| Autor |
Zpráva |
< Ostatní ~ Saxo 1,5 d VTS |
| MrChodnyCZ |
Zaslal: pá duben 18, 2008 11:25 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 12. 07. 2007
Příspěvky: 3334
Bydliště: Hodonín
|
ne diesel VTS, ale VTS 1.6D  |
_________________ “All of life’s problems can be solved with two things—duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já.
|
|
| Návrat nahoru |
|
| casso |
Zaslal: pá duben 18, 2008 11:55 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 17. 04. 2008
Příspěvky: 199
Bydliště: Zvolen
|
Ja sa nehadam chalani, nerobim so seba matcha. Ide len o to, ze mi to auto bolo tak prezentovana a v tejto oblasti sa este len rozkukavam motor je 1527 ako som pisal je to hladky diesel... Pofotivam to auto vyzera celkom schopne na to ze vyslo takto z vyroby ako seriovka, chcel by som aj nejake rady co a ako by sa na tom dalo spravit ak by ste boli ochotni.
Takto vyzera z predu:

Asi jedina fotka ktoru mam. Dneska cvaknem ten motor, nech mi viete k tomu povedat viac na com to teda vlastne jazdim =) |
_________________ VTS 1.6i 8V @ 72kW r.v. 2002


|
|
| Návrat nahoru |
|
| beniro |
Zaslal: pá duben 18, 2008 12:17 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 06. 02. 2007
Příspěvky: 756
Bydliště: Slovensko, Kosice-okolie
|
1527 je klasicky 1.5D ako ma Venda, zmen si podpis
ale aj tak je to dost zriedkave auto, mozno jedine v SR ?
EDIT: tak asi jedine nie je
http://citroen-saxo.autobazar.eu/card.php?id=472558 |
Naposledy upravil beniro dne pá duben 18, 2008 12:22 pm, celkově upraveno 2 krát _________________ VTS, STI |
|
| Návrat nahoru |
|
| MrChodnyCZ |
Zaslal: pá duben 18, 2008 12:18 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 12. 07. 2007
Příspěvky: 3334
Bydliště: Hodonín
|
pokud mas objem 1527ccm - to mas obycejnou 1.5D, kod motoru TUD5 a vypada takto:

|
_________________ “All of life’s problems can be solved with two things—duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já.
|
|
| Návrat nahoru |
|
| casso |
Zaslal: pá duben 18, 2008 12:24 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 17. 04. 2008
Příspěvky: 199
Bydliště: Zvolen
|
| Takze diely na to by mali byt potom ale rovnake ako na ostatne VTS-ka okrem toho co sa motoru tyka.... Nie ? Ak vas tie fotky stale zaujimaju tak vam ich sem podvecer postnem. |
_________________ VTS 1.6i 8V @ 72kW r.v. 2002


|
|
| Návrat nahoru |
|
| casso |
Zaslal: pá duben 18, 2008 12:26 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 17. 04. 2008
Příspěvky: 199
Bydliště: Zvolen
|
Ale nevyzera takto mozno to bude tym ze to moje je z roku 2002, budiky su ine + nema to ulozny priestor... myslim tu priehradku na otvaranie... Ja som na nete este nenasiel taky interier ako je ten co tam mam. |
Naposledy upravil casso dne pá duben 18, 2008 12:27 pm, celkově upraveno 1 krát _________________ VTS 1.6i 8V @ 72kW r.v. 2002


|
|
| Návrat nahoru |
|
| Adler |
Zaslal: pá duben 18, 2008 12:26 pm |
|
|
EX-Saxoclubák
Založen: 22. 02. 2005
Příspěvky: 1173
Bydliště: Kroměříž
|
| ja mel taky v malym technicaku 1,6 ave velkym 1,5 .. to ta pisou jak se jim zachce |
_________________ Skodylak fmetle, ftédéýčku a na hlínách
ex 1,5VTd //Galerie// |
|
| Návrat nahoru |
|
| Max |
Zaslal: pá duben 18, 2008 12:50 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 22. 05. 2005
Příspěvky: 339
Bydliště: Frýdek-Místek
|
citace: Ale nevyzera takto mozno to bude tym ze to moje je z roku 2002, budiky su ine + nema to ulozny priestor... myslim tu priehradku na otvaranie... Ja som na nete este nenasiel taky interier ako je ten co tam mam.
No, já myslím, že tady se asi takový interier, jako máš ty, najde. Asi máš místo té otevírací schránky airbag. Ale fotky ukaž.
Založ si třeba nové téma v "Naše Saxa"  |
_________________ 1.4i Exclusive a VTS 1.6 16V |
|
| Návrat nahoru |
|
| casso |
Zaslal: pá duben 18, 2008 3:18 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 17. 04. 2008
Příspěvky: 199
Bydliště: Zvolen
|
|
| Návrat nahoru |
|
|
|