punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - má někdo zkušenost se snížením hlavy nebo tenším těsněním..?
 
Autor Zpráva

<  Tuning  ~  má někdo zkušenost se snížením hlavy nebo tenším těsněním..?

Daniel
Zaslal: út září 11, 2007 2:41 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 23. 02. 2007 Příspěvky: 33 Bydliště: Nešvil.. Nevšová city :-)
Na 1.6 VTS... mám zrovna dole hlavu a uvažuju co s tím.. možná padne i na vačky, ale to zatím nevím nevím. Spíš to asi zkončí jen u tenšího plech. těsnění na zakázku (KALINA ZLÍN)

CO DOPORUČUJETE ???? VÍ TU NĚKDO VO CO GOU ??? NÉÉÉ JEDNA PANÍ POVÍDALA... Cool

Do čeho jít, jak co a o kolik, čeho se vyvarovat apod.

díkes Smile

v motoru bude pouze 99octanů a pouze pro sportovní účely... amatééérský - takže s prosím s ohledem na "peněženku" Mr. Green Mr. Green Mr. Green

_________________
1.6 16V VTS
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Johny
Zaslal: út září 11, 2007 3:19 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 27. 09. 2006 Příspěvky: 767 Bydliště: Banská Bystrica SR
tak to si rád prečítam ak niekto napíše dačo k veci, nie ako ja Wink

_________________
1/4mile za 14,26 Trenčín 2007, 14,107s Trenčín 2008, váha 785kg výkon 140,7PS 6950ot/min

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
Daniel
Zaslal: út září 11, 2007 3:37 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 23. 02. 2007 Příspěvky: 33 Bydliště: Nešvil.. Nevšová city :-)
Johny napsal:
tak to si rád prečítam ak niekto napíše dačo k veci, nie ako ja Wink


hmm no nevím jestli se tu něco dovíme... prej si koupil motor ze Zlína - na ten jsem měl zálusk - nééé že bych ho potřeboval, ale jako náhradní.. Mr. Green Mr. Green Mr. Green

_________________
1.6 16V VTS
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Johny
Zaslal: út září 11, 2007 4:17 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 27. 09. 2006 Příspěvky: 767 Bydliště: Banská Bystrica SR
tak tak kto neváha ten berie, Bolo mi jasné že ide o ojedinelý inzerát takže ešte v ten den som si ho zahovoril Smile a nelutujem, ešte som mal aj šťastie že má o pár poníkov navyše Twisted Evil

_________________
1/4mile za 14,26 Trenčín 2007, 14,107s Trenčín 2008, váha 785kg výkon 140,7PS 6950ot/min

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
beniro
Zaslal: út září 11, 2007 4:22 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 06. 02. 2007 Příspěvky: 756 Bydliště: Slovensko, Kosice-okolie
tu su nejake specialne tesnenia saxo:
http://tuning.autodoplnky.cz/spesso-racing/tesneni-hlavy/?smid=711

Ale neviem, aky prinos by to malo Wink

_________________
VTS, STI
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky ICQ
Daniel
Zaslal: út září 11, 2007 8:14 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 23. 02. 2007 Příspěvky: 33 Bydliště: Nešvil.. Nevšová city :-)
beniro napsal:
tu su nejake specialne tesnenia saxo:
http://tuning.autodoplnky.cz/spesso-racing/tesneni-hlavy/?smid=711

Ale neviem, aky prinos by to malo Wink


tak tyto peníze bych do těsnění určitě "neinvestoval"... Rolling Eyes Dle mě těsnění Kalina ze Zlína - to zajistí ve stejné kvalitě a určitě lepší ceně Mr. Green

_________________
1.6 16V VTS
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Marty
Zaslal: út září 11, 2007 8:45 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 22. 02. 2005 Příspěvky: 145 Bydliště: Praha
moc do tohoto nevidím protože můj motor jsem ještě nekuchal, ale řeknu co vím. dane jaký jsi měl kompresní tlaky ve válcích než si sundal hlavu. můj motor měl 17 18 18 19 což je tak trochu z planety snů. myslim že ho už v Itálii někdo dělal už kvůli té kompresy i proto že je tam kovové těsnění a nalítal jsem na něm 70tis a bez jediného problému. co se týče těsnění tak Spesso dělá kovové ve verzích 1.2 1.3 1.4 a 1.6 takže pod 1.2 bych nešel. nevím kolik měří seriové, chtělo by to zjistit. to Spesso stojí 92e. takže když to shrnu, tak snížení ano, ale nevím o kolik. i když tam mám vačky s větším zdvihem, tak no problem s místem mezi ventilem a pístem i přesto že je to snížené na již zmiňované tlaky...

_________________
Saxo rallye projekt
http://www.drift-forum.cz/viewtopic.php?t=5614&start=30
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Crack
Zaslal: čt září 13, 2007 4:17 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 13. 01. 2006 Příspěvky: 847 Bydliště: Miletín
Seriová komprese je tuším okolo 13ti,ale nerad bych kecal.Už tak je to poměrně dost.Já bych se teda do snižování hlavy bez další uprav rozhodně nepouštěl,přínos určitě není takovej jakej bys čekal a životnost jde určitě dolů.Na Martyho motoru je možný že už dál někdo i lepši ložiska na klice a tak!

_________________
Citroen Saxo VTS 16V ... 1/4 míle za 15,220 http://www.saxoclub.net/index.php?ind=gallery&op=section_view&idev=117&order=&st=0
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Miki
Zaslal: čt září 13, 2007 4:44 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 23. 02. 2005 Příspěvky: 1262 Bydliště: Bratislava
Crack napsal:
Seriová komprese je tuším okolo 13ti,ale nerad bych kecal.Už tak je to poměrně dost.Já bych se teda do snižování hlavy bez další uprav rozhodně nepouštěl,přínos určitě není takovej jakej bys čekal a životnost jde určitě dolů.Na Martyho motoru je možný že už dál někdo i lepši ložiska na klice a tak!


mam dojem ze je 10,5 a nie 13 , to uz je veeeeelmi vysoke cislo

_________________
http://www.saxoclub.net/phpbb2/garage.php?mode=view_vehicle&CID=4
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Marty
Zaslal: čt září 13, 2007 9:46 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 22. 02. 2005 Příspěvky: 145 Bydliště: Praha
pánové si tu pletete kompresní poměry a kompresní tlaky

_________________
Saxo rallye projekt
http://www.drift-forum.cz/viewtopic.php?t=5614&start=30
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
zlamos
Zaslal: čt září 13, 2007 10:16 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 03. 08. 2006 Příspěvky: 612 Bydliště: Olomouc Dolany
Někde jsem četl, že tlaky u VTS jsou kolem 12 +/-0,5 Wink

_________________
VTS 1,6 16v r.v.98
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Crack
Zaslal: čt září 13, 2007 10:56 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 13. 01. 2006 Příspěvky: 847 Bydliště: Miletín
To jo mrtě sem si to poplet :oops:sorry míchám hrušky a jabka

_________________
Citroen Saxo VTS 16V ... 1/4 míle za 15,220 http://www.saxoclub.net/index.php?ind=gallery&op=section_view&idev=117&order=&st=0
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Laďa
Zaslal: pá září 14, 2007 8:16 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 22. 02. 2005 Příspěvky: 602 Bydliště: Přerov
Marty napsal:
moc do tohoto nevidím protože můj motor jsem ještě nekuchal, ale řeknu co vím. dane jaký jsi měl kompresní tlaky ve válcích než si sundal hlavu. můj motor měl 17 18 18 19 což je tak trochu z planety snů. myslim že ho už v Itálii někdo dělal už kvůli té kompresy i proto že je tam kovové těsnění a nalítal jsem na něm 70tis a bez jediného problému. co se týče těsnění tak Spesso dělá kovové ve verzích 1.2 1.3 1.4 a 1.6 takže pod 1.2 bych nešel. nevím kolik měří seriové, chtělo by to zjistit. to Spesso stojí 92e. takže když to shrnu, tak snížení ano, ale nevím o kolik. i když tam mám vačky s větším zdvihem, tak no problem s místem mezi ventilem a pístem i přesto že je to snížené na již zmiňované tlaky...


To už tam ani nepotřebuješ svíčky , to ti musí blafat jak nafťák Mr. Green
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved