_________________
1.6 8V už není
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
skokan
Zaslal: čt červenec 02, 2009 10:42 am Odpovědět s citátem
EX-Saxoclubák Založen: 18. 05. 2007 Příspěvky: 3348 Bydliště: Slovensko - NMnV
Kloub ...tak to je asi naozaj vyborny mechanik .... ale asi by mal ist na dake skolenie este.

_________________
Saxo VTS120 1.6 16v, r.v. 2000, 1/4 Mile - 15.227 s, 1/4 MPH - 95.042 km/h
Renault Clio Sport 182

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky AOL Instant Messenger Yahoo Messenger MSN Messenger ICQ
kloub
Zaslal: čt červenec 02, 2009 10:57 am Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 22. 06. 2008 Příspěvky: 212 Bydliště: Tupesy u Uherskeho hradiste
Nemusí, ten je o třídu víš jak ty Exclamation

_________________
1.6 8V už není
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
crack111
Zaslal: čt červenec 02, 2009 11:15 am Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 01. 12. 2007 Příspěvky: 246 Bydliště: Bratislava
tu mate, a nehadajte sa...

http://www.vyfuky.net/vyfuky-info.html

_________________
1,5D, 42kW, r.v.1999

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky ICQ
DarkMIKE
Zaslal: čt červenec 02, 2009 6:24 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 13. 06. 2006 Příspěvky: 789 Bydliště: Zilina
Kloub to si riadne zadrel... Shocked Shocked Bez vyfuku to ide rovnako? Tak naco ho tam cpat? Nechaj si otvorene vyfukove kanaly na hlave a jazdi, jak ti to pojde? Ty woe, ved okolo toho je cela veda, pomaly vedecke prace, roky vyvoja a skusania. Je to ako s kominom, ked nema Tah Ti v peci nehori nic!! Naviac, ked das homemade vyfuk, moze dojst k pocetnym turbulenciam a napriklad Ti moze chytat spatny tah na Lambdu a okyslicovat Ti ju!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
kloub
Zaslal: so červenec 04, 2009 1:53 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 22. 06. 2008 Příspěvky: 212 Bydliště: Tupesy u Uherskeho hradiste
Jo je tam napsané že MĚL BY přispívat k maximálnímu výkonu......
víš vůbec k čemu je v autě protitlak??? aby se ti nedostával benzín při sání do výfuku, tím je způsobeno o kapku vyšší spotřeba Idea a co to tady srovnáváš s komínem??? lepší příklad jsis už fakt nemohl vybrat Laughing

_________________
1.6 8V už není
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 3 z 7
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved