| Autor |
Zpráva |
|
| Ondrej133 |
Zaslal: čt prosinec 25, 2008 12:07 pm |
|
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 05. 2008
Příspěvky: 530
Bydliště: Plzeň
|
čauky. potřeboval bych se zeptat jesti někdo neví jaký jsou rozdíly v budících starý a nový verze?jako v zapojení a tak.a když já mam na tacháči 220 a na novějších je 210 tak jestli to bude ukazovat normálně nebo špatně.a když to nikdo nebude vědět tak to prostě vyzkoušim a uvidí se díky za rady |
_________________ WWW.FIRETYRE.7X.CZ
Citroen saxo 1.4 VTS - 75 komoňů  |
|
| Návrat nahoru |
|
| Ondrej133 |
Zaslal: čt prosinec 25, 2008 1:05 pm |
|
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 05. 2008
Příspěvky: 530
Bydliště: Plzeň
|
| asi sy myslim že bude problém v kolometrech ne?když já mam analog a novější mají digi ne? |
_________________ WWW.FIRETYRE.7X.CZ
Citroen saxo 1.4 VTS - 75 komoňů  |
|
| Návrat nahoru |
|
| martanc |
Zaslal: čt prosinec 25, 2008 9:27 pm |
|
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
| no odpověděl sis vlastně sám sou tam jiné konektory |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
| Návrat nahoru |
|
| Ondrej133 |
Zaslal: čt prosinec 25, 2008 9:34 pm |
|
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 05. 2008
Příspěvky: 530
Bydliště: Plzeň
|
sakra a já myslel že už budu mít funkční budíky  |
_________________ WWW.FIRETYRE.7X.CZ
Citroen saxo 1.4 VTS - 75 komoňů  |
|
| Návrat nahoru |
|
| lakinooo |
Zaslal: čt prosinec 25, 2008 9:59 pm |
|
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 15. 07. 2008
Příspěvky: 1808
Bydliště: Vrútky
|
Ondrej133 napsal: sakra a já myslel že už budu mít funkční budíky  Problem v analogovom a digitalnom zobrazeni km urcite nebude, kedze obe maju elektronicku info z prevodovky. To chce len vyskusat, ale podla mna by to mohlo pasnut.... |
|
|
| Návrat nahoru |
|
| Ondrej133 |
Zaslal: čt prosinec 25, 2008 10:10 pm |
|
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 05. 2008
Příspěvky: 530
Bydliště: Plzeň
|
no to se uvvidí až podle fotek jestli něco vůbec poznam.ale tak spočítat kolik konektoru tam je můžu  |
_________________ WWW.FIRETYRE.7X.CZ
Citroen saxo 1.4 VTS - 75 komoňů  |
|
| Návrat nahoru |
|
| martanc |
Zaslal: čt prosinec 25, 2008 10:11 pm |
|
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
lakinooo napsal: Ondrej133 napsal: sakra a já myslel že už budu mít funkční budíky  Problem v analogovom a digitalnom zobrazeni km urcite nebude, kedze obe maju elektronicku info z prevodovky. To chce len vyskusat, ale podla mna by to mohlo pasnut.... no je to možné ale mám dojem že to tak jednoduché nebude protože digitální přístrojovka má pár věcí navíc jako servisní intervaly, mnozštví oleje v motoru a nevím co ještě. Jinak já měl za to že analog přístrojovka má ještě mechanickej náhon tachometru  |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
| Návrat nahoru |
|
| Ondrej133 |
Zaslal: čt prosinec 25, 2008 10:34 pm |
|
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 05. 2008
Příspěvky: 530
Bydliště: Plzeň
|
martanc:ne ne nemá.má ho přes ty drátky tam  |
_________________ WWW.FIRETYRE.7X.CZ
Citroen saxo 1.4 VTS - 75 komoňů  |
|
| Návrat nahoru |
|
| lakinooo |
Zaslal: čt prosinec 25, 2008 10:51 pm |
|
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 15. 07. 2008
Příspěvky: 1808
Bydliště: Vrútky
|
martanc napsal: no je to možné ale mám dojem že to tak jednoduché nebude protože digitální přístrojovka má pár věcí navíc jako servisní intervaly, mnozštví oleje v motoru a nevím co ještě. Jinak já měl za to že analog přístrojovka má ještě mechanickej náhon tachometru 
Ty si asi najvecsi pesimista akeho poznam. Ale neva, aj taky ukecanych, ktory pisu len aby pisali treba.... |
|
|
| Návrat nahoru |
|
| martanc |
Zaslal: pá prosinec 26, 2008 12:16 am |
|
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
lakinooo napsal: martanc napsal: no je to možné ale mám dojem že to tak jednoduché nebude protože digitální přístrojovka má pár věcí navíc jako servisní intervaly, mnozštví oleje v motoru a nevím co ještě. Jinak já měl za to že analog přístrojovka má ještě mechanickej náhon tachometru 
Ty si asi najvecsi pesimista akeho poznam. Ale neva, aj taky ukecanych, ktory pisu len aby pisali treba.... proc zrovna nejvetsi pesimista, sem jen rekl svůj názor, sem před sebou ještě digitální palubovku neměl a měl sem za to že tam sou některé věci navíc tak je logické že ty by asi na starem saxe nefungovaly, jak je to tam pozapojovaný opravdu nevím takze nás poučit klidně můžeš  |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
| Návrat nahoru |
|
| KenaD |
Zaslal: pá prosinec 26, 2008 7:45 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 01. 10. 2007
Příspěvky: 704
Bydliště: Třinec
|
martanc napsal: lakinooo napsal: Ondrej133 napsal: sakra a já myslel že už budu mít funkční budíky  Problem v analogovom a digitalnom zobrazeni km urcite nebude, kedze obe maju elektronicku info z prevodovky. To chce len vyskusat, ale podla mna by to mohlo pasnut.... no je to možné ale mám dojem že to tak jednoduché nebude protože digitální přístrojovka má pár věcí navíc jako servisní intervaly, mnozštví oleje v motoru a nevím co ještě. Jinak já měl za to že analog přístrojovka má ještě mechanickej náhon tachometru 
Množství oleje ukazuje i na starších budicích :-¨) |
_________________ Vts zlate 1,6 8V - ex
Vts bile 1,6 16V - ex
Saxo Vts r.v. 2002 ; 1,6 16V - LPG, ex
Škoda octavia 1,9tdi 4x4 ex
Seat alhambra 4x4 1.9Tdi
Garage:
http://www.saxoclub.net/phpbb2/garage.php?mode=view_vehicle&CID=170 |
|
| Návrat nahoru |
|
| Ondrej133 |
Zaslal: pá prosinec 26, 2008 9:47 am |
|
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 05. 2008
Příspěvky: 530
Bydliště: Plzeň
|
|
| Návrat nahoru |
|
| KenaD |
Zaslal: pá prosinec 26, 2008 9:51 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 01. 10. 2007
Příspěvky: 704
Bydliště: Třinec
|
|
| Návrat nahoru |
|
| MrChodnyCZ |
Zaslal: pá prosinec 26, 2008 9:53 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 12. 07. 2007
Příspěvky: 3334
Bydliště: Hodonín
|
| na rucicce teploty oleje... |
_________________ “All of life’s problems can be solved with two things—duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já.
|
|
| Návrat nahoru |
|
| Ondrej133 |
Zaslal: pá prosinec 26, 2008 10:01 am |
|
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 05. 2008
Příspěvky: 530
Bydliště: Plzeň
|
cože? tak to bych chtěl vidět protože sem to niikdy neviděl  |
_________________ WWW.FIRETYRE.7X.CZ
Citroen saxo 1.4 VTS - 75 komoňů  |
|
| Návrat nahoru |
|
|
|