| Autor |
Zpráva |
|
| EiFFeL |
Zaslal: ne leden 20, 2008 10:53 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
Zdravím,
dneska sem došel na takovou úvahu - je uspornější jezdit na volnoběh nebo bez plynu se zařazenou rychlosti?? jestli se zavira privod nafty tak jako u novejch motoru, nebo jestli to je - kolik toci tolik tece...
jedna se o motor z roku 1997.. |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
| Návrat nahoru |
|
| Lukes.2002 |
Zaslal: po leden 21, 2008 9:46 am |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 08. 09. 2006
Příspěvky: 1998
Bydliště: Šumperk
|
EiFFeL napsal: Zdravím,
dneska sem došel na takovou úvahu - je uspornější jezdit na volnoběh nebo bez plynu se zařazenou rychlosti?? jestli se zavira privod nafty tak jako u novejch motoru, nebo jestli to je - kolik toci tolik tece...
jedna se o motor z roku 1997..
Samozřejmě že bez plynu...je to stejné jako na nových motorech....nafta tam nejde pokud nemá důvod.....zařazený kvalt a bez plynu = 0,00000 Litrů |
_________________ ex -1.5 D/42kw/2002 ! Modré Saxo spz za oknem "Alibaba"....těžko přehlednout
ex - VTS/1.6 8V/65kw/2000 ! Modré Saxo
ex - Ford Mondeo ST220/3.0 24V/166kw/ zase Modré
Alfa Romeo 159 Sportwagon |
|
| Návrat nahoru |
|
| Freak |
Zaslal: po leden 21, 2008 10:44 am |
|
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 18. 12. 2006
Příspěvky: 233
Bydliště: Benešov u Prahy
|
lukes 2002:- trefa do černého
když jedeš bez plynu s rychlostí tak mam pocit motor běží samozapalem bo něco takovyho tudíž spotřeba 0,00
a když vyřadíš tak ti auto bude žrát jako na volnoběh. |
|
|
| Návrat nahoru |
|
| BenzyL |
Zaslal: út leden 22, 2008 1:59 pm |
|
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 17. 01. 2008
Příspěvky: 363
Bydliště: Domaželice, Okr. Přerov
|
mohu jenom souhlasit s odpovedmi  |
_________________ sexík 1.6 16V VTS ...Silver rocket...

|
|
| Návrat nahoru |
|
| Majo |
Zaslal: út leden 22, 2008 2:49 pm |
|
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 09. 05. 2007
Příspěvky: 1331
Bydliště: Bratislava
|
| hm.. ale ked mas zaradenu rychlost a ides bez plynu, auto automaticky spomaluje.. nie? a ked by som stlacil spojku, to je to iste ako ked zaradim neutral... |
_________________

|
|
| Návrat nahoru |
|
| Lukes.2002 |
Zaslal: út leden 22, 2008 9:30 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 08. 09. 2006
Příspěvky: 1998
Bydliště: Šumperk
|
Majo napsal: hm.. ale ked mas zaradenu rychlost a ides bez plynu, auto automaticky spomaluje.. nie? a ked by som stlacil spojku, to je to iste ako ked zaradim neutral...
jop |
_________________ ex -1.5 D/42kw/2002 ! Modré Saxo spz za oknem "Alibaba"....těžko přehlednout
ex - VTS/1.6 8V/65kw/2000 ! Modré Saxo
ex - Ford Mondeo ST220/3.0 24V/166kw/ zase Modré
Alfa Romeo 159 Sportwagon |
|
| Návrat nahoru |
|
| Bishboun |
Zaslal: st leden 23, 2008 9:44 pm |
|
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 20. 01. 2007
Příspěvky: 165
Bydliště: Ústí n.L.
|
Zdravím,
dneska sem došel na takovou úvahu - je uspornější jezdit na volnoběh nebo bez plynu se zařazenou rychlosti?? jestli se zavira privod nafty tak jako u novejch motoru, nebo jestli to je - kolik toci tolik tece...
jedna se o motor z roku 1997..
bez plynu z rychlosti = 0,0 l , myslim ze se tomu snad rika i brzdeni motorem  |
_________________ Trumpeta z kamionu o mě dává vědět když mě nekdo přehlídne a 230V v autě najdu taky. |
|
| Návrat nahoru |
|
| EiFFeL |
Zaslal: čt leden 24, 2008 3:10 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
| no nejsem si jistej, ale myslim ze zrovna saxo ma na cerpadle pevne danou polohu min. a polohu max. - a zrovna elektronikou ten motor neoplyva... proto sem zacal uvazovat nad tim jestli tam muze tict nekdy min nafty nez na volnobeh... |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
| Návrat nahoru |
|
|
|