| Autor |
Zpráva |
< Tuning ~ Sportovní výfukové potrubí - nově změřeno |
| skokan |
Zaslal: po červen 22, 2009 9:21 pm |
|
|
EX-Saxoclubák
Založen: 18. 05. 2007
Příspěvky: 3348
Bydliště: Slovensko - NMnV
|
|
| Návrat nahoru |
|
| pugS16 |
Zaslal: út červen 23, 2009 9:00 am |
|
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 03. 01. 2009
Příspěvky: 159
Bydliště: Kladno
|
| mtor je serie..diky |
_________________ Peugeot 106 S16 VIBRO |
|
| Návrat nahoru |
|
| vtsko |
Zaslal: út červen 23, 2009 1:38 pm |
|
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 03. 2008
Příspěvky: 4167
Bydliště: Malacky
|
|
| Návrat nahoru |
|
| Skrbla |
Zaslal: st červen 24, 2009 9:40 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 02. 2008
Příspěvky: 1180
Bydliště: Jičín
|
| Dobrá, a kterej rezonátor koupit, všude jich je mraky, můžete mi nějakej doporučit. ?? |
|
|
| Návrat nahoru |
|
| kloub |
Zaslal: so červen 27, 2009 5:23 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 22. 06. 2008
Příspěvky: 212
Bydliště: Tupesy u Uherskeho hradiste
|
| co se stane když vyndám katalizátor a středový tlumič??? jako koncový mám plně průchozí.... zvedne se o dost spotřeba??? měl jsem to na zkoušku tak udělané a nějak sem nepocítil že by to v menších otáčkách méně táhlo. |
_________________ 1.6 8V už není |
|
| Návrat nahoru |
|
| eman07 |
Zaslal: po červen 29, 2009 8:47 am |
|
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 30. 01. 2009
Příspěvky: 71
Bydliště: okr.Uh.Hradiste Komňa
|
| ja mam na svem gti jen maly kat a origos koncak-asi vykuchany a jede to dobre a spotreba do 8l/100km ikdyz tom davam.Ale taky zacinam resit vyfuk,protoze se me tam asi neco rozpadlo,zacalo to rezonovat pri nizsich otackach. |
_________________ momentalne Ford mondeo 2.5 V6 125kw
byvaly peugeot 106 gti
v planu saxo vts 16V |
|
| Návrat nahoru |
|
| Johny |
Zaslal: po červen 29, 2009 8:50 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 09. 2006
Příspěvky: 767
Bydliště: Banská Bystrica SR
|
kloub napsal: co se stane když vyndám katalizátor a středový tlumič??? jako koncový mám plně průchozí.... zvedne se o dost spotřeba??? měl jsem to na zkoušku tak udělané a nějak sem nepocítil že by to v menších otáčkách méně táhlo.
Krútonmetre pôjdu dole v nižších otáčkach, proste hola rura je zle riešenie, pokial nemas motor čo točí len v 6-9tis  |
_________________ 1/4mile za 14,26 Trenčín 2007, 14,107s Trenčín 2008, váha 785kg výkon 140,7PS 6950ot/min

|
|
| Návrat nahoru |
|
| kloub |
Zaslal: út červen 30, 2009 7:58 am |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 22. 06. 2008
Příspěvky: 212
Bydliště: Tupesy u Uherskeho hradiste
|
No tak už to mám odzkoušané, při nízkých otáčkách sem nějak nepocítil ztrátu výkonu, spotřeba se zvedla ani ne o půl litru ve vyšších otáčkách to líp tahá není to na saxu, |
_________________ 1.6 8V už není |
|
| Návrat nahoru |
|
| Johny |
Zaslal: út červen 30, 2009 9:59 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 09. 2006
Příspěvky: 767
Bydliště: Banská Bystrica SR
|
|
| Návrat nahoru |
|
| DarkMIKE |
Zaslal: út červen 30, 2009 6:47 pm |
|
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 13. 06. 2006
Příspěvky: 789
Bydliště: Zilina
|
Ja stupam furt rovnako, keby bola tak podlaha este nizsie  |
|
|
| Návrat nahoru |
|
| kubik106 |
Zaslal: út červen 30, 2009 10:50 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 10. 11. 2007
Příspěvky: 357
Bydliště: Bratislava III
|
kazdy nech si zmera vykon na brzde pred a po uprave vyfuku a mozno sa aj vyvodia dake vysledky  |
_________________
 kovana 1.6 na klapkach uz coskoro
|
|
| Návrat nahoru |
|
| vtsko |
Zaslal: út červen 30, 2009 11:16 pm |
|
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 03. 2008
Příspěvky: 4167
Bydliště: Malacky
|
citace: horšie to ide preto lebo je tam menej ponikov pod kapotou.
tak tak...tiez som toho nazoru...podla mna aby nieco takato uprava priniesla,zelany vykon,tak musi byt na aute viac toho spravene,nez len napriklad sanie...vid napriklad vikendovi sprint so sandmanom.Ten vykon je robeny s tym co na saxe je od vyrobi,ak sa da prec kat,tak sa auto podusi...stred tak isto. |
_________________ Saxik 1.6 16V VTS
r.v. 2002, 125,5ps
vaha prazdneho auta 920kg
http://saxoclub.net/phpbb2/viewtopic.php?t=3547&postdays=0&postorder=asc&start=0 |
|
| Návrat nahoru |
|
| Sandman |
Zaslal: st červenec 01, 2009 6:47 am |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 05. 08. 2008
Příspěvky: 1500
Bydliště: Piesok
|
vtsko napsal:
tak tak...tiez som toho nazoru...podla mna aby nieco takato uprava priniesla,zelany vykon,tak musi byt na aute viac toho spravene,nez len napriklad sanie...vid napriklad vikendovi sprint so sandmanom.Ten vykon je robeny s tym co na saxe je od vyrobi,ak sa da prec kat,tak sa auto podusi...stred tak isto.
pozor,to je relativne,ja som na brzde nebol a problem by som videl skor v medzikuse a nie aute,ten prvy sprint som sa pohol ako v autoskole  |
Naposledy upravil Sandman dne st červenec 01, 2009 9:32 am, celkově upraveno 1 krát _________________ Silver 16V - "Holobyt"
Just remember Torque is what you feel and HP is not always the best to have. |
|
| Návrat nahoru |
|
| crack111 |
Zaslal: st červenec 01, 2009 6:48 am |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 01. 12. 2007
Příspěvky: 246
Bydliště: Bratislava
|
| zdrzte sa OT a drzte sa temy omg |
_________________ 1,5D, 42kW, r.v.1999

|
|
| Návrat nahoru |
|
| Johny |
Zaslal: st červenec 01, 2009 7:41 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 09. 2006
Příspěvky: 767
Bydliště: Banská Bystrica SR
|
Kat vo všeobecnosti nema velký vplyv na kvalitu vyfukoveho systemu, on len doslova brzdi, vyhodenie katu ma len pozitivne učinky až na prirodu , doležity je hlavne stred a potom koncak. |
_________________ 1/4mile za 14,26 Trenčín 2007, 14,107s Trenčín 2008, váha 785kg výkon 140,7PS 6950ot/min

|
|
| Návrat nahoru |
|
|
|