| Autor |
Zpráva |
|
| kubik106 |
Zaslal: út listopad 04, 2008 10:33 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 10. 11. 2007
Příspěvky: 357
Bydliště: Bratislava III
|
| jj napis mi na icq, alebo zavolaj, nech to tu nezasierame. |
_________________
 kovana 1.6 na klapkach uz coskoro
|
|
| Návrat nahoru |
|
| Johny |
Zaslal: út listopad 04, 2008 11:28 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 09. 2006
Příspěvky: 767
Bydliště: Banská Bystrica SR
|
že Vás to aj napadlo  |
_________________ 1/4mile za 14,26 Trenčín 2007, 14,107s Trenčín 2008, váha 785kg výkon 140,7PS 6950ot/min

|
|
| Návrat nahoru |
|
| blesk65 |
Zaslal: út listopad 04, 2008 10:42 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 08. 10. 2008
Příspěvky: 865
Bydliště: stare mesto u uherskeho hradiste
|
kubik106 napsal: jak ked som daval davno cipovat moj 8v prakticky uplna seria az na raceland 4-2-1 zvody, a omp bezkat vyfuk tak prinos bol 4hp (merane na brzde v profituningu)
to bola ale 1300ccm.
takze pri 1.6 s rovnakymi upravami by si teoreticky mohol dosiahnut zvysenie 8hp 
a jak to bylo s kroutakem,co te stala ta sranda |
_________________ [img]http://photo.uloziste.com/?fotka=7fa229cb80ecc106.jpg&d=r933eb6d0887973f&size=3[/img] |
|
| Návrat nahoru |
|
| dyk77 |
Zaslal: st listopad 05, 2008 1:13 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 24. 05. 2005
Příspěvky: 1511
Bydliště: Most
|
Ono to na atmosférickém motoru asi vážně moc nedá . Kamarád si teda nechal dělat Feldu a říkal, že to pocitově jelo lépe ale maximálka byla tak nějak stejná. Spíše se změní to, že se nastaví optimálnější režim, takže se motor ochotněji vytáčí, jde lépe za plynem, ale že by to přineslo dramatický nárůst výkonu to snad ani ne.
Docela chápu, že někdo udělá X motorových úprav, tedy vymění "železo" jako výfuk, vstřiky, vačka ... a pak je čipování více méně nutností, protože jsou tam věci se kterými řídící jednotka nepočítá a je třeba jí optimalizovat tak, aby byla s "železem" v souladu.
Jinak já mám ještě Smarta . Je to 699ccm 45KW/61Hp a tam bez jiných úprav šel s přehráním SW řídící jednotky výkon na 61KW/83Hp, ale je to právě tím, že Smart má turbo a změnu výkonu způsobilo nastavení plnícího tlaku z 0,8 na 1.1 Baru. Musím říci, že to jede opravdu úžasně Přehrání SW mi dělala jedna tuningová firma zabývající se vozy Smart v Rakousku za cca 4.500,-Kč |
_________________ Saxo 1.1i / 44KW ... alu kola RSW Racing ... pneu Continental EcoContact*5 165/65 R14 ... ***MOJE_GALERIE*** Spotřeba CITROEN SAXO |
|
| Návrat nahoru |
|
| martanc |
Zaslal: st listopad 05, 2008 1:51 pm |
|
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
jo tak u toho Smarta to je pěkný to musí letět jako blázen jak je to malinký Smarta už si chcem koupit do rodiny pár let ale zatím na něj něak nejsou penízky  |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
| Návrat nahoru |
|
| dyk77 |
Zaslal: st listopad 05, 2008 2:10 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 24. 05. 2005
Příspěvky: 1511
Bydliště: Most
|
Přijď k nám na fórum
Máme tu kousky od 75.000, tenhle už je prodaný
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic.php?t=1151&start=0
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic.php?t=1078
aktuální
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic.php?t=1063
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic.php?t=1098&start=0
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic.php?t=1242
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic.php?t=1230
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic.php?t=1121
Pokud bys do toho šel. Tak mohu dát pár rad, nebo si je u nás najdeš sám.
Jen stručně... 600ccm potřebují po 100.000 udělat repas motoru od cca 15.000,- kč a jede to dál. 700ccm žádné problémy, 800Cdi absolutní držáky s nízkou spotřebou od 3,5l/100Km.
Jinak Smartík For Two má asi 750Kg, a Roadster 850Kg podobně jako Saxo, takže ten výkon je dostačující. Teď co se od 2007 začali dělat nové přeplňované 1000ccm , tak to je opravdu mazec co by do zrychlení, takže Saxofónisti, se slabšími stroji neprovokujte
Můj poladěný drak vypadá TAKTO . Teď to má zrychlení z 0 na 100 za 12,5s ale je to tím, že Smati mají pomalejší sekvenční robotizovanou převodovku a 6 rychlostí, takže tam jsou znát ty prodlevy. Navíc je tam znát turboefekt, tedy táhne, až když turbínka natlačí vzduch, což jsou další 1, 2 sekundy při každém přeřazení. Pak už to jede pěkně. V mírném, opravdu mírném stoupání jsem to vytáhl na 180Km/h a to tam jsou 17" kola v předu 205 a v zadu 225
Sorry za OT |
_________________ Saxo 1.1i / 44KW ... alu kola RSW Racing ... pneu Continental EcoContact*5 165/65 R14 ... ***MOJE_GALERIE*** Spotřeba CITROEN SAXO |
|
| Návrat nahoru |
|
| casso |
Zaslal: st listopad 05, 2008 2:36 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 17. 04. 2008
Příspěvky: 199
Bydliště: Zvolen
|
| To na tej foto je SMART ? :> |
_________________ VTS 1.6i 8V @ 72kW r.v. 2002


|
|
| Návrat nahoru |
|
| kubik106 |
Zaslal: st listopad 05, 2008 2:42 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 10. 11. 2007
Příspěvky: 357
Bydliště: Bratislava III
|
smart roadster, pekna motokara, len to netaha  |
_________________
 kovana 1.6 na klapkach uz coskoro
|
|
| Návrat nahoru |
|
| martanc |
Zaslal: st listopad 05, 2008 4:00 pm |
|
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
no toho smarta sem ani tak nechtěl já spíš muj tatí na dojíždení 5km deně do práce teďka jezdí mým prvním autem což je favorit jenže za čtvrt roku mu končí technická a myslím že už se mi asi nepovede udělat na něm další tak přemejšlíme o jiném autě do práce a možná i trochu pro zábavu  |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
| Návrat nahoru |
|
| dyk77 |
Zaslal: st listopad 05, 2008 8:00 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 24. 05. 2005
Příspěvky: 1511
Bydliště: Most
|
martanc napsal: ... do práce a možná i trochu pro zábavu 
Jo tak prdel je s tím neskutečná, hlavně v zimě, je to zadohrab s motorem vzadu. Znám spoustu svobodných lidí či párů, pro které to je jako jediné auto a vystačí si s ním po všech stránkách. Je to o vkusu s stylu. Buď se do toho člověk zamiluje, nebo to vůbec nechce, jsou jen dvě možnosti.  |
_________________ Saxo 1.1i / 44KW ... alu kola RSW Racing ... pneu Continental EcoContact*5 165/65 R14 ... ***MOJE_GALERIE*** Spotřeba CITROEN SAXO |
|
| Návrat nahoru |
|
| martanc |
Zaslal: st listopad 05, 2008 8:42 pm |
|
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
dyk77 napsal: martanc napsal: ... do práce a možná i trochu pro zábavu 
Jo tak prdel je s tím neskutečná, hlavně v zimě, je to zadohrab s motorem vzadu. Znám spoustu svobodných lidí či párů, pro které to je jako jediné auto a vystačí si s ním po všech stránkách. Je to o vkusu s stylu. Buď se do toho člověk zamiluje, nebo to vůbec nechce, jsou jen dvě možnosti.  jj to věřim že je to sranda. My sme ho chtěli už od první chvíle ale peníze něak nebyly a potřebovaly sme velký auta a ty už teďka máme ale zase nám schází něaký menší  |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
| Návrat nahoru |
|
| dyk77 |
Zaslal: st listopad 05, 2008 8:52 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 24. 05. 2005
Příspěvky: 1511
Bydliště: Most
|
kubik106 napsal: smart roadster, pekna motokara, len to netaha 
Není Roadster jako Roadster. Mám tu nejslabší verzi a krom výkonu 45KW o kterém jsem psal, má 95Nm při 2000 rpm, teď po čipu to šlo vše cca o 30% nahoru. S úplně stejným objemem se dělala ještě sériovka o 60KW a 110Nm při 2500 rpm. Je tam už i lepší zrychlení z 0 na 100 za 10,9s. Nejvýkonnějším sérovým Roadsterem je Brabus http://smart.katalog-automobilu.cz/automobil/smart-roadster-brabus-0-7-turbo-74kw/ . Má stále jen 700ccm přesto výkon 74KW/130Nm a z nuly na 100 dá pod 10s. Kamarád ho má a na plnej kotel bez problémů pokoří 220Km/h. To zrychlení je trochu hendikepováno již zmíněnou pomalejší robotizovanou převodovkou a je třeba brát v úvahu, že tam jsou mamutí kola, jinak to jede pěkně. Vůbec absolutní mazec mezi Rroadstery je Smart V6 Biturbo, který má k řadě tří válců přidanou do "V" další řadu. Tím se objem zvýšil na 1400ccm společně s výkonem i krouťákem a kilo udělá pod 6s. Jelikož byla celkově výroba Roadsterů zastavena, vyrobilo se těchto unikátů jen několik desítek, možná stovek, ale je možné na ně narazit na silnici.
Nedá se tedy říci, že by Roadster netahal Je kuriózní také v tom, že je to auto s největším výkonem v poměru obsah vs výkon viz tabulka http://news.auto.cz/technika/prehled-motoru-s-nejvyssim-litrovym-vykonem.html
Více než výkon jsou předností jeho jízdní vlastnosti. Chová se téměř neutrálně a prakticky udělá to co si člověk zamane. Má dosti předvídatelné chování a proto se dobře řídí. Pokud jedu na dovolenou pod stan a naložím ho co se do něj vejde ( kupodivu hodně ) , tak se jízdní vlastnosti změní, ale pořád je to auto, které hned tak neustřelí.
Tím však nechci říci, že Saxo je špatný, mám rád obě auta stejně a nešidím ani jedno. U Saxíka oceňuji hlavně jeho praktičnost a o proti Smartu má jednu luxusní výhodu a tou je rezerva
http://www.novinky.cz/clanek/11804-prototypy-smart-v6-biturbo-v-kopcich-u-stutgartu.html

|
_________________ Saxo 1.1i / 44KW ... alu kola RSW Racing ... pneu Continental EcoContact*5 165/65 R14 ... ***MOJE_GALERIE*** Spotřeba CITROEN SAXO |
|
| Návrat nahoru |
|
| dyk77 |
Zaslal: st listopad 05, 2008 9:00 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 24. 05. 2005
Příspěvky: 1511
Bydliště: Most
|
|
| Návrat nahoru |
|
| martanc |
Zaslal: st listopad 05, 2008 9:28 pm |
|
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
|
| Návrat nahoru |
|
| dyk77 |
Zaslal: st listopad 05, 2008 10:16 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 24. 05. 2005
Příspěvky: 1511
Bydliště: Most
|
|
| Návrat nahoru |
|
|
|