| Autor |
Zpráva |
< Tuning ~ vyndání katalyzátoru |
| lakinooo |
Zaslal: ne září 14, 2008 3:52 pm |
|
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 15. 07. 2008
Příspěvky: 1808
Bydliště: Vrútky
|
| Nam nepresla na emisnej firemna Fabia, 4 roky, 60 tis km.... |
|
|
| Návrat nahoru |
|
| skokan |
Zaslal: ne září 14, 2008 5:48 pm |
|
|
EX-Saxoclubák
Založen: 18. 05. 2007
Příspěvky: 3348
Bydliště: Slovensko - NMnV
|
Lukes.2002 napsal: vtsko napsal: ja mam seriu,aj kat mam a nepresiel by som.
no tak asi nemáš vše v pořádku....
ale chci se vratit k otázce...kdo tu nemá kat a byl na emisích a jak to tam vypadalo... ja som tesne pred vymenou vyfuku siel na STK a EK aby som s tym potom nemal trable. Az pride k dalsej kontrole, tak sa uvidi ci bude treba pomastit vacok  |
_________________ Saxo VTS120 1.6 16v, r.v. 2000, 1/4 Mile - 15.227 s, 1/4 MPH - 95.042 km/h
Renault Clio Sport 182

|
|
| Návrat nahoru |
|
| MATY585 |
Zaslal: so září 20, 2008 9:20 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 20. 07. 2008
Příspěvky: 221
Bydliště: SVK Zvolen
|
| zdar chalani.no ja som pred nedanwom wyhodil komplet stred aj katalyzator a dal som tam rownu ruru a na konci tlmic a je to pecka...nemoezm si to wynachvalit...super zwuk:) spotreba bola wysoka aj pred tym:) a emisie tiez neriesim:) noo a nemam pocit ze by mi to ubralo nejake kone...... |
|
|
| Návrat nahoru |
|
| DarkMIKE |
Zaslal: ne září 21, 2008 11:27 am |
|
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 13. 06. 2006
Příspěvky: 789
Bydliště: Zilina
|
Ja tiez kurim (no kat ) biely dym v zime Olda Inak dovolim si teraz oponovat Johny, co si pisal na SS ruru bez tlmica, pokial viem SS su vcelku super vyfuky a urcite by si nedovolili v sekcii street davat nieco co ide dole oproti serii o 8 koni!! Kazdy ich diel aj cast je odladena pre vykon, preto mi to prijde velmi divne...  |
|
|
| Návrat nahoru |
|
| blesk65 |
Zaslal: st říjen 22, 2008 9:59 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 08. 10. 2008
Příspěvky: 865
Bydliště: stare mesto u uherskeho hradiste
|
nedavej pric kat,kdyz tam nebude dojde k okysličováni lambda sondy tim se zveda spotreba muze jit i vykon dolu ja ho taky odmotoval na 16 ventilu a uplne na hovno ve 2000tis ot mi to nasavalo do vyfuku vzduch [okyslicovani lambdy] pri 6000 ot sli plameny z vyfuku musal jsem zvednout volnobeh na 1100ot a doslo ke zmene kroutaku.pri zmene otacek pri prerazeni to nesmelo spadnout pod 2000tis pak jsem mel pocit ze lehce poklesl vykon[zpetne nasati vzduchu do vyfuku ],ale nad 2400 uz zas bezpro,
Ten rachot ja bydlim v 7000tis meste a kdyz jsem to prodaval tak typek to jel projed a ja ho slysel pres cele mesto vzdalenost 1.5km
kat muzes vyndat pouze u 8v a delat takove experimenty
kdyz chces u 16v datkat tak si zjisti co jeste musis provest za upravy ja mam znameho ktery tomu rozumi a ted uz neexperimentuji
na foru radu nehledej co a jak upravyt,pokud sou tu borci kteri tomu rozumi tak ti to stejnak nereknou kazda rada draha znasto
drzim ti palce v uprave tveho krasavce |
_________________ [img]http://photo.uloziste.com/?fotka=7fa229cb80ecc106.jpg&d=r933eb6d0887973f&size=3[/img] |
|
| Návrat nahoru |
|
| MrChodnyCZ |
Zaslal: čt říjen 23, 2008 5:26 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 12. 07. 2007
Příspěvky: 3334
Bydliště: Hodonín
|
blesk65: U novejsich 16V jsou dve lambdy - jedna ve svodech pred katem (ta je stejne jako i u starsich 16V) a druha je za katem.
Ta druha nema zadny vliv na rizeni smesi, je tam jenom na to, aby jednotka detekovala nefunkcni katalizator a na palubovce rozsvitila kontrolku.
Nevim cos tam mel za vyfuk, ale ja jezdim bez katu vic nez pul roku bez naprostych problemu. |
_________________ “All of life’s problems can be solved with two things—duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já.
|
|
| Návrat nahoru |
|
| skokan |
Zaslal: čt říjen 23, 2008 7:26 am |
|
|
EX-Saxoclubák
Založen: 18. 05. 2007
Příspěvky: 3348
Bydliště: Slovensko - NMnV
|
MrChodnyCZ napsal: blesk65: U novejsich 16V jsou dve lambdy - jedna ve svodech pred katem (ta je stejne jako i u starsich 16V) a druha je za katem.
Ta druha nema zadny vliv na rizeni smesi, je tam jenom na to, aby jednotka detekovala nefunkcni katalizator a na palubovce rozsvitila kontrolku.
Nevim cos tam mel za vyfuk, ale ja jezdim bez katu vic nez pul roku bez naprostych problemu. tak isto |
_________________ Saxo VTS120 1.6 16v, r.v. 2000, 1/4 Mile - 15.227 s, 1/4 MPH - 95.042 km/h
Renault Clio Sport 182

|
|
| Návrat nahoru |
|
| Johny |
Zaslal: čt říjen 23, 2008 7:51 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 09. 2006
Příspěvky: 767
Bydliště: Banská Bystrica SR
|
| blesku: tak s tým katom si uplne mimo. Kat služi predovšetkým na zniženie emisii a ma len negativny ucinok na výkon, to čo si popisal by sa skôr hodilo na stredový tlmič |
_________________ 1/4mile za 14,26 Trenčín 2007, 14,107s Trenčín 2008, váha 785kg výkon 140,7PS 6950ot/min

|
|
| Návrat nahoru |
|
| Johny |
Zaslal: čt říjen 23, 2008 8:00 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 09. 2006
Příspěvky: 767
Bydliště: Banská Bystrica SR
|
DarkMIKE napsal: Ja tiez kurim (no kat ) biely dym v zime Olda  Inak dovolim si teraz oponovat Johny, co si pisal na SS ruru bez tlmica, pokial viem SS su vcelku super vyfuky a urcite by si nedovolili v sekcii street davat nieco co ide dole oproti serii o 8 koni!! Kazdy ich diel aj cast je odladena pre vykon, preto mi to prijde velmi divne... 
No nieje to žiadna domienka ale v mojom pripade holý fakt, mal som SS so stredom a potom SS bez stredu a merane predtým aj potom na brzde, takže viac k tomu nieje čo dodať. SS bez stredu je na motory asi so 4klapkou alebo min s vačicami aspon cez 150 a viac koni inak si to neviem vysvetliť. |
_________________ 1/4mile za 14,26 Trenčín 2007, 14,107s Trenčín 2008, váha 785kg výkon 140,7PS 6950ot/min

|
|
| Návrat nahoru |
|
| skokan |
Zaslal: čt říjen 23, 2008 8:11 am |
|
|
EX-Saxoclubák
Založen: 18. 05. 2007
Příspěvky: 3348
Bydliště: Slovensko - NMnV
|
Johny napsal: blesku: tak s tým katom si uplne mimo. Kat služi predovšetkým na zniženie emisii a ma len negativny ucinok na výkon, to čo si popisal by sa skôr hodilo na stredový tlmič Dzone .. nie je to celkom presne ze KAT pridava alebo ubera. Na hladkom benzinaku sa da vybranim KATu pomoct ale napriklad na turbine sa holou rurou moze posunut vykonova krivka do vyssich otacok a uz tak netahaju od spodu. Dokonca mi jeden seriozny mechanik hovoril ze na niektorych autach moze vybranie KATu spravit horsie nez ked tam je .. on konkretne spominal BMW. Ide o spätne tlaky vo vyfukovom potrubi a podobne veci.  |
_________________ Saxo VTS120 1.6 16v, r.v. 2000, 1/4 Mile - 15.227 s, 1/4 MPH - 95.042 km/h
Renault Clio Sport 182

|
|
| Návrat nahoru |
|
| blesk65 |
Zaslal: čt říjen 23, 2008 8:31 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 08. 10. 2008
Příspěvky: 865
Bydliště: stare mesto u uherskeho hradiste
|
[quote="Johny"]DarkMIKE napsal: Ja tiez kurim (no kat ) biely dym v zime Olda  Inak dovolim si teraz oponovat Johny, co si pisal na SS ruru bez tlmica, pokial viem SS su vcelku super vyfuky a urcite by si nedovolili v sekcii street davat nieco co ide dole oproti serii o 8 koni!! Kazdy ich diel aj cast je odladena pre vykon, preto mi to prijde velmi divne... 
No nieje to žiadna domienka ale v mojom pripade holý fakt, mal som SS so stredom a potom SS bez stredu a merane predtým aj potom na brzde, takže viac k tomu nieje čo dodať. SS bez stredu je na motory asi so 4klapkou alebo min s vačicami aspon cez 150 a viac koni inak si to neviem vysvetliť.[/quotevis
nemuzu ti oponovat ja se saxem v tomto nemam prilisnou zkusenost ja to delal na gsi kadetu
vis to je jen ma zkusenost ja to nikomu nevnucuji |
_________________ [img]http://photo.uloziste.com/?fotka=7fa229cb80ecc106.jpg&d=r933eb6d0887973f&size=3[/img] |
|
| Návrat nahoru |
|
| DarkMIKE |
Zaslal: so únor 21, 2009 5:32 pm |
|
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 13. 06. 2006
Příspěvky: 789
Bydliště: Zilina
|
Tak som dal na Vase rady a je doma stred SS s tlmicom (ukecali ste ma od holej rury SS bez tlmica ) a koncak som bral SS Magnum. Ked sa stopi vsetko biele svinstvo, idem na to  |
|
|
| Návrat nahoru |
|
| skokan |
Zaslal: so únor 21, 2009 10:03 pm |
|
|
EX-Saxoclubák
Založen: 18. 05. 2007
Příspěvky: 3348
Bydliště: Slovensko - NMnV
|
|
| Návrat nahoru |
|
| Sandman |
Zaslal: ne únor 22, 2009 8:13 am |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 05. 08. 2008
Příspěvky: 1500
Bydliště: Piesok
|
|
| Návrat nahoru |
|
| MrChodnyCZ |
Zaslal: ne únor 22, 2009 8:37 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 12. 07. 2007
Příspěvky: 3334
Bydliště: Hodonín
|
neni potreba to nijak ojebavat - jak ve svodech, tak ve stredu je dira na lambdu. Lambda ve stredu se o rizeni smesi nestara, hlida jenom funkcnost katu. Kontrolka motoru kvuli nefunkcnimu katu se mi rozsvitila jenom jednou, po jizde na okruhu a to stejne az po ceste domu. Chybu sem smazl a bylo.
Tu rurku jsem si taky vyrobil, ale nakonec sem nechal lambdu ve vyfuku. |
_________________ “All of life’s problems can be solved with two things—duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já.
|
|
| Návrat nahoru |
|
|
|