| Autor |
Zpráva |
|
| kejmi |
Zaslal: so listopad 19, 2005 1:05 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 28. 02. 2005
Příspěvky: 164
Bydliště: Pardubice - Studánka
|
zdravím všechny..včera sem byl přezout pneu a machanik na me rozjel že mám obržděný kotouče.Prej mám co nejdřív koupit nové....mě se to moc nezdá (saxo má najeto cca 35.000 km......šířka kotouče je 7 mm). Myslíte že už je na čase koupit nový? diky za radu |
|
|
| Návrat nahoru |
|
| kejmi |
Zaslal: so listopad 19, 2005 2:04 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 28. 02. 2005
Příspěvky: 164
Bydliště: Pardubice - Studánka
|
| ještě dodatek..mam saxo 1.1i |
|
|
| Návrat nahoru |
|
| BX19GTI |
Zaslal: so listopad 19, 2005 2:28 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 20. 05. 2005
Příspěvky: 242
Bydliště: Praha
|
7mm se mi zdá docela už málo. To neni možný, že by 35000km je tolik zbrousilo. To je jako by se ti kousaly válečky a pořád ti to brzdilo Hranice je 5 mm. Já bych ty kotouče určitě vyměnil. Kolikrát si měnil brzdové destičky? Já je tam mám zhruba už 70000km a jsou ještě celkem v pohodě. To je divný s těma kotoučema. Asi moc silně šlapeš na brzdu  |
_________________ Saxo 1.1 44Kw r.v. 2000, jednobodový vstřikování, co jede a přede. |
|
| Návrat nahoru |
|
| kejmi |
Zaslal: so listopad 19, 2005 5:46 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 28. 02. 2005
Příspěvky: 164
Bydliště: Pardubice - Studánka
|
| no koupil sem saxo loni z bazaru u znamych..melo nalitano 20.000...a vsechno bylo jako nove, tak nevim cim by to mohlo byt ze jsou tak zbrousene...no na saxicku jsem jeste nic nemenil od ty doby co ho mam..jen olej a olejovy filtr...ty kotouce urcite vymenim a desticky asi radsi taky-lepsi nez se nekde zabit:) no a jeste k tem kapalinam v aute.....chtel bych se jen optat jestli mam vyment brzvovou kapalinu, chladici kapalinu, kapalinu polsilovace rizeni, vzduchovej filtr a palivovej filtr? diky za radu |
|
|
| Návrat nahoru |
|
| BX19GTI |
Zaslal: so listopad 19, 2005 6:36 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 20. 05. 2005
Příspěvky: 242
Bydliště: Praha
|
Jak jsem si to přečetl tak vidím, že jsi drak. Ať si Saxík klidně trpí. Palivový filtr by se měl měnit po 30.000km Takže vyměnit. Dále by si měl vyměnit svíčky, teda pokud tam nemáš nějaké s prodlouženou dobou výměny např. DENSO IRIDIUM. Vzduchovej Filtr bych zkontroloval případně vyměnil. Jinak nemusíš měnit a spokojeně jezdit, ale věř tomu, že jednou to poznáš nebo bohužel ten komu auto prodáš.  |
_________________ Saxo 1.1 44Kw r.v. 2000, jednobodový vstřikování, co jede a přede. |
|
| Návrat nahoru |
|
| nik |
Zaslal: čt listopad 24, 2005 9:31 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 22. 02. 2005
Příspěvky: 217
Bydliště: Prostějov
|
Když jsem si koupil Saxíka tak jsem si vše vyměnil kromě kapaliny v servu (životnost neomezena) protože nemělo tvých 20 000 km ale o něco málo více 104 000 km. Ale beru to takhle,že vím co tam mám a jak to funguje a když se někam vydám tak se na auto můžu spolehnout a nečekám ze strachem že se něco ....... Nik |
_________________ 1.1 SX 8V 44kw r.v. 97 - taky řežu zatáčky  |
|
| Návrat nahoru |
|
| Janda |
Zaslal: ne listopad 27, 2005 10:41 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 08. 06. 2005
Příspěvky: 62
Bydliště: Praha
|
BX19GTI napsal:  Jak jsem si to přečetl tak vidím, že jsi drak. Ať si Saxík klidně trpí. Palivový filtr by se měl měnit po 30.000km Takže vyměnit. Dále by si měl vyměnit svíčky, teda pokud tam nemáš nějaké s prodlouženou dobou výměny např. DENSO IRIDIUM. Vzduchovej Filtr bych zkontroloval případně vyměnil. Jinak nemusíš měnit a spokojeně jezdit, ale věř tomu, že jednou to poznáš nebo bohužel ten komu auto prodáš. 
Tušim, že palivovej filtr se mění po 60.000km....[/b] |
|
|
| Návrat nahoru |
|
| Buddha |
Zaslal: čt leden 12, 2006 12:50 pm |
|
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 30. 03. 2005
Příspěvky: 17
Bydliště: Hostivice (Praha-Západ)
|
| Já tušim že limit na kotouče je 8mm, já je měnil při 6mm, ... krapet přejeto, taky je pravda že to bylo při 140 000,- Bůhví kdo je kdy měnil, předtim, ... |
|
|
| Návrat nahoru |
|
|
|