| Autor |
Zpráva |
< Ostatní ~ Rady pri kupe VTS |
| kurenadvore |
Zaslal: čt březen 26, 2009 12:40 pm |
|
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 17. 02. 2009
Příspěvky: 1107
Bydliště: Zilina
|
Zdravim vsetkych saxoclubakov.
Uz dlhsie pozeram denno denne forum, autobazary a hltam kazde info ohladom saxomanie.
VTSko mi ucarovalo a padlo rozhodnutie, ze to bude moje prve vlastne autisko. Obraciam sa preto na Vas, ktori dokazete jedinym pohladom rozoznat co sa skryva v tom ktorom aute
Snazim sa najst nejake Saxo uz dlhsiu dobu, ale stale je bud niekto rychlejsi alebo sa mi komplikuju financie.
Kazdopadne som snival o 16V s novou tvarou, ale vzhladom na kazdodenne vyuzivanie auta(spolahlivost)+moja spotreba bola aj na Yarise vysoka, som sa rozhodol pre nejaky 8V so 72kw.
Tak, to by bol asi tak vsetko a zaroven by som Vas chcel poprosit o nazory ohladom tohoto saxa: http://tipcar.cz/citroen/citroen-saxo-1.6-i--vts---klima-cz-6958451.html
budem vdacny za kazdu radu, pripadne ak narazite na nejake Saxo, ktore chcete dat do dobrych ruk, tak ja mam tie dobre ruky.
Tak som rad, ze sa uz aktivne zapajam a dufam, ze onedlho budem lietat aj na saxiku.. diky, dodo  |
|
|
| Návrat nahoru |
|
| Sandman |
Zaslal: čt březen 26, 2009 1:59 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 05. 08. 2008
Příspěvky: 1500
Bydliště: Piesok
|
no asi zakladna rada znie: never fotkam,a ked nejake pojdes pozriet tak s niekym co ma saxo alebo sa do nich vyzna  |
_________________ Silver 16V - "Holobyt"
Just remember Torque is what you feel and HP is not always the best to have. |
|
| Návrat nahoru |
|
| butthead |
Zaslal: čt březen 26, 2009 2:01 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 13. 10. 2006
Příspěvky: 389
Bydliště: Slovakia, Prešov (východ)
|
No vyzera pekne ale to nestaci. Myslim si ze na SK budes musiet ukazovat papiere od tych skiel kazdy den pokial ich vobec auto ma ... Ludia tu z klubu Ti o nom povedia urcite viac ale trebalo by to aj pozriet lebo napr. auto je urcite znizene ale treba zistit ako ... ci nema nahodou len odstrihnute jedno oko z pruzin ale na oko vyzera pekne ... |
_________________ http://www.saxoclub.net/phpbb2/garage.php?mode=view_vehicle&CID=64 |
|
| Návrat nahoru |
|
| kurenadvore |
Zaslal: čt březen 26, 2009 2:28 pm |
|
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 17. 02. 2009
Příspěvky: 1107
Bydliště: Zilina
|
nj, ved z toho mam dost velky strach, aby som nekupil krasavca, ktory si vypyta viac ako sa patri. kazdopadne to stoji za pozretie. a tie folie
a chalani, nebyva niekto v okoli trebica alebo nechodi tade na vylety do prace atd? ze ak by bola cesta sa skusit na to iba pozriet. nikoho neprehovaram, iba NAHODOU. aj tak si tam budem musiet raz zajst sam  |
|
|
| Návrat nahoru |
|
| Polinius |
Zaslal: čt březen 26, 2009 3:29 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 14. 12. 2008
Příspěvky: 36
Bydliště: Kolín
|
Pěkné auto jsi si vybral. Ale jak tu psali předemnou - papíry od skel určitě tě budou lapat kvůli zatmavení. I ty kola jsou nějaké větší, teda zdá se mi.
Pokud je ke kolům typový list ve kterém je psáno, že jsou to kola na Saxo tak se to připíše do velkého Tech. průkazu a pohoda. Pokud ten typový list není, bude potřeba přehazovat kola před každou návštěvou STK.
O saxech se často říká, že častou závadou jsou netěsnící zadní válečky na brzdách i mě to teklo, ale VTS má vzadu kotouče, takže by to nemuselo platit.
Jinak 8 ventily jsou spolehlivější než 16 ventily. A spotřeba ? No to auto je 1.6 počítej s tím. že ve městě si klidně o 11 litrů řekne ... a na méně než 7-8 litrů na sto se nedostaneš. |
_________________

|
|
| Návrat nahoru |
|
| Polinius |
Zaslal: čt březen 26, 2009 3:32 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 14. 12. 2008
Příspěvky: 36
Bydliště: Kolín
|
Tohle je otázka pro všechny. Kde je to slabé místo Saxa kde to rezne ?
U mě to je na spodku pod kufrem a vepředu na spodku na "trojuhelníku" dveří kde je taková kapsa. |
_________________

|
|
| Návrat nahoru |
|
| skokan |
Zaslal: čt březen 26, 2009 3:35 pm |
|
|
EX-Saxoclubák
Založen: 18. 05. 2007
Příspěvky: 3348
Bydliště: Slovensko - NMnV
|
Polinius ...mam pocit ze trosku zavadzas. 11L v meste si cucne moj 16v a aj to sa mi uz zda vela a ked sa ja dostanem na dialnici pod 7L/100km tak on sa na 8v urcite pod 7L dostane. Co sa tyka kolies tak na saxo nedas oficialne vacsie kola ako 15" a to mozes riesit ako chces, kedze je to fabricky urcene a nijaky vyrobca kolies to neporusi vo svojom papiery.
Auto vyzera dobre ale auta sa nekupuju cez fotky ale osobne a teda kazda diskusia je asi zbytocna kym sa nepojde na auto pozriet a najlepsie s mechanikom co sa vyzna.
Dobre by asi bolo aj si zistit cislo karoserie a na jeho zaklade pozriet na servis webe ze ci sedia udaje s realitou. My sme tak pozerali jedno saxo co malo inu palubku, airbagy a podobne rozdiely a to uz si kazdy domysli ze o co ide. Tak drzim palce pri kupe auta. |
_________________ Saxo VTS120 1.6 16v, r.v. 2000, 1/4 Mile - 15.227 s, 1/4 MPH - 95.042 km/h
Renault Clio Sport 182

|
|
| Návrat nahoru |
|
| MrChodnyCZ |
Zaslal: čt březen 26, 2009 3:35 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 12. 07. 2007
Příspěvky: 3334
Bydliště: Hodonín
|
| Polinius: kola na tom aute jsou seriove 14" Speedline; jenom 1.6ky maji vzadu kotouce a to, ze 8V jsou spolehlivejsi, to je nejaka legenda nebo osobni zkusenost? |
_________________ “All of life’s problems can be solved with two things—duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já.
|
|
| Návrat nahoru |
|
| kurenadvore |
Zaslal: čt březen 26, 2009 3:46 pm |
|
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 17. 02. 2009
Příspěvky: 1107
Bydliště: Zilina
|
uz som im pisal, ze nech mi poslu este doplnujuce info, spytam sa aj na ten VIN.
a ta spotreba je zaludna vec. ja pomaly nejazdim a nikdy som nejazdil, dostal som do vienka furt na to tlacit a hrat sa s volantom. preto tuzba po 16V.. ale to by som pripravil mojmu rozpoctu celkom fatalitku
a 100 konikov na take auticko je krasne cislo |
|
|
| Návrat nahoru |
|
| Sandman |
Zaslal: čt březen 26, 2009 3:51 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 05. 08. 2008
Příspěvky: 1500
Bydliště: Piesok
|
kurenadvore napsal: a 100 konikov na take auticko je krasne cislo
neblbni a kup si 16Vcko,ak si "petrolhead" ako sa patri,tak sa ti tych 100 bude casom zdat malo,lebo ked budes chciet vytiahnut z 8Vcka aspon tych 120 sa nedoplatis  |
_________________ Silver 16V - "Holobyt"
Just remember Torque is what you feel and HP is not always the best to have. |
|
| Návrat nahoru |
|
| Polinius |
Zaslal: čt březen 26, 2009 3:52 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 14. 12. 2008
Příspěvky: 36
Bydliště: Kolín
|
MrChodnyCZ napsal: a to, ze 8V jsou spolehlivejsi, to je nejaka legenda nebo osobni zkusenost?
No to jsem se dočetl tady na foru Myslel jsem, že je to pravda ...
Možná to je asi tím, že 16V jsou víc vylítané, protože každý začínající tuner/závodník si s tím ve Francii, Italii, ... užil svoje a pak to prodal.
Ale záleží kus na kusu, musí se to auto vidět. |
_________________

|
|
| Návrat nahoru |
|
| kurenadvore |
Zaslal: čt březen 26, 2009 4:06 pm |
|
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 17. 02. 2009
Příspěvky: 1107
Bydliště: Zilina
|
Sandman: viem, ze sa to moze stat a aj sa to stane ale rozpocet + neskor udrzba sa pravdepodobne predrazi. kazdopadne za tu cenu je konkretne to saxo viac ako zaujimave. napriklad do 90 konoveho by som uz asi nesiel, minimum mam tych 1OO koni. ale to neznamena ze 90tky zavrhujem. ved tu na fore ich je habadej a verim, ze kazdy jeden je s nou spokojny a zo serdca ju lubi
EDIT: a v pripade nudze je mozne nejako ziskat certifikat k tym foliam? pripadne ich dat dole? ale to by bola asi syzifovska robota..  |
|
|
| Návrat nahoru |
|
| Sejny |
Zaslal: čt březen 26, 2009 4:44 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 30. 05. 2006
Příspěvky: 1162
Bydliště: Kunčina
|
no ja jsem taky zastancem ,ze 8V je spolehlivejsi nez 16V,nejen co vidim tu na foru ,ale taky to co ma bratr,jak porad do toho vrazi prachy.....
jinak atest dostanes na nove folie delane u profika,tzn strhnout tyhle a dat nove,nebo se najdou i taci co jim das tlacenku a oni ti napisi karticku....
no a to co psal Polinius o spotrebe, tak s tim naprosto nesouhlasim ,kdyz to zene ,tak to papa,to je jasne ,ale jinak neni problem tech 7L i min.... |
_________________ ex- 1.1i _44kw_ r.v.97,195000km
ex- 1.6 8V_65kw_r.v.00_VTS /bílá
Audi A4 B6 1.9TDi 96kw
Radši mrtvej než druhej |
|
| Návrat nahoru |
|
| Sandman |
Zaslal: čt březen 26, 2009 4:48 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 05. 08. 2008
Příspěvky: 1500
Bydliště: Piesok
|
| no na predne folie na SK mozes zabudnut,to je na technicak,jedine predat alebo vymenit,a k zadnym certifikat moze tusim vydat len ta firma co ich tam davala... ak sa mylim opravte ma |
_________________ Silver 16V - "Holobyt"
Just remember Torque is what you feel and HP is not always the best to have. |
|
| Návrat nahoru |
|
| martanc |
Zaslal: čt březen 26, 2009 4:55 pm |
|
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
Polinius napsal: Tohle je otázka pro všechny. Kde je to slabé místo Saxa kde to rezne ?
U mě to je na spodku pod kufrem a vepředu na spodku na "trojuhelníku" dveří kde je taková kapsa. jj tam to rezne snad u všech sax. Ty přední kapsy se daj ale celkem lehko převařit když to člověk umí, ten zadek tam už je to horší ale tam to vetšinou stačí včas podchitit, zbrousit a stříknout  |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
| Návrat nahoru |
|
|
|