| Autor |
Zpráva |
< Tuning ~ má někdo zkušenost se snížením hlavy nebo tenším těsněním..? |
| Daniel |
Zaslal: út září 11, 2007 2:41 pm |
|
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 23. 02. 2007
Příspěvky: 33
Bydliště: Nešvil.. Nevšová city :-)
|
Na 1.6 VTS... mám zrovna dole hlavu a uvažuju co s tím.. možná padne i na vačky, ale to zatím nevím nevím. Spíš to asi zkončí jen u tenšího plech. těsnění na zakázku (KALINA ZLÍN)
CO DOPORUČUJETE ???? VÍ TU NĚKDO VO CO GOU ??? NÉÉÉ JEDNA PANÍ POVÍDALA...
Do čeho jít, jak co a o kolik, čeho se vyvarovat apod.
díkes
v motoru bude pouze 99octanů a pouze pro sportovní účely... amatééérský - takže s prosím s ohledem na "peněženku"  |
_________________ 1.6 16V VTS |
|
| Návrat nahoru |
|
| Johny |
Zaslal: út září 11, 2007 3:19 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 09. 2006
Příspěvky: 767
Bydliště: Banská Bystrica SR
|
tak to si rád prečítam ak niekto napíše dačo k veci, nie ako ja  |
_________________ 1/4mile za 14,26 Trenčín 2007, 14,107s Trenčín 2008, váha 785kg výkon 140,7PS 6950ot/min

|
|
| Návrat nahoru |
|
| Daniel |
Zaslal: út září 11, 2007 3:37 pm |
|
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 23. 02. 2007
Příspěvky: 33
Bydliště: Nešvil.. Nevšová city :-)
|
|
| Návrat nahoru |
|
| Johny |
Zaslal: út září 11, 2007 4:17 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 09. 2006
Příspěvky: 767
Bydliště: Banská Bystrica SR
|
|
| Návrat nahoru |
|
| beniro |
Zaslal: út září 11, 2007 4:22 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 06. 02. 2007
Příspěvky: 756
Bydliště: Slovensko, Kosice-okolie
|
|
| Návrat nahoru |
|
| Daniel |
Zaslal: út září 11, 2007 8:14 pm |
|
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 23. 02. 2007
Příspěvky: 33
Bydliště: Nešvil.. Nevšová city :-)
|
tak tyto peníze bych do těsnění určitě "neinvestoval"... Dle mě těsnění Kalina ze Zlína - to zajistí ve stejné kvalitě a určitě lepší ceně  |
_________________ 1.6 16V VTS |
|
| Návrat nahoru |
|
| Marty |
Zaslal: út září 11, 2007 8:45 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 22. 02. 2005
Příspěvky: 145
Bydliště: Praha
|
| moc do tohoto nevidím protože můj motor jsem ještě nekuchal, ale řeknu co vím. dane jaký jsi měl kompresní tlaky ve válcích než si sundal hlavu. můj motor měl 17 18 18 19 což je tak trochu z planety snů. myslim že ho už v Itálii někdo dělal už kvůli té kompresy i proto že je tam kovové těsnění a nalítal jsem na něm 70tis a bez jediného problému. co se týče těsnění tak Spesso dělá kovové ve verzích 1.2 1.3 1.4 a 1.6 takže pod 1.2 bych nešel. nevím kolik měří seriové, chtělo by to zjistit. to Spesso stojí 92e. takže když to shrnu, tak snížení ano, ale nevím o kolik. i když tam mám vačky s větším zdvihem, tak no problem s místem mezi ventilem a pístem i přesto že je to snížené na již zmiňované tlaky... |
_________________ Saxo rallye projekt
http://www.drift-forum.cz/viewtopic.php?t=5614&start=30 |
|
| Návrat nahoru |
|
| Crack |
Zaslal: čt září 13, 2007 4:17 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 13. 01. 2006
Příspěvky: 847
Bydliště: Miletín
|
| Seriová komprese je tuším okolo 13ti,ale nerad bych kecal.Už tak je to poměrně dost.Já bych se teda do snižování hlavy bez další uprav rozhodně nepouštěl,přínos určitě není takovej jakej bys čekal a životnost jde určitě dolů.Na Martyho motoru je možný že už dál někdo i lepši ložiska na klice a tak! |
_________________ Citroen Saxo VTS 16V ... 1/4 míle za 15,220 http://www.saxoclub.net/index.php?ind=gallery&op=section_view&idev=117&order=&st=0 |
|
| Návrat nahoru |
|
| Miki |
Zaslal: čt září 13, 2007 4:44 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 23. 02. 2005
Příspěvky: 1262
Bydliště: Bratislava
|
Crack napsal: Seriová komprese je tuším okolo 13ti,ale nerad bych kecal.Už tak je to poměrně dost.Já bych se teda do snižování hlavy bez další uprav rozhodně nepouštěl,přínos určitě není takovej jakej bys čekal a životnost jde určitě dolů.Na Martyho motoru je možný že už dál někdo i lepši ložiska na klice a tak!
mam dojem ze je 10,5 a nie 13 , to uz je veeeeelmi vysoke cislo |
_________________ http://www.saxoclub.net/phpbb2/garage.php?mode=view_vehicle&CID=4 |
|
| Návrat nahoru |
|
| Marty |
Zaslal: čt září 13, 2007 9:46 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 22. 02. 2005
Příspěvky: 145
Bydliště: Praha
|
|
| Návrat nahoru |
|
| zlamos |
Zaslal: čt září 13, 2007 10:16 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 03. 08. 2006
Příspěvky: 612
Bydliště: Olomouc Dolany
|
Někde jsem četl, že tlaky u VTS jsou kolem 12 +/-0,5  |
_________________ VTS 1,6 16v r.v.98 |
|
| Návrat nahoru |
|
| Crack |
Zaslal: čt září 13, 2007 10:56 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 13. 01. 2006
Příspěvky: 847
Bydliště: Miletín
|
|
| Návrat nahoru |
|
| Laďa |
Zaslal: pá září 14, 2007 8:16 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 22. 02. 2005
Příspěvky: 602
Bydliště: Přerov
|
Marty napsal: moc do tohoto nevidím protože můj motor jsem ještě nekuchal, ale řeknu co vím. dane jaký jsi měl kompresní tlaky ve válcích než si sundal hlavu. můj motor měl 17 18 18 19 což je tak trochu z planety snů. myslim že ho už v Itálii někdo dělal už kvůli té kompresy i proto že je tam kovové těsnění a nalítal jsem na něm 70tis a bez jediného problému. co se týče těsnění tak Spesso dělá kovové ve verzích 1.2 1.3 1.4 a 1.6 takže pod 1.2 bych nešel. nevím kolik měří seriové, chtělo by to zjistit. to Spesso stojí 92e. takže když to shrnu, tak snížení ano, ale nevím o kolik. i když tam mám vačky s větším zdvihem, tak no problem s místem mezi ventilem a pístem i přesto že je to snížené na již zmiňované tlaky...
To už tam ani nepotřebuješ svíčky , to ti musí blafat jak nafťák  |
|
|
| Návrat nahoru |
|
|
|