| Autor |
Zpráva |
< Tuning ~ Sportovní výfukové potrubí - nově změřeno |
| skokan |
Zaslal: st červenec 01, 2009 8:49 am |
|
|
EX-Saxoclubák
Založen: 18. 05. 2007
Příspěvky: 3348
Bydliště: Slovensko - NMnV
|
Johny napsal: Kat vo všeobecnosti nema velký vplyv na kvalitu vyfukoveho systemu, on len doslova brzdi, vyhodenie katu ma len pozitivne učinky až na prirodu  , doležity je hlavne stred a potom koncak. v podstate s tebou suhlasim Johane, ale uz som sa stretol aj s mechanikmi co vraveli ze zalezi od auta. Ze napr. robili vyber katu na dakom BMW a ze to auto islo tahovo dolu takze nie vsade sa to oplati. Ide o vyvazenie spatnych tlakov a celkove zladenie sustavy a to je celkom umenie a preto sa my saxaci spoliehame na talianskych inzinierov zo Supersprintu  |
_________________ Saxo VTS120 1.6 16v, r.v. 2000, 1/4 Mile - 15.227 s, 1/4 MPH - 95.042 km/h
Renault Clio Sport 182

|
|
| Návrat nahoru |
|
| kloub |
Zaslal: st červenec 01, 2009 9:22 am |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 22. 06. 2008
Příspěvky: 212
Bydliště: Tupesy u Uherskeho hradiste
|
jako vy tu řešíte protitlak ve výfukovém potrubí??? no nevěděl jsem že máte všeci dvoutakt že potřebujete protitlak  |
_________________ 1.6 8V už není |
|
| Návrat nahoru |
|
| vtsko |
Zaslal: st červenec 01, 2009 10:40 am |
|
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 03. 2008
Příspěvky: 4167
Bydliště: Malacky
|
| no,ja vyfuk na mojom aute necham tak..v citrone tomu venovali urcite viac casu a maju s tym viac skusenosti,kde co a ako ma byt,aby to spravne fungovalo,ako my tu vsetci dokopy...podla mna,pokial mas a chces motor nechat v serii..nema vyznam laborovat z vyfukom.U vela aut co som videl,po vyhodeni katu,to uz tak neislo,tak isto po vymene zvodov... |
_________________ Saxik 1.6 16V VTS
r.v. 2002, 125,5ps
vaha prazdneho auta 920kg
http://saxoclub.net/phpbb2/viewtopic.php?t=3547&postdays=0&postorder=asc&start=0 |
|
| Návrat nahoru |
|
| pugS16 |
Zaslal: st červenec 01, 2009 4:49 pm |
|
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 03. 01. 2009
Příspěvky: 159
Bydliště: Kladno
|
| Na kolik vyjde posta z UK-svody?..kupoval jste nekdo ?..sorry za OT |
_________________ Peugeot 106 S16 VIBRO |
|
| Návrat nahoru |
|
| DarkMIKE |
Zaslal: st červenec 01, 2009 9:50 pm |
|
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 13. 06. 2006
Příspěvky: 789
Bydliště: Zilina
|
Po vymene zvodov vykon a krutak dole?? To si menil zo sporotvych na seriu ci ako? To si isto nemyslel vazne ze ??  |
|
|
| Návrat nahoru |
|
| vtsko |
Zaslal: st červenec 01, 2009 10:32 pm |
|
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 03. 2008
Příspěvky: 4167
Bydliště: Malacky
|
DarkMIKE napsal: Po vymene zvodov vykon a krutak dole?? To si menil zo sporotvych na seriu ci ako? To si isto nemyslel vazne ze ?? 
tak napriklad zalezi aj ake zvody...ake maju usporiadanie atd. Napriklad na seriu civica eg6(Vti) zvody 4-1,islo asi vsetko dole,okrem hluku.Hned po nahodeni sa to nezdalo,ale brzda to dosvedcila...a po navrate spät na seriove 4-2-1 auto ozilo.Mozno by ozilo viac po nahodeni aj katu,miesto rezonatoru,ale ten sa uz neda vratit.Takze bez upravy motoru,to akurat viac hucalo a spotrebu zdvyhlo |
_________________ Saxik 1.6 16V VTS
r.v. 2002, 125,5ps
vaha prazdneho auta 920kg
http://saxoclub.net/phpbb2/viewtopic.php?t=3547&postdays=0&postorder=asc&start=0 |
|
| Návrat nahoru |
|
| Johny |
Zaslal: čt červenec 02, 2009 7:36 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 09. 2006
Příspěvky: 767
Bydliště: Banská Bystrica SR
|
|
| Návrat nahoru |
|
| kloub |
Zaslal: čt červenec 02, 2009 9:26 am |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 22. 06. 2008
Příspěvky: 212
Bydliště: Tupesy u Uherskeho hradiste
|
A můžeš to nějak vysvětlit???? co ti ten protitlak řídí že ho musíš mět???? plnění i vyprazdňování válců ti řídí jen ventily. bez výfuku to jede pořád stejně  |
_________________ 1.6 8V už není |
|
| Návrat nahoru |
|
| Johny |
Zaslal: čt červenec 02, 2009 9:31 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 09. 2006
Příspěvky: 767
Bydliště: Banská Bystrica SR
|
kloub napsal:
A můžeš to nějak vysvětlit???? co ti ten protitlak řídí že ho musíš mět???? plnění i vyprazdňování válců ti řídí jen ventily. bez výfuku to jede pořád stejně 
Tak si to vyskušaj a potom nam to možeš vysvetliť, vyfuk je veda, ja niesom vševed ale určite viem že vyfuk je kurva doležita vec na atmo 4taktnom motore, na komplexne objasnenie hladaj po webe alebo najdi niekoho ineho, ja to na 100% a podrobne vysvetliť neviem ale viem že je to tak a že sa pre tento pripad nemýlim  |
_________________ 1/4mile za 14,26 Trenčín 2007, 14,107s Trenčín 2008, váha 785kg výkon 140,7PS 6950ot/min

|
|
| Návrat nahoru |
|
| kloub |
Zaslal: čt červenec 02, 2009 10:21 am |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 22. 06. 2008
Příspěvky: 212
Bydliště: Tupesy u Uherskeho hradiste
|
No však jsem psal že to takhle mám, od motoru trubka zakončená laděným koncovím výfukem. v nízkých otáčkách sem ztrátu výkonu nepocítil a troufnu si říct že ve vysokých otáčkách malinko líp tahá a jeden dobrý mechanik co má v tomhle přehled říkal že se protitlak řeší jen u dvoutakt, spotřeba u mě se razantně nezvedla, těžko říct ujel sem asi 1000km a průměr byl 6 litrů což je o půl litru víc než obvykle ale na druhou stranu jsem tomu jemně dával..... |
_________________ 1.6 8V už není |
|
| Návrat nahoru |
|
| skokan |
Zaslal: čt červenec 02, 2009 10:42 am |
|
|
EX-Saxoclubák
Založen: 18. 05. 2007
Příspěvky: 3348
Bydliště: Slovensko - NMnV
|
| Kloub ...tak to je asi naozaj vyborny mechanik .... ale asi by mal ist na dake skolenie este. |
_________________ Saxo VTS120 1.6 16v, r.v. 2000, 1/4 Mile - 15.227 s, 1/4 MPH - 95.042 km/h
Renault Clio Sport 182

|
|
| Návrat nahoru |
|
| kloub |
Zaslal: čt červenec 02, 2009 10:57 am |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 22. 06. 2008
Příspěvky: 212
Bydliště: Tupesy u Uherskeho hradiste
|
Nemusí, ten je o třídu víš jak ty  |
_________________ 1.6 8V už není |
|
| Návrat nahoru |
|
| crack111 |
Zaslal: čt červenec 02, 2009 11:15 am |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 01. 12. 2007
Příspěvky: 246
Bydliště: Bratislava
|
|
| Návrat nahoru |
|
| DarkMIKE |
Zaslal: čt červenec 02, 2009 6:24 pm |
|
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 13. 06. 2006
Příspěvky: 789
Bydliště: Zilina
|
Kloub to si riadne zadrel... Bez vyfuku to ide rovnako? Tak naco ho tam cpat? Nechaj si otvorene vyfukove kanaly na hlave a jazdi, jak ti to pojde? Ty woe, ved okolo toho je cela veda, pomaly vedecke prace, roky vyvoja a skusania. Je to ako s kominom, ked nema Tah Ti v peci nehori nic!! Naviac, ked das homemade vyfuk, moze dojst k pocetnym turbulenciam a napriklad Ti moze chytat spatny tah na Lambdu a okyslicovat Ti ju! |
|
|
| Návrat nahoru |
|
| kloub |
Zaslal: so červenec 04, 2009 1:53 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 22. 06. 2008
Příspěvky: 212
Bydliště: Tupesy u Uherskeho hradiste
|
Jo je tam napsané že MĚL BY přispívat k maximálnímu výkonu......
víš vůbec k čemu je v autě protitlak??? aby se ti nedostával benzín při sání do výfuku, tím je způsobeno o kapku vyšší spotřeba a co to tady srovnáváš s komínem??? lepší příklad jsis už fakt nemohl vybrat  |
_________________ 1.6 8V už není |
|
| Návrat nahoru |
|
|
|