Na V-Power jezdím 2rokya je to fakt znát. I olej je nějakej čistší.
Co se týče 100oktanovýho V-racing ani netankuju. Je o dost dražší a oproti 95 tam moc rozdílu nevidim. Navíc 1,4 8v je už kontrukčně starej a je podle mě zbytečný do něj lejt toto, když to pořádně nezužitkuje.
BTW kamrád s Calibrou na 100 oktanovej V-Power najezdil skoro 20000km a měl odpálený ventily. Jasně že to nebylo jen benzínem, ale asi tomu taky nedělal dobře když to má jezdit na 95 oktanů.
Znovu pripominam, ze V Pover racing je 98okt. Motor je staveny na benzin s minimalnim cislem 95okt., takze mu 98 nemuze uskodit. Je nutno vzit v potaz, ze povolena tolerance u paliv je +/- 2 oktany. Protoze ale dostat oktany do benzinu neco stoji, drzi se rafinerie pri vyrobe benzinu, spise v (-) hodnotach. Benzin s vyssim okt. cislem nezvysi ani tak vykon, jako ze posune prah klepani motoru dal a ŘJ nastavi optimalnejsi predstih a proto to lepe jede. Klepani se projevuje hlavne v nizsich otackach a markantnejsi je u preplnovanych a vysokokompresnich motoru.
_________________ Saxo 1.1i / 44KW ... alu kola RSW Racing ... pneu Continental EcoContact*5 165/65 R14 ... ***MOJE_GALERIE***
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru